Die kans krijgt ze vast nog wel eens gezien haar ontwikkeling op de beklimmingenquote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Echt haar enige kans op ooit de AGR te winnen hè.
Voor dit soort interviews zou je Bert Maalderink willen hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Pistolero het volgende:
Waar is Han Kock als je hem nodig hebt. Ik wil NU een camera in het gezicht van Wiebes.
Die was zelf ook gewoon heel matig vandaag (of eigenlijk het heel seizoen al)quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop op wat passief agressieve opmerkingen van Vollering
Je kunt veel zeggen over de AGR maar de finale is bijna altijd leuk.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel weer het bewijs dat Cauberg op het einde gewoon niet leuk is (ook al was het einde nu dan wel leuk)
Zou een mooie expositie in een wielermuseum kunnen zijn, de collectie mislukte handjes in de lucht.quote:Op zondag 14 april 2024 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zou verwachten dat zoiets eens per vijf jaar voorkomt, maar dit gebeurt echt meerdere keren per jaar denk ik? Erg bijzonder.
Uiteraardquote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zichzelf neem ik aan, ieder ander zou onterecht zijn.
Dit is wel echt beste kans in jaren zo met tegenwind op Cauberg. Meestal is het mee dan is het niet in haar voordeel.quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kans krijgt ze vast nog wel eens gezien haar ontwikkeling op de beklimmingen
Ja al leek de weg breder te worden op het laatst?quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Behalve een kilometer te vroeg juichen zet Wiebes ook de deur nog even wagenwijd open. Als ze aan de barrière blijft sprinten kan Vos helemaal nergens heen.
Datzelfde gold al voor ELB, die meer aan de kant had moeten blijvenquote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Behalve een kilometer te vroeg juichen zet Wiebes ook de deur nog even wagenwijd open. Als ze aan de barrière blijft sprinten kan Vos helemaal nergens heen.
Stoppen met topsport (op verantwoorde wijze) is prima voor jequote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef IbanMayo het volgende:
Miek ziet er voor de verandering eens gezond uit
Ze is nu ook bij de vrouwen alleen recordhouder AGR-overwinningen (2)quote:Op zondag 14 april 2024 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
Vos heeft nog 25 overwinningen nodig om gelijk te komen met de andere kannibaal
topsport is net zo ongezond als geen sportquote:Op zondag 14 april 2024 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stoppen met topsport (op verantwoorde wijze) is prima voor je
Geert stemmenquote:Op zondag 14 april 2024 14:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Bezuinig die amateuristische bende toch weg.. Oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |