Die komen straks wel. En dat zij zelf zo min mogelijk proberen te doen ligt meestal vooral aan de andere ploegen die er telkens weer intrappen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
SDoesn't Work blinkt weer uit. Vijf minimaal hebben ze en dan zit Kopecky op kop. Leg maar uit.
Laat @Columbiafan het maar niet horenquote:Op zondag 14 april 2024 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ricarda 'Froome' Bauernfeind. Geen lust voor het oog.
Een mannengriep is toch echt vele male ergerquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen onderschatten serieus hoe kut een menstruatie kan zijn
Ik denk oprecht dat dit hier 50 seconden is.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
1:12 dat is toch een gigantisch gat, dat moet normaal gesproken genoeg zijn.
Bij de mannen heb ik 0:20 in m'n hoofd dat je als ontsnapper aan de voet van de Cauberg ongeveer zou moeten hebben om het te halen?
Die laatste km voor de Cauberg vliegt het peloton normaalquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij de mannen heb ik 0:20 in m'n hoofd dat je als ontsnapper aan de voet van de Cauberg ongeveer zou moeten hebben om het te halen?
Bij vrouwen verdwijnt het wel heel snel vaak maar ze rijden nu wel een kortere koers.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Net reden ze er 40 seconden af op de Cauberg zo ongeveerquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ligt eraan hoe lang de kopgroep al van voren rijdt, maar deze vrouwen hebben toch wel meer dan een halve minuut nodig aan de voet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk wel dat ze minimaal 45 seconden nodig hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet het, het zou ze gegund zijn geweestquote:Op zondag 14 april 2024 14:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Koploopsters gaan het nooit halen. Samenwerking zit daar er totaal niet in.
Tenzij ze al lang ergens getekend heeftquote:Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Dat contract van Vollering wordt elke koers kariger.
Jep en nu Wiebes in een zetel naar de finish rijden zeker.quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomenale tactiek van Longo Borghini om twee keer full retard te gaan op de Cauberg en dan nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |