Juul bij Doug, dat gaat wat worden.quote:Nu we bij de nieuwtjes zijn aanbeland: Julian Alaphilippe wordt in verband gebracht met Q36.5. Hij verlaat sowieso uw ploeg?
“Neen, ik heb laten weten dat ik nog altijd wil babbelen. We zijn nog bezig met wat sponsoring. Julian zegt ook dat hij nog nergens getekend heeft. Natuurlijk: lang mag dat allemaal niet meer duren. In de week na de Tour moet er duidelijkheid zijn.”
Dit gaat dus echt gebeurenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Langellotti naar Ineos, HAHAHAHAHAHAHA
Ronduit bizar.quote:
wat een ego heeft die gast zegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:56 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, Ayuso.
Dit gaat een leuke soap worden.
Fake account.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:56 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, Ayuso.
Dit gaat een leuke soap worden.
Ach, nooit vertrouwen op CyclingNews dus. (welkom terug trouwens, lol)quote:
Danny richting Wantyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Kom er maar in @:Rellende_Rotscholier
Heeft BINI een groot probleem?
E้n fatsoenlijke lead-out in twee jaar tijd, we gaan Mike NIET missen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Kom er maar in @:Rellende_Rotscholier
Heeft BINI een groot probleem?
Het geld lijkt op.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
E้n fatsoenlijke lead-out in twee jaar tijd, we gaan Mike NIET missen.
De vraag lijkt me eerder: heeft Visma een groot probleem? Hoe kom je ineens weer bij dit soort afgedankte rommel uit?
Denk niet dat hij heel goedkoop is eigenlijk..quote:
Dan hadden ze beter Danny van Poppel kunnen halen, al weet ik niet wat zijn contractstatus is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij heel goedkoop is eigenlijk..
Blijkbaar willen ze toch met Kooij echt mee gaan doen in de grote koersen, dan helpt het wel als je een leadout hebt, zeker na het vertrek van de van Dijkes. Al had ik de keus van Teunissen zelf niet verwacht
Die heeft nog een heel lang contract, geloof ik. Al kun je die afkopen uiteraardquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter Danny van Poppel kunnen halen, al weet ik niet wat zijn contractstatus is.
Geloof niks van Wout naar QS, vanuit het goed geregelde Visma (waar hij vandaag nog hoog over opgeeft) naar een ploeg waar het allemaal minder goed geregeld is zie ik hem niet doen.quote:
Wout en PatLef lijkt mij ook geen match.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niks van Wout naar QS, vanuit het goed geregelde Visma (waar hij vandaag nog hoog over opgeeft) naar een ploeg waar het allemaal minder goed geregeld is zie ik hem niet doen.
Als Wout pass้ is hoeft 90% van het peloton niet meer op de fiets te stappenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:39 schreef TAmaru het volgende:
Wout is sowieso pass้
Ik zie hem nooit meer een monument winnen
Daarvoor heeft de tegenstand te veel stappen gezet
Visma is ook pass้, zoveel is wel duidelijk
naja hij is alsnog beter dan 90% van het peloton, maar ik denk niet meer dat hij VdP en Pogi kan verslaan in de klassiekers.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als Wout pass้ is hoeft 90% van het peloton niet meer op de fiets te stappen
quote:Opvallend: Tom Pidcock lijkt te mogen vertrekken bij Ineos Grenadiers ondanks een nog lopend contract
Volgens Brits wielerjournalist Daniel Benson staat Ineos Grenadiers open voor een vertrek van Tom Pidcock (25) ondanks een nog lopend contract. Al twee teams uit de World Tour hebben zich gemeld in een poging om Pidcock los te weken. Het zou gaan om Lidl-Trek en Red Bull BORA hansgrohe.
De kersverse olympisch kampioen mountainbike ligt bij het Britse topteam nog onder contract tot 2027. Volgens Benson is het teammanagement bereid om mee te werken aan een transfer van Pidcock en zouden ze zelfs bereid zijn een deel van het loon van Pidcock te blijven betalen. Er zouden zich intussen al twee teams hebben aangeboden om Pidcock over te nemen. Volgens onze informatie gaat het om Lidl - Trek en Red Bull BORA hansgrohe. Logisch, beide teams behoren financieel tot de top vijf van het peloton en zijn nog op zoek naar bijkomende versterking in het hoogste segment. Er is trouwens al een link tussen Pidcock en Red Bull BORA hansgrohe. Pidcock wordt persoonlijk ondersteund door Red Bull UK en Red Bull International. Red Bull werd net voor de start van de Tour aangekondigd als de nieuwe hoofdsponsor nadat het in het begin van het jaar reeds een meerderheidsparticipatie nam in het Duitse team. Manager Ralph Denk heeft voor 2025 trouwens wel nog wat plaatsjes vrij.
Dat Ineos Grenadiers bereid is om mee te werken aan een transfer, zou in eerste instantie te wijten zijn aan het eigenzinnige karakter van de Brit. Pidcock droomt van Tourwinst maar focuste zich de voorbije jaren tegelijkertijd op de klassiekers, het mountainbiken en in mindere mate het veldrijden. Tegelijk kon Pidcock de voorbije jaren in het rondewerk onvoldoende indruk maken zodat Ineos er niet langer van overtuigd lijkt dat Pidcock ooit de Tour zal winnen. Hij won weliswaar al een etappe op L’Alpe d’Huez maar in het algemeen klassement kwam hij nog niet verder dan een zeventiende en dertiende plaats. Eerder deze maand verliet hij de Tour na de dertiende etappe nadat bij de Brit symptomen van corona waren vastgesteld. Verder won Pidcock wel klassiekers als de Amstel Gold Race, Strade Bianche en de Brabantse Pijl. Maar daar ligt niet de corebusiness voor Ineos.
Ineos zelf is intussen druk op zoek naar een kandidaat-winnaar voor de Tour de France, de wedstrijd die het Britse team tussen 2012 en 2019 zeven van de acht keer wist te winnen maar waar ze sinds de ontbolstering van het duo Pogacar - Vingegaard niet meer in aanmerking kwamen voor de eindzege. Dit jaar was alle hoop gevestigd op de Spanjaard Carlos Rodriguez maar hij kwam niet verder dan een zevende plaats. Rodriguez is bovendien nog maar 23 jaar oud en kan nog wel een bijkomende kopman aan zijn zijde gebruiken. Aangezien zowel de Sloveen bij UAE Team Emirates als de Deen bij Visma - Lease a Bike niet zinnens lijken om de ploeg te verlaten, wordt er automatisch weer gekeken naar Remco Evenepoel die bij Soudal - Quick Step nog tot 2026 onder contract ligt. Er beweegt wel wat aan de top van de wielerpiramide.
Tot die top behoort ook nog altijd Julian Alaphilippe. De Franse ex-wereldkampioen is einde contract bij Soudal - Quick-Step. Er is vooral interesse uit Franse hoek maar Alaphilippe zelf heeft een verder verblijf bij Soudal Quick-Step nog niet uitgesloten.
Tja, sinds die zwarte kas van Frits van Eerd geconfisqueerd werd ........quote:
Guercilena doet ook zijn best om zijn Lidl-geld aan een hele hoop net niet te verbrassen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pidcock is nu al een van de best betaalde renners van het peloton, in dat kader best logisch dat Ineos hem wil lozen, aangezien zijn prestaties dat salaris totaal niet rechtvaardigen. Natuurlijk, olympisch kampioen op de mountainbike, maar daar kopen ze bij Ineos volgens mij weinig voor.
Dan rest de vraag: wie gaat Pidcock n๓g meer geld betalen? Red Bull ligt uiteraard het meest voor de hand, maar je zou ze dan toch adviseren het geld even te bewaren voor iemand die het echt waard is. Al kan ik ze sowieso niet betrappen op veel visie, dus dit zal ongetwijfeld snel rond zijn.
Die heeft dit jaar het geluk dat zijn ploeg al vol zit. Volgend jaar kunnen we pas echt gaan lachen, dan lopen er een boel contracten af en mag hij helemaal los.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Guercilena doet ook zijn best om zijn Lidl-geld aan een hele hoop net niet te verbrassen.
Twan terug naar Pat volgens Het Nieuwsblad.quote:De Tsjech Jan Hirt verhuist dan weer naar Astana dat ook een oogje heeft laten vallen op Italiaans kampioen Alberto Bettiol. De Nederlander Wout Poels zou dan weer op weg zijn naar het team van Patrick Lefevere.
Opzich wel met je eens, maar als je ziet dat de grote talenten vertrekken en iemand als Gaudu al 2 jaar niet thuis geeft snap ik dat je wat 'zekerheid' wilt binnen halen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
In de categorie nutteloos.
Wat ook nog kan meespelen is de lengte van de Fransman, die net zo lang is als Tratnik. De Sloveen leende de afgelopen Tour nog een paar ritten zijn fiets uit aan Jonas Vingegaard, die ongeveer even groot is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |