Juul bij Doug, dat gaat wat worden.quote:Nu we bij de nieuwtjes zijn aanbeland: Julian Alaphilippe wordt in verband gebracht met Q36.5. Hij verlaat sowieso uw ploeg?
“Neen, ik heb laten weten dat ik nog altijd wil babbelen. We zijn nog bezig met wat sponsoring. Julian zegt ook dat hij nog nergens getekend heeft. Natuurlijk: lang mag dat allemaal niet meer duren. In de week na de Tour moet er duidelijkheid zijn.”
Dit gaat dus echt gebeurenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Langellotti naar Ineos, HAHAHAHAHAHAHA
Ronduit bizar.quote:
wat een ego heeft die gast zegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:56 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, Ayuso.
Dit gaat een leuke soap worden.
Fake account.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:56 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, Ayuso.
Dit gaat een leuke soap worden.
Ach, nooit vertrouwen op CyclingNews dus. (welkom terug trouwens, lol)quote:
Danny richting Wantyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Kom er maar in @:Rellende_Rotscholier
Heeft BINI een groot probleem?
Eén fatsoenlijke lead-out in twee jaar tijd, we gaan Mike NIET missen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Kom er maar in @:Rellende_Rotscholier
Heeft BINI een groot probleem?
Het geld lijkt op.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén fatsoenlijke lead-out in twee jaar tijd, we gaan Mike NIET missen.
De vraag lijkt me eerder: heeft Visma een groot probleem? Hoe kom je ineens weer bij dit soort afgedankte rommel uit?
Denk niet dat hij heel goedkoop is eigenlijk..quote:
Dan hadden ze beter Danny van Poppel kunnen halen, al weet ik niet wat zijn contractstatus is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij heel goedkoop is eigenlijk..
Blijkbaar willen ze toch met Kooij echt mee gaan doen in de grote koersen, dan helpt het wel als je een leadout hebt, zeker na het vertrek van de van Dijkes. Al had ik de keus van Teunissen zelf niet verwacht
Die heeft nog een heel lang contract, geloof ik. Al kun je die afkopen uiteraardquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter Danny van Poppel kunnen halen, al weet ik niet wat zijn contractstatus is.
Geloof niks van Wout naar QS, vanuit het goed geregelde Visma (waar hij vandaag nog hoog over opgeeft) naar een ploeg waar het allemaal minder goed geregeld is zie ik hem niet doen.quote:
Wout en PatLef lijkt mij ook geen match.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Geloof niks van Wout naar QS, vanuit het goed geregelde Visma (waar hij vandaag nog hoog over opgeeft) naar een ploeg waar het allemaal minder goed geregeld is zie ik hem niet doen.
Als Wout passé is hoeft 90% van het peloton niet meer op de fiets te stappenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:39 schreef TAmaru het volgende:
Wout is sowieso passé
Ik zie hem nooit meer een monument winnen
Daarvoor heeft de tegenstand te veel stappen gezet
Visma is ook passé, zoveel is wel duidelijk
naja hij is alsnog beter dan 90% van het peloton, maar ik denk niet meer dat hij VdP en Pogi kan verslaan in de klassiekers.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als Wout passé is hoeft 90% van het peloton niet meer op de fiets te stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |