Telt helaas niet. We moeten streng zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens misschien een unicum (haha cum). Ik weet niet of het telt omdat ik meestal lange periodes weg ben, maar sinds ik jarig geweest ben is er een groter deel van mijn leven mét KSC dan zonder_!
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens misschien een unicum (haha cum). Ik weet niet of het telt omdat ik meestal lange periodes weg ben, maar sinds ik jarig geweest ben is er een groter deel van mijn leven mét KSC dan zonder_!
Volgens mij kom jij hier alleen als je een nieuw saai vriendje hebt.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Allemaal weggejaagdquote:Op zondag 14 april 2024 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De oude garde komt hier al ruim tien jaar niet meer joh
Gelukkig!quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Telt helaas niet. We moeten streng zijn.
Mijn aanwezigheid is niet echt ergens op gebaseerd en van een nieuwe relatie is geen sprake.quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij hier alleen als je een nieuw saai vriendje hebt.
Bijna iedereen van die groep heeft een leven gekregen, eng.quote:
Mij wel jaquote:Op zondag 14 april 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben jou toch liefdevol opgenomen? Handdoekje gegeven, schoteltje melk.
Same.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
@TheFamousMan, als je dit ooit leest, wat heb je gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
En ik maar denken dat het om mijn persoon te doen wasquote:Op zondag 14 april 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mods krijgen we meeste subsidie.
Volgende week.quote:Op zondag 14 april 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga jij deze zomer nog naar Londen/Edinburgh want ik dacht misschien kunnen we dan afstemmen zodat we tegelijkertijd op dezelfde plek zijn voor een keer
Onze dagelijkse dosis Klaagkat.quote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om mijn persoon te doen was
Omg Zwab ben je nu jarig? Ik wist wel dat het dicht bij mijn verjaardag was, maar niet zó dicht.quote:
Samen met Flesquote:Op zondag 14 april 2024 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar brengt hij een kalender uit.
Proost! Maak er wat moois van vandaag.quote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dan wel pas sinds m'n verjaardag. Niet met terugwerkende kracht.
FTFYquote:Op zondag 14 april 2024 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Natte kat weet het beter - de zeurkalender
Proficiat professorquote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dan wel pas sinds m'n verjaardag. Niet met terugwerkende kracht.
ja heb er zo zin inquote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de herfst ga jij zeker verder schroeien in Thailand?
Weer te veel gegeten?quote:Op zondag 14 april 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me vandaag 120 kilo met klimmen
69 wordt het nu toch al?quote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot m’n 67ste door vrees ik.
nou ja moet ook wel werken hequote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot m’n 67ste door vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |