Weer te veel gegeten?quote:Op zondag 14 april 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me vandaag 120 kilo met klimmen
69 wordt het nu toch al?quote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot m’n 67ste door vrees ik.
nou ja moet ook wel werken hequote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot m’n 67ste door vrees ik.
Misschien kan je overgezet worden naar IKEA Bangkokquote:
ja heb ik gevraagd maar ik spreek geen thai dus dat is helaas geen optie. Leek mij namelijk best leukquote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien kan je overgezet worden naar IKEA Bangkok
Ga je een reisblog beginnen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet zo erg maar tot aan mijn pensioen achter de balie ga ik niet redden
Oh stomquote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik gevraagd maar ik spreek geen thai dus dat is helaas geen optie. Leek mij namelijk best leuk
ja in dat jaar ga ik wel naar thaise taal school maar of ik het zo ga leren dat ik een goed gesprek kan voeren dat weet ik nog niet. Tis niet alleen de taal maar ook nog eens het schrift ja.quote:Op zondag 14 april 2024 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh stom
Ga je Thai leren? Normaal pik ik de taal van een land wel een heel klein beetje op op reis, maar holy shit Thai is echt wat anders
Bath?quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hoef niet zoveel te verdienen. denk zo 2000 per maand
Da’s best veel toch?quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Met je python cursus en dan wat opdrachten doen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Oh wat goed! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Het lijkt me zo extreem lastig. Maar misschien valt het wel mee als je er dagelijks mee te maken krijgt.quote:Op zondag 14 april 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in dat jaar ga ik wel naar thaise taal school maar of ik het zo ga leren dat ik een goed gesprek kan voeren dat weet ik nog niet. Tis niet alleen de taal maar ook nog eens het schrift ja.
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg Zwab ben je nu jarig? Ik wist wel dat het dicht bij mijn verjaardag was, maar niet zó dicht.
In ieder geval gefeliciteerd
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gefeliciteerd ZwabMaak er een mooie dag van!
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd Zwabop nog heel veel films!
quote:
quote:
quote:
Dankjulliewel!quote:
Nee. Ik ga taarten bakken om morgen naar m'n werk mee te nemen.quote:Ga je voor je verjaardag naar de bios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |