Telt helaas niet. We moeten streng zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens misschien een unicum (haha cum). Ik weet niet of het telt omdat ik meestal lange periodes weg ben, maar sinds ik jarig geweest ben is er een groter deel van mijn leven mét KSC dan zonder_!
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens misschien een unicum (haha cum). Ik weet niet of het telt omdat ik meestal lange periodes weg ben, maar sinds ik jarig geweest ben is er een groter deel van mijn leven mét KSC dan zonder_!
Volgens mij kom jij hier alleen als je een nieuw saai vriendje hebt.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Allemaal weggejaagdquote:Op zondag 14 april 2024 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De oude garde komt hier al ruim tien jaar niet meer joh
Gelukkig!quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Telt helaas niet. We moeten streng zijn.
Mijn aanwezigheid is niet echt ergens op gebaseerd en van een nieuwe relatie is geen sprake.quote:Op zondag 14 april 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij hier alleen als je een nieuw saai vriendje hebt.
Bijna iedereen van die groep heeft een leven gekregen, eng.quote:
Mij wel jaquote:Op zondag 14 april 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben jou toch liefdevol opgenomen? Handdoekje gegeven, schoteltje melk.
Same.quote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
@TheFamousMan, als je dit ooit leest, wat heb je gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
En ik maar denken dat het om mijn persoon te doen wasquote:Op zondag 14 april 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mods krijgen we meeste subsidie.
Volgende week.quote:Op zondag 14 april 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga jij deze zomer nog naar Londen/Edinburgh want ik dacht misschien kunnen we dan afstemmen zodat we tegelijkertijd op dezelfde plek zijn voor een keer
Onze dagelijkse dosis Klaagkat.quote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om mijn persoon te doen was
Omg Zwab ben je nu jarig? Ik wist wel dat het dicht bij mijn verjaardag was, maar niet zó dicht.quote:
Samen met Flesquote:Op zondag 14 april 2024 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar brengt hij een kalender uit.
Proost! Maak er wat moois van vandaag.quote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dan wel pas sinds m'n verjaardag. Niet met terugwerkende kracht.
FTFYquote:Op zondag 14 april 2024 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Natte kat weet het beter - de zeurkalender
Proficiat professorquote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dan wel pas sinds m'n verjaardag. Niet met terugwerkende kracht.
ja heb er zo zin inquote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de herfst ga jij zeker verder schroeien in Thailand?
Weer te veel gegeten?quote:Op zondag 14 april 2024 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik voel me vandaag 120 kilo met klimmen
69 wordt het nu toch al?quote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot m’n 67ste door vrees ik.
nou ja moet ook wel werken hequote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog tot m’n 67ste door vrees ik.
Misschien kan je overgezet worden naar IKEA Bangkokquote:
ja heb ik gevraagd maar ik spreek geen thai dus dat is helaas geen optie. Leek mij namelijk best leukquote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien kan je overgezet worden naar IKEA Bangkok
Ga je een reisblog beginnen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet zo erg maar tot aan mijn pensioen achter de balie ga ik niet redden
Oh stomquote:Op zondag 14 april 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik gevraagd maar ik spreek geen thai dus dat is helaas geen optie. Leek mij namelijk best leuk
ja in dat jaar ga ik wel naar thaise taal school maar of ik het zo ga leren dat ik een goed gesprek kan voeren dat weet ik nog niet. Tis niet alleen de taal maar ook nog eens het schrift ja.quote:Op zondag 14 april 2024 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh stom
Ga je Thai leren? Normaal pik ik de taal van een land wel een heel klein beetje op op reis, maar holy shit Thai is echt wat anders
Bath?quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
hoef niet zoveel te verdienen. denk zo 2000 per maand
Da’s best veel toch?quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Met je python cursus en dan wat opdrachten doen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Oh wat goed! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Het lijkt me zo extreem lastig. Maar misschien valt het wel mee als je er dagelijks mee te maken krijgt.quote:Op zondag 14 april 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in dat jaar ga ik wel naar thaise taal school maar of ik het zo ga leren dat ik een goed gesprek kan voeren dat weet ik nog niet. Tis niet alleen de taal maar ook nog eens het schrift ja.
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg Zwab ben je nu jarig? Ik wist wel dat het dicht bij mijn verjaardag was, maar niet zó dicht.
In ieder geval gefeliciteerd
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gefeliciteerd ZwabMaak er een mooie dag van!
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd Zwabop nog heel veel films!
quote:
quote:
quote:
Dankjulliewel!quote:
Nee. Ik ga taarten bakken om morgen naar m'n werk mee te nemen.quote:Ga je voor je verjaardag naar de bios?
Hebben ze daar een minimumloon of kun je die Thai gewoon ouderwets uitbuiten?quote:Op zondag 14 april 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor thai wel ja maar denk met een eigen zaak moet het wel haalbaar zijn
hmm is tegenwoordig denk ik wat meer . tenminste op dat eiland verdienen ze zo 13000 tot 15000 baht per maand als bedieningsmedewerkerquote:Op zondag 14 april 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel is het gemiddeld inkomen in Thailand omgerekend in Euro’s?
Als we het gemiddeld inkomen van 300 baht er bij pakken en voor het gemak even van 31 dagen per maand uitgaan, is het gemiddeld inkomen voor de doorsnee Thai 9300 baht per maand.
9300 baht per maand komt ongeveer overeen met een maandelijks inkomen van 248 euro.
ja wel minimumloon maar das peanutsquote:Op zondag 14 april 2024 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar een minimumloon of kun je die Thai gewoon ouderwets uitbuiten?
veel nootjes kopen danquote:Op zondag 14 april 2024 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel minimumloon maar das peanuts
Misschien krijg je daar ook subsidie als je een gehandicapt Thaitje in dienst neemt?quote:Op zondag 14 april 2024 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm is tegenwoordig denk ik wat meer . tenminste op dat eiland verdienen ze zo 13000 tot 15000 baht per maand als bedieningsmedewerker
Ja Bitterbal gaat daar echt loaded zijn met dat bedragquote:Op zondag 14 april 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel is het gemiddeld inkomen in Thailand omgerekend in Euro’s?
Als we het gemiddeld inkomen van 300 baht er bij pakken en voor het gemak even van 31 dagen per maand uitgaan, is het gemiddeld inkomen voor de doorsnee Thai 9300 baht per maand.
9300 baht per maand komt ongeveer overeen met een maandelijks inkomen van 248 euro.
niet dat ik weetquote:Op zondag 14 april 2024 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijg je daar ook subsidie als je een gehandicapt Thaitje in dienst neemt?
Maar moest je nu wel Thai aannemen als regel?quote:Op zondag 14 april 2024 12:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn doel is ze wel om meer betalen. En werken 6 dagen per week en dan van open tot sluit. Als je van 0900 tot 1800 open bent is dat wel te doen maar je hebt ook zaken waar van ze van 0900 tot 2200 werken en daar ben ik het niet zo mee eens
overigens zijn de meeste werknemers in de horeca mensen uit burma en geen thai
op dat eiland kom je niet rond van dat bedrag maar is ook 1 van de duurdere plekken in thailandquote:Op zondag 14 april 2024 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja Bitterbal gaat daar echt loaded zijn met dat bedrag
Alhoewel het volgens mij ook een beetje ligt aan hoe je leeft. Er zijn daar (helaas?) ook genoeg dingen te vinden waar je westerse prijzen voor betaalt.
Met je prikkert?quote:Op zondag 14 april 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekkere wandel gehad in het zonnetje
14.017 Stapjes en nu lekker wat worgggggggggstenbroodjes ( met dichte achterkant ) en een champignonsoepje
*slikt opmerking inquote:Op zondag 14 april 2024 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijg je daar ook subsidie als je een gehandicapt Thaitje in dienst neemt?
ja 4quote:Op zondag 14 april 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar moest je nu wel Thai aannemen als regel?
Nee, gewoon een beetje vrij rondscharrelenquote:
Wel echt gaaf als het je luktquote:
ja personeel vinden is denk ik nu het lastigste omdat onderdak voor de lokale bevolking eigenlijk te duur is dus je hebt ook veel ondernemers en die hebben onderdak voor hun personeelquote:Op zondag 14 april 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel echt gaaf als het je lukt
Tevens echt SPEK dingen gaan verkopen![]()
Moet je wel een gehandicaptentoiletquote:Op zondag 14 april 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak je er een zonder benen, eentje zonder armen, een albino en zo'n twijfelwijfje.
4EverFreeRangedquote:Op zondag 14 april 2024 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon een beetje vrij rondscharrelen
Kan in het struikgewas daarquote:Op zondag 14 april 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel een gehandicaptentoilet
Het klinkt wel complex, BBquote:Op zondag 14 april 2024 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja personeel vinden is denk ik nu het lastigste omdat onderdak voor de lokale bevolking eigenlijk te duur is dus je hebt ook veel ondernemers en die hebben onderdak voor hun personeel
maximaal de buitenlanders uitknijpen..quote:Op zondag 14 april 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op dat eiland kom je niet rond van dat bedrag maar is ook 1 van de duurdere plekken in thailand
huur voor een buitenlander ligt nu zo rond de 20 000 en 25 000 baht. Mijn thaise vriendin die kan wel een huis huren voor 7000 baht maar als westerling gaat je dat niet echt lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |