abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213341382
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 22:42 schreef wbwb het volgende:

[..]
Hoezo zijn die dan weer teruggezet? Wat is dat dan weer voor doms?
ze weten zelf niet een waar ze mee bezig zijn,ik houd de nieuwsberichten goed in de gaten,kan al voorspellen dat er weer heel wat "privedepots" opduiken :)
pi_213344218
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 11:45 schreef ophaling10 het volgende:
ik zet het niet graag neer van hun:

https://bvpp.nl/nl/nieuws/2024-04-23-nieuwe-cao-postbezorgers

Die vergoeding van 2,50 en 11en een beetje is nog steeds een lachertje,daar kun je weinig mee.
Ik weet wel dat je buitengaats kan declareren,maar veel mensen durven dat niet.
Als je een ebike hebt van hun,krijg je 2,20 pm,gewoon belachelijk,de ceo krijgt ook maar 3,20 pm
voor het onderhoud van de auto?
Die EUR 2,20 voor de e-bike is een vergoeding voor de stroom, als je 'm thuis oplaadt. Het onderhoud gaat via Fietsned en wordt betaald door PostNL.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_213344580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 16:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Die EUR 2,20 voor de e-bike is een vergoeding voor de stroom, als je 'm thuis oplaadt. Het onderhoud gaat via Fietsned en wordt betaald door PostNL.
ja dat begrijp ik van de stroom maar wat een belachelijke bedragen(afgemeten)
pi_213344810
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 16:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Als je dat stroomgebruik meet en dan vermenigvuldigt met je energietarieven en het komt boven de ¤2,20 uit, mag je dan het verschil declareren bij PostNL net als dat nu met fietsonderhoudskosten mag als je een eigen fiets hebt?
pi_213344844
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 17:29 schreef wbwb het volgende:

[..]
Als je dat stroomgebruik meet en dan vermenigvuldigt met je energietarieven en het komt boven de ¤2,20 uit, mag je dan het verschil declareren bij PostNL net als dat nu met fietsonderhoudskosten mag als je een eigen fiets hebt?
Er staat in de CAO dat er maatwerk mogelijk is als je niet uitkomt met het bedrag, bijv. omdat je meer km's aflegt dan waar hun berekening vanuit gaat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_213348061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 17:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Er staat in de CAO dat er maatwerk mogelijk is als je niet uitkomt met het bedrag, bijv. omdat je meer km's aflegt dan waar hun berekening vanuit gaat.
Tsja, die "berekeningen" van PostNL kennen we ondertussen wel. Dan weet je zeker dat je genaaid wordt, zie ook bijvoorbeeld de tijden bij Logisch Bezorgen. Nu moet je dus actief moeite gaan doen om te krijgen waar je recht op hebt.
pi_213348374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 23:12 schreef wbwb het volgende:

[..]
Tsja, die "berekeningen" van PostNL kennen we ondertussen wel. Dan weet je zeker dat je genaaid wordt, zie ook bijvoorbeeld de tijden bij Logisch Bezorgen. Nu moet je dus actief moeite gaan doen om te krijgen waar je recht op hebt.
Ik snap niet dat er geen wijken met 0 minuten looptijd zijn :') als je jarenlang zovaak gaat snijden in tijden moet er toch niks meer overblijven een keer?
pi_213352351
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 23:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ik snap niet dat er geen wijken met 0 minuten looptijd zijn :') als je jarenlang zovaak gaat snijden in tijden moet er toch niks meer overblijven een keer?
Of in de trant van: ja, je fietst alleen maar, dan heb je toch geen looptijd nodig? :+
pi_213353268
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 23:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
klopt niks van,ze zien het wel in de loop van 2024,komen er weer tranenberichten in de krant.
pi_213359614
Misschien dan ook maar eens aandeelhouder worden…
  maandag 29 april 2024 @ 13:08:05 #113
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_213361987
Alsof wij wat te investeren hebben met ons salaris...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_213362444
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:08 schreef V__L_N het volgende:
Alsof wij wat te investeren hebben met ons salaris...
Al aan een rijke vriend gedacht? })
pi_213362697
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef wbwb het volgende:

[..]
Hé Hugo
  maandag 29 april 2024 @ 15:15:15 #116
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_213362929
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:55 schreef wbwb het volgende:

[..]
Ik overweeg meer om de spaarrekening van Herna te kraken.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_213363274
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:15 schreef V__L_N het volgende:

[..]
Ik overweeg meer om de spaarrekening van Herna te kraken.
Lijkt me inderdaad een beter idee… :Y
pi_213368304
weer een paar erbij(echte):

https://nl.indeed.com/cmp/Postnl/reviews
pi_213368334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 22:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Dat was te verwachten. Dit is niet voor het eerst: Met de Kerstdagen zou er ook extra tijd bij de wijken gezet worden, dat gebeurde ook regelmatig niet. Tijd eraf halen, dat vergeten ze dan weer nooit.

Hebben jullie ook dat bericht gehad over de nieuwe looptijden per 30 april? De oude looptijden van Logisch Bezorgen waren verkeerd berekend, omdat men vergeten was rekening te houden met tuinhekjes, te kleine brievenbussen, en subnummering. "De aanpassing van de tijd is voor elke loop anders, omdat de kenmerken per route verschillen. Soms is er helemaal geen aanpassing", zo stelde het bericht.

Maar bij ons komt het er gewoon op neer dat er bij elke wijk elke dag 15% van de tijd af is gehaald! Dus de oude tijden zijn opnieuw geėvalueerd omdat ze te krap stonden, met als resultaat dat ze nu nog krapper staan. Sommige mensen zijn wel een uur per dag kwijt geraakt! En over 3 maanden willen ze weer gaan evalueren, dus ik hou mijn hart vast.
ik heb net even gekeken,hier een wijk waar je 35min voor krijgt(tijd is nooit aangepast)er is 10min afgegaan(nu),om er te komen bent je heen en weer 30min kwijt,dat probleem ga je nu ook overal krijgen.
pi_213374728
https://www.yobbers.com/n(...)alicante-voor-postnl

deze heeft hier al eerder gestaan,ben eens wezen kijken naar de reviews van de recruiter,ongelofelijk dat een post ermee in zee gaat,zie o.a. trustpilot.Natuurlijk is het een hele ervaring als je nog jong bent,juist deze jonge mensen zouden hier tegen beschermd moeten worden.
pi_213375527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 19:33 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.yobbers.com/n(...)alicante-voor-postnl

deze heeft hier al eerder gestaan,ben eens wezen kijken naar de reviews van de recruiter,ongelofelijk dat een post ermee in zee gaat,zie o.a. trustpilot.Natuurlijk is het een hele ervaring als je nog jong bent,juist deze jonge mensen zouden hier tegen beschermd moeten worden.
Die vragen eronder ook… en de reacties ook. Volgens de ene reactie moet je binnen 2 uur wonen en volgens de andere reactie binnen 3 uur. Ze weten dus zelf ook niet eens wat ze willen…
pi_213376523
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 20:23 schreef wbwb het volgende:

[..]
Die vragen eronder ook… en de reacties ook. Volgens de ene reactie moet je binnen 2 uur wonen en volgens de andere reactie binnen 3 uur. Ze weten dus zelf ook niet eens wat ze willen…
nee echt foute boel,dan kun je beter post bezorgen.
pi_213387173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:48 schreef YBouncer het volgende:
We hebben hier in Zuid-Holland nu al twee weken zogenaamd te maken met een storing in het systeem, waar de plustijd niet wordt goedgekeurd en/of bijgeteld bij je werktijd. Is dit in andere delen van Nederland ook het geval? We kregen vorige week een algemene melding dat vandaag op dinsdag na 18:00 uur alles alsnog zou worden opgeteld en bijgeschreven, maar je snapt dat dat niet gebeurt is. We hebben het hier over plustijd van week 14.
Okay, april is voorbij en de chaos is groot. Plustijden in april werden niet goedgekeurd, volgens de ene TL een storing in zijn app waardoor hij geen plustijd van ons kon zien. IT afdeling lachte hem uit volgens hem en hij begon te gillen aan de telefoon wanneer je hem erover belde. Good times. Na vele klachten en oranje kaarten heeft de andere TL (want we hebben er tegenwoordig 2) boze mails gestuurd naar managers en daarboven. Ondertussen missen zo'n 160 postbezorgers hier tussen de 2 en 4 uur plustijd die zogenaamd nu wel is goedgekeurd, maar niet te zien is in de totaaltijd. PostNL heeft een nieuw dieptepunt bereikt hier. Enige wat wij te horen krijgen is nu:"houdt het zelf in de gaten, maak screenshots en wacht je loonstrook van mei af of daar de uren kloppen." Ik ben een beetje misselijk....
pi_213387571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef YBouncer het volgende:

[..]
Okay, april is voorbij en de chaos is groot. Plustijden in april werden niet goedgekeurd, volgens de ene TL een storing in zijn app waardoor hij geen plustijd van ons kon zien. IT afdeling lachte hem uit volgens hem en hij begon te gillen aan de telefoon wanneer je hem erover belde. Good times. Na vele klachten en oranje kaarten heeft de andere TL (want we hebben er tegenwoordig 2) boze mails gestuurd naar managers en daarboven. Ondertussen missen zo'n 160 postbezorgers hier tussen de 2 en 4 uur plustijd die zogenaamd nu wel is goedgekeurd, maar niet te zien is in de totaaltijd. PostNL heeft een nieuw dieptepunt bereikt hier. Enige wat wij te horen krijgen is nu:"houdt het zelf in de gaten, maak screenshots en wacht je loonstrook van mei af of daar de uren kloppen." Ik ben een beetje misselijk....
Dat is echt belachelijk… ik zou zeggen: lekker bij de Arbeidsinspectoe melden ^O^
pi_213389272
dit is weer hot de laatste tijd,wij horen hier ook onder te vallen,als je dit tig jaren hebt gedaan ben je stuk.
Er wordt soms lacherig over gedaan,maar veelal verdwijnt dat als je zelf iets mee maakt.

https://archive.ph/gjWv5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')