SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Geniet ervan! Heb je er dan maar eentje of meer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die nog een lekker biertje zoeken:
[ afbeelding ]
Dit is er 1 van de Roulette Hop Series van de Pühaste brouwerij.
Heerlijk.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die nog een lekker biertje zoeken:
[ afbeelding ]
Dit is er 1 van de Roulette Hop Series van de Pühaste brouwerij.
Heerlijk.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar dat zijn nou de vragen waarmee je een popquiz kunt winnen of verliezen
Ik heb er maar 1.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet ervan! Heb je er dan maar eentje of meer?
Nee, binnen. Maar ik heb inmiddels al een vest aangedaan en nu heb ik het zelfs met vest aan koud.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maandag krijgen we hagel en weet ik wat
Oh, dan koelt het inderdaad af. Heb er gelukkig nog geen last van.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, binnen. Maar ik heb inmiddels al een vest aangedaan en nu heb ik het zelfs met vest aan koud.
Dat nummer is van Toon Hermans.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Jantje Koopmans.... ehh.. 24 rode rozen of zoiets
Dat was Toon en dat was wél een mooi liedjequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Jantje Koopmans.... ehh.. 24 rode rozen of zoiets
Nog even dooroefenen Symph. Je kan beter dan dit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is al aan het oefenen voor onze 25jarige bruiloft
Hij geeft je regelmatig rode rozen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is al aan het oefenen voor onze 25jarige bruiloft
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef livelink het volgende:
Zo mooi. Een man die vol trots zingt dat hij heel alleen naar een winkel is gegaan.
Moest-ie daarvoor een knoop in z'n zakdoek leggen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef livelink het volgende:
Zo mooi. Een man die vol trots zingt dat hij heel alleen naar een winkel is gegaan.
Hij weet wel beter, ik wil geen bloemen. Maar er staan inmiddels wel mooie klimrozen in de tuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij geeft je regelmatig rode rozen?
Klimrozen zijn ook mooi. Welke kleur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij weet wel beter, ik wil geen bloemen. Maar er staan inmiddels wel mooie klimrozen in de tuin
Zo heeft toch ook dat nummer over die blankets?quote:
Ik trek zo een blikje van Uiltje open, al weet ik nu nog niet welkequote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heeft toch ook dat nummer over die blankets?
Blankets on the ground is van Billie Joe Spearsquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heeft toch ook dat nummer over die blankets?
Uiltje heb ik ook nog verschillende staan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een blikje van Uiltje open, al weet ik nu nog niet welke
Waarom heb ik anders 2 handen gekregen?quote:
Goed punt welquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom heb ik anders 2 handen gekregen?
Eentje die op knappen staat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een blikje van Uiltje open, al weet ik nu nog niet welke
Er staan er 9 volgens mij, bij elke paal van het prieel staat er 1, behalve bij de voorste paal, daar staat een roze regen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Klimrozen zijn ook mooi. Welke kleur?
Gele Rakkerquote:
Ah, dan was ik daarmee in de war. Dank je!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blankets on the ground is van Billie Joe Spears
Heb je nog veto's qua kleuren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er staan er 9 volgens mij, bij elke paal van het prieel staat er 1, behalve bij de voorste paal, daar staat een roze regen.
Ik zal eens op de kaartjes kijken welke kleuren er staan, heb dat aan de hovenier overgelaten, daarin vertrouw ik hem volledig
Joey Dyser is die Josje Duister die ik net noemde. Een Nederlandse zangeres.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan was ik daarmee in de war. Dank je!
Josje Duister-van Stelten om precies te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joey Dyser is die Josje Duister die ik net noemde. Een Nederlandse zangeres.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Josje Duister-van Stelten om precies te zijn.
Jawel, maar da’s niet nodig, want ook qua kleuren zit hij wel goed. Hij weet dat ik van opvallend, warm en statements hou en van combi’s als lila met oranje. En van rozequote:
Dat is ook niet zo gek…quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die ken ik alleen uit Sesamstraat
En toch heeft hij de rol van Tevje ruim 1100 keer gespeelt in deze musical in Nederland en Londen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die ken ik alleen uit Sesamstraat
Ja, dat heb ik later wel gehoord, maar ik heb nooit echt iets gehoord van die musical..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch heeft hij de rol van Tevje ruim 1100 keer gespeelt in deze musical in Nederland en Londen.
Klopt, maar dat wel lang geleden. Ik heb de filmversie van Anatevka gezien. Zo mooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch heeft hij de rol van Tevje ruim 1100 keer gespeelt in deze musical in Nederland en Londen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Roger Whittaker - New World In The Morning
Ik hoorde er nog wat Kerstigs in ookquote:
Ik ben sowieso fan van Roger. Zijn stem is zo mooi.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje ken ik dankzij een aflevering van Wintertijd en ik vind het geweldig.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer van Andy Williams moet ik altijd aan Mike Flower pops denken
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Den Haag
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef livelink het volgende:
it's been a hard days night - The Beatles
Was dat toen MadMaster die rare foto plaatste?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Melting het volgende:
Deze laatst ook gedraaid. Maar vind het een fijn nummer, dus even in de herhaling.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat toen MadMaster die rare foto plaatste?
Ik heb dat nooit van mensen geweten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:03 schreef livelink het volgende:
Je hoort eigenlijk nooit meer iets over Hare Krishna in Nederland.
Was toch een periode dat je altijd wel van wat mensen wist dat ze bij Hare Krishna zaten.
Je denkt te zonnig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef livelink het volgende:
The Middle of the Road - Soleil, Soleil
Ja, maar wat is Soley dan in vredesnaam.quote:
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef livelink het volgende:
The Middle of the Road - Soleil, Soleil
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wat is Soley dan in vredesnaam.
Ik heb echt het idee dat ze Soleil wilden zingen, maar gewoon geen Frans konden.quote:
Sorry in het CHineesquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wat is Soley dan in vredesnaam.
Misschien is dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ze Soleil wilden zingen, maar gewoon geen Frans konden.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:17 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben wel toe aan een nieuw servies
Denkt je man er ook zo over?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:17 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben wel toe aan een nieuw servies
Welterusten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn mandje opzoeken…
Dat wordt lastig lopen zo naar de trap….
Dank Melting, fijne muziek was het weer![]()
Fijne avond nog
Die laat serviezen aan mij over. Ik heb echt zin in iets heel nieuws trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij Griekse banken schrijven ze Gyros uit
Dit is je kans.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Die laat serviezen aan mij over. Ik heb echt zin in iets heel nieuws trouwens.
[..]
Ik ben er best wel dol opquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat niet te eten.
[ afbeelding ]
Ik ga zo mijn mandje opzoeken…
Dat wordt lastig lopen zo naar de trap….
Dank Melting, fijne muziek was het weer![]()
Fijne avond nog
[..]
Ik vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook wel weer zin om naar een Grieks restaurant te gaan. Al heel lang niet meer geweest.
Bij ons in het stadje zijn ze helaas weg. Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vorig jaar nog.
Moet alleen nog kijken waar hier in de buurt/het stadsdeel een goede Griek zit. Hier in de stad natuurlijk wel een aantal.
Wat is een Sarasani?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:25 schreef livelink het volgende:
Als wij iemand te veel ophemelden, dan zei mijn vader ook altijd: "je moet een villa voor ze laten bouwen" of "ga er mee naar Sarasani"
Dat is jammer ja..quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons in het stadje zijn ze helaas weg. Dat is wel jammer.
Ik kende het ook niet. Herkende wel meteen de stem van Sonneveld.quote:
Dat is heel wat anders dan een circus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarasani
De coffeeshop Sarasani in Utrecht is naar dit circus vernoemd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een circus.
Kijk.... weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
De coffeeshop Sarasani in Utrecht is naar dit circus vernoemd.
Ik wist het ook niet. Dacht eerst aan een Griekse plaats oid, maar google zei me dus dat..quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een circus.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of de Nationale Geit, zoals mijn broer hem noemt![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
Grappig/vreemd nummer dit. Harry Belinfonte?
Dit ken ik ook via mijn vader.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor vanavond weer veel dat ik niet ken
Ja, ik ken het ergens anders van. Maar geen idee meer waarvan.quote:
Cliff Richard zelf vind ik ook wel een beetje raar en wollig. Dus het past wel.quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef DJ11 het volgende:
De nummers van Cliff Richard zijn op een heel rare manier ge-remasterd. Moeilijk uit te leggen, maar het klinkt heel "wollig" of zo.
Ik vergeet altijd dat dit van The Moody Blues is.quote:Op zondag 14 april 2024 00:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet het beste van hun wmb. Maar wel een lekker nummer
quote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer zat dus gisteren in de popquiz waar ik aan meedeed. Ik had er echt nog nooit van gehoord. Was een foto-ronde. We konden "Cocktail Trio" uit de foto halen, maar verder zei de foto ons niks.
Het goede antwoord bleek dus "Kangaroe Eiland" - nooit van gehoord. Tot nu dan, één dag later.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer zat dus gisteren in de popquiz waar ik aan meedeed. Ik had er echt nog nooit van gehoord. Was een foto-ronde. We konden "Cocktail Trio" uit de foto halen, maar verder zei de foto ons niks.
Het goede antwoord bleek dus "Kangaroe Eiland" - nooit van gehoord. Tot nu dan, één dag later.
Ik vind het dus echt al enorm knap dat je het Cocktail Trio al kunt herkennen uit een fotoquote:Op zondag 14 april 2024 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Die was leuk ja.quote:Op zondag 14 april 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
Dit is trouwens de moeilijkste Pubquiz ooit![]()
Een plaatje met drie cocktails op een rij, dus dat viel nog wel mee.quote:Op zondag 14 april 2024 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt al enorm knap dat je het Cocktail Trio al kunt herkennen uit een foto
quote:Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef livelink het volgende:
De instrumentale nummers laat ik over aan @:symphonic
Zal ik later eens even terugkijken danquote:Op zondag 14 april 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
Dit is trouwens de moeilijkste Pubquiz ooit![]()
Helaas ga ik er komende zaterdag niet bij zijn. Ik moet die avond optreden met de coverband (laatste loodjes wat dat betreft).quote:Op zondag 14 april 2024 00:29 schreef Melting het volgende:
Allemaal erg bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik wens jullie een fijne nacht.
Komende donderdag kan ik helaas niet draaien. Dus misschien tot zaterdag?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
Ok, wie is er commercieel vreemd gegaan hier?
https://4ever49radio.nl/
[ afbeelding ]
Ik zie Vout daar wel voor aanquote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik ook al een paar keer voorbijkomen inderdaad....quote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer.. Tot zaterdagquote:Op donderdag 18 april 2024 05:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zoals eerder gezegd, vanavond geen muziek van mijn kant.
quote:
Dat vind ik wel een goed idee, maar geen idee of er nog meer luisteraars komenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal wordt net afgelast, dus als er interesse is, dan kan ik de Gouwe Ouwen namens Melting zo wel draaien…
De stream staat al aan, dus we zien wel...quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee, maar geen idee of er nog meer luisteraars komen
Als Elton opeens een extra beat krijgt weten we hoe het komtquote:Op donderdag 18 april 2024 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je iets specifieks willen horen, dan kan dat.
Moet weer even wennen aan dit format van plaatjes draaien, lang niet meer gedaan...
Mooi altijd, zondag zijn we weer bij jullie in de buurt...quote:Op donderdag 18 april 2024 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was nog even naar de informatie en een filmpje over de bloemendagen aan het kijken, zaterdag barst het los, de straat hier tegenover wordt versierd en 2 kleine buurmeisjes om de hoek maken een mozaïek. Zaterdag maar eens door wat wijken wandelen
Nee, van die knoppen blijf ik af.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als Elton opeens een extra beat krijgt weten we hoe het komt
Dit paste wel mooiquote:Op donderdag 18 april 2024 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van die knoppen blijf ik af.
Hoewel...
Ik had geen idee van de bloemenvreugde in de kop van Noord Holland dit weekend.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hangen de vlag uit en zetten onze potten met viooltjes en tulpen die bijna open zijn wel vooraan op de oprit. Hoop dat het niet weer zo ijskoud met harde wind is als vorig jaar, toen zijn we van ellende maar met de auto op pad gegaan (en hebben de vlag snel weer binnengehaald)
Symph gaat zondag ook beestjes bekijken, maar dan bij de eendenkooi in het buurdorpquote:Op donderdag 18 april 2024 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen idee van de bloemenvreugde in de kop van Noord Holland dit weekend.
We gaan zondag met vrienden naar de dierentuin...
I knowquote:Op donderdag 18 april 2024 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van 1 zoekopdracht in de voorraad en dan 1 druk op de knop om de track te laden...
Ook leuk.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gaat zondag ook beestjes bekijken, maar dan bij de eendenkooi in het buurdorp
Net als bij Melting moet het soms een complete verrassing zijn....quote:Op donderdag 18 april 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst, maar wel een tof nummer
Kon je het ook een beetje?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik de quick step nog op geleerd.
Of zoiets...
Ik was op dansles gelokt door 2 (mooie) klasgenootjes, ik trapte er in...quote:Op donderdag 18 april 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam ook niet veel verder dan een beetje, zelfs na 2 jaar les
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Hier past Grace Kelly van Mika mooi achteraan. Bijna hetzelfde maar dan een stukkie sneller.
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Het eerst half jaar zat ik eigenlijk alleen maar aan de kant door een meisjesoverschot. En toen kwam er opeens een meisje met haar broer en zijn vriend op de proppen die al voor het 2e jaar op les zaten. Ze konden er geen hout van, maar die vriend was wel heel gezellig. Ik heb ‘m regelmatig aan vriendinnen aangeboden, maar ze vonden ‘m zo slecht dansen dat ze vriendelijk bedankten en ik heb anderhalf jaar de grootste lol met hem gehad. Die broer was de junk van de school, vage gast, zou me niks verbazen als hij al lang niet meer leeft
Ik wilde wel verkering, maar geen danslessen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk waren die danslessen een soort van verkapte 'Ik wil verkering met je' middagen...
Er vormden zich vrij snel stelletjes ja. Wij niet, wij werden alleen beste vrienden, al denk ik dat veel mensen dachten dat wij ook een stelletje warenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk waren die danslessen een soort van verkapte 'Ik wil verkering met je' middagen...
Je moet er wat voor over hebben...quote:Op donderdag 18 april 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde wel verkering, maar geen danslessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |