SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Geniet ervan! Heb je er dan maar eentje of meer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die nog een lekker biertje zoeken:
[ afbeelding ]
Dit is er 1 van de Roulette Hop Series van de Pühaste brouwerij.
Heerlijk.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die nog een lekker biertje zoeken:
[ afbeelding ]
Dit is er 1 van de Roulette Hop Series van de Pühaste brouwerij.
Heerlijk.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar dat zijn nou de vragen waarmee je een popquiz kunt winnen of verliezen
Ik heb er maar 1.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet ervan! Heb je er dan maar eentje of meer?
Nee, binnen. Maar ik heb inmiddels al een vest aangedaan en nu heb ik het zelfs met vest aan koud.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maandag krijgen we hagel en weet ik wat
Oh, dan koelt het inderdaad af. Heb er gelukkig nog geen last van.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, binnen. Maar ik heb inmiddels al een vest aangedaan en nu heb ik het zelfs met vest aan koud.
Dat nummer is van Toon Hermans.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Jantje Koopmans.... ehh.. 24 rode rozen of zoiets
Dat was Toon en dat was wél een mooi liedjequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Jantje Koopmans.... ehh.. 24 rode rozen of zoiets
Nog even dooroefenen Symph. Je kan beter dan dit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is al aan het oefenen voor onze 25jarige bruiloft
Hij geeft je regelmatig rode rozen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is al aan het oefenen voor onze 25jarige bruiloft
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef livelink het volgende:
Zo mooi. Een man die vol trots zingt dat hij heel alleen naar een winkel is gegaan.
Moest-ie daarvoor een knoop in z'n zakdoek leggen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:20 schreef livelink het volgende:
Zo mooi. Een man die vol trots zingt dat hij heel alleen naar een winkel is gegaan.
Hij weet wel beter, ik wil geen bloemen. Maar er staan inmiddels wel mooie klimrozen in de tuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij geeft je regelmatig rode rozen?
Klimrozen zijn ook mooi. Welke kleur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij weet wel beter, ik wil geen bloemen. Maar er staan inmiddels wel mooie klimrozen in de tuin
Zo heeft toch ook dat nummer over die blankets?quote:
Ik trek zo een blikje van Uiltje open, al weet ik nu nog niet welkequote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heeft toch ook dat nummer over die blankets?
Blankets on the ground is van Billie Joe Spearsquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heeft toch ook dat nummer over die blankets?
Uiltje heb ik ook nog verschillende staan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een blikje van Uiltje open, al weet ik nu nog niet welke
Waarom heb ik anders 2 handen gekregen?quote:
Goed punt welquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom heb ik anders 2 handen gekregen?
Eentje die op knappen staat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een blikje van Uiltje open, al weet ik nu nog niet welke
Er staan er 9 volgens mij, bij elke paal van het prieel staat er 1, behalve bij de voorste paal, daar staat een roze regen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Klimrozen zijn ook mooi. Welke kleur?
Gele Rakkerquote:
Ah, dan was ik daarmee in de war. Dank je!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blankets on the ground is van Billie Joe Spears
Heb je nog veto's qua kleuren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er staan er 9 volgens mij, bij elke paal van het prieel staat er 1, behalve bij de voorste paal, daar staat een roze regen.
Ik zal eens op de kaartjes kijken welke kleuren er staan, heb dat aan de hovenier overgelaten, daarin vertrouw ik hem volledig
Joey Dyser is die Josje Duister die ik net noemde. Een Nederlandse zangeres.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan was ik daarmee in de war. Dank je!
Josje Duister-van Stelten om precies te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joey Dyser is die Josje Duister die ik net noemde. Een Nederlandse zangeres.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Josje Duister-van Stelten om precies te zijn.
Jawel, maar da’s niet nodig, want ook qua kleuren zit hij wel goed. Hij weet dat ik van opvallend, warm en statements hou en van combi’s als lila met oranje. En van rozequote:
Dat is ook niet zo gek…quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die ken ik alleen uit Sesamstraat
En toch heeft hij de rol van Tevje ruim 1100 keer gespeelt in deze musical in Nederland en Londen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die ken ik alleen uit Sesamstraat
Ja, dat heb ik later wel gehoord, maar ik heb nooit echt iets gehoord van die musical..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch heeft hij de rol van Tevje ruim 1100 keer gespeelt in deze musical in Nederland en Londen.
Klopt, maar dat wel lang geleden. Ik heb de filmversie van Anatevka gezien. Zo mooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch heeft hij de rol van Tevje ruim 1100 keer gespeelt in deze musical in Nederland en Londen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Roger Whittaker - New World In The Morning
Ik hoorde er nog wat Kerstigs in ookquote:
Ik ben sowieso fan van Roger. Zijn stem is zo mooi.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje ken ik dankzij een aflevering van Wintertijd en ik vind het geweldig.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer van Andy Williams moet ik altijd aan Mike Flower pops denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |