quote:
Ja ziet er niet uitquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze heeft een soort van Heisa jurkje aan
ja zag al dat ik dan under dressed zou wezen in mijn spijkerbroekquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wel even een gala jurk aantrekken hè 😂
Hoorde gister in die live 10 kiloquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef Luna68 het volgende:
Ben wel benieuwd of Jimmy nog even verteld hoeveel hij is afgevallen
Daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef Luna68 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat die SL van haar zendtijd straks af gaat
whahhaha ahh lieffff zegquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je er vlg.jaar zelf inzit,dan word je mijn favoriet
Niet slecht, maar ik had het meer ingeschat eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoorde gister in die live 10 kilo
Denk dat die beetje bij is gekomen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef Luna68 het volgende:
heeft ze dit net gezegd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
BB bepaald alles en dat is heftig ben je vrolijk komt het door hem, ben je verdrietig komt het door hem, door de sturing zegt As tijdens een SL
Mee eens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Clasientjuh het volgende:
Vind het knap van Ariana dat ze toch gegaan is, ze wou niet gaan he omdat ze lastig gevallen wordt door rare mensen en haar stalken bij haar huis vreselijk.
Inderdaad, mensen noemen haar 'gek', maar figuren die zulke dingen doen zijn de echte gekken. Gaar volkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Clasientjuh het volgende:
Vind het knap van Ariana dat ze toch gegaan is, ze wou niet gaan he omdat ze lastig gevallen wordt door rare mensen en haar stalken bij haar huis vreselijk.
Als dat kind toch eens zou realiseren dat ze in principe al prachtig uit bed komt. Vind ik tenminste. Ze heeft dit helemaal niet nodig. En volgens mij (maar vrouwen, corrigeer me als ik het mis heb) gaat dit juist op latere leeftijd het tegenovergestelde effect veroorzaken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat Alice klaar is met smeren. Zou tijd worden volgens mij begon ze er om een uur of 2 vanmiddag al mee.
Ja idd ,maar ik ben nu zelf lijnen en ook maar in 3 maanden 11 kiloquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ik had het meer ingeschat eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |