ja nu te laat ik wilde om half 7 gaan maar ja me brommer was leeg hahahaquote:
Joyce en Booster samen in BB2025quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik was in seizoen 2 halverwege het proces van me op te geven. Toch maar vanaf gezien.
Twee voor de wallen... 😂quote:
Omdat er teveel gedoe is er om heen 'm.. Zwart of wit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef -river- het volgende:
Jammer dit, de beelden van vanmiddag met die drie waren zo leuk en nu enkel SL.
waar is dat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:13 schreef B00STER het volgende:
Ik woon vlakbij de loods waar Jaar van je Leven werd opgenomen. Ik werd ook altijd die kant op gestuurd haha.
ja dat kreeg ik niet voor mekaarquote:
Ja vreselijk hé en ariana ziet er ook weer geweldig uit hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh verrek het is Jimmy. Ik dacht echt een plaatje van een wegwerker
nou over er niet uitzien zegquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vreselijk hé en ariana ziet er ook weer geweldig uit hahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
jaaa weer terug, alice nog aan het poederen
die heeft geen BH aan volgens mijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een soort van Heisa jurkje aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ze zwanger?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als er gewoon te eten en te drinken is vind ik het bestquote:
Niet miepen hoor, het is maar drie maandenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als er gewoon te eten en te drinken is vind ik het best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |