Ja mijn stem heb je ook alquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je er vlg.jaar zelf inzit,dan word je mijn favoriet
De postbode moet ik aan denken als ik Jim zo ziequote:
Belachelijk... Dat beest gaat toch dood.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:04 schreef mazaru het volgende:
Weer een voorbeeld waarom hij de terechte winnaar is. Water aan een hommel geven. Niet doodtrappen of stenen erop gooien zoals een andere daar.![]()
[ afbeelding ]
Oh staat haar prima hoor, ik zei alleen dat ze er bijna uitvielenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een negativiteit ineens he?![]()
En dat was nog maar van 1 foto van Ashley
Waar zie je dit allemaal?quote:
Toch weer even een ander de schuld gevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
BB bepaald alles en dat is heftig ben je vrolijk komt het door hem, ben je verdrietig komt het door hem, door de sturing zegt As tijdens een SL
Oh verrek het is Jimmy. Ik dacht echt een plaatje van een wegwerkerquote:
Spijt van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik was in seizoen 2 halverwege het proces van me op te geven. Toch maar vanaf gezien.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh verrek het is Jimmy. Ik dacht echt een plaatje van een wegwerker
Ja vreselijk hé en ariana ziet er ook weer geweldig uit hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh verrek het is Jimmy. Ik dacht echt een plaatje van een wegwerker
Nee hoor, anderen moeten ook een kans krijgen he.quote:
Ze zien er goed uitquote:
Ja was ook leuk, maar een leuke afsluiting van het streamen moet je maar denkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef -river- het volgende:
Jammer dit, de beelden van vanmiddag met die drie waren zo leuk en nu enkel SL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |