Jah ze vallen er bijna uitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Euhm… mag ik zeggen dat ik de jurk TE vind?!
hij draag hem ook zo mooi he op de schouderquote:
JAAA doen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
we zouden het netjes houden mensen haha anders bent ik geneigd te antwoorden en er heen te gaan en te bashen met fotos van mijn en Ashley![]()
![]()
![]()
Toe dan toe dan!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
we zouden het netjes houden mensen haha anders bent ik geneigd te antwoorden en er heen te gaan en te bashen met fotos van mijn en Ashley![]()
![]()
![]()
Wel even een gala jurk aantrekken hè 😂quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
Wat een negativiteit ineens he?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
Zorg nou maar dat je er vlg.jaar zelf inzit,dan word je mijn favorietquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
Nee, ze hebben van de week nog kunnen kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:08 schreef superniger het volgende:
Hebben zo nog wat kunnen kopen met hun overgebleven coins?
Volgens mij staat The Wall al 2 weken leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |