nee andere jaren waren er heel veel sl's of was het saai.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Leuke streamdag vandaag. Had een saaie dag verwacht. Maar ze hadden lol de muziek maakte het ook leuk Nog nooit eerder geweest of wel?
zien er beide heel mooi uitquote:
durf ik niet te zeggenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Leuke streamdag vandaag. Had een saaie dag verwacht. Maar ze hadden lol de muziek maakte het ook leuk Nog nooit eerder geweest of wel?
De knop is zichtbaar iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
boven een paar maatjes te klein lijkt het wel
Jaaa die sprong bij mij ook zowat in mn oog hahahahaquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
de hommel krijgt een beetje water van glenn
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
de hommel krijgt een beetje water van glenn
De hele middagquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang zit ze nou al voor die spiegel? Iets van 3,5 uur geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Ooo echt hahaha die dacht zeker een borrelhapje daarnet hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha glenn vraagt zich af wanner ze wat gaan eten
ja zoiets jhet is echt ergquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:58 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang zit ze nou al voor die spiegel? Iets van 3,5 uur geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat je de jurk bedoelt en niet de lichaamsdelen ... mijn hemel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
boven een paar maatjes te klein lijkt het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |