En gerustgesteld?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er weer helemaal bij. Moest even kijken wie BB ging winnen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Albert West en Hammond give a little love
Ik heb er werkelijk niets van meegekregen deze editiequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er weer helemaal bij. Moest even kijken wie BB ging winnen.
Het was ook bepaald niet het beste seizoen. Weinig leuke deelnemers. Maar ik vind het toch altijd weer leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk niets van meegekregen deze editie
Ik heb het drie seizoenen volgehouden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was ook bepaald niet het beste seizoen. Weinig leuke deelnemers. Maar ik vind het toch altijd weer leuk om te kijken.
Inmiddels oud.quote:
Dat heb ik met elke editiequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk niets van meegekregen deze editie
80 is het nieuwe 80quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Inmiddels oud.
Geen idee hoe ze er nu uit ziet. Ze is van 1944.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel - Dans le port d'Amsterdam
Bij (de onvolprezen) Bill Maher was William Shatner op bezoek:quote:
Ja ook iets in die richting!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij (de onvolprezen) Bill Maher was William Shatner op bezoek:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat hij is? (niet stiekem opzoeken)
Ik ken beide alleen van naam. Geen idee wie wie is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
86 jaar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U is geen Trekkie dus!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken beide alleen van naam. Geen idee wie wie is.
Ik vond Star Trek altijd leuk om te kijken. Helaas tegenwoordig met te veel reclame tussendoor, maar vroeger kon ik me echt verheugen op afleveringen van The Next Generation en The Voyager vooral.quote:
Ze zeggen niet voor niets je bent voor Star Wars, of voor Star Trek.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek altijd leuk om te kijken. Helaas tegenwoordig met te veel reclame tussendoor, maar vroeger kon ik me echt verheugen op afleveringen van The Next Generation en The Voyager vooral.
Star Wars heb ik geen film af kunnen kijken.
Ik ben ook van #team Startrek.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek altijd leuk om te kijken. Helaas tegenwoordig met te veel reclame tussendoor, maar vroeger kon ik me echt verheugen op afleveringen van The Next Generation en The Voyager vooral.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Melting het volgende:
@:justme: als je luistert..... wat heb jij met dat paard gedaan?
Dat zou zij antwoorden inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Deze speel ik ook al 50 jaar![]()
Er hangt een paardenhoofdstel aan de muur
We weten in ieder geval nu wel waar alle hoofdstellen en zadels zijn gebleven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:48 schreef Melting het volgende:
@:justme: als je luistert..... wat heb jij met dat paard gedaan?
Aan de muurquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
We weten in ieder geval nu wel waar alle hoofdstellen en zadels zijn gebleven.
Een siamese tweeling met één gezamenlijk lichaam en twee hoofden zijn ook een hoofdstelquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
We weten in ieder geval nu wel waar alle hoofdstellen en zadels zijn gebleven.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:51 schreef livelink het volgende:
West Side Story - I like to be in America
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een siamese tweeling met één gezamenlijk lichaam en twee hoofden zijn ook een hoofdstel
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:51 schreef livelink het volgende:
West Side Story - I like to be in America
Het is dan wel weer heel onbeleefd om die An de muur te hangenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een siamese tweeling met één gezamenlijk lichaam en twee hoofden zijn ook een hoofdstel
Ik ben meer van de matige woordgrappen. En aangezien ik niet precies wat een hoofdstel is, ga ik er dan iets bij bedenkenquote:
Als je je een keer verveelt raad ik je deze documentaire ten zeerste aanquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de matige woordgrappen. En aangezien ik niet precies wat een hoofdstel is, ga ik er dan iets bij bedenken
Next Generarion!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een cover was.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het origineel van Elton is fraaier
Ja, Melting, je reputatie van de coverdraaier blijft intact
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het origineel van Elton is fraaier
Ja, Melting, je reputatie van de coverdraaier blijft intact
Zo typisch Elton en Bernie eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een cover was.
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand vertelt dat ze de hond laten inslapen of zo. Natuurlijk is dat vervelend, maar het is een dier. Voor sommigen is het net hun kind. Ik veroordeel dat niet, ik maak het niet belachelijk, maar ik wie niet wat ik ermee moet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
Zo'n mooi, troostend nummer bij een overlijden. Ik vond het wel een beetje anti-climax toen ik later hoorde dat Belinda dit na de dood van een hond geschreven had.
Ik snap dierenliefde, maar daar heb ik toch minder emoties bij dan bij mensen.
Ik ga het straks opzoeken. Ik vind dit van Rob de Nijs in ieder geval een mooi nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo typisch Elton en Bernie eigenlijk
Belinda heeft zelf ook de nodige open eindjes..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
Zo'n mooi, troostend nummer bij een overlijden. Ik vond het wel een beetje anti-climax toen ik later hoorde dat Belinda dit na de dood van een hond geschreven had.
Ik snap dierenliefde, maar daar heb ik toch minder emoties bij dan bij mensen.
Hebben Rob en Benny überhaupt originele nummers gemaakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een cover was.
Dit is een vraag voor DJ11 dus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De grote vraag is voor de Popquizzer onder ons: hoe heette die hond van Belinda?
Volgens mij had ze er tig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De grote vraag is voor de Popquizzer onder ons: hoe heette die hond van Belinda?
Ik heb echt geen idee. Bello?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
Ja, dat ezeltje..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er tig.
Plus nog andere dieren.
Ik heb ook geen idee, maar dat zijn nou de vragen waarmee je een popquiz kunt winnen of verliezenquote:
Dus DJ11... lees je even in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar dat zijn nou de vragen waarmee je een popquiz kunt winnen of verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |