Bij (de onvolprezen) Bill Maher was William Shatner op bezoek:quote:
Ja ook iets in die richting!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij (de onvolprezen) Bill Maher was William Shatner op bezoek:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat hij is? (niet stiekem opzoeken)
Ik ken beide alleen van naam. Geen idee wie wie is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
86 jaar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U is geen Trekkie dus!quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken beide alleen van naam. Geen idee wie wie is.
Ik vond Star Trek altijd leuk om te kijken. Helaas tegenwoordig met te veel reclame tussendoor, maar vroeger kon ik me echt verheugen op afleveringen van The Next Generation en The Voyager vooral.quote:
Ze zeggen niet voor niets je bent voor Star Wars, of voor Star Trek.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek altijd leuk om te kijken. Helaas tegenwoordig met te veel reclame tussendoor, maar vroeger kon ik me echt verheugen op afleveringen van The Next Generation en The Voyager vooral.
Star Wars heb ik geen film af kunnen kijken.
Ik ben ook van #team Startrek.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond Star Trek altijd leuk om te kijken. Helaas tegenwoordig met te veel reclame tussendoor, maar vroeger kon ik me echt verheugen op afleveringen van The Next Generation en The Voyager vooral.
Star Wars heb ik geen film af kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |