Ik wist niet dat dit een cover was.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het origineel van Elton is fraaier
Ja, Melting, je reputatie van de coverdraaier blijft intact
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het origineel van Elton is fraaier
Ja, Melting, je reputatie van de coverdraaier blijft intact
Zo typisch Elton en Bernie eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een cover was.
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand vertelt dat ze de hond laten inslapen of zo. Natuurlijk is dat vervelend, maar het is een dier. Voor sommigen is het net hun kind. Ik veroordeel dat niet, ik maak het niet belachelijk, maar ik wie niet wat ik ermee moet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
Zo'n mooi, troostend nummer bij een overlijden. Ik vond het wel een beetje anti-climax toen ik later hoorde dat Belinda dit na de dood van een hond geschreven had.
Ik snap dierenliefde, maar daar heb ik toch minder emoties bij dan bij mensen.
Ik ga het straks opzoeken. Ik vind dit van Rob de Nijs in ieder geval een mooi nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo typisch Elton en Bernie eigenlijk
Belinda heeft zelf ook de nodige open eindjes..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
Zo'n mooi, troostend nummer bij een overlijden. Ik vond het wel een beetje anti-climax toen ik later hoorde dat Belinda dit na de dood van een hond geschreven had.
Ik snap dierenliefde, maar daar heb ik toch minder emoties bij dan bij mensen.
Hebben Rob en Benny überhaupt originele nummers gemaakt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een cover was.
Dit is een vraag voor DJ11 dus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De grote vraag is voor de Popquizzer onder ons: hoe heette die hond van Belinda?
Volgens mij had ze er tig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De grote vraag is voor de Popquizzer onder ons: hoe heette die hond van Belinda?
Ik heb echt geen idee. Bello?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
Ja, dat ezeltje..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij had ze er tig.
Plus nog andere dieren.
Ik heb ook geen idee, maar dat zijn nou de vragen waarmee je een popquiz kunt winnen of verliezenquote:
Dus DJ11... lees je even in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar dat zijn nou de vragen waarmee je een popquiz kunt winnen of verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |