Heel fijn @Dotteke dan kunnen we er vanavond nog wat van maken met z'n allen. Dan hoef ik een avondje niet zo op te letten op wat ik plaats.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Vanvond tijdens de live Cos En TV samen hier, gezellig met zijn allen afsluiten
Ik vind dat toch altijd lastig de tv uitzending / liveshow kijken en cossen tegelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik had je zo graag een note willen geven he Niet gelukt, misschien vanavond nog 'n kansquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heel fijn @:Dotteke dan kunnen we er vanavond nog wat van maken met z'n allen. Dan hoef ik een avondje niet zo op te letten op wat ik plaats.
Zonder dat ik dit naar bedoel naar wie dan ook!
Je kunt de TV uitzending, aangezien het een BB-Live event is, gewoon op de streams kijken. Dan kun je twee/drie tabbladen naast elkaar open hebben en zo switchen. Zo doe ik het al het hele seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd lastig de tv uitzending / liveshow kijken en cossen tegelijkIk mis dan van alles door plaatsen en lezen.
Heb ik ook hoor, tijdens de live gebeurde er altijd zo veel in de COS dat ik druk was en zelf bijna niets van de live zagquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd lastig de tv uitzending / liveshow kijken en cossen tegelijkIk mis dan van alles door plaatsen en lezen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had je zo graag een note willen geven he Niet gelukt, misschien vanavond nog 'n kans
Ik cos altijd via m’n telefoon. Maar ik moet gewoon gefocust kijken ofzo. Als ik reacties lees of plaats mis ik wat er op tv gebeurt ;pquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kunt de TV uitzending, aangezien het een BB-Live event is, gewoon op de streams kijken. Dan kun je twee/drie tabbladen naast elkaar open hebben en zo switchen. Zo doe ik het al het hele seizoen.
Oh ja dan moet jij nog modden ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, tijdens de live gebeurde er altijd zo veel in de COS dat ik druk was en zelf bijna niets van de live zag
EEn stream is de live. Ik heb een tablet op trl 5 en had de de streams op de bewoners en op de laptop de COSquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kunt de TV uitzending, aangezien het een BB-Live event is, gewoon op de streams kijken. Dan kun je twee/drie tabbladen naast elkaar open hebben en zo switchen. Zo doe ik het al het hele seizoen.
Ja en vooral tijdens de live was het hier een gekkenhuisquote:
Ik kan dat ook niet, het is bij mij het 1 of het ander...quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
TLC is een themakanaal van Discovery....quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het spijt me ik heb geen idee wat TLC is (behalve de band uit de jaren '90) haha.
Het was ook ooit een damesbandquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
TLC is een themakanaal van Discovery....
Gelukkig is den COS daarna nog open voor de nabeschouwing ;p Helaas zonder streams daarna deze keerquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet, het is bij mij het 1 of het ander...
Ja een paar dagen. Misschien gaat de COS wel dicht en je verder in de SC om nog even allemaal na te praten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig is den COS daarna nog open voor de nabeschouwing ;p Helaas zonder streams daarna deze keer
Voor jou tijd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt haha, dat weet ik dan weer niet...
Ooh maar dat komt wel goed lekker lullen zonder afleiding...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig is den COS daarna nog open voor de nabeschouwing ;p Helaas zonder streams daarna deze keer
You are the worldquote:
O, weet al niet eens meer wat hier wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ik zag net dat ik iets achter liepBedoelde die R&B track van net 😎
Zakt nog wel weg (denk ik)quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laat ze die pijpekrullen zo vind niet mooi
Ooh dat wordt vast wel leuk denk ik...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind dat ook nooit echt mooi. Doe mij maar lekker stijl haar ;pquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ja die ken ik zeker..quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bekend in de jaren 90/begin 00’s dus niet zo lang geleden
Dit ken je vast
Ik heb meestal de website van mijn TV-provider aan voor de TV-uitzending, maar die loopt wel achter op de stream.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn stream is de live. Ik heb een tablet op trl 5 en had de de streams op de bewoners en op de laptop de COS
Sorry dat ken ik niet, dus dat zal het niet zijn haha.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
TLC is een themakanaal van Discovery....
Dan weet ik ook niet welke zender het zou kunnen zijn..quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sorry dat ken ik niet, dus dat zal het niet zijn haha.
Het is al een tijd geleden hoor, het waren ook destijds mensen op wat meer middelbare leeftijd (daar voorbij eigenlijk) maar die zaten ook in zo'n soort huis voor een date. Ik bedoel niet dat datingprogramma in dat restaurant. Na ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet welke zender het zou kunnen zijn..
Bedoel jij niet dat programma op SBS6, maar dat is in de villa waar DGK ooit was en koffietijd geloof ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is al een tijd geleden hoor, het waren ook destijds mensen op wat meer middelbare leeftijd (daar voorbij eigenlijk) maar die zaten ook in zo'n soort huis voor een date. Ik bedoel niet dat datingprogramma in dat restaurant. Na ja.
Maar niemand weet dus wat er met het huis gebeurt? haha
Haha neeej geen idee... ik denk dat het gewoon aan z'n lot wordt over gelaten 9 maanden lang...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is al een tijd geleden hoor, het waren ook destijds mensen op wat meer middelbare leeftijd (daar voorbij eigenlijk) maar die zaten ook in zo'n soort huis voor een date. Ik bedoel niet dat datingprogramma in dat restaurant. Na ja.
Maar niemand weet dus wat er met het huis gebeurt? haha
Dan wil ik wel even 9 maanden intrekken haha.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neeej geen idee... ik denk dat het gewoon aan z'n lot wordt over gelaten 9 maanden lang...
Ik vind het allemaal best, zolang dat huis maar blijft staan voor BB2025 ;pquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neeej geen idee... ik denk dat het gewoon aan z'n lot wordt over gelaten 9 maanden lang...
Het is zo jammer dat je daar altijd pas over een paar maanden achterkomt. Of er een nieuw seizoen komt. Althans meestal gaat dat zo, hopelijk geven ze het dit jaar meteen aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, zolang dat huis maar blijft staan voor BB2025 ;p
Klopt. Al gaven ze vorig seizoen wel een hint op het einde dacht ik. Maar altijd wachten tot juli/augustus idd volgens mij tot definitieve aankondiging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je daar altijd pas over een paar maanden achterkomt. Of er een nieuw seizoen komt. Althans meestal gaat dat zo, hopelijk geven ze het dit jaar meteen aan.
Stop maar met modden en geniet maar van de laatste COS. We zullen braaf zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn stream is de live. Ik heb een tablet op trl 5 en had de de streams op de bewoners en op de laptop de COS
Ja ik hoorde gisteravond laat Randy tegen Glenn zeggen dat ze alweer 'snel met de oproep zouden komen voor het nieuwe seizoen'. Hij zei iets in de richting van 'daar hebben ze dan ook maar kort voor'. Maar volgens mij komt dat inderdaad altijd pas eind zomer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Al gaven ze vorig seizoen wel een hint op het einde dacht ik. Maar altijd wachten tot juli/augustus idd volgens mij tot definitieve aankondiging.
Nou d'r is niks mee.... best leuk voor 9 maanden...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan wil ik wel even 9 maanden intrekken haha.
Was eerder speculeren denk ik? Denk niet dat zij daar veel (of iets) van zullen weten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik hoorde gisteravond laat Randy tegen Glenn zeggen dat ze alweer 'snel met de oproep zouden komen voor het nieuwe seizoen'. Hij zei iets in de richting van 'daar hebben ze dan ook maar kort voor'. Maar volgens mij komt dat inderdaad altijd pas eind zomer.
Heeft hij het gekregen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
een of ander zoet mix drankje uit blikje
Met alcohol?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
een of ander zoet mix drankje uit blikje
12.5% als ik mij het goed heb onthoudenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met alcohol?
Ik heb er nog nooit van gehoord, op de gok wel goed geschreven dus...
Oooh oké Thnx...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
12.5% als ik mij het goed heb onthouden
het is mij verder ook onbekend, toevallig hebben we laatst een plaatje in de cos gezien
Ik heb geoon rtl 5 die loopt bij mij weer voor op de streamquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb meestal de website van mijn TV-provider aan voor de TV-uitzending, maar die loopt wel achter op de stream.
Ik zie dat hij alles wel probeert, vraagt wel wat het is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat eet Glenn weinig lust hij het niet
Geen dank, graag gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:39 schreef jooba het volgende:
[..]
Stop maar met modden en geniet maar van de laatste COS. We zullen braaf zijn
Trouwens bedankt voor uw ondankbaar werk !!
Ik heb stream 1 op tv en stream 2 op laptop en cos op telefoonquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geoon rtl 5 die loopt bij mij weer voor op de stream
O ok ja vond voor zijn doen dat hij weinig paktequote:Op zaterdag 13 april 2024 16:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie dat hij alles wel probeert, vraagt wel wat het is.
Heb vanmiddag op Alice gestemtquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Nog ff stemmen op Rady laat hem een tweede plaats krijgen Glenn wint sowieso deze finale.
Was het ook inderdaad. Maar toch, zij zullen het weten aangezien ze het proces hebben doorlopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was eerder speculeren denk ik? Denk niet dat zij daar veel (of iets) van zullen weten.
Glenn staat erg voor hoor maar ja je zag het aan Tom.... je weet het nooit zeker...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:53 schreef -river- het volgende:
Tijdens de live stemmen de meeste mensen dus je weet het nooit wie er wint.
Mijn TV staat beneden en computer boven. Ik ren niet zo snelquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geoon rtl 5 die loopt bij mij weer voor op de stream
randy heeft kapper gespeeld gisteren en alice heeft de finishing touch aangebracht. (laatste stukje geschoren)quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
randy heeft kapper gespeeld geloof ik
Dat klopt, gun het ze alle drie maar uiteindelijk hebben ze wat ze graag wilde en dat is de finale bereiken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Glenn staat erg voor hoor maar ja je zag het aan Tom.... je weet het nooit zeker...
Het is maar goed dat er geen 4 streams zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 op tv en stream 2 op laptop en cos op telefoon
O ik wel vaker. Vind het een leuke meid. Ze is best nog jong, maar heeft zich goed staande gehoudenquote:
Randy en bij Randy Glennquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef Hznootje het volgende:
Wtf, wie heeft Glenn zijn haar gedaan?
Ik heb rtl5 aan op een ipadquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn TV staat beneden en computer boven. Ik ren niet zo snel
Ja precies... we gaan het zien strakkies...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat klopt, gun het ze alle drie maar uiteindelijk hebben ze wat ze graag wilde en dat is de finale bereiken.
ik ga er wonenquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:37 schreef B00STER het volgende:
Even een klein beetje off-topic. Weet iemand eigenlijk wat er gebeurt met het BB-huis in de 9 maanden dat het niet gebruikt wordt? Althans, voor zover ik weet?
Ik heb veel op Glenn gestemd maar ik was hem op een gegeven moment kwijt, toen zat hij ergens heel diep in...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel vaker. Vind het een leuke meid. Ze is best nog jong, maar heeft zich goed staande gehouden
Vaak op de bank gezeten en steeds overleefd.
Had ik me pc aangesloten staat nu boven na kamer opknappenquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er geen 4 streams zijn
Waarom geen 2 streams op je laptop?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 op tv en stream 2 op laptop en cos op telefoon
quote:
Vind dit makkelijker en ben toch alleenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom geen 2 streams op je laptop?
[ afbeelding ]
Ben ben ik kwijt geraakt toen hij niet met Danny mee wilde om op Ash te stemmenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb veel op Glenn gestemd maar ik was hem op een gegeven moment kwijt, toen zat hij ergens heel diep in...
Het is ook wel een leuke meid maar ik vond die dezelfde riedeltjes een beetje irri worden. .quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel vaker. Vind het een leuke meid. Ze is best nog jong, maar heeft zich goed staande gehouden
Vaak op de bank gezeten en steeds overleefd.
En ik heb klein laptop dus word het klein beeldquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom geen 2 streams op je laptop?
[ afbeelding ]
Vond het zelf niet zo storend, vind het best een verstandig meisje voor haar 20 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is ook wel een leuke meid maar ik vond die dezelfde riedeltjes een beetje irri worden. .
Nou ja dat ook... slap, jammer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ben ik kwijt geraakt toen hij niet met Danny mee wilde om op Ash te stemmen
ja jouw meisje blijft ook je kindjequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:08 schreef -river- het volgende:
Mijn meisje is ook 20 dus ben het gewend, zie best wat van Alice in mijn dochter.
Eens hoor, vandaar dat zij mijn laatste stem krijgt...quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het zelf niet zo storend, vind het best een verstandig meisje voor haar 20 jaar
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zonde van die tapas doen ze aan thuisbezorgd
een hommel heeft eigenlijk te kleine vleugels, daarom vliegen ze altijd zo appart. hij kan zichzelf maar net in de lucht houdenquote:
Haha ja erg he, ben dan ook een "mijn meisje is de beste" moeder.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:09 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja jouw meisje blijft ook je kindje
De poep gaat zo snel zei Glenn daarstraks tegen Alice over dit beestjequote:
Vind dat echt zo lelijkquote:
Ja ik lag dubbel, en Randy zei dat ze aan het twerken was.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De poep gaat zo snel zei Glenn daarstraks tegen Alice over dit beestje
ik ookquote:
Ja hij was aan het hommelen zei hij ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik lag dubbel, en Randy zei dat ze aan het twerken was.
Nooit mooi gevonden deze van Allice vind ik ook niet mooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ook![]()
Weet dat het een tijd terug in de mode was om die dingen te laten tatoeëren van die dikke zwarte lijnen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was aan het hommelen zei hij ook
Niet zo raar, zodra er zon was lag hij er hele dagen inquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn is flink gekleurd in zijn gezicht
oh dat is Samson?
Daar geloof ik niet veel van. Die heeft nog wel een uurtje of 2 werk schat ik inquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ook![]()
Weet dat het een tijd terug in de mode was om die dingen te laten tatoeëren van die dikke zwarte lijnen
Heb je Randy al bekeken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn is flink gekleurd in zijn gezicht
oh dat is Samson?
Ik dacht dat ze al klaar wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet veel van. Die heeft nog wel een uurtje of 2 werk schat ik in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
De heren vonden haar zo mooi in haar "kleedje" bij het passen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
Alice maakt de oogjes bruin met oogschaduw
je hebt een laptop nogquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Had ik me pc aangesloten staat nu boven na kamer opknappenen ik heb nog tablet
Klopt de laatste dagen waren de streams best leuk me deze driequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:17 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De streams zijn zo vol humor met die drie omdat geen van drie perse in de spotlight wilt staan.
oh die had je genoemd hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vind dit makkelijker en ben toch alleen
Paar dagen nadien ook nog hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
je weet niet hoe je 2 schermen naast elkaar moet doen dus niet liegen hequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En ik heb klein laptop dus word het klein beeld
Elkaar plagen en elkaar alles gunnen was mooi om te zien, daarvoor kijk ik BB, de drama kan mij gestolen worden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt de laatste dagen waren de streams best leuk me deze drie
Een paar dagen later kunnen we het niet meer over de live finale streams hebbenquote:
Ik zit de volgende dagen nog zeker op SCquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een paar dagen. Misschien gaat de COS wel dicht en je verder in de SC om nog even allemaal na te praten.
Ik zou gek worden van drie maanden geen muziek, heb altijd muziek aan staan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
Randy zingt het woord voor woord mee, die geniet van deze dag met muziek
Ja een paar dagen blijft het nog open, tenminste als het gezellig is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zit de volgende dagen nog zeker op SC
Dat zag je aan de finalisten van vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk dat kijkers toch op een gegeven moment afknappen op de drukke, aanwezige, dominante types, al deze 3 finalisten zijn rustige types zonder extreme uitschieters en zichzelf gebleven.
Drukkere en extravagantere types zoals Jimmy, Ashley, Lenie en Sabeau hebben het uiteindelijk niet gered, ook een berekend type zoals Dilano haalde het niet,
Ik ben wel nieuwsgierig hoe ver Tyron uiteindelijk gekomen zou zijn ik vond hem na het vertrek van Do en Ro veel leuker
Dat weet ik toevallig welquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je weet niet hoe je 2 schermen naast elkaar moet doen dus niet liegen he![]()
Ik hoop het, ik vond het leuk om dit hier met een clubje mensen te volgen, oké af en toe liep het uit de hand en daar heb ik ook een aandeel gehad maar ik heb ook veel gelachen en plezier gehad en vind het ook leuk om te lezen hoe iemand anders een gebeurtenis totaal anders beleeft dan ik zelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een paar dagen blijft het nog open, tenminste als het gezellig is.
Is zich aan het opmaken in de badkamer net tijd op streams geweestquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Kijk Randy eens rocken, Alice nergens te bespeuren en Glenn ligt te zonnen. Randy for the win. De buitenkieper krijgt mijn stem.
Kunnen we alsjeblieft de COS positief afsluiten, is wel zo fijn voor iedereen hier.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Kijk Randy eens rocken, Alice nergens te bespeuren en Glenn ligt te zonnen. Randy for the win. De buitenkieper krijgt mijn stem. Ik verwacht wel dat Glenn wint.
Ik dacht dat ze daar ook veel grotere studio's hadden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Veel grotere capaciteit voor publiek. Dat zal de voornaamste reden zijn.
ariana heeft een beste pruik opgezetquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:40 schreef Willewa het volgende:
Arrivée
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ty, Doriana, Lenie, Sonja, Karen, Danny, Jimmy, Ariana?
1960? What’s up?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
Totaal offttopic maar geef @:Fritsie een dikke knuffel.Hij heeft het nodig.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
Totaal offttopic maar geef @:Fritsie een dikke knuffel.Hij heeft het nodig.![]()
![]()
Oh damnquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Er was iets een beetje mis met zijn/haar gezondheid.
NIeuwe liefde misschien tussen Doriana en vriend van Tyquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:40 schreef Willewa het volgende:
Arrivée
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ty, Doriana, Lenie, Sonja, Karen, Danny, Jimmy, Ariana?
Wees blij dat ze al begonnen is, anders begon de show pas om 2 uur vannacht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
wat duurt dat lang zeg makeup opdoen bij ALice
ik doe meequote:
Ja die en ik hoop het ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh damnhopelijk niks ergs? Fritsie1960 (dacht ik?) of is Fritsie iemand anders?
Ja leuk om te zien dat de mannen een beetje gek op de muziek doen en lekker chillenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Kijk Randy eens rocken, Alice nergens te bespeuren en Glenn ligt te zonnen. Randy for the win. De buitenkieper krijgt mijn stem. Ik verwacht wel dat Glenn wint.
Zag dat Ariana ook was ingecheckt bij Jaz Hotel. Volgens mij vaste prik met finale. Zal vast en zeker gefeest worden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom slaapt in het hotel haha krijgen we afterparty?
Zij welquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom slaapt in het hotel haha krijgen we afterparty?
Gemiste kans, zeker voor een finale uitzendingquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Finale duurt maar tot 21.14 uur, man man wat een armoe. Wordt dus weer afraffelen, dacht dat ze wel geleerd hadden van vorig jaar!
Als ik het me goed herinner was de finale van de allereerste BB (die in '99 dus) avondvullend. Hoop veranderd in relatief korte tijd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gemiste kans, zeker voor een finale uitzending
Korte tijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was de finale van de allereerste BB (die in '99 dus) avondvullend. Hoop veranderd in relatief korte tijd.
Ik nu ineens ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei relatief! En ik voelde me al oud ja
Meer budget ter beschikking wellicht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was de finale van de allereerste BB (die in '99 dus) avondvullend. Hoop veranderd in relatief korte tijd.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
sean paul
einde van het nummer valt het in![]()
Rood?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
De heren zitten nog steeds te kaarten en Alice is al bijna klaar voor de finale avond
ik vermoed dat de heren eerder klaar zijn dan alice hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
De heren zitten nog steeds te kaarten en Alice is al bijna klaar voor de finale avond
Is bij Glenn maar afwachten. Hij moet maar zien dat hij zijn broek aankrijgtquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat de heren eerder klaar zijn dan alice hoor
Ze kan altijd haar sportbroekje nog aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ow ze wil eigenlijk die witte aan?
Ik vind die rode mooi staan
die witte ook
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij Glenn maar afwachten. Hij moet maar zien dat hij zijn broek aankrijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |