Heel fijn @Dotteke dan kunnen we er vanavond nog wat van maken met z'n allen. Dan hoef ik een avondje niet zo op te letten op wat ik plaats.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Vanvond tijdens de live Cos En TV samen hier, gezellig met zijn allen afsluiten
Ik vind dat toch altijd lastig de tv uitzending / liveshow kijken en cossen tegelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Vanvond tijdens de live Cos En TV samen hier, gezellig met zijn allen afsluiten
Ik had je zo graag een note willen geven he Niet gelukt, misschien vanavond nog 'n kansquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heel fijn @:Dotteke dan kunnen we er vanavond nog wat van maken met z'n allen. Dan hoef ik een avondje niet zo op te letten op wat ik plaats.
Zonder dat ik dit naar bedoel naar wie dan ook!
Je kunt de TV uitzending, aangezien het een BB-Live event is, gewoon op de streams kijken. Dan kun je twee/drie tabbladen naast elkaar open hebben en zo switchen. Zo doe ik het al het hele seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd lastig de tv uitzending / liveshow kijken en cossen tegelijkIk mis dan van alles door plaatsen en lezen.
Heb ik ook hoor, tijdens de live gebeurde er altijd zo veel in de COS dat ik druk was en zelf bijna niets van de live zagquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd lastig de tv uitzending / liveshow kijken en cossen tegelijkIk mis dan van alles door plaatsen en lezen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had je zo graag een note willen geven he Niet gelukt, misschien vanavond nog 'n kans
Ik cos altijd via m’n telefoon. Maar ik moet gewoon gefocust kijken ofzo. Als ik reacties lees of plaats mis ik wat er op tv gebeurt ;pquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kunt de TV uitzending, aangezien het een BB-Live event is, gewoon op de streams kijken. Dan kun je twee/drie tabbladen naast elkaar open hebben en zo switchen. Zo doe ik het al het hele seizoen.
Oh ja dan moet jij nog modden ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, tijdens de live gebeurde er altijd zo veel in de COS dat ik druk was en zelf bijna niets van de live zag
EEn stream is de live. Ik heb een tablet op trl 5 en had de de streams op de bewoners en op de laptop de COSquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kunt de TV uitzending, aangezien het een BB-Live event is, gewoon op de streams kijken. Dan kun je twee/drie tabbladen naast elkaar open hebben en zo switchen. Zo doe ik het al het hele seizoen.
Ja en vooral tijdens de live was het hier een gekkenhuisquote:
Ik kan dat ook niet, het is bij mij het 1 of het ander...quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
TLC is een themakanaal van Discovery....quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het spijt me ik heb geen idee wat TLC is (behalve de band uit de jaren '90) haha.
Het was ook ooit een damesbandquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
TLC is een themakanaal van Discovery....
Gelukkig is den COS daarna nog open voor de nabeschouwing ;p Helaas zonder streams daarna deze keerquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet, het is bij mij het 1 of het ander...
Ja een paar dagen. Misschien gaat de COS wel dicht en je verder in de SC om nog even allemaal na te praten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig is den COS daarna nog open voor de nabeschouwing ;p Helaas zonder streams daarna deze keer
Voor jou tijd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt haha, dat weet ik dan weer niet...
Ooh maar dat komt wel goed lekker lullen zonder afleiding...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig is den COS daarna nog open voor de nabeschouwing ;p Helaas zonder streams daarna deze keer
You are the worldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |