Beetje trainen moet dat wel naar de 4+ kunnen denk ikquote:
En wederom is die 30 april prima in de vooruitzichten.quote:
Al maaaaaaaaaaaaaaaanden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
De zon heeft hier verrassend genoeg een tijdje geschenen, maar nu weer harde regen voorlopig.
Wel petje af voor werklui overigens, die in weer en wind buiten lopen te bikkelen
Ze zijn hier in het dorp bezig met werkzaamheden voor het netwerk van Liander.
Zwaar en fysiek werk in de regen.
Dan ben je wel erg optimistisch.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wederom is die 30 april prima in de vooruitzichten.
Alleen jammer dat we het verplaatst hebben naar 27.
Ze zijn pas 2 weken bezig hierquote:
Dit. 2 dagen lekker, 2 weken grafweer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:36 schreef INViCTuS het volgende:
Wel benieuwd wanneer de lente echt gaat beginnen in Nederland. Af en toe een dagje aangenaam is leuk, maar daarna weer dagenlange herfst temperaturen schiet natuurlijk niet op.
Ik heb het over buitenwerklui over het algemeenquote:
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mei begint met 25 graden.
#StayPositive?
Ik ga dan op vakantie, dus dat kan ook niet anders.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Sorry, zat even niet goed op te letten, kan je het nog eens herhalen ajb?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry, zat even niet goed op te letten, kan je het nog eens herhalen ajb?
G'dumme wat een ellendige treurnis. Meer herfst dan lentequote:
Zit je dit nu serieus te posten vanaf Mallorca?quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
G'dumme wat een ellendige treurnis. Meer herfst dan lente
@INViCTuS heeft een herfst-obsessiequote:Op dinsdag 16 april 2024 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je dit nu serieus te posten vanaf Mallorca?
Ik zit in een bus 😉. Moet wat doen om de tijd te doden, dus o.a maar wat fok lezen. Dagje op pad geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit je dit nu serieus te posten vanaf Mallorca?
In Nederland is het weer volop herfst zie ik welquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
@:INViCTuS heeft een herfst-obsessie
Yep. Maar geen nood; we klimmen binnen 14 dagen al op naar een zinderende 13 graden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In Nederland is het weer volop herfst zie ik wel
Hoer en wind.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Met de regen valt het vandaag wel weer mee hier. Maar die hoerenwind, daar ben ik echt zo klaar mee.
Ja same here. Het blijft maar hard waaien op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Met de regen valt het vandaag wel weer mee hier. Maar die hoerenwind, daar ben ik echt zo klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |