SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
Bakje cornflakes, scheut lauwe Schulti erbij en gaaaaaaaan
Natuurlijk eet ik dat nietquote:
Mondkapje maar weer op!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef PSVCL het volgende:
Een paar dagen terug toch weer een dagje kunnen genieten van een natuurlijke lucht/wolken. Totdat ze weer begonnen met spuiten. Teringlijers zijn het.
Lekker hé. Alleen net wat veel bewolking.quote:
November incoming. Lijkt vorig jaar welquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:31 schreef PzKpfw het volgende:
Nog maar even genieten van deze mooie dag. Komende 14 dagen lijken in ieder geval niet veel soeps te worden.
En maar janken dat de aarde opwarmt. Hoe dan?!quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
November incoming. Lijkt vorig jaar wel![]()
![]()
[ x ]
Dit weekend was de zomer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:31 schreef PzKpfw het volgende:
Nog maar even genieten van deze mooie dag. Komende 14 dagen lijken in ieder geval niet veel soeps te worden.
Je zeurt, niks ‘was’. We zitten middenin ons weekend.quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk qua zon.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zeurt, niks ‘was’. We zitten middenin ons weekend.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Scrummie het volgende:
Echt fijne dag vandaag hoor.
Maar dan zie ik de komende 14 dagen en dan kan ik toch alleen maar een beetje verdrietig worden.
It better bequote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Precies, wat sproeiers kunnen volle bak aan in de moestuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtige zaterdag zo, die pakken ze ons niet meer af!
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op zondag 14 april 2024 09:50 schreef INViCTuS het volgende:
De komende 10 dagen weer herfstige kou, weinig zon, grijzig en nat. Lekker man
Geef je op een briefje?quote:Op zondag 14 april 2024 09:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In de strafkampen in Siberië zijn ze blij dat ze niet in Nederland zitten .quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
November incoming. Lijkt vorig jaar wel![]()
![]()
[ x ]
Wel stukken minder vergiftigingen hierquote:Op zondag 14 april 2024 13:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In de strafkampen in Siberië zijn ze blij dat ze niet in Nederland zitten .
Kom hier aan de 24/25.content mee.quote:
Zwemmen in de zee of in zwembad? Zee lijkt me nog aardig koud. Zwembad ook trouwens eigenlijkquote:Op zondag 14 april 2024 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom hier aan de 24/25.content mee.
Wezen fietsen, zwemmen en lopen al. Nu natuurlijk bier
Zwembad. Ook niet heel warm, maar je moet er ff door. De zee tot de knieën en die is met 16 graden wel kouderquote:Op zondag 14 april 2024 15:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zwemmen in de zee of in zwembad? Zee lijkt me nog aardig koud. Zwembad ook trouwens eigenlijk
Dit is Zuid-Limburg in een notendop.quote:Op zondag 14 april 2024 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom hier aan de 24/25.content mee.
Wezen fietsen, zwemmen en lopen al. Nu natuurlijk bier
Lekker hoor. Ik doe het elke maand, kan het aanraden. Eigenlijk zou ik het nog vaker moeten doen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zwemmen in de zee of in zwembad? Zee lijkt me nog aardig koud. Zwembad ook trouwens eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |