abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 17:45:46 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213182078
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 11:22 schreef Zoddie het volgende:
Samenvatting 7 oktober tot met 29 januari (wiki)

De oorlog tussen Hamas en Israël is een escalatie van het Israëlisch-Palestijns conflict die begon op 7 oktober 2023 en zich ontwikkelde tot een Israëlische invasie in de Gazastrook.

De aanleiding van de inval in de Gazastrook was een gecoördineerde verrassingsaanval door de militante beweging Hamas vanuit de Gazastrook op Israël, onder de naam Operatie Al-Aqsa-storm. Duizenden raketten werden afgevuurd op Israëlische plaatsen in de grensstreek, terwijl ongeveer 3.000 militanten de grens met Israël doorbraken en aanslagen pleegden op Israëlische militaire bases, woonwijken en een muziekfestival, waarbij circa 1.200 mensen werden gedood, waarvan 846 burgers. Naar schatting 200-250 personen werden gevangengenomen en als gijzelaars naar de Gazastrook overgebracht. Hamas verklaarde dat de aanval een reactie was op het geweld van Israëlische kolonisten, de blokkade van de Gazastrook, de ontheiliging van de Al-Aqsamoskee in Jeruzalem, evenals op de wreedheden die in de afgelopen decennia van Israëlische zijde waren begaan tegen de Palestijnen.

In reactie op de aanval voerden de Israëlische strijdkrachten (IDF) wekenlang dag en nacht bombardementen uit op de Gazastrook. Langs de grens werd een troepenmacht samengetrokken ter voorbereiding op een grondoffensief, met als doel de vernietiging van Hamas en het opsporen en bevrijden van de Israëlische gijzelaars. In heel Gaza werden huizen en civiele infrastructuur vernietigd. Na een aantal korte voorbereidende grondoperaties werd begin november een grootschalig Israëlisch grondoffensief gestart.

IDF voerde tevens invallen uit op de bezette Westelijke Jordaanoever. Ook in het grensgebied tussen Israël en Libanon liepen de spanningen op en waren er meerdere confrontaties tussen Hezbollah en IDF. Nadat Hezbollah-militanten vanuit Libanon raketten hadden afgevuurd op Israël, reageerde Israël met luchtaanvallen op Libanon.

Op 26 oktober publiceerde het door Hamas aangestuurde Ministerie van Volksgezondheid in Gaza een lijst van ruim 7.000 personen die tussen 7 en 26 oktober in de Gazastrook werden gedood, waaronder bijna 3.000 kinderen en ruim 3.000 vrouwen, met nog zo'n 2.700 vermisten. Ook daarna viel er nog een onbekend aantal doden en gewonden. Nieuwsmedia en internationale organisaties zoals de WHO achtten de genoemde aantallen betrouwbaar. Volgens voorlopige tellingen waren er op 10 november meer dan 11.000 Palestijnen gedood, waaronder ruim 4.500 kinderen, met nog zo'n 2.700 vermisten. Op de Westelijke Jordaanoever werden sinds het begin van de oorlog tot half november meer dan 190 Palestijnen gedood, waarvan ruim 50 kinderen. Wijdverbreide burgerdoden hebben ertoe geleid dat zowel Israël als Hamas zijn beschuldigd van oorlogsmisdaden.

Israël spoorde de 1,1 miljoen inwoners van het noordelijke deel van de Gazastrook aan om te evacueren naar het zuiden, terwijl Hamas de bewoners opriep in hun huizen te blijven. De Verenigde Naties (VN) meldde dat er ongeveer 1,7 miljoen Palestijnen, meer dan 70% van de bevolking van Gaza, intern ontheemd waren geraakt. Ongeveer 500.000 Israëli's werden geëvacueerd.Mensenrechtenorganisaties riepen op tot de opname van vluchtelingen uit de Gazastrook.De oorlog heeft geleid tot een ernstige humanitaire crisis in Gaza. Verschillende hulporganisaties hebben Israël ervan beschuldigd honger te gebruiken als oorlogswapen. De VN heeft gewaarschuwd voor de dreiging van hongersnood en de verspreiding van ziekten in de regio, als gevolg van de afsluiting van water, brandstof, voedsel en elektriciteit door Israël. De VN en veel landen riepen op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren.

Op 27 januari 2023 heeft het Internationaal Gerechtshof een tussentijdse uitspraak gedaan in de zaak Zuid-Afrika vs Israël [af]. Het Hof zag het potentiële risico van genocidale daden tegen de bevolking van Gaza en herinnerde Israël aan zijn naleving van de Genocide Conventie en vroeg Israël binnen een maand te rapporteren over de gevraagde taken.

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213182152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:39 schreef HalloIX het volgende:

[..]
Wat heb jij toch veel desinformatie tot je beschikking :|W ^p^

Wat is er mis met de UNRWA en denk je dat als die er niet is de vluchtelingen uit Palestina hun status kwijtraken?

Dat is de desinformatie die Israel jou waarschijnlijk gegeven heeft. Dus je moet je bronnen wat objectiever zoeken..

Tevens is het zo dat die Palestijnen "nog maar" 75 jaar vluchtelingen zijn en dat ze graag terugwillen naar het land van hun voorouders. Iets wat Israel niet wil, want "drie generaties, dan heb je geen recht meer om "terug te gaan naar het land van de voorouders""....
Enorm ironisch en hypocriet want de enige reden dat Israel gesticht is waar het gesticht is is dat de voorouders er woonden. 2000 jaar terug!

Dus voor de Joden geld wel een terugkeermogelijkheid vanwege tig generaties maar voor de Palestijnen niet?
Zo hypocriet is het zionisme dus en daarom moet het afgewezen worden en kapot gemaakt.
En weer een kutkloon.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_213182206
quote:
De oorlog tussen Hamas en Israël is een escalatie van het Israëlisch-Palestijns conflict die begon op 7 oktober 2023 en zich ontwikkelde tot een Israëlische invasie in de Gazastrook.
Degene die dit geschreven heeft mag zich wel kapot schamen...

Het conflict begon niet op 7 oktober!
  vrijdag 12 april 2024 @ 17:59:54 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213182224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:57 schreef HalloIX het volgende:

[..]
Degene die dit geschreven heeft mag zich wel kapot schamen...

Het conflict begon niet op 7 oktober!
Bovendien is 't "het conflict dat begon".
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_213182397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:43 schreef HalloIX het volgende:

[..]
Dus je ontkent dat de IDF eigen mensen heeft omgebracht?

Dan moet je wat normale bronnen tot je nemen en niet de pro idf en israel bronnen..
Er zijn veel mensen omgekomen door vuurgevechten tussen IDF en Hamas. Ook heeft de IDF auto's opgeblazen van vermoedelijke Hamas terroristen terwijl dat Israelische vluchtelingen waren..

Maar goed, je gelooft waarschijnlijk ook de 40 onthoofde baby's of de kinderen aan de waslijn waar IDF melding van maakte?
Ook allemaal gedebunked door objectieve bronnen..
Je komt over als een kleuter. Een sneue kleuter

Ook al is je kutpost met beledigingen en aannames aan iemand anders gericht wil ik inhoudelijk deels wel reageren. Het IDF heeft inderdaad enkele Israëliërs omgebracht. Dit zijn kleine aantallen en vallen in het niets tot de overige 1.200 door terroristen op beestachtige wijze omgebracht mensen. Het voegt inhoudelijk niks toe door dit groter te maken dan het is en te projecteren op een extreem veel groter geheel. Dat doen alleen trollen
pi_213182432
Heeft u deze gegijzelden gezien?
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213182536
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je komt over als een kleuter. Een sneue kleuter

Ook al is je kutpost met beledigingen en aannames aan iemand anders gericht wil ik inhoudelijk deels wel reageren. Het IDF heeft inderdaad enkele Israëliërs omgebracht. Dit zijn kleine aantallen en vallen in het niets tot de overige 1.200 door terroristen op beestachtige wijze omgebracht mensen. Het voegt inhoudelijk niks toe door dit groter te maken dan het is en te projecteren op een extreem veel groter geheel. Dat doen alleen trollen
Weer een leugen...

Van de 1200 doden zijn 300 IDF soldaten. Die zijn niet op gruwelijke manier omgekomen.. Maar in een strijd van man tegen man.

Er zijn nu 34000 Palestijnen omgekomen.. Waarom maak je daar geen bezwaar tegen?
pi_213182552
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:18 schreef Aether het volgende:
Heeft u deze gegijzelden gezien?
[ x ]
Dat men dit nog durft te posten

Zes maanden oorlog en de IDF heeft zeven gijzelaars gevonden. Waarvan ze er drie per ongeluk gedood heeft..

De acties van IDF zijn niet gericht op het vinden van gijzelaars. Dat is een drogreden om de oorlog te laten voortduren. Via politieke dwang zijn 100 gijzelaars vrijgelaten..

Dat zegt genoeg lijkt me.
pi_213182588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:29 schreef HalloIX het volgende:

[..]
Weer een leugen...

Van de 1200 doden zijn 300 IDF soldaten. Die zijn niet op gruwelijke manier omgekomen.. Maar in een strijd van man tegen man.

Er zijn nu 34000 Palestijnen omgekomen.. Waarom maak je daar geen bezwaar tegen?
Ja man die oa vrouwlijke soldaten die ongewapend in hun onderbroek schuilden in een doucheruimte waren echt heldhaftig afgeslacht in een eerlijk man tegen man gevecht.
pi_213182625
quote:

[..]
Weer een leugen...

Mbt die laatste alinea. Ik ben een oud IDFer en ik houd gewoon van Palestijntjes doodschieten. Ik heb ze het liefst zo jong mogelijk, baby's geen enkel bezwaar. Ik heb twee volwassenen in gevangenschap gedood, een man en (knappe) vrouw
Jij?
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 18:44:48 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213182689
quote:

[..]
Weer een leugen...

Hamas zelf trekt 11000 in twijfel. Bevestigde de cijfers wat betreft gedode hamassholes die de IDF ook noemt. Zo'n 10-11000. Houi je 11k aan burgers over. Verhouding hamassholes-burger is daarmee zo'n 1:1.
1500 dode Israeli's (gijzelaars meegerekend, die komen niet meer terug) waarvan er 300 IDF. Verhouding iets anders. Doel van Hamas was burgers doden. Gezien de verhoudingen met intentie, dus genocide.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213182728
pi_213182759
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:41 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Zeg dat maar tegen Naama Levy, als ze terug mag komen uit de hel in het Gazagebied - waar ze in getrokken is als een stuk wild, door 'Allah is groot' roepende beesten.

De onrechtvaardigheid die je omschrijft is een hersenspinsel in jouw eigen visie op dit conflict. Er is ook geen onrechtmatigheid aan soldaten in Nederland, ook als die op missie gaan. Ik vermoed dat jij een probleem hebt met leger en oorlog - wie niet zou je bijna willen zeggen - nou, groeperingen als Hamas dus..
Zeg dat maar tegen de 34.000 onschuldigen. Je benoemt hier weer gevolgen van onderdrukking.
pi_213182770
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En gebeurd dat vaak Hannahvrede?

Ik lees zo nu en dan nog wel hier en als ik jouw Posts lees, lees ik weinig positiefs over de Gazanen, haal je er nog wel voldoening uit?
Sta je eigenlijk wel achter wat je daar doet?

Vroeg ik me af.
Ja, MissButterfly: diagnoses stellen doe ik bijna dagelijks en rapporteren hoort daar bij.

Maar dat was denk ik niet je vraag toch? Ik had slechts een voorbeeld van één incident die als zodanig kan worden beschouwd. Dat is een verdrietig incident maar niet minder waar - perfect ook voor het voorbeeld dat ik wilde scheppen over het rapporteren in een veldhospitaal en waar uiteindelijk de rapportage blijft in de statistiek van het 'ministerie'.

Als jij denkt dat ik het niet op zou nemen voor de onschuldige Gazanen, dan denk ik dat mijn berichten je te selectief bereiken.
pi_213182783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Zeg dat maar tegen de 34.000 onschuldigen. Je benoemt hier weer gevolgen van onderdrukking.
Het zijn geen 34.000 onschuldigen. Het doet af aan de echte onschuldige Gazaanse bevolking. Maar verder erop ingaan (gezien dat je niet, danwel selectief, reageert) is misschien niet meer voor vandaag. Fijn weekend alvast Chadi!
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:56:28 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213182805
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Die cijfers zijn dan ook totaal niet meer geloofwaardig, volgens de gazanen zelf:

https://www.fdd.org/analy(...)ws-in-casualty-data/

Hamas-Run Gaza Health Ministry Admits to Flaws in Casualty Data
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213182810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hamas zelf trekt 11000 in twijfel. Bevestigde de cijfers wat betreft gedode hamassholes die de IDF ook noemt. Zo'n 10-11000. Houi je 11k aan burgers over. Verhouding hamassholes-burger is daarmee zo'n 1:1.
1500 dode Israeli's (gijzelaars meegerekend, die komen niet meer terug) waarvan er 300 IDF. Verhouding iets anders. Doel van Hamas was burgers doden. Gezien de verhoudingen met intentie, dus genocide.
Niet burgers. Joden.

En dan maakt het niet uit of het burgers of militairen zijn.

Andersom uiteraard wel, Israël is er niet op uit om Palestijnen te doden. Terroristen zijn het doel. En dat verschil is fundamenteel.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:01:58 #18
38496 Perrin
pi_213182862
twitter

twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_213182864
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:53 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Wat genoeg zegt is dat dit account alweer geband is. :D
Ik heb me dan ook helemaal den tering geTR-ed :@ :')
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:02:45 #20
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213182871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die cijfers zijn dan ook totaal niet meer geloofwaardig, volgens de gazanen zelf:

Daarnaast maakt men ook geen onderscheid tussen terroristen en burgers. Wat wellicht ook wel veelzeggend is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213182905
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar ging de reactie op: ik stuurde dit in het vorig topic - inclusief bronmateriaal, ook al door. De link om zelf je gewonden en gesneuvelden door te geven inclusief.

quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:44 schreef HannahVrede het volgende: [..] Ook een nieuwe update over het aantal slachtoffers dat de autoriteiten in Hamas hebben bijgesteld. Informatie en bronnen: HIER Telegram - waar het rapport naar buiten is gebracht. Via deze link kun je dan invullen wie je nog vermist, wie gewond is geraakt of overleden. Zo kunnen mensen zelf aangeven hoe de status is binnen hun omgeving. Juist, zo werkt dat dus ook - omdat de gegevens van NGO's niet automatisch worden overgenomen door Hamas en de Palestijnse Autoriteiten. Doe er uw voordeel mee, zou men zeggen. :s) (Totaal niet beïnvloedbaar natuurlijk, dat begrijpt u wel./s)
pi_213182924
Wie zit hier achter?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:10:16 #23
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213182949
Hezbollah natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:10:33 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213182951
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarnaast maakt men ook geen onderscheid tussen terroristen en burgers. Wat wellicht ook wel veelzeggend is.
Daarom, en aangezien die hele genocide eigenlijk het enige argument is waar die pallie-groupies mee aankomen lijkt het me inmiddels wel een gespeeld spel.

Kappen met je virtue signallen en joden in Nederland/het westen het leven zuur maken, je bent gewoon een stel leugenachtige terroristen aan het steunen.
Get woke, go broke!
pi_213182952
We weten gewoon niet hoeveel mensen er zijn omgekomen aan Palestijnse zijde en we weten de verhouding valide doelwitten - burgerslachtoffers niet.

Dat is iets wat aan de anti-Israëlkant nou echt moet gaan doordringen.
pi_213182963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie zit hier achter?

[ x ]
De paashaas!!! :( oO<
pi_213182972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie zit hier achter?

[ x ]
Putin! :P
pi_213182973
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
Hezbollah natuurlijk.
Oh oke, dus Iran gaat niet direct aanvallen, maar laat haar proxy's het vuile werk doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:13:00 #29
38496 Perrin
pi_213182979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Oh oke, dus Iran gaat niet direct aanvallen, maar laat haar proxy's het vuile werk doen
Het weekend is pas net begonnen hè.
pi_213182986
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:11 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
De paashaas!!! :( oO<
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Putin! :P
Geloof ik ook meteen :+
pi_213183029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het weekend is pas net begonnen hè.
pi_213183084
twitter
pi_213183127
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daarom, en aangezien die hele genocide eigenlijk het enige argument is waar die pallie-groupies mee aankomen lijkt het me inmiddels wel een gespeeld spel.

Kappen met je virtue signallen en joden in Nederland/het westen het leven zuur maken, je bent gewoon een stel leugenachtige terroristen aan het steunen.
Ik ben geen genocide claimer.
85% van de bevolking is 'gevraagd' en gedwongen gevlucht, kan niet terug naar huis en de laatste 15% gaat er ook aankomen. Een aantal weken kwam er geen voedsel het gebied in en was dit Israëlisch politiek beleid. De landbouw is grotendeels door IDF bewust verwoest. Diverse regerende politici en intellectuelen riepen toen, en een aantal nog steeds, op om te bevolking te laten verhongeren. Scholen en universiteiten zijn nagenoeg allemaal gesloopt (onder de noemer er tunnel), infrastructuur is gesloopt en meer dan 50% van de mensen heeft geen huis meer.

Stel. Een moslim land zou dit doen. Binnen een halfjaar. Zou je dan nog steeds zo begripvol reageren?
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:30:05 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213183193
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
85% van de bevolking is 'gevraagd' en gedwongen gevlucht, kan niet terug naar huis en de laatste 15% gaat er ook aankomen. Een aantal weken kwam er geen voedsel het gebied in en was dit Israëlisch politiek beleid. De landbouw is grotendeels door IDF bewust verwoest. Diverse regerende politici en intellectuelen riepen toen, en een aantal nog steeds, op om te bevolking te laten verhongeren. Scholen en universiteiten zijn nagenoeg allemaal gesloopt (onder de noemer er tunnel), infrastructuur is gesloopt en meer dan 50% van de mensen heeft geen huis meer.

Stel. Een moslim land zou dit doen. Binnen een halfjaar. Zou je dan nog steeds zo begripvol reageren?
Het zou me dan gewoon ook niet genoeg interesseren om ambassades in de fik te gaan steken en het in het openbaar op te gaan nemen voor die andere partij ook al is dat een bewezen terroristische organisatie.

Er zijn al sinds mensenheugenis conflicten over de hele wereld, waarom moet dit conflict gepaard gaan met daadwerkelijk geweld, agressieve demonstraties, scheldpartijen, geblokkeerde steden, geïntimideerde joodse artiesten etc in mijn eigen land?

En waarom zou ik voor die mensen sympathie moeten hebben precies?
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:43:32 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213183364
quote:

[..]

Zij wilden dit toch? Dit waren toch de mensen die euforisch en juichend in de straten op 7 oktober stonden en waar het maar kon zelfs meededen aan de plunderingen en martelingen. Waarom moeten we nu medelijden met dit volk hebben?

Men kan niet maar decennialang een land aanvallen en verwachten dat er niet eens een keer een enorme vergeldingsactie komt in een poging het terreur te stopen. Helaas in die verwachting er in sommige kringen wel, dat Israël vooral maar zo min mogelijk moet terugdoen en gebukt gaan onder het terreur of allerlei concessies doen richting terroristen. Dat kun je vergeten, zo werkt het gewoon niet. Geen land zou dit accepteren.
pi_213184701
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:52 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Het zijn geen 34.000 onschuldigen. Het doet af aan de echte onschuldige Gazaanse bevolking. Maar verder erop ingaan (gezien dat je niet, danwel selectief, reageert) is misschien niet meer voor vandaag. Fijn weekend alvast Chadi!
Heb jij andere cijfers?
pi_213185320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Heb jij andere cijfers?
Broer, je weet toch.. Ik ben compleet Hasbara vriend, 'alek - hoe kan ik met cijfers komen dan, zeg dan? Ben ik al Harakat al islamiyyah ofzo? Hara.. :')

(Ps: lees voorgaande berichten - ook van @HeatWave)

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:05 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Daar ging de reactie op: ik stuurde dit in het vorig topic - inclusief bronmateriaal, ook al door. De link om zelf je gewonden en gesneuvelden door te geven inclusief.
[..]

vrijdag 12 april 2024 @ 22:17:22 #38
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213185486
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef Cuendillar het volgende:

Dat is iets wat aan de anti-Israëlkant nou echt moet gaan doordringen.
Was net nog op een ander forum waar (volgens iemand) iedereen die niet pro Palestina (anti Israel) is, bij wijze van spreken dood kon neervallen. En dat is een zogenaamd inclusief forum (behalve andere meningen uiteraard).

Is een internationaal forum met ook deels Nederlandse mods, die steeds heel gevoelig met hun woorden moeten zjin om niet voor anti Palestina te worden uitgemaakt _O-

Gelukkig heb ik een donker gevoel voor humor en kan ik er wel weer om lachen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213185589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:58 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Broer, je weet toch.. Ik ben compleet Hasbara vriend, 'alek - hoe kan ik met cijfers komen dan, zeg dan? Ben ik al Harakat al islamiyyah ofzo? Hara.. :')

(Ps: lees voorgaande berichten - ook van @:Heatwave)
[..]

_O-
pi_213185717
quote:

[..]

Doet dat moslim land dat bij een buurland waar ze net een invasie van hebben gekregen gericht op het verkrachten en vermoorden van zoveel mogelijk burgers?
pi_213185765
Omgedraaid: de meeste van onze islamitische landgenoten hebben roots in Turkije en Marokko. De ene bezet half Cyprus nog steeds en de andere bezet de zuid Sahara en jaagde de oorspronkelijke bevolking weg met een muur, landmijnen en grof geweld.

Waar is jullie verontwaardiging daarover?
  vrijdag 12 april 2024 @ 22:48:52 #42
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213185844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Omgedraaid: de meeste van onze islamitische landgenoten hebben roots in Turkije en Marokko. De ene bezet half Cyprus nog steeds en de andere bezet de zuid Sahara en jaagde de oorspronkelijke bevolking weg met een muur, landmijnen en grof geweld.

Waar is jullie verontwaardiging daarover?
Geen zelfreflectie en enorm hypocriet die moslims.

Gras is groen, water is nat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213185870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen zelfreflectie en enorm hypocriet die moslims.

Gras is groen, water is nat.
https://www.dumpert.nl/item/100085512_5557ae1e
pi_213185995
twitter

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 april 2024 @ 23:03:18 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213186013
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

[ x ]
Voor wie het Arabisch niet machtig is... :+

Our correspondent: Reuters informs its employees in Basra that Iranian missiles will pass through the city’s airspace and asks them to prepare
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213186153
twitter
pi_213186315
Ik snap de genocide roepers niet. Want als je kijkt naar Gaza, dan is daar de joodse bevolking volledig uitgemoord. Vaak zijn het dezelfde types die heel hoog van de toren blazen over multiculturaliteit. Waarom zou israel multicultureel moeten zijn, maar mogen er geen joden in gaza wonen van palestijnen? Hebben zij een of andere uitzonderingspositie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_213186345
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:35 schreef Bensel het volgende:
Ik snap de genocide roepers niet. Want als je kijkt naar Gaza, dan is daar de joodse bevolking volledig uitgemoord. Vaak zijn het dezelfde types die heel hoog van de toren blazen over multiculturaliteit. Waarom zou israel multicultureel moeten zijn, maar mogen er geen joden in gaza wonen van palestijnen? Hebben zij een of andere uitzonderingspositie
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat Israelische kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.

Dank
pi_213186358
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat joodse kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.

Dank
Alleen leven daar nog steeds arabieren in die gebieden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_213186493
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat Israelische kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.

Dank
Huh? Volgens mijn bronnen is in 2005 Israël vertrokken in het Gazagebied en zijn de overgebleven Israëli er met harde hand uitgewerkt door de Tzahal zelf.

Maar jij hebt vast een andere kaart. :Y Kun je even voor mij checken: staat er toevallig NeuCarti.f.1941 op de achterkant? Dat kan! Maar die batch is verlopen.. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')