Ach ja, de 'zielige ' Palestijnse kinderen. Deze video is weer een bijzonder staaltje propaganda. De realiteit is helaas anders:quote:
De tweestatenoplossing gaat alles oplossen /squote:Op vrijdag 12 april 2024 10:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach ja, de 'zielige ' Palestijnse kinderen. Deze video is weer een bijzonder staaltje propaganda. De realiteit is helaas anders:
[ twitter ]
Creatief met kurk, scheelt maar 1/3.quote:The Hamas-run Gaza Ministry of Health said on April 6 that it had “incomplete data” for 11,371 of the 33,091 Palestinian fatalities it claims to have documented. In a statistical report, the ministry notes that it considers an individual record to be incomplete if it is missing any of the following key data points: identity number, full name, date of birth, or date of death. The health ministry also released a report on April 3 that acknowledged the presence of incomplete data but did not define what it meant by “incomplete.” In that earlier report, the ministry acknowledged the incompleteness of 12,263 records. It is unclear why, after just three more days, the number fell to 11,371 — a decrease of more than 900 records.
Prior to its admissions of incomplete data, the health ministry asserted that the information in more than 15,000 fatality records had stemmed from “reliable media sources.” However, the ministry never identified the sources in question and Gaza has no independent media.
Jaaah, je hebt gelijk hoor: dat extremistische tuig van de heides...quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig die weigeren en toch erin moeten. Er komt altijd een lading vrijwilligers van heide en ver om te dienen. Dus ja allemaal zionistisch tuig. Totaal niet vergelijkbaar met land als Nederland.
Gezichtje en wat duiding hierbij:quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:54 schreef Aether het volgende:
Hamas’s internal security chief killed in northern Gaza airstrike
https://www.timesofisrael(...)strike-idf-shin-bet/
Zal het huidige nstaatsmodel alles oplossen, of is uitbreiding van het huidige grondgebied de oplossing? /?quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
De tweestatenoplossing gaat alles oplossen /s
Per definite onjuist bezig om onrechtvaardigheid in stand te houden of uit te voeren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:05 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Jaaah, je hebt gelijk hoor: dat extremistische tuig van de heides...Brrr.. De stad! Veeel beter..
![]()
Maar nu zonder gekheid: ook al komen ze van heinde en verre (al is Sar-el echt heel wat anders natuurlijk dan is dienst gaan), ook al zou een groot deel niet weigeren (?) dan verklaard dat nogsteeds niet de definitie van dat het daarmee en daarom dan 'zionistjes' zouden zijn, omdat ze voor een land dienen dat een defensieapparaat heeft. Verder is Isral op veel vlakken niet anders dan Nederland - ze volgen beide de regels van de Verenigde Naties op en gaan naar hetzelfde doel wat mij betreft.
Maar ik zeg eerlijk dat ik twijfelde te reageren: want jouw reactie gaf ook (wederom) geen antwoord op mijn gestelde vragen maar juist cirkelredeneringen over 'zionisten', 'bezetting' en dergelijke - daar komen we ook vandaag weer geen bak verder mee.
Islamquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:50 schreef Dauthi het volgende:
De Imam van Veenendaal legt uit waarom de Islam en moslims een existentieel gevaar zijn voor het Westen, het Oosten, Afrika, andersgelovigen en moslims die denken dat er een gematigde Islam bestaat.
https://www.geenstijl.nl/(...)ft-geen-enkele-blaam
Wat fijn dat de toevoer lekker gaat nu, hopelijk ook de distributie. UNWRA heeft nu mooi de tijd voor wat damage-controle; tenslotte moet er toch iemand zorgen dat de speciale vluchtelingenstatus actief blijft.quote:
Hier wat beelden van (tijdelijk) uitgeschakelde Hamas terroristen. Let wel op want af en toe een beetje bloedquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach ja, de 'zielige ' Palestijnse kinderen. Deze video is weer een bijzonder staaltje propaganda. De realiteit is helaas anders:
[ twitter ]
Tweestaten zou het doel moeten zijn, maar is niet iets dat Hamas nastreeft en geen magische oplossing voor o.a. de haat bij een deel van de bevolking.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal het huidige nstaatsmodel alles oplossen, of is uitbreiding van het huidige grondgebied de oplossing? /?
Ik denk dat je het probleem hier met islamisering dan toch wat onderschat, daar willen ze geen problemen met de VS.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:46 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Islam
Stelt niets voor. Het staat nu weer even in de schijnwerpers wegens Isral maar daarin wordt alleen maar opnieuw bewezen hoe irrelevant en machteloos de islam eigenlijk is. Kijk ook maar naar die saamhorigheid in het Midden-OostenIsral kan gewoon ongestoord z'n gang gaan en dat middenin islamitisch gebied.
Ik zou juist naar de tekst kijken, want zulke bloedsprookjes worden er dus de wereld in geholpen. En wat zouden we verder uit deze video moeten opmaken? En op hetzelfde account worden allemaal complottheorien verspreid over 7 oktober. Dit zijn de bronnen die je dus tot je zit te nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier wat beelden van (tijdelijk) uitgeschakelde Hamas terroristen. Let wel op want af en toe een beetje bloed
(negeer de tekst van de tweet of in de video. Das neppe onzin)
[ x ]
Dat zegt niks over de islam natuurlijk; islamisering is voornamelijk het falen van het westen (ons) om daar paal en perk aan te stellen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je het probleem hier met islamisering dan toch wat onderschat, daar willen ze geen problemen met de VS.
Ja maar lieve mensenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die aannames kan je inderdaad allemaal doen. Daar ben je altijd al goed in geweest, nare aannames doen. Het antwoord is veel simpeler, ik zocht op kapotte kinderen om dat te framen net zoals jij regelmatig beelden van terroristen framet met je 'dit zijn vredelievende Palestijnen', 'vredelievende kinderen' of woorden van gelijke strekking.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou juist naar de tekst kijken, want zulke bloedsprookjes worden er dus de wereld in geholpen. En wat zouden we verder uit deze video moeten opmaken? En op hetzelfde account worden allemaal complottheorien verspreid over 7 oktober. Dit zijn de bronnen die je dus tot je zit te nemen.
[ twitter ]
quote:IDF says it neutralized explosives hidden in central Gaza school classroom
https://www.timesofisrael(...)za-school-classroom/
Leuk dat je er nog even een ziekte bij haalt, kun je anders je punt niet maken of ben je gewoon een Tokkie?quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kankerhard gelachen om je opmerking dat je objectief zou zijn
Zeg dat maar tegen Naama Levy, als ze terug mag komen uit de hel in het Gazagebied - waar ze in getrokken is als een stuk wild, door 'Allah is groot' roepende beesten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Per definite onjuist bezig om onrechtvaardigheid in stand te houden of uit te voeren.
Ook een nieuwe update over het aantal slachtoffers dat de autoriteiten in Hamas hebben bijgesteld.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:38 schreef Aether het volgende:
EU sanctions Hamas, PIJ military wings over sexual violence on October 7
https://www.timesofisrael(...)olence-on-october-7/
het MoH heeft iirc vanaf maart voor een week 2 (3?) verkeerde data gepubliceerd. Van het aantal slachtoffers per dag was >90% vrouw of kind en er werden ook dagen gepubliceerd waar alle slachtoffers vrouw of kind waren. Misschien heeft de correctie daar mee te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:44 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ook een nieuwe update over het aantal slachtoffers dat de autoriteiten in Hamas hebben bijgesteld.
Informatie en bronnen: HIER
Telegram - waar het rapport naar buiten is gebracht.
Dat is natuurlijk aan de lezer zelf - de correctie komt ook vanuit veldhospitalen en legt natuurlijk ook wel bloot hoe deze telling en statistieken worden opgemaakt. Ik denk dat ongeacht je wens tot welke groep of wat dan ook, je in dit conflict probeert te begrijpen - dat ook begint bij hoe deze instellingen dus hun statistieken opmaken en "afronden".quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het MoH heeft iirc vanaf maart voor een week 2 (3?) verkeerde data gepubliceerd. Van het aantal slachtoffers per dag was >90% vrouw of kind en er werden ook dagen gepubliceerd waar alle slachtoffers vrouw of kind waren. Misschien heeft de correctie daar mee te maken.
Als iemand, bedrijf of ministerie transparant is geeft dat vertrouwen en maakt het ook meteen controleerbaar. Dat is zeker bij MoH in Gaza zo en ook aan 'de andere kant'.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk aan de lezer zelf - de correctie komt ook vanuit veldhospitalen en legt natuurlijk ook wel bloot hoe deze telling en statistieken worden opgemaakt. Ik denk dat ongeacht je wens tot welke groep of wat dan ook, je in dit conflict probeert te begrijpen - dat ook begint bij hoe deze instellingen dus hun statistieken opmaken en "afronden".
Het is belangrijk de som eens daarin mee te nemen - zoals we het eerder hadden over de ratio aan gesneuvelden in oorlogen en de 'standaard' van de Verenigde Naties. Ik denk dat het bijvoorbeeld super zou zijn als het "ministerie" zich open zou stellen tot meerekening van de doden en gewonden van niet alleen burgerbevindingen maar juist k internationale NGO's.
Ah zo. Ik wil wel geloven dat er ook 'reguliere sterfgevallen' in de totaal telling van oorlogsslachtoffers terechtkomen. Het is veel te veel in het belang van Gaza om zo'n hoog mogelijk cijfer te rapporteren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Edit: Het is de kat op het spek binden zo je roeping en schatting te maken van vermisten, gewonden en doden. Het is heel heel erg verstandig nu de telling en weergaven van internationale organisaties te gaan erkennen en ook dat bven de extra waarden van burgerbevindingen te stellen.
Die zijn helaas, juist door de oorlog, gekleurd en het is voor manipulatie ernstig vatbaar.
Voorbeeld? Als ik een jong meisje zie dat doodgebloed aankomt bij een veldhospitaal en er wordt geroepen door de familie: "die vuile Isralische/ Joodse honden" en bij nader onderzoek blijkt ze in de lage extremiteiten gekneveld en misbruikt te zijn - terwijl zich geen bataljon in de buurt bevindt. Nou, dan schrijf ik op: dit is mijn vermoeden, dit wordt er gezegd, helaas overleden. - registratie uiteindelijk zal zijn: martyr.
En gebeurd dat vaak Hannahvrede?quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Voorbeeld? Als ik een jong meisje zie dat doodgebloed aankomt bij een veldhospitaal en er wordt geroepen door de familie: "die vuile Isralische/ Joodse honden" en bij nader onderzoek blijkt ze in de lage extremiteiten gekneveld en misbruikt te zijn - terwijl zich geen bataljon in de buurt bevindt. Nou, dan schrijf ik op: dit is mijn vermoeden, dit wordt er gezegd, helaas overleden. - registratie uiteindelijk zal zijn: martyr.
Wat heb jij toch veel desinformatie tot je beschikkingquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:22 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Wat fijn dat de toevoer lekker gaat nu, hopelijk ook de distributie. UNWRA heeft nu mooi de tijd voor wat damage-controle; tenslotte moet er toch iemand zorgen dat de speciale vluchtelingenstatus actief blijft.
En wat is er tot nu toe gelukt Egypte mee(r) in te laten? De laatste keer aan de grens bij Rafah was er veel te doen om het selectieproces van middelen en voornamelijk het geven aan Hamas in plaats van de internationale hulporganisaties. Er was veel verontwaardiging natuurlijk, maar verder dan vreemd opkijken kwam het niet..
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met de grens van Egypte gaat! Zo te horen goed, aangezien er ook nog wapens en raketten/-onderdelen geleverd worden.
Hey,. Taqiyya-king, er moet maar 1 ding afgewezen worden en dat is niet dat zionismequote:Op vrijdag 12 april 2024 17:39 schreef HalloIX het volgende:
[..]
Wat heb jij toch veel desinformatie tot je beschikking![]()
![]()
Wat is er mis met de UNRWA en denk je dat als die er niet is de vluchtelingen uit Palestina hun status kwijtraken?
Dat is de desinformatie die Israel jou waarschijnlijk gegeven heeft. Dus je moet je bronnen wat objectiever zoeken..
Tevens is het zo dat die Palestijnen "nog maar" 75 jaar vluchtelingen zijn en dat ze graag terugwillen naar het land van hun voorouders. Iets wat Israel niet wil, want "drie generaties, dan heb je geen recht meer om "terug te gaan naar het land van de voorouders""....
Enorm ironisch en hypocriet want de enige reden dat Israel gesticht is waar het gesticht is is dat de voorouders er woonden. 2000 jaar terug!
Dus voor de Joden geld wel een terugkeermogelijkheid vanwege tig generaties maar voor de Palestijnen niet?
Zo hypocriet is het zionisme dus en daarom moet het afgewezen worden en kapot gemaakt.
Dus je ontkent dat de IDF eigen mensen heeft omgebracht?quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou juist naar de tekst kijken, want zulke bloedsprookjes worden er dus de wereld in geholpen. En wat zouden we verder uit deze video moeten opmaken? En op hetzelfde account worden allemaal complottheorien verspreid over 7 oktober. Dit zijn de bronnen die je dus tot je zit te nemen.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |