abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213182963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie zit hier achter?

[ x ]
De paashaas!!! :( oO<
Intolerant voor intolerantie
pi_213182972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Ali_boo het volgende:
Wie zit hier achter?

[ x ]
Putin! :P
pi_213182973
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
Hezbollah natuurlijk.
Oh oke, dus Iran gaat niet direct aanvallen, maar laat haar proxy's het vuile werk doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:13:00 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213182979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Oh oke, dus Iran gaat niet direct aanvallen, maar laat haar proxy's het vuile werk doen
Het weekend is pas net begonnen hè.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213182986
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:11 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
De paashaas!!! :( oO<
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Putin! :P
Geloof ik ook meteen :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213183029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het weekend is pas net begonnen hè.
pi_213183084
twitter
pi_213183127
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daarom, en aangezien die hele genocide eigenlijk het enige argument is waar die pallie-groupies mee aankomen lijkt het me inmiddels wel een gespeeld spel.

Kappen met je virtue signallen en joden in Nederland/het westen het leven zuur maken, je bent gewoon een stel leugenachtige terroristen aan het steunen.
Ik ben geen genocide claimer.
85% van de bevolking is 'gevraagd' en gedwongen gevlucht, kan niet terug naar huis en de laatste 15% gaat er ook aankomen. Een aantal weken kwam er geen voedsel het gebied in en was dit Israëlisch politiek beleid. De landbouw is grotendeels door IDF bewust verwoest. Diverse regerende politici en intellectuelen riepen toen, en een aantal nog steeds, op om te bevolking te laten verhongeren. Scholen en universiteiten zijn nagenoeg allemaal gesloopt (onder de noemer er tunnel), infrastructuur is gesloopt en meer dan 50% van de mensen heeft geen huis meer.

Stel. Een moslim land zou dit doen. Binnen een halfjaar. Zou je dan nog steeds zo begripvol reageren?
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:30:05 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213183193
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
85% van de bevolking is 'gevraagd' en gedwongen gevlucht, kan niet terug naar huis en de laatste 15% gaat er ook aankomen. Een aantal weken kwam er geen voedsel het gebied in en was dit Israëlisch politiek beleid. De landbouw is grotendeels door IDF bewust verwoest. Diverse regerende politici en intellectuelen riepen toen, en een aantal nog steeds, op om te bevolking te laten verhongeren. Scholen en universiteiten zijn nagenoeg allemaal gesloopt (onder de noemer er tunnel), infrastructuur is gesloopt en meer dan 50% van de mensen heeft geen huis meer.

Stel. Een moslim land zou dit doen. Binnen een halfjaar. Zou je dan nog steeds zo begripvol reageren?
Het zou me dan gewoon ook niet genoeg interesseren om ambassades in de fik te gaan steken en het in het openbaar op te gaan nemen voor die andere partij ook al is dat een bewezen terroristische organisatie.

Er zijn al sinds mensenheugenis conflicten over de hele wereld, waarom moet dit conflict gepaard gaan met daadwerkelijk geweld, agressieve demonstraties, scheldpartijen, geblokkeerde steden, geïntimideerde joodse artiesten etc in mijn eigen land?

En waarom zou ik voor die mensen sympathie moeten hebben precies?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 april 2024 @ 19:43:32 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213183364
quote:

[..]

Zij wilden dit toch? Dit waren toch de mensen die euforisch en juichend in de straten op 7 oktober stonden en waar het maar kon zelfs meededen aan de plunderingen en martelingen. Waarom moeten we nu medelijden met dit volk hebben?

Men kan niet maar decennialang een land aanvallen en verwachten dat er niet eens een keer een enorme vergeldingsactie komt in een poging het terreur te stopen. Helaas in die verwachting er in sommige kringen wel, dat Israël vooral maar zo min mogelijk moet terugdoen en gebukt gaan onder het terreur of allerlei concessies doen richting terroristen. Dat kun je vergeten, zo werkt het gewoon niet. Geen land zou dit accepteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213184701
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:52 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Het zijn geen 34.000 onschuldigen. Het doet af aan de echte onschuldige Gazaanse bevolking. Maar verder erop ingaan (gezien dat je niet, danwel selectief, reageert) is misschien niet meer voor vandaag. Fijn weekend alvast Chadi!
Heb jij andere cijfers?
pi_213185320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Heb jij andere cijfers?
Broer, je weet toch.. Ik ben compleet Hasbara vriend, 'alek - hoe kan ik met cijfers komen dan, zeg dan? Ben ik al Harakat al islamiyyah ofzo? Hara.. :')

(Ps: lees voorgaande berichten - ook van @HeatWave)

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:05 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Daar ging de reactie op: ik stuurde dit in het vorig topic - inclusief bronmateriaal, ook al door. De link om zelf je gewonden en gesneuvelden door te geven inclusief.
[..]

pi_213185486
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef Cuendillar het volgende:

Dat is iets wat aan de anti-Israëlkant nou echt moet gaan doordringen.
Was net nog op een ander forum waar (volgens iemand) iedereen die niet pro Palestina (anti Israel) is, bij wijze van spreken dood kon neervallen. En dat is een zogenaamd inclusief forum (behalve andere meningen uiteraard).

Is een internationaal forum met ook deels Nederlandse mods, die steeds heel gevoelig met hun woorden moeten zjin om niet voor anti Palestina te worden uitgemaakt _O-

Gelukkig heb ik een donker gevoel voor humor en kan ik er wel weer om lachen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213185589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:58 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Broer, je weet toch.. Ik ben compleet Hasbara vriend, 'alek - hoe kan ik met cijfers komen dan, zeg dan? Ben ik al Harakat al islamiyyah ofzo? Hara.. :')

(Ps: lees voorgaande berichten - ook van @:Heatwave)
[..]

_O-
pi_213185717
quote:

[..]

Doet dat moslim land dat bij een buurland waar ze net een invasie van hebben gekregen gericht op het verkrachten en vermoorden van zoveel mogelijk burgers?
pi_213185765
Omgedraaid: de meeste van onze islamitische landgenoten hebben roots in Turkije en Marokko. De ene bezet half Cyprus nog steeds en de andere bezet de zuid Sahara en jaagde de oorspronkelijke bevolking weg met een muur, landmijnen en grof geweld.

Waar is jullie verontwaardiging daarover?
  vrijdag 12 april 2024 @ 22:48:52 #42
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213185844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Omgedraaid: de meeste van onze islamitische landgenoten hebben roots in Turkije en Marokko. De ene bezet half Cyprus nog steeds en de andere bezet de zuid Sahara en jaagde de oorspronkelijke bevolking weg met een muur, landmijnen en grof geweld.

Waar is jullie verontwaardiging daarover?
Geen zelfreflectie en enorm hypocriet die moslims.

Gras is groen, water is nat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213185870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geen zelfreflectie en enorm hypocriet die moslims.

Gras is groen, water is nat.
https://www.dumpert.nl/item/100085512_5557ae1e
pi_213185995
twitter

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 april 2024 @ 23:03:18 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213186013
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

[ x ]
Voor wie het Arabisch niet machtig is... :+

Our correspondent: Reuters informs its employees in Basra that Iranian missiles will pass through the city’s airspace and asks them to prepare
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213186153
twitter
pi_213186315
Ik snap de genocide roepers niet. Want als je kijkt naar Gaza, dan is daar de joodse bevolking volledig uitgemoord. Vaak zijn het dezelfde types die heel hoog van de toren blazen over multiculturaliteit. Waarom zou israel multicultureel moeten zijn, maar mogen er geen joden in gaza wonen van palestijnen? Hebben zij een of andere uitzonderingspositie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_213186345
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:35 schreef Bensel het volgende:
Ik snap de genocide roepers niet. Want als je kijkt naar Gaza, dan is daar de joodse bevolking volledig uitgemoord. Vaak zijn het dezelfde types die heel hoog van de toren blazen over multiculturaliteit. Waarom zou israel multicultureel moeten zijn, maar mogen er geen joden in gaza wonen van palestijnen? Hebben zij een of andere uitzonderingspositie
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat Israelische kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.

Dank
pi_213186358
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat joodse kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.

Dank
Alleen leven daar nog steeds arabieren in die gebieden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_213186493
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat Israelische kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.

Dank
Huh? Volgens mijn bronnen is in 2005 Israël vertrokken in het Gazagebied en zijn de overgebleven Israëli er met harde hand uitgewerkt door de Tzahal zelf.

Maar jij hebt vast een andere kaart. :Y Kun je even voor mij checken: staat er toevallig NeuCarti.f.1941 op de achterkant? Dat kan! Maar die batch is verlopen.. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')