Oh oke, dus Iran gaat niet direct aanvallen, maar laat haar proxy's het vuile werk doenquote:
Het weekend is pas net begonnen hè.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oh oke, dus Iran gaat niet direct aanvallen, maar laat haar proxy's het vuile werk doen
quote:
Geloof ik ook meteenquote:
Ik ben geen genocide claimer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, en aangezien die hele genocide eigenlijk het enige argument is waar die pallie-groupies mee aankomen lijkt het me inmiddels wel een gespeeld spel.
Kappen met je virtue signallen en joden in Nederland/het westen het leven zuur maken, je bent gewoon een stel leugenachtige terroristen aan het steunen.
Het zou me dan gewoon ook niet genoeg interesseren om ambassades in de fik te gaan steken en het in het openbaar op te gaan nemen voor die andere partij ook al is dat een bewezen terroristische organisatie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben geen genocide claimer.
85% van de bevolking is 'gevraagd' en gedwongen gevlucht, kan niet terug naar huis en de laatste 15% gaat er ook aankomen. Een aantal weken kwam er geen voedsel het gebied in en was dit Israëlisch politiek beleid. De landbouw is grotendeels door IDF bewust verwoest. Diverse regerende politici en intellectuelen riepen toen, en een aantal nog steeds, op om te bevolking te laten verhongeren. Scholen en universiteiten zijn nagenoeg allemaal gesloopt (onder de noemer er tunnel), infrastructuur is gesloopt en meer dan 50% van de mensen heeft geen huis meer.
Stel. Een moslim land zou dit doen. Binnen een halfjaar. Zou je dan nog steeds zo begripvol reageren?
Zij wilden dit toch? Dit waren toch de mensen die euforisch en juichend in de straten op 7 oktober stonden en waar het maar kon zelfs meededen aan de plunderingen en martelingen. Waarom moeten we nu medelijden met dit volk hebben?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
85% van de bevolking is 'gevraagd' en gedwongen gevlucht, kan niet terug naar huis en de laatste 15% gaat er ook aankomen. Een aantal weken kwam er geen voedsel het gebied in en was dit Israëlisch politiek beleid. De landbouw is grotendeels door IDF bewust verwoest. Diverse regerende politici en intellectuelen riepen toen, en een aantal nog steeds, op om te bevolking te laten verhongeren. Scholen en universiteiten zijn nagenoeg allemaal gesloopt (onder de noemer er tunnel), infrastructuur is gesloopt en meer dan 50% van de mensen heeft geen huis meer.
Stel. Een moslim land zou dit doen. Binnen een halfjaar. Zou je dan nog steeds zo begripvol reageren?
Heb jij andere cijfers?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:52 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Het zijn geen 34.000 onschuldigen. Het doet af aan de echte onschuldige Gazaanse bevolking. Maar verder erop ingaan (gezien dat je niet, danwel selectief, reageert) is misschien niet meer voor vandaag. Fijn weekend alvast Chadi!
Broer, je weet toch.. Ik ben compleet Hasbara vriend, 'alek - hoe kan ik met cijfers komen dan, zeg dan? Ben ik al Harakat al islamiyyah ofzo? Hara..quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:05 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Daar ging de reactie op: ik stuurde dit in het vorig topic - inclusief bronmateriaal, ook al door. De link om zelf je gewonden en gesneuvelden door te geven inclusief.
[..]
Was net nog op een ander forum waar (volgens iemand) iedereen die niet pro Palestina (anti Israel) is, bij wijze van spreken dood kon neervallen. En dat is een zogenaamd inclusief forum (behalve andere meningen uiteraard).quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef Cuendillar het volgende:
Dat is iets wat aan de anti-Israëlkant nou echt moet gaan doordringen.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:58 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Broer, je weet toch.. Ik ben compleet Hasbara vriend, 'alek - hoe kan ik met cijfers komen dan, zeg dan? Ben ik al Harakat al islamiyyah ofzo? Hara..![]()
(Ps: lees voorgaande berichten - ook van @:Heatwave)
[..]
Doet dat moslim land dat bij een buurland waar ze net een invasie van hebben gekregen gericht op het verkrachten en vermoorden van zoveel mogelijk burgers?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geen zelfreflectie en enorm hypocriet die moslims.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Omgedraaid: de meeste van onze islamitische landgenoten hebben roots in Turkije en Marokko. De ene bezet half Cyprus nog steeds en de andere bezet de zuid Sahara en jaagde de oorspronkelijke bevolking weg met een muur, landmijnen en grof geweld.
Waar is jullie verontwaardiging daarover?
https://www.dumpert.nl/item/100085512_5557ae1equote:Op vrijdag 12 april 2024 22:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen zelfreflectie en enorm hypocriet die moslims.
Gras is groen, water is nat.
Voor wie het Arabisch niet machtig is...quote:
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat Israelische kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:35 schreef Bensel het volgende:
Ik snap de genocide roepers niet. Want als je kijkt naar Gaza, dan is daar de joodse bevolking volledig uitgemoord. Vaak zijn het dezelfde types die heel hoog van de toren blazen over multiculturaliteit. Waarom zou israel multicultureel moeten zijn, maar mogen er geen joden in gaza wonen van palestijnen? Hebben zij een of andere uitzonderingspositie
Alleen leven daar nog steeds arabieren in die gebieden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat joodse kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.
Dank
Huh? Volgens mijn bronnen is in 2005 Israël vertrokken in het Gazagebied en zijn de overgebleven Israëli er met harde hand uitgewerkt door de Tzahal zelf.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Herschrijf: als je kijkt naar gaza zie je dat Israelische kolonisten iedere dag meer en meer grondgebied afnemen van de Palestijnen en moorden hier geregeld voor.
Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |