Bemoeit zich echt met alles!quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:09 schreef Verida het volgende:
het is nu wel heel opvallend dat Alice denkt overal verstand van te hebben
Dat komt gewoon omdat ze al zoveel weet voor zo'n jonge vrouw......zoveel al meegemaakt in haar leven.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:12 schreef Snoozey het volgende:
ojee, er is teveel weggehaald volgens alice. nu is het helemaal kaal
glenn zegt dat is niet erg, dat waren kleine haartjes
randi is het er mee eens
Ik snap niet dat ze niet zeggen dat ze lekker moet gaan smeren en zich niet overal mee moet bemoeien. Dit doet ze ook als mensen aan het koken zijn. Ze kan nog geen macaroni maken zelf, maar staat wel constant mensen te vertellen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:12 schreef Snoozey het volgende:
ojee, er is teveel weggehaald volgens alice. nu is het helemaal kaal
glenn zegt dat is niet erg, dat waren kleine haartjes
randi is het er mee eens
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
ik vind het erger dat ze nog gaat douchen vandaag onderhet warme water. kan ze niet eens dr gezicht onder die stralen houden
en dan moet ze dr hals ook weer bijwerken. want daar is de sproeier toch ook heerlijk op
en ook op zo'n belerend toontje alsof ze de wijsheid in pacht heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet zeggen dat ze lekker moet gaan smeren en zich niet overal mee moet bemoeien. Dit doet ze ook als mensen aan het koken zijn. Ze kan nog geen macaroni maken zelf, maar staat wel constant mensen te vertellen wat ze moeten doen
Dat stond hem echt heel goed. Maar zij zei dat het niet stondquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
heb hem dat lichte pak niet aan zien hebben. en las her ook over een groen pak. had ik graag gezien
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vind dat lichte ook niks, dikke kop kreeg ie ervan
ze vond dat zijn huid te licht was voor een licht pak....quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stond hem echt heel goed. Maar zij zei dat het niet stond![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |