Ik ben blij dat je toegeeft dat ik gelijk had.quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zet de extremisten te kakken en jij verdedigd ze. Iemand als Hovind loopt ermee te zwaaien. Die keurt homoseksualiteit af, maar belastingontduiken en gevangenissen van binnen bekijken vindt ie weer prima.
[..]
Dus ik maak een groep fundamentalisten zwart, maar de lgtb+ zijn individuen. Mooie slaloms.
Ik dacht trouwens dat je je laatste post had aangekondigd.
In de hele tekst van de KJV kom je die naam niet tegen, dus hoezo heeft dit invloed op de inhoud? De kaft is niet de inhoud hč.quote:Op dinsdag 16 april 2024 02:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je presteert het zelfs om te beweren dat de naam van King James niet verbonden is aan de 'King James Bijbel'.
Is er nog ergens een ministerspost voor je?
King Ali of twisted Logicquote:Op dinsdag 16 april 2024 05:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je toegeeft dat ik gelijk had.
Je wilt zeggen dat ik de gevoelens van jou, Kent hovind en andere starre predikers kwets met het regenboograndje van King James?quote:Nu vraag ik je of het de bedoeling van dit subforum is om onder het mom van interesse mensen, groepen en individuen, zwart te maken. En of dit topic dus werkelijk iets toevoegt anders dan een uitlaatklep te zijn voor jouw haatgevoelens jegens mensen die anders tegen de wereld aankijken dan jij zou willen, en of het gezond is om dergelijke gevoelens te koesteren en te proberen om anderen daarin mee te zuigen.
Doe je dan niet precies wat je anderen kwalijk neemt? En ben je dus geen haar beter dan hen?
Nee, ik wil zeggen dat je niet constructief bezig bent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
King Ali of twisted Logic
[..]
Je wilt zeggen dat ik de gevoelens van jou, Kent hovind en andere starre predikers kwets met het regenboograndje van King James?
Zwartmaken... Aldus Ali en zijn eeuwige kruistocht tegen het Katholicisme.quote:Op dinsdag 16 april 2024 05:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je toegeeft dat ik gelijk had.
Nu vraag ik je of het de bedoeling van dit subforum is om onder het mom van interesse mensen, groepen en individuen, zwart te maken. En of dit topic dus werkelijk iets toevoegt anders dan een uitlaatklep te zijn voor jouw haatgevoelens jegens mensen die anders tegen de wereld aankijken dan jij zou willen, en of het gezond is om dergelijke gevoelens te koesteren en te proberen om anderen daarin mee te zuigen.
Doe je dan niet precies wat je anderen kwalijk neemt? En ben je dus geen haar beter dan hen?
Iedere christen heeft nog steeds een lichaam die wil zondigen net als ieder ander en ook wij vallen maar dat kan niet hoor want bla bla bla...en tuurlijk is het niet goed maar dat maak jij ervan dat het wel ff kan haha...en na je redding moet je voor iedere zonde betalen hoor en niet met de hel maar the terror of the Lord en zal niet fijn zijn dus we komen nergens mee weg.quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zet de extremisten te kakken en jij verdedigd ze. Iemand als Hovind loopt ermee te zwaaien. Die keurt homoseksualiteit af, maar belastingontduiken en gevangenissen van binnen bekijken vindt ie weer prima.
[..]
Dus ik maak een groep fundamentalisten zwart, maar de lgtb+ zijn individuen. Mooie slaloms.
Ik dacht trouwens dat je je laatste post had aangekondigd.
Leuke karaktertrek die God voor iedereen heeft ingebouwd.quote:Op maandag 6 mei 2024 01:38 schreef Doedelzak77 het volgende:
Iedere christen heeft nog steeds een lichaam die wil zondigen
Gewoon slimme marketing. Als je de schuld nooit fatsoenlijk kunt inlossen voel je je altijd schuldig en zul je altijd naar de kerk blijven gaanquote:Op maandag 6 mei 2024 13:23 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Leuke karaktertrek die God voor iedereen heeft ingebouwd.
Nee, dat is het ego die dat doet, niet het lichaam. Dus invalid wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 01:38 schreef Doedelzak77 het volgende:
Iedere christen heeft nog steeds een lichaam die wil zondigen net als ieder ander
Nee die zijn er door Adam en Eva gekomen en doorgegeven aan iedereen. En je ziel is gered maar je lichaam blijft zondig en is ook wat de bijbel zegt. En blijft een strijd zolang we hier zijn. En met de opname krijgen we ook een nieuw hemels lichaam die niet kan zondigen en zijn we er vanaf.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:23 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Leuke karaktertrek die God voor iedereen heeft ingebouwd.
ok, dan was die karaktertrek was dus ingebouwd bij Adam en Eva. En die gaven het door.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:24 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Nee die zijn er door Adam en Eva gekomen en doorgegeven aan iedereen. En je ziel is gered maar je lichaam blijft zondig en is ook wat de bijbel zegt. En blijft een strijd zolang we hier zijn. En met de opname krijgen we ook een nieuw hemels lichaam die niet kan zondigen en zijn we er vanaf.
Nee ook niet want voordat ze van de boom aten kende ze geen schaamte en andere gevoelens. Dus omdat ze opstandig waren tegen God hebben we deze zondenatuur gekregen. En Jezus zegt ook : Want van binnen uit het hart der mensen komen voort kwade gedachten, overspelen, hoererijen, doodslagen, Dieverijen, gierigheden, boosheden, bedrog, ontuchtigheid, een boos oog, lastering, hovaardij, onverstand. Al deze boze dingen komen voort van binnen, en ontreinigen den mens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:45 schreef hoatzin het volgende:
[..]
ok, dan was die karaktertrek was dus ingebouwd bij Adam en Eva. En die gaven het door.
Same story.
Enne, je lichaam zondigt niet.
nieuwsgierigheid ,vertrouwen, leugen en bedrog kende ze dus ook niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:01 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Nee ook niet want voordat ze van de boom aten kende ze geen schaamte en andere gevoelens. Dus omdat ze opstandig waren tegen God hebben we deze zondenatuur gekregen. En Jezus zegt ook : Want van binnen uit het hart der mensen komen voort kwade gedachten, overspelen, hoererijen, doodslagen, Dieverijen, gierigheden, boosheden, bedrog, ontuchtigheid, een boos oog, lastering, hovaardij, onverstand. Al deze boze dingen komen voort van binnen, en ontreinigen den mens.
Ze deden het en dus zat het ingebakken. Direct bij de eerste de verleiding.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:01 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Nee ook niet want voordat ze van de boom aten kende ze geen schaamte en andere gevoelens. Dus omdat ze opstandig waren tegen God hebben we deze zondenatuur gekregen. En Jezus zegt ook : Want van binnen uit het hart der mensen komen voort kwade gedachten, overspelen, hoererijen, doodslagen, Dieverijen, gierigheden, boosheden, bedrog, ontuchtigheid, een boos oog, lastering, hovaardij, onverstand. Al deze boze dingen komen voort van binnen, en ontreinigen den mens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |