quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken als we dit jaar winnen
Vanavond is nog maar een klein onderdeel hè. Alleen de smoky plinth denk ik.quote:
En krumpers op de led wall.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanavond is nog maar een klein onderdeel hè. Alleen de smoky plinth denk ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Vergeef me de zweetkop maar de persmiddag is écht hard werken. Applaus ook voor Cee die achteruit rende met de camera. We moesten improviseren om niet zonder iets van Joost terug te komen.
[ x ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Scheurjurk aan voor de ophefquote:
Fred we krijgen nooit iets, nu zelfs iets kleins!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
EVOLquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou oprecht fantastisch zijn om dat te doen, gewoon om te trollen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Spumonisal het volgende:
Is die opening van de persmiddag al ergens volledig te zien op youtube?
Oh echt, wat ontzettend leuk!!! 🥰🌻quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:29 schreef Greys het volgende:
Die rooie ouwe met die zweetkop die de vragen stelt ben ik.
Ga ik doen!quote:Als je op X op @:ESF_FOK kijkt zie je wat foto's van vanmiddag. Onze youtube met volledige interviews komen nog maar daarbij zijn we zelf niet in beeld want het gaat om de artiesten en niet om ons. Plus wij vinden het zelf altijd leuker als een artiest tijdens een interview richting de camera kijkt ipv helemaal opzij naar de vragensteller.
Zonne grote vuurbal jonge, bam!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Scared of the boom boom.
Gaat er echt een molen ontploffen on stage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Aaaand it's gone.quote:
Boehquote:
Yeahquote:
Ja gierenquote:
quote:
ja, denk het ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:38 schreef Em31 het volgende:
Die camera die met ‘m meeloopt tijdens dat hardcore stukje, dat deden ze in Tilburg ook. Dat zou best op dezelfde manier gedaan kunnen worden in Malmö.
Nou mij zat er een snik in inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 01:17 schreef NailQueen het volgende:
Was hij nou buiten adem of hoorde ik een snik in zijn stem bij de laatste zin? (Zie je nou pa, ik heb naar je geluisterd)
Volgens mij is het een snik. Ik stond halverwege de zaal maar het laatste stuk kwam zooo hard binnen bij me. Ik stond er tot tranen toe geroerd. Bizar, eerst natgedouched door de hossende bierdouches om je heen en daarna te janken omdat het zo mooi is..quote:Op zondag 14 april 2024 01:17 schreef NailQueen het volgende:
Was hij nou buiten adem of hoorde ik een snik in zijn stem bij de laatste zin? (Zie je nou pa, ik heb naar je geluisterd)
Binnenkort te boeken voor al uw feesten en partijen, dit olijke duoquote:Op zondag 14 april 2024 01:49 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]Waarom is dit zo grappig?
Dat heb ik ook en daardoor voelt alles dit jaar heel verwarrend.quote:Op zondag 14 april 2024 08:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom random binnenvallen maar ik snap écht de hype rondom Kroatië niet. Het voelt bijna alsof een deel van de luisteraars gewoon blind volgen: ‘ze zeggen dat het een geweldig nummer is dat kans maakt, dus dat zal wel dan![]()
’ en dan ook het idee krijgen dat het zo geweldig is.
Mag ik dat zeggen? Ik snap er namelijk helemaal niets van. Normaal kan ik wel iets bedenken als ‘het is mijn smaak niet’ of ‘niet mijn ding maar ik snap wel dat sommigen het leuk vinden’ maar ook dat krijg ik nu niet voor elkaar,.
Eerst horen dan geloven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef blackswangreen het volgende:
Mensen die zeuren over z'n vocals: hij is daar gewoon om een feestje te bouwen. Het is duidelijk dat hij dit in niets ziet als een soort generale repetitie voor Eurovisie, hij is zelfs nog lekker de bookmakers aan het fucken.
Die visualsquote:
Joost heeft zanglessen genomen, is aan het trainen geslagen, en heeft geoefend met een headset. Dat doe je niet als je daar in Malmö door het hele nummer gaat schreeuwen. Die gaat gewoon een choreografie doen en z'n vocals zo goed mogelijk doen. Hij neemt alleen zo'n pre party wat minder serieus dan de hele Eurovisie-community dat lijkt te doen, en dat past ook helemaal bij iemand als Joost. Die hysterie om een paar valse nootjes en de bookmakers die daar dan hijgerig op reageren, dat maakt hij een beetje belachelijk.quote:
Ik las het net ook jaquote:Op zondag 14 april 2024 09:39 schreef Em31 het volgende:
Zit ik deze te kijken, lees ik een positieve reactie, is het Joost zelf.
Ik ga ook echt stuk om die visuals, zo’n spreekbeurt-powepoint gevoel geeft hetquote:Op zondag 14 april 2024 09:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die visuals![]()
Het slotstuk is in de clip al mooi, maar zo op het podium komt het wel binnen zeg
Waarom zou hij dan nu moeten stijgen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet zo veel doet, enkel een lichte daling.
Eerste keer pre party live, groot feest, misschien dat bookies daar wel positief op aanslaan.quote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan nu moeten stijgen?
True.quote:Op zondag 14 april 2024 11:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet zo veel doet, enkel een lichte daling.
En ik denk nog steeds dat de staging een dusdanig goede indruk gaat maken dat hij bij de bookmakers zal gaan stijgen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost heeft zanglessen genomen, is aan het trainen geslagen, en heeft geoefend met een headset. Dat doe je niet als je daar in Malmö door het hele nummer gaat schreeuwen. Die gaat gewoon een choreografie doen en z'n vocals zo goed mogelijk doen. Hij neemt alleen zo'n pre party wat minder serieus dan de hele Eurovisie-community dat lijkt te doen, en dat past ook helemaal bij iemand als Joost. Die hysterie om een paar valse nootjes en de bookmakers die daar dan hijgerig op reageren, dat maakt hij een beetje belachelijk.
Dat was een stukje van de ringtonequote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef drxanax het volgende:
Heeft hij nou klein instrumentaal stukje toegevoegd na het tweede couplet? Ging gisteren niet meteen over in het refrein.
Kan het niet gewoon payola zijn?quote:Op zondag 14 april 2024 08:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom random binnenvallen maar ik snap écht de hype rondom Kroatië niet. Het voelt bijna alsof een deel van de luisteraars gewoon blind volgen: ‘ze zeggen dat het een geweldig nummer is dat kans maakt, dus dat zal wel dan![]()
Mag ik dat zeggen? Ik snap er namelijk helemaal niets van. Normaal kan ik wel iets bedenken als ‘het is mijn smaak niet’ of ‘niet mijn ding maar ik snap wel dat sommigen het leuk vinden’ maar ook dat krijg ik nu niet voor elkaar,.
Bijna heel Nederland omarmt Joost ondertussen, hebben we eigenlijk nog nooit zo gehad bij een Nederlandse kandidaat.quote:Op zondag 14 april 2024 13:25 schreef Greys het volgende:
Joost is echt een énig mens!
Aardig, grappig, scherp, lief, enthousiast, energiek, ontwapenend, wát een leuk mens.
Hij dwingt het ook echt af met z'n enorm leuke persoonlijkheid. Je kunt hem eigenlijk ook gewoon onmogelijk 'haten'.quote:Op zondag 14 april 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland omarmt Joost ondertussen, hebben we eigenlijk nog nooit zo gehad bij een Nederlandse kandidaat.
Och, het is geen geweldig nummer hoor. Maar is wel leuk om naar te luisteren, lekker simpel en voorspelbaar.quote:Op zondag 14 april 2024 08:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is een waardeoordeel van jou, geen feit.quote:Op zondag 14 april 2024 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Och, het is geen geweldig nummer hoor.
Ik vind het echt knap hoe hij zich op een dag als gisteren staande houdt. Hij moet zich bij de halve Nederlandse pers uitspreken over Palestina, moet de internationale pers charmeren, moet een overtuigend optreden neerzetten... en hij doet het eigenlijk allemaal zonder merkbare moeite. Uiteraard zijn er dan nóg wel hyena's die overal iets van moeten vinden, maar doe het maar eens.quote:Op zondag 14 april 2024 13:25 schreef Greys het volgende:
Joost is echt een énig mens!
Aardig, grappig, scherp, lief, enthousiast, energiek, ontwapenend, wát een leuk mens.
Zo mee eens! Na jaren songfestivalfan te zijn is dit zo'n fantastisch jaar, ongeacht de ranking in mei. Voor mijn gevoel hebben we nog nooit zo'n leuke artiest gehad voor NL en dan is het ook nog eens iemand wie je het allemaal heel erg gunt. Ik kijk nu alweer uit naar z'n optreden vanavond in Stockholmquote:Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe hij zich op een dag als gisteren staande houdt. Hij moet zich bij de halve Nederlandse pers uitspreken over Palestina, moet de internationale pers charmeren, moet een overtuigend optreden neerzetten... en hij doet het eigenlijk allemaal zonder merkbare moeite. Uiteraard zijn er dan nóg wel hyena's die overal iets van moeten vinden, maar doe het maar eens.
Eerst tellen z’n streams niet en zag nu ook alweer meerdere reacties dat dit ook weer niets zegt ‘want Amsterdam’. Toch een beetje typisch steeds, kan me niet herinneren dat we vaker hebben gehad dat er steeds gezegd moet worden dat dingen niet tellen/belangrijk zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe hij zich op een dag als gisteren staande houdt. Hij moet zich bij de halve Nederlandse pers uitspreken over Palestina, moet de internationale pers charmeren, moet een overtuigend optreden neerzetten... en hij doet het eigenlijk allemaal zonder merkbare moeite. Uiteraard zijn er dan nóg wel hyena's die overal iets van moeten vinden, maar doe het maar eens.
Ik lees dat soort reacties altijd met de stem van Cartman in gedachten. Joost is een meester in precies dat soort mensen trollen. Misschien vind ik dat nog wel het leukstquote:Op zondag 14 april 2024 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerst tellen z’n streams niet en zag nu ook alweer meerdere reacties dat dit ook weer niets zegt ‘want Amsterdam’. Toch een beetje typisch steeds, kan me niet herinneren dat we vaker hebben gehad dat er steeds gezegd moet worden dat dingen niet tellen/belangrijk zijn.
Eens! Hij deed het super.quote:Op zondag 14 april 2024 14:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Noooo juist wel!!quote:Op zondag 14 april 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens... toen we al in de perszaal waren maar het programma nog niet begonnen was kwam er een meneer van de NOS naar ons toe 'Hallo mag ik jullie mobiele nummers want ik zoek nieuwe Songfestival-experts'. Ik riep meteen 'ik ben geen expert hoor, ik ben een fan' hahaha en toen hij uit had gelegd dat we niet met ons hoofd in beeld hoeven maar dat het voor mogelijke quotes en meningen in eventuele berichten is hebben we onze nummers gegeven. 'Misschien bel ik nooit hoor' zei hij ook nog.
Ik zou anders niemand kunnen noemen die het momenteel beter invult dan jij zou doen hoorquote:Op zondag 14 april 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens... toen we al in de perszaal waren maar het programma nog niet begonnen was kwam er een meneer van de NOS naar ons toe 'Hallo mag ik jullie mobiele nummers want ik zoek nieuwe Songfestival-experts'. Ik riep meteen 'ik ben geen expert hoor, ik ben een fan' hahaha en toen hij uit had gelegd dat we niet met ons hoofd in beeld hoeven maar dat het voor mogelijke quotes en meningen in eventuele berichten is hebben we onze nummers gegeven. 'Misschien bel ik nooit hoor' zei hij ook nog.
https://x.com/eurovisn_tu(...)l0kO3D_wfYnZbrNLmumQquote:Head of Dutch Delegation Twan van de Nieuwenhuijzen:
"Hopefully we'll be on the left side of the table. Maybe we'll be a little higher, but I don't dare say that. Last year it was obvious that Loreen would win, but now there are about eight contestants. I think Holland is one of them."
Oh het lijkt me heerlijk jou als expert te zienquote:Op zondag 14 april 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Nee johquote:Op zondag 14 april 2024 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou anders niemand kunnen noemen die het momenteel beter invult dan jij zou doen hoor
Niet zo bescheiden hè. Jij zou alvast niet roepen dat Zweden goede kans heeft de finale te halen, dat Windows XP-man zo leuk is of dat Duitsland niet op Nederland kan stemmen omdat ze in de andere semi meedoen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee johIk ga gewoon op m'n eigen smaak af en heb dingen best vaak mis. Zoals bijna iedereen. Laat anderen maar lekker de expert zijn.
expert-fan zou ik jullie benoemen!!quote:Op zondag 14 april 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |