abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213171459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Gewoon redelijk blijven is al voldoende. Jij zou het toch ook niet prettig vinden om te moeten wonen op een berg zonder lift, zodat je via een lange trap de dagelijkse boodschappen naar boven moet zien te sjouwen.
Tja ze komen hier als vluchteling en moeten blij zijn dat ze überhaupt iets krijgen waar het gezin in past.
Mevrouw zegt zelf dat ze geen trap wil lopen en een ander huis wil hebben, maar dat is volgens de OP niet medisch onderbouwd.
Er is een schreeuwend tekort aan betaalbare huurwoningen en vrijwel niemand wil die trappen op sjouwen.
Vanaf nu altijd maar zeggen dat je last van de knieën, heupen of suikerziekte hebt en de woningbouw maar opzadelen met naar een oplossing voor jou te zoeken? Is dat eerlijk?

"Ja m'n eksterogen doen zo'n zeer als ik moet traplopen, dit kan gewoon ÉCHT niet voor mij hoor, vreselijk! Zoek maar wat anders waar ik zo vanuit de auto naar binnen kan wandelen! En graag voor een groot gezin dus!"
pi_213171673
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe moet men daar dan moeite voor doen? Ieder mens weet toch zelf wel hoe het eigen lichaam zich voelt bij inspanningen? Andere mensen voelen dat toch niet?
Als trap lopen niet gaat benoem je dat bij de dokter en die onderzoekt je dan. Als je echt issues hebt kan zo'n dokter dus prima als getuige dienen om aan te geven dat je de waarheid spreekt. Gebaseerd op daadwerkelijk onderzoek.

Dat dat uitgespeld moet worden joh
pi_213171702
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als trap lopen niet gaat benoem je dat bij de dokter en die onderzoekt je dan. Als je echt issues hebt kan zo'n dokter dus prima als getuige dienen om aan te geven dat je de waarheid spreekt. Gebaseerd op daadwerkelijk onderzoek.

Dat dat uitgespeld moet worden joh
Maar hij wil juist dat degene die het verhaal aanhoort die mevrouw gewoon op haar woord moet geloven en dat de bewijslast niet bij haar zou moeten liggen.
Degenen die haar die appartement aanbieden moeten juist bewijzen dat ze geen suikerziekte heeft, of dat haar suikerziekte haar niet dusdanig belemmert dat ze die trappen niet zou kunnen lopen.
Dan zou je haar dus enorm moeten aantasten in haar privacy door haar voortdurend door een peperdure privédetective in de gaten te laten houden om haar te betrappen op dat ze toch traploopt of zo.

En dat voor iedereen die een huis weigert om wat voor reden dan ook.
pi_213171718
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).

‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.

‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.

‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Redelijk naïef imo. Die lui weten als de beste hoe het systeem hier in NL werkt; weten er vaak meer af dan daadwerkelijke Nederlanders. Of beter gezegd; ze kennen de mensen ervoor. Ze weten prima welke procedures aan te spannen om toch nog een poging te krijgen hier in NL. Je gaat me niet vertellen dat ze dan niet weten dat ze bij de dokter langs kunnen gaan voor een medische verklaring.
pi_213171742
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Redelijk naïef imo. Die lui weten als de beste hoe het systeem hier in NL werkt; weten er vaak meer af dan daadwerkelijke Nederlanders. Of beter gezegd; ze kennen de mensen ervoor. Ze weten prima welke procedures aan te spannen om toch nog een poging te krijgen hier in NL. Je gaat me niet vertellen dat ze dan niet weten dat ze bij de dokter langs kunnen gaan voor een medische verklaring.
Sterker nog; hij trekt direct de conclusie dat de schuld bij degenen ligt die dit gezin dat appartement hebben aangeboden: het feit dat zij niet medisch kan onderbouwen dat ze door haar suikerziekte geen trap kan lopen, kan ALLEEN maar verklaard worden met dat die aanbieders haar niet verteld hebben dat ze ff een brieffie bij de dokter moest halen.
Ik ben heel benieuwd hoe dat gesprek gegaan is:
"Ik kan niet traplopen door mijn suikerziekte."
[Men kijkt haar 3 seconden aan om met het papiertje te komen.]
"Goed, weigering dus; je wordt het AZC uit getrapt met je hele gezin!"
pi_213171776
Al die asielzoekers hebben allemaal reuma, astma en diabetes... De zieligheidsindustrie wordt met de paplepel ingegoten daar.
pi_213171885
quote:

[..]
En ze zal de eerste asielzoeker zijn met een taal- en cultuurbarrière.. ;( er is op azc’s genoeg hulp hoor. Vluchtelingenwerk helpt maar al te graag. En als de situatie echt zo schrijnend was dat ze niet kan traplopen zouden er heus ook wel medewerkers zijn geweest die haar elke dag zien strugglen die hier een stokje voor gestoken hadden.

Plus, wat te denken van dat nieuwsbericht een paar maanden geleden en die familie zit dus nu in een hotel? :D Wat voor werking denk je dat daar vanuit gaat, die mensen zijn ook niet achterlijk.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:11:31 #108
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213171955
quote:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).

‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.

‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.

‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Die kinderlijke naïviteit.
Zorgwekkend.
Zeer zorgwekkend.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:17:27 #109
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213172000
quote:

[..]
Niet helemaal.

Gewoon "vrijwilligers" die deze mensen helpen. Ik zie het ook vaak in de buurt van Amsterdam CS; mensen met allemaal zielige borden in het Nederlands. Dat vijftig meter iemand met precies hetzelfde bord zit, ja, dat is voor de kniesoren die daar op letten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:19:35 #110
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Niet helemaal.

Gewoon "vrijwilligers" die deze mensen helpen. Ik zie het ook vaak in de buurt van Amsterdam CS; mensen met allemaal zielige borden in het Nederlands. Dat vijftig meter iemand met precies hetzelfde bord zit, ja, dat is voor de kniesoren die daar op letten.
Wel dom, inderdaad. Iedereen weet dat de voertaal in Amsterdam Engels is. Het Nederlands is daar afgeschaft.
(de rest van Nederland volgt over niet al te lange tijd).
  donderdag 11 april 2024 @ 18:20:27 #111
182233 thedeedster
pi_213172029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Gewoon redelijk blijven is al voldoende. Jij zou het toch ook niet prettig vinden om te moeten wonen op een berg zonder lift, zodat je via een lange trap de dagelijkse boodschappen naar boven moet zien te sjouwen.
Talloze ouden van dagen krijgen hulp van hun kinderen. Dat kan nu ook.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:21:08 #112
182233 thedeedster
pi_213172033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:19 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Wel dom, inderdaad. Iedereen weet dat de voertaal in Amsterdam Engels is. Het Nederlands is daar afgeschaft.
(de rest van Nederland volgt over niet al te lange tijd).
Scherp. ;)
pi_213172075
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Tja ze komen hier als vluchteling en moeten blij zijn dat ze überhaupt iets krijgen waar het gezin in past.
Redelijke eisen stellen aan vluchtelingen is zeker teveel gevraagd?
pi_213172085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Niet helemaal.

Doet me denken aan m'n vakantie in Cambodja. Heb je ladingen meisjes en vrouwen met een baby in de armen van: "Do you see this baby? Her mother died! Can you please buy milk for the baby in this shop here?"
En dan willen ze melkpoeder. Uiteraard de grootste pot van het duurste merk, en dan kijken ze je met van die puppy-oogjes aan zodat je niet kan weigeren.
Je halve bankrekening gaat stuk aan zo'n pot melkpoeder voor die baby te kopen en zodra je je kont keert, geven ze die pot terug aan de winkelier met wie ze de opbrengst uit jouw portemonnee onderling verdelen.
pi_213172099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Redelijke eisen stellen aan vluchtelingen is zeker teveel gevraagd?
Zoals een briefje van de dokter waarop staat: "Mevrouw kan niet traplopen"?
pi_213172103
_O- Welnee, dat is natuurlijk VEEL te veel gevraagd! :D
  donderdag 11 april 2024 @ 18:30:00 #117
182233 thedeedster
pi_213172109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:26 schreef ToT het volgende:

[..]
Doet me denken aan m'n vakantie in Cambodja. Heb je ladingen meisjes en vrouwen met een baby in de armen van: "Do you see this baby? Her mother died! Can you please buy milk for the baby in this shop here?"
En dan willen ze melkpoeder. Uiteraard de grootste pot van het duurste merk, en dan kijken ze je met van die puppy-oogjes aan zodat je niet kan weigeren.
Je halve bankrekening gaat stuk aan zo'n pot melkpoeder voor die baby te kopen en zodra je je kont keert, geven ze die pot terug aan de winkelier met wie ze de opbrengst uit jouw portemonnee onderling verdelen.
Als dit meer oplevert dan een baan, dan klopt er iets niet.
pi_213172120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als dit meer oplevert dan een baan, dan klopt er iets niet.
In Cambodja? Zo'n pot kost meerdere tientjes. Ik weet dat in de Filipijnen een dagloon vaak een eurootje of 6 is en in Cambodja zal het vast niet heel anders zijn.
Elke avond 1 toerist oplichten en je harkt je geld binnen!
Uiteraard vallen er meer onschuldige toeristen op een avond voor deze truc.
pi_213172123
Volkomen terechte beslissing als er geen medisch bewijs is voor de vermeende klachten van de vrouw.
pi_213172124
Die vrouw uit de ouderlijk macht zetten. Kinderen naar een pleeggezin en zij op straat.

Zij wist wat de risico’s waren wanneer zij een woning weigerde hiermee stelt zij haar kinderen aan hoog risico vast namelijk dakloos zijn.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:32:30 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213172127
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:21 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Scherp Sharp. ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:32:51 #122
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213172128
Lol hufters
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213172131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:32 schreef Hoppahop het volgende:
Die vrouw uit de ouderlijk macht zetten. Kinderen naar een pleeggezin en zij op straat.

Zij wist wat de risico’s waren wanneer zij een woning weigerde hiermee stelt zij haar kinderen aan hoog risico vast namelijk dakloos zijn.
Niet eens aan gedacht, maar je hebt absoluut gelijk!
pi_213172133
quote:
16s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol hufters
Hoezo? :D
  donderdag 11 april 2024 @ 18:34:05 #125
459912 FlippingCoin
pi_213172139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:32 schreef Scorpie het volgende:
Volkomen terechte beslissing als er geen medisch bewijs is voor de vermeende klachten van de vrouw.
Ach al had ze geen benen ze hebben geen dag gewerkt, ze moeten blij zijn met wat ze krijgen of optyfen.

Ze krijgen al meer dan gewone Nederlanders zelfs zonder die lift van ze.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_213172145
quote:

Er staat een leger met hulpverleners en advocaten voor haar klaar en betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Uurt factuurtje.
pi_213172151
Die zien we wel terug in hotel Beijers in Utrecht of zo.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:38:48 #128
182233 thedeedster
pi_213172177
quote:
6s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_213172180
Mevrouw had de woning ook kunnen accepteren en later aan woningruil kunnen doen.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:39:40 #130
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172185
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zero fucks were given.
In het Nederlands??
pi_213172280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Zoals een briefje van de dokter waarop staat: "Mevrouw kan niet traplopen"?
Het verplicht moeten accepteren van een woning die op de vierde verdieping ligt zonder lift, is een onredelijke eis.
pi_213172282
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Het verplicht moeten accepteren van een woning die op de vierde verdieping ligt zonder lift, is een onredelijke eis.
Klopt; alleen autochtone Nederlanders zouden daar moeten zitten!
pi_213172292
Of Surinamers ook?
Marokkanen misschien, of ga ik te ver met dat te suggereren? Is wel erg veel trap lopen, als ze 5x per dag in de moskee zouden willen bidden.
pi_213172305
quote:

Ze wist anders PRIMA de weg naar de rechter te vinden om dit besluit aan te vechten dus haal die doppen van je ogen af en kijk naar de werkelijkheid waarin mevrouw onvoldoende heeft kunnen aantonen dat het een medische aandoening was waardoor ze geen trappen meer zou kunnen lopen, iets wat een dokter na een onderzoek prima had kunnen opschrijven. Rest de enige optie dat mevrouw hier een slaatje wilde slaan uit de situatie door haar ziekte erger voor te wenden dan hij was.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2024 18:53:21 ]
pi_213172312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:35 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Er staat een leger met hulpverleners en advocaten voor haar klaar en betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Uurt factuurtje.
De asielmaffia zal hier wel weer van smullen ja.
pi_213172322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze wist anders PRIMA de weg naar de rechter te vinden om dit besluit aan te vechten dus haal die doppen van je ogen af en kijk naar de werkelijkheid waarin mevrouw onvoldoende heeft kunnen aantonen dat het een medische aandoening was, iets wat een dokter na een onderzoek prima had kunnen opschrijven. Rest de enige optie dat mevrouw hier een slaatje wilde slaan uit de situatie door haar ziekte erger voor te wenden dan hij was.
Kut, wat een goed punt idd! :D Dit had heel wat discussie kunnen schelen met Rapunzel hier!
  donderdag 11 april 2024 @ 18:53:34 #138
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213172323
Wat doen we nog met dit soort mensen... ga gewoon terug dan man, wat een zeikers
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213172342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De asielmaffia zal hier wel weer van smullen ja.
Ik zie de clips op tv al voor me: "Vindt u het ook onmenselijk en echt niet in ons rijke land in de 21e eeuw kunnen dat een gezin dat hier in goed vertrouwen een veilig onderkomen voor de oorlog zocht, meedogenloos op straat gezet wordt?"
pi_213172351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik zie de clips op tv al voor me: "Vindt u het ook onmenselijk en echt niet in ons rijke land in de 21e eeuw kunnen dat een gezin dat hier in goed vertrouwen een veilig onderkomen voor de oorlog zocht, meedogenloos op straat gezet wordt?"
Ik hoop dat ze dit in de flyer zetten. “Kom vooral niet naar Nederland. Ze stoppen je 4 hoog achter en niet eens in een benedenwoning met tuin!”
pi_213172369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze dit in de flyer zetten. “Kom vooral niet naar Nederland. Ze stoppen je 4 hoog achter en niet eens in een benedenwoning met tuin!”
  donderdag 11 april 2024 @ 18:58:48 #142
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Denken dat asielzoekers nog met flyers werken :D _O- :') Die hebben allang een app waar ze gezinssamenstelling en wensen in kunnen vullen en dan direct zien in welk Europees land voor hun het meest te halen is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Rostrup op 11-04-2024 19:16:16 ]
pi_213172397
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:58 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Denken dat asielzoekers nog met flyers werken :D _O- :') Die hebben allang een app waar ze gezinssamenstelling en wensen in kunnen vullen en dan direct zien in welk Europees land voor hun het meest te halen is.
Scorpie was degene met de flyers he! ;)
Maar dat van die app is idd al in dit topic genoemd en ik had er een tijd geleden al eens eerder over gehoord. Het schijnt echt te bestaan, ja! :Y

Staan zeker ook tips in van: "Wilt u niet te veel trap lopen? Zeg dat u dat niet kan vanwege suikerziekte! Er zijn altijd mensen die vinden dat de aanbieders degenen zouden moeten zijn die moeten bewijzen dat u het WÉL kan!"
  donderdag 11 april 2024 @ 19:16:47 #144
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Scorpie was degene met de flyers he! ;)
Maar dat van die app is idd al in dit topic genoemd en ik had er een tijd geleden al eens eerder over gehoord. Het schijnt echt te bestaan, ja! :Y

Staan zeker ook tips in van: "Wilt u niet te veel trap lopen? Zeg dat u dat niet kan vanwege suikerziekte! Er zijn altijd mensen die vinden dat de aanbieders degenen zouden moeten zijn die moeten bewijzen dat u het WÉL kan!"
Excuus: verkeerde quote.
pi_213172573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
Ze kan niet traplopen, maar er is geen medische reden daarvoor?
Gewoon wat vaker de snackbar een bezoek brengen, dan is er vrij snel een medische reden beschikbaar.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_213172583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:17 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Gewoon wat vaker de snackbar een bezoek brengen, dan is er vrij snel een medische reden beschikbaar.
De Allah Snackbar, waar ze halal producten hebben? :P
pi_213172599
gamela gamela, ik moet huis. gamela gamela
pi_213172600
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Klopt; alleen autochtone Nederlanders zouden daar moeten zitten!
Het is sowieso kolder en triest dat men hoge gebouwen bouwt zonder de nodige liften, zodat daar geen lichamelijk gehandicapten kunnen wonen of op bezoek kunnen.
En dan ook nog eens de vluchtelingen als onredelijk wegzetten als die zo'n woning zonder de nodige liften weigeren.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:21:29 #149
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is sowieso kolder en triest dat men hoge gebouwen bouwt zonder de nodige liften, zodat daar geen lichamelijk gehandicapten kunnen wonen of op bezoek kunnen.
En dan ook nog eens de vluchtelingen als onredelijk wegzetten als die zo'n woning zonder de nodige liften weigeren.
Vanuit historie zijn die er nog, ja. Even serieus: bij inschrijving wordt toch nagegaan of er beperkingen zijn? Als die toen bekend waren was een liftloze flat op de vierde verdieping niet aangeboden.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:23:13 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213172652
Tot aan maximaal 4 verdiepingen is een lift niet verplicht.
A murky, forgotten land.
pi_213172712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef dikkedaniel het volgende:
gamela gamela, ik moet huis. gamela gamela
Dit is nou ook weer niet echt nodig he! ;)
pi_213172719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Zijn vaak oude panden.
Maar jij in je ivoren torentje zult wel vinden dat iedereen een eigen villa moet hebben of zo waarbij alles gelijkvloers is.
pi_213172727
quote:
Het gedrag van deze Syriërs is juist beschamend. Zogenaamd op de vlucht zijn maar wel de halve wereld afreizen om uitgerekend in Nederland aan te kloppen en dan vervolgens ook nog kapsones hebben terwijl ze alles gratis krijgen. Schofterige oplichters zijn het.
pi_213172845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
Valt het toch mee hé met die ahum zogenaamde D'66 rechters hier.
Die D66 rechter handeld straks het hoger beroep af _O-
pi_213172869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Zijn vaak oude panden.
Maar jij in je ivoren torentje zult wel vinden dat iedereen een eigen villa moet hebben of zo waarbij alles gelijkvloers is.
Juist, de wereld gelijkvloers zodat de lichamelijk gehandicapten ook overal op bezoek kunnen met hun rolstoel of rollator of scootmobiel.
pi_213172899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Want?
pi_213172906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:28 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Het gedrag van deze Syriërs is juist beschamend. Zogenaamd op de vlucht zijn maar wel de halve wereld afreizen om uitgerekend in Nederland aan te kloppen en dan vervolgens ook nog kapsones hebben terwijl ze alles gratis krijgen. Schofterige oplichters zijn het.
Echt elk spoor van het filmpje van die ondankbare vluchtelingen op Dumpert is gewist. Zelfs die kerel met z'n dikke kloten is nog redelijk terug te vinden. :X
  donderdag 11 april 2024 @ 19:39:53 #158
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213172910
Mooi. Rot lekker op. Vast in Syrie wel een plekje te vinden, jeweetwel dat land waar ze naartoe op vakantie gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213172922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:37 schreef torentje het volgende:

[..]
Juist, de wereld gelijkvloers zodat de lichamelijk gehandicapten ook overal op bezoek kunnen met hun rolstoel of rollator of scootmobiel.
Meteen alle bossen kappen, het IJsselmeer droogleggen en alle boeren het land uit schoppen zodat we het hele land gelijkvloers vol kunnen bouwen voor de huidige en toekomstige bewoners dus! ^O^
pi_213172928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:39 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Want?
Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat het een trol is! _O-
Dat met die gelijkvloerse wereld ging net ff een stap te ver, anders had ik het nog niet door gehad! :D

Chapeau, torentje! ^O^ Leuk gedaan! :Y
pi_213172967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:37 schreef torentje het volgende:

[..]
Klinkt als,

donderdag 11 april 2024 @ 19:51:00 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213173086
Voor de gelijkvloerse wereld aka flat earth hebben wij een apart forum.

2 deuren verderop aan de linkerkant, te herkennen aan het kapotte slot :W
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:52:25 #163
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213173115
Loopt altijd te klagen dat arme mensen geen krachtige armen en benen hebben.

Nu kunnen ze krachtige benen krijgen door het traplopen, is het weer niet goed :')
A murky, forgotten land.
pi_213173135
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de gelijkvloerse wereld aka flat earth hebben wij een apart forum.

2 deuren verderop aan de linkerkant, te herkennen aan het kapotte slot :W
_O- BNW! :D

Ow ik heb eindelijk wat terug gevonden over dat filmpje wat ik bedoelde, maar het zit achter betaalmuren.
Nour Ghneem heet de dame.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:54:12 #165
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213173140
Drugslab in garagebox en wollah voila, flat gelijkvloers *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door StateOfMind op 11-04-2024 20:09:17 ]
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:55:48 #166
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213173155
quote:
11s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Drugslab in garagebox en voila, flat gelijkvloers *O*
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213173867
quote:
"Wollah laat mij bij plaats delict ik moet laptop veilig stellen"
pi_213174205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:39 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Want?
Nou gewoon, een mens dwingen om iets slechts te accepteren is onredelijk. De verhuurders zijn namelijk de lachende derde.
pi_213174312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef torentje het volgende:

[..]
Nou gewoon, een mens dwingen om iets slechts te accepteren is onredelijk. De verhuurders zijn namelijk de lachende derde.
Oh hee, je bent terug! *O*
pi_213174407
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ze zegt dat het aan haar suikerziekte ligt.
[..]

Je kinderen op straat zetten vanwege het ontbreken van een lift :')
pi_213174439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je kinderen op straat zetten vanwege het ontbreken van een lift :')
Mag ze met d'r suikerzieke poten op de stoeptegels gaan liggen maffen terwijl d'r koters haar zitten aan te kijken van: "Bedankt, ma!"
pi_213174471
quote:

[..]
Alles wat minder is dan een tent, zoals een tarp zouden ze ook moeten kunnen weigeren :Y

pi_213174479
quote:

De dame wist de weg naar de rechter, dan weet je ook de route naar een arts en anders weet een advocaat dat wel. Of een van de vele hulpverleners en activisten die rond dit soort zaken hangen.

Deze vrouw heeft een wereldreis kunnen maken, maar heeft nu liever haar kinderen in een goot dan dat ze een trap loopt. Normale wachttijd voor een niet perfecte woning voor autochtonen in Utrecht is meer dan 10 jaar.
pi_213174506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Mag ze met d'r suikerzieke poten op de stoeptegels gaan liggen maffen terwijl d'r koters haar zitten aan te kijken van: "Bedankt, ma!"
Bij de dame uit Afrika werden de kinderen afgepakt. Dit kan heel snel een negatieve spiraal voor deze mensen worden. Echt compleet gestoord dit.
pi_213174525
quote:

[..]
Weer genoten van je onzin. Maar ik ga lekker slapen. Hoop morgen weer meer van je spuisels te kunnen lezen.
Het was weer vermakelijk,keep it up!
pi_213174556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:53 schreef Charged het volgende:

[..]
Weer genoten van je onzin. Maar ik ga lekker slapen. Hoop morgen weer meer van je spuisels te kunnen lezen.
Het was weer vermakelijk,keep it up!
Hij is goed he? :D
Ik heb serieus echt de hele tijd gedacht dat hij een ultra-links geïndoctrineerde wappie was! _O_ Respect voor deze act! ^O^
pi_213174693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bij de dame uit Afrika werden de kinderen afgepakt. Dit kan heel snel een negatieve spiraal voor deze mensen worden. Echt compleet gestoord dit.
Snel NL ontvluchten!
Dit is de enige optie nog om verder onheil te vermijden.
  vrijdag 12 april 2024 @ 08:21:41 #178
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213176606
quote:
Wat is dit? Nederlandse politie op werkstage in Casablanca?
pi_213177731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij is goed he? :D
Ik heb serieus echt de hele tijd gedacht dat hij een ultra-links geïndoctrineerde wappie was! _O_ Respect voor deze act! ^O^
In dit topic zijn de onredelijke mensen in de meerderheid. Dus ik reageer niet meer.
  vrijdag 12 april 2024 @ 11:12:31 #180
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_213178150
Als dit ging over een zielig kijkende Dylano die dankzij een dieet van frikandelbroodjes en energy drink niet kan traplopen door suikerziekte dan was het natuurlijk de schuld van de compleet geschifte woningbouw en moet hij z.s.m. een vervangende woning aangeboden krijgen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_213178425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:34 schreef torentje het volgende:

[..]
In dit topic zijn de onredelijke mensen in de meerderheid. Dus ik reageer niet meer.
Hebben deze onredelijke mensen te krachtige armen en benen, waardoor ze geen acht slaan op de minder bedeelden?
pi_213178516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:34 schreef torentje het volgende:

[..]
"Je moet alle vluchtelingen direct 100% op hun woord geloven, anders moet je zelf maar met bewijzen komen dat hun verhalen niet kloppen" is anders ook heel erg redelijk! ^O^

En je vond het sowieso niet kunnen dat vluchtelingen überhaupt 4 hoog zouden komen te wonen?
_O- En de hele wereld zou laagbouw moeten worden omdat er gehandicapte mensen bestaan? :D
pi_213178887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik eet mijn schoen op als ze werkelijk op straat komen te staan.

In praktijk zal de gemeente wel een hotel voor ze boeken op kosten van de gemeenschap, zo gaat het immers altijd.
Zo zal het idd wel gaan.

Hoe het naar mijn idee zou moeten gaan: ouders uit de ouderlijke macht zetten. Kinderen naar pleeggezinnen en pas terug zodra moeder zelf een woning heeft gevonden. Of, nog beter: dat ondankbare wijf het land uitknikkeren.

:r
  vrijdag 12 april 2024 @ 12:34:25 #184
3542 Gia
User under construction
pi_213178981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:24 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zo zal het idd wel gaan.

Hoe het naar mijn idee zou moeten gaan: ouders uit de ouderlijke macht zetten. Kinderen naar pleeggezinnen en pas terug zodra moeder zelf een woning heeft gevonden. Of, nog beter: dat ondankbare wijf het land uitknikkeren.

:r
Inderdaad. Ik hoop echt dat ze het nu eens een keer doorzetten. Laat ze maar eens een weekje op straat slapen en biedt dan die woning nog een keer aan. Weer weigeren, niet meer naar omkijken. Eens zien hoe snel er een einde komt aan het Nederland luilekkerland imago.
pi_213179126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:50 schreef ToT het volgende:

[..]
"Je moet alle vluchtelingen direct 100% op hun woord geloven, anders moet je zelf maar met bewijzen komen dat hun verhalen niet kloppen" is anders ook heel erg redelijk! ^O^

En je vond het sowieso niet kunnen dat vluchtelingen überhaupt 4 hoog zouden komen te wonen?
_O- En de hele wereld zou laagbouw moeten worden omdat er gehandicapte mensen bestaan? :D
Het gaat om een woning 4 hoog zonder lift, waardoor men dus veel nadelen heeft.
pi_213179146
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Nogal onredelijk om daar huilie over te doen.
pi_213179181
quote:

[..]
Ja inderdaad, echt alleen maar autochtone blanke Nederlanders zouden dit ongemak moeten hoeven te verdragen!
pi_213179185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik hoop echt dat ze het nu eens een keer doorzetten. Laat ze maar eens een weekje op straat slapen en biedt dan die woning nog een keer aan. Weer weigeren, niet meer naar omkijken. Eens zien hoe snel er een einde komt aan het Nederland luilekkerland imago.
Of gewoon hun eigen boontjes laten doppen.
pi_213179196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja inderdaad, echt alleen maar autochtone blanke Nederlanders zouden dit ongemak moeten hoeven te verdragen!
Overigens hebben die Syriërs 3000km afgereisd om hier een gratis huis te claimen. Dan is die 4 hoog de trap op een kleine moeite.
  vrijdag 12 april 2024 @ 12:57:55 #190
3542 Gia
User under construction
pi_213179212
quote:

[..]
Ook een heel groot voordeel: Een woning!! Ze moeten niet zaniken en blij zijn met wat ze aangeboden krijgen en anders rotten ze maar weer op.
pi_213179224
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:57 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Overigens hebben die Syriërs 3000km afgereisd om hier een gratis huis te claimen. Dan is die 4 hoog de trap op een kleine moeite.
Dat wordt hier idd vaker gezegd ja! :Y
En de rechter vond blijkbaar dat madam geen medische onderbouwing had voor dat ze niet kon traplopen, dus: ^p^
pi_213179245
Ik heb een Syrisch gezin geholpen, maar die wilden meteen een auto kopen, boven een toilet laten plaatsen, een Samsung vaatwasser, Samsung koelkast, Samsung vriezer, Samsung wasmachine en heel veel andere dingen.
Uiteindelijk is er ook een afzuigkap gekomen, ondanks dat ze die eerst weigerden te kopen omdat ze vonden dat de woningbouw die moest installeren.

De meeste dingen hebben ze overigens wel voor elkaar gekregen en aangezien dit heel vriendelijke mensen waren was ik ook wel blij voor hen, maar aan de andere kant: mag het ook ff wat minder? :')
pi_213179339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:43 schreef Sorella het volgende:
Ik ken 3 mensen met suikerziekte en die kunnen gewoon trappen lopen, vrouwtje zal wel geen conditie en/of goede beenspieren hebben.
Getuige dr gezin met meerdere kinderen waarvan 3 minderjarige heeft ze idd slappe beentjes die heel makkelijk uit elkaar gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 12-04-2024 13:20:59 ]
  vrijdag 12 april 2024 @ 13:09:30 #194
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213179404
quote:

[..]
En het gaat niet zelden om mensen die kennelijk in een prima conditie verkeren.
Wat deze mensen allemaal ondernemen om hier een nieuw leven te beginnen en zulks.

Dan hoeft trappenlopen al helemaal geen probleem te zijn, en helpen zij elkaar desnoods ook wel.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 12 april 2024 @ 13:11:37 #195
459912 FlippingCoin
pi_213179430
quote:

[..]
Ja dat is goed genoeg voor die smerige blanken niet voor arme syriers
pi_213179468
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dat is goed genoeg voor die smerige blanken niet voor arme syriers
Ho ho! Hij vindt dat ieder gebouw ter wereld gelijkvloers/begane grond moet zijn he! :D Alles laagbouw, van New York tot Delhi, Hong Kong en Manila; alles moet zonder trappen of liften begaanbaar zijn, en torentjes mogen ook niet meer bestaan dan! :D
pi_213179535
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:09 schreef Scjvb het volgende:

[..]
En het gaat niet zelden om mensen die kennelijk in een prima conditie verkeren.
Wat deze mensen allemaal ondernemen om hier een nieuw leven te beginnen en zulks.

Dan hoeft trappenlopen al helemaal geen probleem te zijn, en helpen zij elkaar desnoods ook wel.
Als ze in een prima conditie zouden verkeren, dan zouden ze toch nooit gevlucht zijn voor de tirannen? Dan hadden de tirannen nooit zo'n grote mond gehad. Toch?
pi_213179551
quote:

Nou idd, wat een verscrhikkelijk volk zijn we met zn allen. Een vrouw uit Syrie met haar kinderen voor jaren aan het staatsinfuus hangen, alles voor haar betalen en haar dan sociale portiekwoning op de 4e verdieping aanbieden zonder lift! SCHAN-DA-LIG ! ! !

Weet je wat ik beschamend vind? Dat dat ondankbare wijf veel eerder een huis krijgt dan een geboren en getogen Utrechtenaar, dat dat wijf op kosten leeft van de Nederlandse belastingbetaler, waarschijnlijk nooit hier aan het werk zal gaan en kiest voor een leven op straat -dacht je nou echt dat die op straat komt te staan? - met haar kinderen omdat ze dr zin niet krijgt.

Waarom zou zij het voordeel van de twijfel moeten krijgen? Denk je dat de rechter niet zorgvuldig alles heeft afgewogen voor ie tot zn eindoordeel kwam?
pi_213179568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
Gegokt en verloren :W
Die krijgt gewoon een andere woning hoor. Die wordt echt neit met dr kinderen op straat gezet of voor de rest van dr leven in een hotel op kosten van de gemeente.
pi_213179630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:18 schreef torentje het volgende:

[..]
Als ze in een prima conditie zouden verkeren, dan zouden ze toch nooit gevlucht zijn voor de tirannen? Dan hadden de tirannen nooit zo'n grote mond gehad. Toch?
Whut :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')