Ik kan dit soort posts niet verdragen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat als iemand zegt dat hij/zij iets niet kan, dat men dan maar eens bewijst dat hij/zij dat wel kan.
Zeker de rotatie vergeten nadat je door de deuropening gestapt bent? Dat deed ik ook fout voor ik de instructievideo had gezien.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Godver, blijk ik het al decennia lang verkeerd te doen![]()
![]()
Misschien. Daar heb je ook gradaties in denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]Oef, lekker dan!
Maar goed, suikerziekte en (gebrek aan) mobiliteit valt makkelijker aan te tonen natuurlijk.
Ja en blijkbaar vond haar arts (als ze er eentje heeft gehad) dat haar gradatie niet erg genoeg was om deze conclusie voor haar te trekken en zwart op wit te zetten.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien. Daar heb je ook gradaties in denk ik.
Sommige mensen mogen met suiker absoluut geen auto rijden, bij anderen is het weer geen probleem.
In dit geval zou het niet moeilijk hoeven te zijn om aan te tonen dat je vanwege health issues bepaalde dingen niet kan. Helemaal als je er wat moeite voor doet. Als je het niet aan kan tonen moet je ook niet gaan klagen dat andere partijen je maar meteen op je woord geloven.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat als iemand zegt dat hij/zij iets niet kan, dat men dan maar eens bewijst dat hij/zij dat wel kan.
Ja maar hij gelooft dat de woonstichting haar niet verteld heeft om een briefje bij de dokter te gaan halen, en dat zou nalatig van hen geweest zijn en DUS is de woonstichting fout in deze situatie, op basis van wat hij dus gelooft.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In dit geval zou het niet moeilijk hoeven te zijn om aan te tonen dat je vanwege health issues bepaalde dingen niet kan. Helemaal als je er wat moeite voor doet. Als je het niet aan kan tonen moet je ook niet gaan klagen dat andere partijen je maar meteen op je woord geloven.
Vast ergens in een hotelkamer, wachtende op de volgende woning.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Was er laatst niet een soortgelijk bericht over een andere familie die een woning had geweigerd? Waar zijn die ook alweer terechtgekomen?
In Haarlem inderdaad! Kwamen uiteindelijk (wellicht tijdelijk) 'prinsheerlijk' terecht in een hotel.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Was er laatst niet een soortgelijk bericht over een andere familie die een woning had geweigerd? Waar zijn die ook alweer terechtgekomen?
Eerder realistisch.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vast ergens in een hotelkamer, wachtende op de volgende woning.
En ja, ik ben cynisch.
Dan moet ze naar zo'n arts gaan waardoor hele straten in Amsterdam een gehandicaptenparkeervergunning hebben.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar vond haar arts (als ze er eentje heeft gehad) dat haar gradatie niet erg genoeg was om deze conclusie voor haar te trekken en zwart op wit te zetten.
Dus dat zal hier vast ook wel weer gebeurenquote:Op donderdag 11 april 2024 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vast ergens in een hotelkamer, wachtende op de volgende woning.
En ja, ik ben cynisch.
Weet iemand daar de huidige status van?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In Haarlem inderdaad! Kwamen uiteindelijk (wellicht tijdelijk) 'prinsheerlijk' terecht in een hotel.
Zie zo. Fixed.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat als iemand zegt dat hij/zij iets niet kan, dat men diegene dan maar eens (richting autoriteiten en sociale organisaties) bewijst dat hij/zij dat wel niet kan.
In Amsterdam heeft iedereen toch een beperking?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moet ze naar zo'n arts gaan waardoor hele straten in Amsterdam een gehandicaptenparkeervergunning hebben.
Och jee, waren alle medewerkers uit de omvolkingsindustrie weer te druk met de jonge mannen? Was vluchtelingenwerk weer geen vluchtelingenwerk aan het doen maar te druk met lobbyen voor nog meer belastinggeld?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).
‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.
‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.
‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Hoe moet men daar dan moeite voor doen? Ieder mens weet toch zelf wel hoe het eigen lichaam zich voelt bij inspanningen? Andere mensen voelen dat toch niet?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In dit geval zou het niet moeilijk hoeven te zijn om aan te tonen dat je vanwege health issues bepaalde dingen niet kan. Helemaal als je er wat moeite voor doet. Als je het niet aan kan tonen moet je ook niet gaan klagen dat andere partijen je maar meteen op je woord geloven.
Dus iedereen zomaar op de mooie bruine ogen geloven!quote:Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).
‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.
‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.
‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Dus iedereen zomaar op de mooie bruine ogen geloven!quote:Op donderdag 11 april 2024 16:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoe moet men daar dan moeite voor doen? Ieder mens weet toch zelf wel hoe het eigen lichaam zich voelt bij inspanningen? Andere mensen voelen dat toch niet?
Gewoon redelijk blijven is al voldoende. Jij zou het toch ook niet prettig vinden om te moeten wonen op een berg zonder lift, zodat je via een lange trap de dagelijkse boodschappen naar boven moet zien te sjouwen.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus iedereen zomaar op de mooie bruine ogen geloven!
Wel goed voor de conditie hè.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij zou het toch ook niet prettig vinden om te moeten wonen op een berg zonder lift, zodat je via een lange trap de dagelijkse boodschappen naar boven moet zien te sjouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |