abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213174556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:53 schreef Charged het volgende:

[..]
Weer genoten van je onzin. Maar ik ga lekker slapen. Hoop morgen weer meer van je spuisels te kunnen lezen.
Het was weer vermakelijk,keep it up!
Hij is goed he? :D
Ik heb serieus echt de hele tijd gedacht dat hij een ultra-links geïndoctrineerde wappie was! _O_ Respect voor deze act! ^O^
pi_213174693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bij de dame uit Afrika werden de kinderen afgepakt. Dit kan heel snel een negatieve spiraal voor deze mensen worden. Echt compleet gestoord dit.
Snel NL ontvluchten!
Dit is de enige optie nog om verder onheil te vermijden.
  vrijdag 12 april 2024 @ 08:21:41 #178
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213176606
quote:
Wat is dit? Nederlandse politie op werkstage in Casablanca?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_213177731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij is goed he? :D
Ik heb serieus echt de hele tijd gedacht dat hij een ultra-links geïndoctrineerde wappie was! _O_ Respect voor deze act! ^O^
In dit topic zijn de onredelijke mensen in de meerderheid. Dus ik reageer niet meer.
  vrijdag 12 april 2024 @ 11:12:31 #180
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_213178150
Als dit ging over een zielig kijkende Dylano die dankzij een dieet van frikandelbroodjes en energy drink niet kan traplopen door suikerziekte dan was het natuurlijk de schuld van de compleet geschifte woningbouw en moet hij z.s.m. een vervangende woning aangeboden krijgen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_213178425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:34 schreef torentje het volgende:

[..]
In dit topic zijn de onredelijke mensen in de meerderheid. Dus ik reageer niet meer.
Hebben deze onredelijke mensen te krachtige armen en benen, waardoor ze geen acht slaan op de minder bedeelden?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_213178516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:34 schreef torentje het volgende:

[..]
"Je moet alle vluchtelingen direct 100% op hun woord geloven, anders moet je zelf maar met bewijzen komen dat hun verhalen niet kloppen" is anders ook heel erg redelijk! ^O^

En je vond het sowieso niet kunnen dat vluchtelingen überhaupt 4 hoog zouden komen te wonen?
_O- En de hele wereld zou laagbouw moeten worden omdat er gehandicapte mensen bestaan? :D
pi_213178887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik eet mijn schoen op als ze werkelijk op straat komen te staan.

In praktijk zal de gemeente wel een hotel voor ze boeken op kosten van de gemeenschap, zo gaat het immers altijd.
Zo zal het idd wel gaan.

Hoe het naar mijn idee zou moeten gaan: ouders uit de ouderlijke macht zetten. Kinderen naar pleeggezinnen en pas terug zodra moeder zelf een woning heeft gevonden. Of, nog beter: dat ondankbare wijf het land uitknikkeren.

:r
  vrijdag 12 april 2024 @ 12:34:25 #184
3542 Gia
User under construction
pi_213178981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:24 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zo zal het idd wel gaan.

Hoe het naar mijn idee zou moeten gaan: ouders uit de ouderlijke macht zetten. Kinderen naar pleeggezinnen en pas terug zodra moeder zelf een woning heeft gevonden. Of, nog beter: dat ondankbare wijf het land uitknikkeren.

:r
Inderdaad. Ik hoop echt dat ze het nu eens een keer doorzetten. Laat ze maar eens een weekje op straat slapen en biedt dan die woning nog een keer aan. Weer weigeren, niet meer naar omkijken. Eens zien hoe snel er een einde komt aan het Nederland luilekkerland imago.
pi_213179126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:50 schreef ToT het volgende:

[..]
"Je moet alle vluchtelingen direct 100% op hun woord geloven, anders moet je zelf maar met bewijzen komen dat hun verhalen niet kloppen" is anders ook heel erg redelijk! ^O^

En je vond het sowieso niet kunnen dat vluchtelingen überhaupt 4 hoog zouden komen te wonen?
_O- En de hele wereld zou laagbouw moeten worden omdat er gehandicapte mensen bestaan? :D
Het gaat om een woning 4 hoog zonder lift, waardoor men dus veel nadelen heeft.
pi_213179146
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Nogal onredelijk om daar huilie over te doen.
pi_213179181
quote:

[..]
Ja inderdaad, echt alleen maar autochtone blanke Nederlanders zouden dit ongemak moeten hoeven te verdragen!
pi_213179185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik hoop echt dat ze het nu eens een keer doorzetten. Laat ze maar eens een weekje op straat slapen en biedt dan die woning nog een keer aan. Weer weigeren, niet meer naar omkijken. Eens zien hoe snel er een einde komt aan het Nederland luilekkerland imago.
Of gewoon hun eigen boontjes laten doppen.
pi_213179196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja inderdaad, echt alleen maar autochtone blanke Nederlanders zouden dit ongemak moeten hoeven te verdragen!
Overigens hebben die Syriërs 3000km afgereisd om hier een gratis huis te claimen. Dan is die 4 hoog de trap op een kleine moeite.
  vrijdag 12 april 2024 @ 12:57:55 #190
3542 Gia
User under construction
pi_213179212
quote:

[..]
Ook een heel groot voordeel: Een woning!! Ze moeten niet zaniken en blij zijn met wat ze aangeboden krijgen en anders rotten ze maar weer op.
pi_213179224
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:57 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Overigens hebben die Syriërs 3000km afgereisd om hier een gratis huis te claimen. Dan is die 4 hoog de trap op een kleine moeite.
Dat wordt hier idd vaker gezegd ja! :Y
En de rechter vond blijkbaar dat madam geen medische onderbouwing had voor dat ze niet kon traplopen, dus: ^p^
pi_213179245
Ik heb een Syrisch gezin geholpen, maar die wilden meteen een auto kopen, boven een toilet laten plaatsen, een Samsung vaatwasser, Samsung koelkast, Samsung vriezer, Samsung wasmachine en heel veel andere dingen.
Uiteindelijk is er ook een afzuigkap gekomen, ondanks dat ze die eerst weigerden te kopen omdat ze vonden dat de woningbouw die moest installeren.

De meeste dingen hebben ze overigens wel voor elkaar gekregen en aangezien dit heel vriendelijke mensen waren was ik ook wel blij voor hen, maar aan de andere kant: mag het ook ff wat minder? :')
pi_213179339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:43 schreef Sorella het volgende:
Ik ken 3 mensen met suikerziekte en die kunnen gewoon trappen lopen, vrouwtje zal wel geen conditie en/of goede beenspieren hebben.
Getuige dr gezin met meerdere kinderen waarvan 3 minderjarige heeft ze idd slappe beentjes die heel makkelijk uit elkaar gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 12-04-2024 13:20:59 ]
  vrijdag 12 april 2024 @ 13:09:30 #194
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213179404
quote:

[..]
En het gaat niet zelden om mensen die kennelijk in een prima conditie verkeren.
Wat deze mensen allemaal ondernemen om hier een nieuw leven te beginnen en zulks.

Dan hoeft trappenlopen al helemaal geen probleem te zijn, en helpen zij elkaar desnoods ook wel.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 12 april 2024 @ 13:11:37 #195
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213179430
quote:

[..]
Ja dat is goed genoeg voor die smerige blanken niet voor arme syriers
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213179468
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dat is goed genoeg voor die smerige blanken niet voor arme syriers
Ho ho! Hij vindt dat ieder gebouw ter wereld gelijkvloers/begane grond moet zijn he! :D Alles laagbouw, van New York tot Delhi, Hong Kong en Manila; alles moet zonder trappen of liften begaanbaar zijn, en torentjes mogen ook niet meer bestaan dan! :D
pi_213179535
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:09 schreef Scjvb het volgende:

[..]
En het gaat niet zelden om mensen die kennelijk in een prima conditie verkeren.
Wat deze mensen allemaal ondernemen om hier een nieuw leven te beginnen en zulks.

Dan hoeft trappenlopen al helemaal geen probleem te zijn, en helpen zij elkaar desnoods ook wel.
Als ze in een prima conditie zouden verkeren, dan zouden ze toch nooit gevlucht zijn voor de tirannen? Dan hadden de tirannen nooit zo'n grote mond gehad. Toch?
pi_213179551
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).

‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.

‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.

‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Nou idd, wat een verscrhikkelijk volk zijn we met zn allen. Een vrouw uit Syrie met haar kinderen voor jaren aan het staatsinfuus hangen, alles voor haar betalen en haar dan sociale portiekwoning op de 4e verdieping aanbieden zonder lift! SCHAN-DA-LIG ! ! !

Weet je wat ik beschamend vind? Dat dat ondankbare wijf veel eerder een huis krijgt dan een geboren en getogen Utrechtenaar, dat dat wijf op kosten leeft van de Nederlandse belastingbetaler, waarschijnlijk nooit hier aan het werk zal gaan en kiest voor een leven op straat -dacht je nou echt dat die op straat komt te staan? - met haar kinderen omdat ze dr zin niet krijgt.

Waarom zou zij het voordeel van de twijfel moeten krijgen? Denk je dat de rechter niet zorgvuldig alles heeft afgewogen voor ie tot zn eindoordeel kwam?
pi_213179568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
Gegokt en verloren :W
Die krijgt gewoon een andere woning hoor. Die wordt echt neit met dr kinderen op straat gezet of voor de rest van dr leven in een hotel op kosten van de gemeente.
pi_213179630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:18 schreef torentje het volgende:

[..]
Als ze in een prima conditie zouden verkeren, dan zouden ze toch nooit gevlucht zijn voor de tirannen? Dan hadden de tirannen nooit zo'n grote mond gehad. Toch?
Whut :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')