abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213172145
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).

‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.

‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.

‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Er staat een leger met hulpverleners en advocaten voor haar klaar en betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Uurt factuurtje.
pi_213172151
Die zien we wel terug in hotel Beijers in Utrecht of zo.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:38:48 #128
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213172177
quote:
6s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213172180
Mevrouw had de woning ook kunnen accepteren en later aan woningruil kunnen doen.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:39:40 #130
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172185
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 13:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zero fucks were given.
In het Nederlands??
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_213172280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Zoals een briefje van de dokter waarop staat: "Mevrouw kan niet traplopen"?
Het verplicht moeten accepteren van een woning die op de vierde verdieping ligt zonder lift, is een onredelijke eis.
pi_213172282
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Het verplicht moeten accepteren van een woning die op de vierde verdieping ligt zonder lift, is een onredelijke eis.
Klopt; alleen autochtone Nederlanders zouden daar moeten zitten!
pi_213172292
Of Surinamers ook?
Marokkanen misschien, of ga ik te ver met dat te suggereren? Is wel erg veel trap lopen, als ze 5x per dag in de moskee zouden willen bidden.
pi_213172305
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat een volk hier, beschamend. Geen enkel begrip, empathie of voordeel van de twijfel gunnen (de schaarse uitzonderingen daargelaten).

‘Ik ken drie mensen met diabetes en die kunnen allemaal prima traplopen.’ Ja, en de mensen met diabetes bij wie de klachten dusdanig verslechteren dat tenen of voeten afgezet moeten worden? Die zijn er ook. Je kunt ook bedenken dat mevrouw gezien haar achtergrond misschien niet altijd de beste medische behandeling heeft gehad, waardoor ze er met haar diabetes al slechter aan toe is (blijvende schade) en/of op termijn kan verwachten dat haar mobiliteit achteruit zal gaan.

‘Kinderen kunnen toch de boodschappen dragen?’ Ja, dat is een goede situatie. Laat moeder maar in huis blijven en de kinderen mantelzorgen.

‘Als ze slecht kan traplopen, dan kan ze dat toch wel aantonen.’ Ja, want een Syrische vluchteling weet natuurlijk prima de weg om zo’n medische verklaring voor elkaar te krijgen. Er is daarin natuurlijk geen cultuur- en/of taalbarrière.
Ze wist anders PRIMA de weg naar de rechter te vinden om dit besluit aan te vechten dus haal die doppen van je ogen af en kijk naar de werkelijkheid waarin mevrouw onvoldoende heeft kunnen aantonen dat het een medische aandoening was waardoor ze geen trappen meer zou kunnen lopen, iets wat een dokter na een onderzoek prima had kunnen opschrijven. Rest de enige optie dat mevrouw hier een slaatje wilde slaan uit de situatie door haar ziekte erger voor te wenden dan hij was.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2024 18:53:21 ]
pi_213172312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:35 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Er staat een leger met hulpverleners en advocaten voor haar klaar en betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Uurt factuurtje.
De asielmaffia zal hier wel weer van smullen ja.
pi_213172322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze wist anders PRIMA de weg naar de rechter te vinden om dit besluit aan te vechten dus haal die doppen van je ogen af en kijk naar de werkelijkheid waarin mevrouw onvoldoende heeft kunnen aantonen dat het een medische aandoening was, iets wat een dokter na een onderzoek prima had kunnen opschrijven. Rest de enige optie dat mevrouw hier een slaatje wilde slaan uit de situatie door haar ziekte erger voor te wenden dan hij was.
Kut, wat een goed punt idd! :D Dit had heel wat discussie kunnen schelen met Rapunzel hier!
  donderdag 11 april 2024 @ 18:53:34 #138
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213172323
Wat doen we nog met dit soort mensen... ga gewoon terug dan man, wat een zeikers
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213172342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De asielmaffia zal hier wel weer van smullen ja.
Ik zie de clips op tv al voor me: "Vindt u het ook onmenselijk en echt niet in ons rijke land in de 21e eeuw kunnen dat een gezin dat hier in goed vertrouwen een veilig onderkomen voor de oorlog zocht, meedogenloos op straat gezet wordt?"
pi_213172351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik zie de clips op tv al voor me: "Vindt u het ook onmenselijk en echt niet in ons rijke land in de 21e eeuw kunnen dat een gezin dat hier in goed vertrouwen een veilig onderkomen voor de oorlog zocht, meedogenloos op straat gezet wordt?"
Ik hoop dat ze dit in de flyer zetten. “Kom vooral niet naar Nederland. Ze stoppen je 4 hoog achter en niet eens in een benedenwoning met tuin!”
pi_213172369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze dit in de flyer zetten. “Kom vooral niet naar Nederland. Ze stoppen je 4 hoog achter en niet eens in een benedenwoning met tuin!”
  donderdag 11 april 2024 @ 18:58:48 #142
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Denken dat asielzoekers nog met flyers werken :D _O- :') Die hebben allang een app waar ze gezinssamenstelling en wensen in kunnen vullen en dan direct zien in welk Europees land voor hun het meest te halen is.

[ Bericht 14% gewijzigd door Rostrup op 11-04-2024 19:16:16 ]
pi_213172397
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:58 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Denken dat asielzoekers nog met flyers werken :D _O- :') Die hebben allang een app waar ze gezinssamenstelling en wensen in kunnen vullen en dan direct zien in welk Europees land voor hun het meest te halen is.
Scorpie was degene met de flyers he! ;)
Maar dat van die app is idd al in dit topic genoemd en ik had er een tijd geleden al eens eerder over gehoord. Het schijnt echt te bestaan, ja! :Y

Staan zeker ook tips in van: "Wilt u niet te veel trap lopen? Zeg dat u dat niet kan vanwege suikerziekte! Er zijn altijd mensen die vinden dat de aanbieders degenen zouden moeten zijn die moeten bewijzen dat u het WÉL kan!"
  donderdag 11 april 2024 @ 19:16:47 #144
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Scorpie was degene met de flyers he! ;)
Maar dat van die app is idd al in dit topic genoemd en ik had er een tijd geleden al eens eerder over gehoord. Het schijnt echt te bestaan, ja! :Y

Staan zeker ook tips in van: "Wilt u niet te veel trap lopen? Zeg dat u dat niet kan vanwege suikerziekte! Er zijn altijd mensen die vinden dat de aanbieders degenen zouden moeten zijn die moeten bewijzen dat u het WÉL kan!"
Excuus: verkeerde quote.
pi_213172573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
Ze kan niet traplopen, maar er is geen medische reden daarvoor?
Gewoon wat vaker de snackbar een bezoek brengen, dan is er vrij snel een medische reden beschikbaar.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_213172583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:17 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Gewoon wat vaker de snackbar een bezoek brengen, dan is er vrij snel een medische reden beschikbaar.
De Allah Snackbar, waar ze halal producten hebben? :P
pi_213172599
gamela gamela, ik moet huis. gamela gamela
pi_213172600
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 18:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Klopt; alleen autochtone Nederlanders zouden daar moeten zitten!
Het is sowieso kolder en triest dat men hoge gebouwen bouwt zonder de nodige liften, zodat daar geen lichamelijk gehandicapten kunnen wonen of op bezoek kunnen.
En dan ook nog eens de vluchtelingen als onredelijk wegzetten als die zo'n woning zonder de nodige liften weigeren.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:21:29 #149
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_213172634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is sowieso kolder en triest dat men hoge gebouwen bouwt zonder de nodige liften, zodat daar geen lichamelijk gehandicapten kunnen wonen of op bezoek kunnen.
En dan ook nog eens de vluchtelingen als onredelijk wegzetten als die zo'n woning zonder de nodige liften weigeren.
Vanuit historie zijn die er nog, ja. Even serieus: bij inschrijving wordt toch nagegaan of er beperkingen zijn? Als die toen bekend waren was een liftloze flat op de vierde verdieping niet aangeboden.
  donderdag 11 april 2024 @ 19:23:13 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213172652
Tot aan maximaal 4 verdiepingen is een lift niet verplicht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')