Je hebt gelijk! Zo kan het ook:quote:Op donderdag 11 april 2024 18:23 schreef Bouke-p het volgende:
Pff, geen stapelbedden dus nog luxe ook.
En je jaarlijkse booster. Je doet het voor een ander.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
En mensen met de juiste politieke voorkeur denk ik.
Zijn die huizen zo idioot goedkoop?quote:Op donderdag 11 april 2024 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik stel het me zo voor, sociale huurwoning, 4 kamers, huur ¤650.
Je bent begin 20, 2 meiden, ieder een eigen slaapkamer, gedeelde woonkamer/keuken/sanitair, hou je nog 1 kamer over voor alle kleding en schoenen.
Een ieder betaalt ¤325 aan huur.
Niks mis mee, me dunkt.
(Kan me overigens ook de andere kant voorstellen, en daar moet ik ook niet aan denken)
Dat is de volgende stapquote:
Sociale huur is maximaal 800 euro of zo.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:45 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Zijn die huizen zo idioot goedkoop?
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
An en Eefje waren onderbewoners
Die woonden immers in de kelder
Markconforme huurprijzen en op basis daarvan huurtoeslaginfuus aanleggen. Als mensen dan meer gaan verdienen is er een stimulans om op te hoepelen. Sociale woningbouw zou er alleen moeten zijn voor de 10-30% die echt niet anders kan, niet voor half Nederland (en zeker niet voor alle import (inclusief 1,1 miljoen arbeidsmigranten en internationale studenten)).quote:Op donderdag 11 april 2024 13:34 schreef Vivark het volgende:
Ik vind dit een heel goed idee juist. Ik het bizar dat er sociale huurwoningen zijn die groter zijn 60m2.
Ik vind het beschamend dat sociale huurwoningen maar 850 euro kosten per maand voor de gebruiker en dat de gebruiker ook nog huurtoeslag krijgt. En dit terwijl als je niet het geluk hebt om een sociale huurwoning te bemachtigen je voor een gemiddeld huis dus 450.000 euro moet betalen en je maandlasten velen malen hoger zijn.
quote:Op donderdag 11 april 2024 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sociale huur is maximaal 800 euro of zo.
...hoewel er een reden kan zijn waar je niet meteen opkomt.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:34 schreef Vivark het volgende:
Ik het bizar dat er sociale huurwoningen zijn die groter zijn 60m2.
Ik heb het hek van mijn oprijlaan van de week nog laten smeren en afstellen, ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:13 schreef GM78 het volgende:
Waarom heb ik zo'n donkerbruin vermoeden, dat de meeste mensen die hier positief op reageren zelf de zaakjes prima op orde hebben en hier verder geen last van hebben.
Tot dat koopwoningen ook aan de beurt zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:13 schreef GM78 het volgende:
Waarom heb ik zo'n donkerbruin vermoeden, dat de meeste mensen die hier positief op reageren zelf de zaakjes prima op orde hebben en hier verder geen last van hebben.
Waarom kunnen we daar geen asielzoekers in huisvesten, het zijn vrijwel allemaal jonge mannen.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zo kan het ook:
[ afbeelding ]
Zou kunnen, er zijn EU plannen om mensen nij wet een beperkte hoeveelheid ruimte te geven.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:29 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Tot dat koopwoningen ook aan de beurt zijn.
Het is sowieso al van de zotten dat er überhaupt aan gedacht wordtquote:Op donderdag 11 april 2024 19:38 schreef Red_85 het volgende:
Ga maar lekker bouwen voor alleenstaanden. Nevernooitniet met een vreemde in 1 huis.
Dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is sowieso al van de zotten dat er überhaupt aan gedacht wordt
Burgers verplichten om iemand in huis te nemen.
Dat is nogal een enorm ingrijpende overheidsbemoeienis met iemand zijn (privé) leven.
En het is nog meer van de zotten dat er figuren zijn die dit prima vinden
Tot de koopwoningen aan de beurt zijn natuurlijk.
Vooral voor zichzelf en gefortuneerde vrindjes.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De zelfverklaarde partij voor vrijheid en minder paternalisme.
Er al bestaat een noodwet waarbij je zelfs uit je eigen huis, hotel, whatever gezet kan worden om er vluchtelingen te huisvesten. Je krijgt er wel een vergoeding voorquote:Op donderdag 11 april 2024 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is sowieso al van de zotten dat er überhaupt aan gedacht wordt
Burgers verplichten om iemand in huis te nemen.
Dat is nogal een enorm ingrijpende overheidsbemoeienis met iemand zijn (privé) leven.
En het is nog meer van de zotten dat er figuren zijn die dit prima vinden
Tot de koopwoningen aan de beurt zijn natuurlijk.
Hoe kan er eigenlijk "onderbewoond" worden in een overbevolkt land?quote:Op donderdag 11 april 2024 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Onderbewoners. Is dat net zoiets als onderduikers?
Er wordt hier in dit topic door enkelen ook enorm neergekeken op mensen die in sociale huurwoningen wonen.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.
Wat me opvalt dat dit idee ook enorm wordt toegejuicht door een aantal hardcore VVD-ers hier.
De zelfverklaarde partij voor vrijheid en minder paternalisme.
Laten we beginnen bij de villa bewoners, die hebben immers de meeste kamers, daar kunnen de meeste mensen terechtquote:Op donderdag 11 april 2024 19:57 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Er al bestaat een noodwet waarbij je zelfs uit je eigen huis, hotel, whatever gezet kan worden om er vluchtelingen te huisvesten. Je krijgt er wel een vergoeding voor![]()
Vordering-en-toewijzing-van-woonruimte Art 49
Die komen hem zijn Jopenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ga jij ook weleens met mensen uit de lagere kringen om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |