Lijkt me nog effectiever als we mensen als jij naar Griekenland sturen om pushbacks te gaan doen aan de grens. Scheelt ook weer woningen hier.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De eerste opzet naar het door de staat verplicht stellen van het opnemen van statushouders in je huis als je een kamertje vrij hebt. Alleen samen lossen we de woningnood op.
Het demoniseren gaat door. Over een tijdje zijn onderbewoners extreem rechts.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:19 schreef Za het volgende:
[..]
Ja daar is ook flink op ingegrepen.
Nu komen onderbewoners aan de beurt.
Dat gaat dan inderdaad dubbel op qua vraag naar woningen.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me nog effectiever als we mensen als jij naar Griekenland sturen om pushbacks te gaan doen aan de grens. Scheelt ook weer woningen hier.
De meeste mensen zouden met de helft al erg tevreden zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou dan eens beginnen met de kraan dichtdraaien. Dit is een probleem oplossen bij het eind ipv het begin.
Iedere week komen er 1000 tot 1200 nieuwe gegadigden voor een sociale huurwoning het land binnen. Breng dat eens terug naar 0.
Als alternatief verhuizen naar een kleinere woning.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Woning met iemand delen waar ik geen relatie mee heb, heb ik gedaan in mijn studententijd. Dat is 1 keer en nooit meer.
Verder gebruik ik 1 slaapkamer als thuiswerkplek/ hobbykamer.
Dit ging over koopwoningen, de overheid bepaalde dat je je koophuis moest openstellen als je genoeg ruimte hadquote:Op donderdag 11 april 2024 13:23 schreef -XOR- het volgende:
Overigens werd bij de woningnood in de jaren 50 woningdeling ook van staatswege verplicht:
En Tom Dumoulin neemt gelukkig maar weinig ruimte in.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:26 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wil graag een apartement delen met een Tom Dumoulin look-a-like. Graag dezelfde looks en ook nog handig met gereedschap en goed in de keuken. Reageren via de DM
Daar is Hugo mee bezig (in ieder geval van de kant van de geldlener).quote:Op donderdag 11 april 2024 12:48 schreef valentijn101 het volgende:
Als ze nu eens beginnen met het makkelijk te maken voor degene die een kamer over hebben om iemand te nemen. Dan kunnen ze zelf kiezen wie er bij hun komt wonen. Er zijn genoeg mensen die een vriend of vriendin die net gescheiden is in huis willen nemen maar wat praktisch niet lukt omdat het van de verhuurder niet mag of problemen met eventuele toeslagen of uitkeringen oplevert.
Klopt, dat was nog een tandje bizarder.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dit ging over koopwoningen, de overheid bepaalde dat je je koophuis moest openstellen als je genoeg ruimte had
Ik heb een klap van de molen gehad, telt dat ook?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:26 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wil graag een apartement delen met een Tom Dumoulin look-a-like. Graag dezelfde looks en ook nog handig met gereedschap en goed in de keuken. Reageren via de DM
Dat is natuurlijk belachelijk. De staat hoort niet zo ver in te grijpen in het recht op eigendom.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, dat was nog een tandje bizarder.
ja dat samenwonen kan gezellig zijn maar zitten behoorlijke haken en ogen aan. Overigens raar dat dit beleid wordt want tot niet zo lang geleden verboden veel corporaties dit soort constructies.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks heb je als woningzoeker dus de keuze om of snel een huis toegewezen te krijgen, maar die moet je dan wel delen met een asielzoeker en je bent je recht op huurtoeslag kwijt of je blijft stug een huis voor jezelf eisen, maar dan moet je wel 15 jaar op de wachtlijst staan voor je aan de beurt bent.
Ik vind het bij sociale huurders al belachelijk, laat staan bij huiseigenaren.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk belachelijk. De staat hoort niet zo ver in te grijpen in het recht op eigendom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |