Tuurlijk, uiteindelijk is het allemaal kut...quote:Op woensdag 10 april 2024 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat best een understatement. Ja, doodgaan is een tikje erger, maar ik vind de medicatie toch wel echt niet te onderschatten overdonderend afdoen aan kwaliteit van leven.
Wat is dat voor geks?! Wat doen die andere 4 dan?quote:Op woensdag 10 april 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik mag dit jaar van de aspergeuitleg 1 asperge per plant oogsten. Een kwelling, zo weinig, er komen er zeker 5 per plant uit de grond. Ik zou ze uitputten als ik er meer at (maar denk dat 2 misschien bij sommige wel kan).
Ik heb er al 2 geproefd. Verser van het land kan ik ze denk ik niet krijgen
En waar blijven de andere 4 asperges?quote:Op woensdag 10 april 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik mag dit jaar van de aspergeuitleg 1 asperge per plant oogsten. Een kwelling, zo weinig, er komen er zeker 5 per plant uit de grond. Ik zou ze uitputten als ik er meer at (maar denk dat 2 misschien bij sommige wel kan).
Ik leer hier echt weer van alles! Téring Jantjequote:Op woensdag 10 april 2024 23:08 schreef Vanyel het volgende:
Die geven weer energie terug aan de plant? Fotosynthese?
Klinkt wel logisch als ik bedenk hoe ik japanse duizendknoop moet verdelgen. Eerst laten groeien, energie komt uit het wortelstelsel, pas bij een cm of 30, 40 is de fotosynthese genoeg om energie terug de plant in te brengen. Dus dan uit de grond trekken om het wortelstelsel uit te putten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze net? Mijn paard heeft bij een aspergeboer gewoond. Als ik het goed herinner eerste jaar niet oogsten, tweede jaar een beetje, en vanaf jaar drie mag je los?quote:Op woensdag 10 april 2024 23:08 schreef Vanyel het volgende:
Die geven weer energie terug aan de plant? Fotosynthese?
Klinkt wel logisch als ik bedenk hoe ik japanse duizendknoop moet verdelgen. Eerst laten groeien, energie komt uit het wortelstelsel, pas bij een cm of 30, 40 is de fotosynthese genoeg om energie terug de plant in te brengen. Dus dan uit de grond trekken om het wortelstelsel uit te putten.
Yup, ik heb ze vorig jaar geplant, dus dit is jaar 2. Kan niet wachten, maar vorig jaar was alles hectisch rond het planten dus ik was al lang blij dat ik dit jaar al die kopjes bovengronds zag komen (kutslakken).quote:Op woensdag 10 april 2024 23:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je ze net? Mijn paard heeft bij een aspergeboer gewoond. Als ik het goed herinner eerste jaar niet oogsten, tweede jaar een beetje, en vanaf jaar drie mag je los?
Zo jammer dat jij niet aan meeten doetquote:Op woensdag 10 april 2024 23:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze vorig jaar geplant, dus dit is jaar 2. Kan niet wachten, maar vorig jaar was alles hectisch rond het planten dus ik was al lang blij dat ik dit jaar al die kopjes bovengronds zag komen (kutslakken).
Maar een plant of 6 volgens mij. Het gaat om het idee. Verse, eigen asperges met Amandines
Ja, cul; helemaal mijn plek!quote:
Serieus?quote:Amandines: Heerlijke luchtige en krokante boterkoekjes gemaakt met de beste grondstoffen zoals echte boter, fijne kristalsuiker en scharreleieren, afgewerkt met geschaafde amandelen.
Eentje oogsten per plantquote:Op woensdag 10 april 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
MINE!quote:Op woensdag 10 april 2024 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij niet aan meeten doet
Aardappels.quote:Op woensdag 10 april 2024 23:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, cul; helemaal mijn plek!
[..]
Serieus?
quote:Alleen de beste loten van de Amandine variëteit worden geselecteerd, wat de Princesse Amandine haar smaakkwaliteit, haar vast kokendheid en haar zachte textuur geeft. Amandine heeft een perfecte en gelijkmatige vorm, haar smaak van verse boter en haar heldere kleur bekrachtigen haar naam. Deze aardappel heeft zo’n fijne en delicate schil dat men ze zelfs kan eten Dit maakt haar tot een erkende prinses onder de aardappelrassen. Gebruik: Salades, om te koken, in de schil of in de microgolfoven Kooktype is extra vastkokend, knolvorm langwerpig.
Ik heb mijn jaar niet, no judgement herequote:Op woensdag 10 april 2024 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat zei Google iets verderop ook...
Ik heb mijn dag niet
Christquote:Op woensdag 10 april 2024 23:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb mijn jaar niet, no judgement here
Yep, onze nieuwe vrijwilliger. Te harde stem, even geen clienten en ze begint over harde beenharen, is 30 jaar geleden zelf als ukkie gevlucht en weet alles van de regels (die zijn in 30 jaar wel wat anders geworden), deelt haar eigen verhalen met clienten, tettert overal tussendoorquote:Op woensdag 10 april 2024 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ken sinds een poosje iemand die ik vanaf de eerste seconde Echt Niet Moet.
Vanaf de eerste blik, zeg maar. Stomme is dat ze niks fout doet, geen onenigheid of ruzie, ze ligt goed in de groep… maar ik kan er niks mee. Volgens mij combineert ze in zichzelf alle trekjes waar ik stuk voor stuk best mee kan omgaan (ik ben ook niet perfect…) maar samen in één persoon… ugh
Ben wel benieuwd of anderen ook zo’n persoon kennen.
En zijn meer mensen die ik niet moet, maar die hebben dan ook dingen gedaan tegen mij of andere mensen waardoor ik ze stom ga vinden.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 10 april 2024 23:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yep, onze nieuwe vrijwilliger. Te harde stem, even geen clienten en ze begint over harde beenharen, is 30 jaar geleden zelf als ukkie gevlucht en weet alles van de regels (die zijn in 30 jaar wel wat anders geworden), deelt haar eigen verhalen met clienten, tettert overal tussendoor
Lol ja, die vraag kwam ook bij mij op toen ik haar voor het eerst zag.quote:Op donderdag 11 april 2024 01:21 schreef Molo het volgende:
Therapeutenvraag: wat zegt het over jou dat jij je hier, op dit moment, er zo over voelt?
Ja ja, grappig bedoeld van mij nu, maar de kern is wel eentje om echt over te denken
Het is voor een buitenstaander nauwelijks te bevatten wat jij en lotgenoten doormaken.quote:Op donderdag 11 april 2024 08:15 schreef Vanyel het volgende:
De liefde is als een warme deken in koude dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:26 schreef Vanyel het volgende:
Boh dat is ook heftig. Inmuunissues?
Niet dat ik me de deur laat platlopen, ik ben al moe bij de gedachte, maar dat terzijde.
Inderdaad. Daarna eigen beenmerg terug.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:26 schreef Vanyel het volgende:
Boh dat is ook heftig. Inmuunissues?
Niet dat ik me de deur laat platlopen, ik ben al moe bij de gedachte, maar dat terzijde.
Je mag een uurtje op belet komen maandag?quote:
Kan beter, al had het ook veel slechter gekund. Ze denken inmiddels niet meer dat ik elk moment dood kan gaan, dat scheelt al een hoop in onverwacht gek gedrag.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarna eigen beenmerg terug.
P.S. voor het bakkie doen heb ik eerst belet gevraagd.
Het is ook jouw gezin die ermee moet dealen. Hoe gaat het met de kinderen ?
Zo veel zorgen. 😘quote:Op donderdag 11 april 2024 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan beter, al had het ook veel slechter gekund. Ze denken inmiddels niet meer dat ik elk moment dood kan gaan, dat scheelt al een hoop in onverwacht gek gedrag.
Wij hebben er ook een stuk of 6 en nu wel in jaar 3quote:Op woensdag 10 april 2024 23:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze vorig jaar geplant, dus dit is jaar 2. Kan niet wachten, maar vorig jaar was alles hectisch rond het planten dus ik was al lang blij dat ik dit jaar al die kopjes bovengronds zag komen (kutslakken).
Maar een plant of 6 volgens mij. Het gaat om het idee. Verse, eigen asperges met Amandines
quote:Op donderdag 11 april 2024 01:21 schreef Molo het volgende:
Therapeutenvraag: wat zegt het over jou dat jij je hier, op dit moment, er zo over voelt?
Ja ja, grappig bedoeld van mij nu, maar de kern is wel eentje om echt over te denken
Ik negeer het gedrag. Ik luister en doe er niks mee, maar ik registreer het wel. En als ik een hele ochtend naast haar zit word ik er doodmoe van gewoon. Laat het teveel binnen komen mss?quote:Op donderdag 11 april 2024 07:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol ja, die vraag kwam ook bij mij op toen ik haar voor het eerst zag.
Als je wijst naar een ander wijzen vier vingers naar jezelf en zulks
Moeilijk en lastig.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Kan beter, al had het ook veel slechter gekund. Ze denken inmiddels niet meer dat ik elk moment dood kan gaan, dat scheelt al een hoop in onverwacht gek gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik neem aan de je de zaak menukaart in de fik hebt gestoken?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:19 schreef Vanyel het volgende:
Klein dubbelpostje voor Cat.
Ik zag gister op een menukaart appel-kruimeltaart staan. Dan weet je toch ook dat je je de moeite kunt besparen
Was een digitale op den telefoon. Leek me beter van nietquote:Op donderdag 11 april 2024 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik neem aan de je de zaak menukaart in de fik hebt gestoken?![]()
da's echt een leuk cadeautjequote:Op donderdag 11 april 2024 19:22 schreef Blues het volgende:
Kadootje voor mezelf![]()
https://www.ahoy.nl/agenda/concert/de-earring-ik
Wat doe je jezelf aan vrouwquote:Op donderdag 11 april 2024 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was een digitale op den telefoon. Leek me beter van niet
Wat raar. Maar voor huur zoveel borg?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:52 schreef anndb het volgende:
Nou appartement nog niet doorgegaan pff, wat een leven. Ik kreeg avond van te voren voor afspraak gisteren mail moet zsm 15.000 betalen nog notaris, ik dacht oke doe ik dan morgen wel was moe, blijk ik 10.000 limiet te hebben op die rekening. Niet alles kunnen overboeken, nu over 2 weken afspraak. En waren nog boos ook, ja stuur dat dan eerder... oke als ik dag van te voren 10 had gedaan en 5 die toen ik daar was maar ik wist ook niet van die kosten.
Koop… en geen borg kostenquote:Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat raar. Maar voor huur zoveel borg?
Ah, hopelijk dat het over 2 weken allemaal goed komt.quote:
Lijkt mij ook…quote:Op donderdag 11 april 2024 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, hopelijk dat het over 2 weken allemaal goed komt.
Maar wel heel raar dat ze je dat niet vooraf vertellen. Zijn vast niet veel mensen die die limiet niet hebben.
Dit is echt?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:02 schreef Karzai het volgende:
@:madmaster
https://mailchi.mp/deherk(...)5693261?e=87e9123ba5
Loop 'm eens uit; waar schuurt het?! Nee, zoek de verbinding met je diepste zelf....quote:Op donderdag 11 april 2024 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik haat hoe-gaat-het-nu-écht-met-je?
waarom vind je dat? hij verzorgd zijn beestjes goed en worden uiteindelijk wel geslacht en opgegetenquote:
Ik vind knuffelen met dieren al niet ok. Als je zo van je dieren houdt, laat je dat niet gebeuren en maak je er al helemaal geen speciaal evenement van. En knuffelen met dieren naast een barbecue vind ik een slechte grap. Ik was in die tekst echt op zoek naar de mededeling dat het hihaho een grapje was. Speldstijl zeg maar.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom vind je dat? hij verzorgd zijn beestjes goed en worden uiteindelijk wel geslacht en opgegeten
ik geef toe dat dit een beetje positieve voorstelling van zaken is
maar tis geen massaproduktie
Hmm geef ik je gelijk inquote:Op donderdag 11 april 2024 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind knuffelen met dieren al niet ok. Als je zo van je dieren houdt, laat je dat niet gebeuren en maak je er al helemaal geen speciaal evenement van. En knuffelen met dieren naast een barbecue vind ik een slechte grap. Ik was in die tekst echt op zoek naar de mededeling dat het hihaho een grapje was. Speldstijl zeg maar.
Ik was idd ooit mod van o.a. F&F.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:11 schreef Queller het volgende:
Blues, was jij niet tegelijk met Greys mod in F&F?
Ow...quote:Op donderdag 11 april 2024 21:32 schreef Blues het volgende:
Ik was idd ooit mod van o.a. F&F.
Ook ooit van GC en eventjes LIF/Cul.
Maar nooit met greys vlgs mij.
Voel je je wel goed Quellie?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Loop 'm eens uit; waar schuurt het?! Nee, zoek de verbinding met je diepste zelf....
Flik-ker op. Als je mijn therapeut niet bent, wil ik dit niet horen
Leuk dat je het vraagtquote:
Ja ik zwaaide net nog naar jequote:Op donderdag 11 april 2024 21:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Ik had op de schaal van Queller niet mijn beste week tot aan gisteren, maar sinds vandaag zie ik het licht weer
Nee, want ik heb haar nog nooit gemeet.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:39 schreef Queller het volgende:
Ow...
Maar als je haar tegen het lijf zou lopen, zou je haar toch wel herkennen?
Was jij dat vanachter dat bosje?quote:
Nah.... Ik maar denken dat iederéén Greys kentquote:Op donderdag 11 april 2024 21:51 schreef Blues het volgende:
Nee, want ik heb haar nog nooit gemeet.
Kom haar ook bijna niet tegen in topics, nu ik erover nadenk![]()
Nou. Dus dat. Zeker niet op dinsdagochtend bij de koffieautomaat. Kenne we het ff zakelijk houden?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Loop 'm eens uit; waar schuurt het?! Nee, zoek de verbinding met je diepste zelf....
Flik-ker op. Als je mijn therapeut niet bent, wil ik dit niet horen
I aim to please.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig! Je hebt mijn nachtrust gered!
quote:
Wij snappen ons! Gewoon niet doen!quote:Op donderdag 11 april 2024 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou. Dus dat. Zeker niet op dinsdagochtend bij de koffieautomaat. Kenne we het ff zakelijk houden?
Samenwerken?quote:Op donderdag 11 april 2024 22:20 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Wij snappen ons! Gewoon niet doen!
Ik wil niet heel vaak, dus lijkt me top!quote:Op donderdag 11 april 2024 22:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal leuk. Ik kan niet heel veel. Is dat erg?
Ik zeg deal!quote:Op donderdag 11 april 2024 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil niet heel vaak, dus lijkt me top!
Que?quote:Op donderdag 11 april 2024 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isset ergens een anndb factsheet? Ik ben gefascineerd
Gewoon lekker remote joh.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zeg deal!
Kom jij bij mij of ik bij jou?
Vinnualhelemaalgezelligquote:Op donderdag 11 april 2024 22:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Remote bij de koffieautomaat. Nee, komt goed!
Dank voor de info, maar ik zal er helaas niet bij kunnen zijn...quote:Op donderdag 11 april 2024 20:02 schreef Karzai het volgende:
@:madmaster
https://mailchi.mp/deherk(...)5693261?e=87e9123ba5
Dan haat je dus bijna alle aandacht voor @Vanyel in dezen sc?quote:Op donderdag 11 april 2024 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik haat hoe-gaat-het-nu-écht-met-je? mensen. Omdat hoe het nu echt gaat een groot geheim is én het 99% vd tijd ook nog eens gemaakt en onoprecht is. Dat zegt over mij dat ik een gedeprimeerde doch oprechte homp rage en oordeel ben?
Lees nog eens heel goedquote:Op donderdag 11 april 2024 23:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan haat je dus bijna alle aandacht voor @:vanyel in dezen sc?
Ik voel een bandquote:
Kijk, dit is nog eens snel opgelost! Geloof me gerustquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:02 schreef Jeroboam het volgende:
Als jij zegt dat het niet zo is dan geloof ik je!
Wat ben je toch een guru he. Je brengt de waarheid naar SCULquote:Op vrijdag 12 april 2024 00:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Kijk, dit is nog eens snel opgelost! Geloof me gerust
Aw balen, beterschap!quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:05 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Ik heb een of andere keelpijn te pakken geloof ik.
Lekker Dutch polderenquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:52 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een sloom dagje thuiswerken. Teamcoördinator is al de hele week ziek en het team blijkt een bus factor van 1 te hebben, kortom er is geen zak te doen tot ze terug is met alle kennis en contacten die ze niet deelt![]()
Verder heb ik na circa 5 maanden zeuren het bestuur van mijn sportclub zover dat er ook trainerskleding aangeschaft wordt voor de trainer die er dit jaar nieuw bijgekomen was. Kreeg eerst de hele tijd te horen dat dat te duur was en dat er niet voor gebudgetteerd was (het gaat om 50 euro mensen. Kom op) maar nu gaat een oud-bestuurslid helpen. Het sneue was dat de trainer om wie het ging ook degene is tegen wie veel mensen sowieso stom doen omdat ze een internationale student is en geen goed Nederlands spreekt. Ze was al helemaal van "oh maar ik heb niet echt trainerskleding nodig als het te moeilijk is hoor!" Nou ze krijgt haar trainersjas nu gewoon
Huh, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Of noemen ze iedereen bij de achternaam?quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:33 schreef Tele6 het volgende:
En dat is collega nr 2 die denkt dat m'n achternaam m'n voornaam is. Zucht
(Ik heb deze achternaam nog nooit als voornaam gebruikt gezien. Dus het is geen super logische vergissing)
Nee, het is echt een vergissing. Ik kreeg een volgende mail waarin ze wel weer gewoon "Beste Voornaam" schreef ipv "Hoi Achternaam". Slordigquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Of noemen ze iedereen bij de achternaam?
Wij moeten nog wel een keer onze functies afstemmen. Ik heb drie werkdagen voor de boeg waarbij we van alles moeten en iedereen denkt dat ik dat wel kan fixen en niemand me met rust laatquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Drie heerlijke werkdagen voor de boeg waarbij we eigenlijk allemaal niets kunnen en ieeeedereeeen dat ook weet en ons dus met rust laat
* DancingPhoebe schenkt nog een bakkie op bed bij
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Wij moeten nog wel een keer onze functies afstemmen. Ik heb drie werkdagen voor de boeg waarbij we van alles moeten en iedereen denkt dat ik dat wel kan fixen en niemand me met rust laat![]()
Geen grap. Gewoon écht
Zij doet alles, jij kijkt er naar?quote:
Ikvinhelemaalmooiquote:
The Menuquote:
quote:
Ik bel wel ff. Want DP gaat ook dát waarschijnlijk niet doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:11 schreef Vanyel het volgende:
Zou iemand voor mij aan minilot kunnen vragen of haar tulpenboom geurde?
Zo is ze welquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik bel wel ff. Want DP gaat ook dát waarschijnlijk niet doen.
Dat heb je met die rijksgesubsidieerde zij-instromersquote:
Ik ben er nog nooit met honger vandaan gekomen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar daar eten ze toch eigenlijk bijna niks?![]()
Wel lekkere hamburger
Je kent mequote:
Prima joh; geen punt hoor. Voortuin of achtertuin?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:37 schreef Vanyel het volgende:
Nou, als je er hier een wil komen planten begin mei, ben ik je zeer erkentelijk
Bedoel je echt een tulpenboom en bedoel je een magnolia? En zo ja, waarom?quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:37 schreef Vanyel het volgende:
Nou, als je er hier een wil komen planten begin mei, ben ik je zeer erkentelijk
Achterquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Prima joh; geen punt hoor. Voortuin of achtertuin?
Zo een had ik gekregen toen ik hier kwam wonen, doet het nu na 2 jaar heel mooiquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Bedoel je echt een tulpenboom en bedoel je een magnolia? En zo ja, waarom?
Kies er ff één uit, dan hebben we dat vast geregeld: https://bomenbezorgd.nl/tulpenboom
Ik bedoel een tulpenboom. Magnolias vind ik suf, die bloeien drie dagen leuk en dan heb je een matige boom staan. Tulpenbomen zijn raar en tof, met leuk blad ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Bedoel je echt een tulpenboom en bedoel je een magnolia? En zo ja, waarom?
Kies er ff één uit, dan hebben we dat vast geregeld: https://bomenbezorgd.nl/tulpenboom
Goed punt. Magnolia's zijn mooi, maar je moet snel kijken, want het feest duurt heel kort.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik bedoel een tulpenboom. Magnolias vind ik suf, die bloeien drie dagen leuk en dan heb je een matige boom staan. Tulpenbomen zijn raar en tof, met leuk blad ook.
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:14 schreef Tele6 het volgende:
Collega verontschuldigde zich voor het verwarren van mijn voor- en achternaam en zei dat ze haar volgende kind mijn achternaam zou geven als voornaam.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was een nuttige anderhalf uur. Snap nu nog beter waarom ik problemen met iets passen maken heb. Ik varieer van maar 32 (mijn lengte) tot meer dan maat 60 (armen). Maar de meeste problemen zitten dus echt in de overgang van het een naar het ander.
Ze heeft nu een fijn patroon uitgetekend waar ik verder mee kan
Ex collega van mij werd steevast overal haar achternaam als voornaam gezien en andersom, en daarom ook manlijk gezien terwijl ze heel, heel duidelijk een vrouw is. Iedere keer bij het inchecken in Hotels, vluchten, etc werden de reserveringen ontkent of was er grote verwarring. Hotelstaf luisterde meestal half of helemaal niet bij de aanmelding.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:14 schreef Tele6 het volgende:
Collega verontschuldigde zich voor het verwarren van mijn voor- en achternaam en zei dat ze haar volgende kind mijn achternaam zou geven als voornaam.
Ik zie het ook wel graag gebeuren hoor, zo'n boompje planten door DP. Zal ik er dan een van 4 meter kiezen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Goed punt. Magnolia's zijn mooi, maar je moet snel kijken, want het feest duurt heel kort.
Tulpenboom it is en hij moet in de achtertuin. Regel ik. DP weet het nog niet, maar zij gaat scheppen! Ik doe mijn tuinbroek aan om hangend op een hark aanwijzingen te geven. Ikvindditnualleuk!
Kom ernaast hangen op de schoffel!quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie het ook wel graag gebeuren hoor, zo'n boompje planten door DP. Zal ik er dan een van 4 meter kiezen?
Tuurlijk. Grote bomen in je tuin geven een gevoel van geborgenheid. Aarding. Sinds wij een heel grote wilde wilg in de tuin hebben (die elk jaar de 5 meter weer ruim aantikt) voel ik me beter.quote:Ze worden wel groot he, die bomen. Gek genoeg vind ik dat bij de ginkgo van de buren prachtig, in mijn eigen denk ik steeds Jeetje, moet ik dat wel doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu naar de Italiaan. Graag lees ik jullie resultaat.
Iemand die ik kende van de opleiding heette Willem Ties, z'n pa Ties Willem en zn opa Willem Ties. Helaas heeft hij de traditie niet voortgezet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:14 schreef Tele6 het volgende:
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?quote:
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?quote:
Zacht hout?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:33 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden een echte tulpenboom in de tuin. Hij was helaas door de vorige eigenaars zo slecht gesnoeid dat het als het hard waaide gevaarlijk werd vanwege het zachte hout. Ik mis hem nog steeds. De bloei was echt prachtig.
Zul je zien dat Vanyel bij je in de straat woontquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Goed punt. Magnolia's zijn mooi, maar je moet snel kijken, want het feest duurt heel kort.
Tulpenboom it is en hij moet in de achtertuin. Regel ik. DP weet het nog niet, maar zij gaat scheppen! Ik doe mijn tuinbroek aan om hangend op een hark aanwijzingen te geven. Ikvindditnualleuk!
Ja, maar dan ook sandalen met sportsokken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:55 schreef Vanyel het volgende:
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?
Weet je nogquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zul je zien dat Vanyel bij je in de straat woont
Het kán zomaar voorkomen!
Ja, 't is niet heel sterk hout. Wat prima gaat in zijn reguliere model, maar door het snoeien had hij heel lange armen gekregen en die liepen het risico te breken, boven de tuin van de buren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou ik niet een bankje moeten, met Schultenbrau?
[..]
Zacht hout?
Het lijkt me wat onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zul je zien dat Vanyel bij je in de straat woont
Het kán zomaar voorkomen!
Rly?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik had verteld/geklaagd had, over een container (vol met hout om een machine te testen) die eerst helemaal door de NVWA moest worden nageplozen en vervolgens wou de douane zelf ook kijken. Allereerst vraag ik me af hoe je in vredesnaam coke in een container het land binnen krijgt.
Eh, nooit gehoord van het fenomeen uithalers? Volgend seizoen maar eens kijken naar Flikken Rotterdamquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of ik had verteld/geklaagd had, over een container (vol met hout om een machine te testen) die eerst helemaal door de NVWA moest worden nageplozen en vervolgens wou de douane zelf ook kijken. Allereerst vraag ik me af hoe je in vredesnaam coke in een container het land binnen krijgt.
Maar goed, gisteren zou na ruim een week vertraging de container bij ons komen. Dus een kraan geregeld om de container op de grond te zetten. Komt er ineens een gewone trailer aanrijden gisteren![]()
Ja lekker ze dat ook even vermelden, weggegooid geld.
Ik ben dus 2 dagen bezig geweest zaaglijsten uit te pluizen. Wat wij maken is een installatie die achter een zaag komt die de spanten - die die zaag zaagt - sorteert en in een goede volgorde opstapelt. Er zitten best veel verschillende balken in zo'n dak. En sommige soorten bleken verkeerd genummerd
Zaaglijsten in feets en inches helpen ook niet mee.
Maar goed, de werkweek ligt inmiddels al weer een aantal uur achter me, gras gecertificeerd en nu wachten tot Flikken Maastricht begint.
Morgen naar Berlijn, om m'n Interrail dagen op te maken. Inmiddels al twee zitplaats reserveringen vaarwel kunnen zeggen door treinen die niet rijden, maar heb nu goed alternatief gevonden. Het weer lijkt goed in elk geval
Als het zo streng wordt gecontroleerd. We importeren geen bananenquote:
Dan is de NVWA en douane wel wat laatquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eh, nooit gehoord van het fenomeen uithalers? Volgend seizoen maar eens kijken naar Flikken Rotterdam
Je holt je hout uit, brengt de cocaïne met vloeibaar hout in je hout aan, lijmt je hout dicht.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Maar goed, gisteren zou na ruim een week vertraging de container bij ons komen. Dus een kraan geregeld om de container op de grond te zetten. Komt er ineens een gewone trailer aanrijden gisteren![]()
Ja lekker ze dat ook even vermelden, weggegooid geld.
Ik ben dus 2 dagen bezig geweest zaaglijsten uit te pluizen. Wat wij maken is een installatie die achter een zaag komt die de spanten - die die zaag zaagt - sorteert en in een goede volgorde opstapelt. Er zitten best veel verschillende balken in zo'n dak. En sommige soorten bleken verkeerd genummerd
Zaaglijsten in feets en inches helpen ook niet mee.
Maar goed, de werkweek ligt inmiddels al weer een aantal uur achter me, gras gecertificeerd en nu wachten tot Flikken Maastricht begint.
Morgen naar Berlijn, om m'n Interrail dagen op te maken. Inmiddels al twee zitplaats reserveringen vaarwel kunnen zeggen door treinen die niet rijden, maar heb nu goed alternatief gevonden. Het weer lijkt goed in elk geval
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; sinds de verhuizing van de Japanse Esdoornquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Het lijkt me wat onwaarschijnlijk.
De soortgenoten verderop in de straat geven andere vibes dan @:Queller
Feel good topic was datquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef Queller het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; sinds de verhuizing van de Japanse Esdoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb die wel gelezen idd ooitquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef Queller het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; sinds de verhuizing van de Japanse Esdoorn
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Feel good topic was dat
Oh ja, dat was mooi inderdaad. En ook op een steenworp afstand van waar mijn huis woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik weetquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, dat was mooi inderdaad. En ook op een steenworp afstand van waar mijn huis woont.
Misschien ben ik intussen wel verhuisdquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb die wel gelezen idd ooit
Maar mijn tuin woont niet in West Brabant
Mijne woont semi naast die van @:Clubsoda
Wait, whut?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, dat was mooi inderdaad. En ook op een steenworp afstand van waar mijn huis woont.
Leuk trouwens dat Cinema Culinair. Ik heb nog gekeken of er voor ons ook iets leuks was maar de website deed ingewikkeld en toen vergat ik het.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet
Allebei belachelijk ver weg van waar mijn huis woont
Zal morgen (van ver weg) zwaaien als ik naar het ook al zo belachelijk ver wegge Rotterdam rijd.
Ik wel (feitelijk: ik ook). LTVDK en een struik/boompje dat hij kwijt wilde en jij wel wilde hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook sandalen met sportsokken.
[..]
Weet je nog![]()
![]()
Paar dorpen verderopquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Misschien ben ik intussen wel verhuisd![]()
En alsof ik weer waar Clubsoda woont
[..]
Wait, whut?
Is zeer regelmatig op allerlei mooie locatiesquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk trouwens dat Cinema Culinair. Ik heb nog gekeken of er voor ons ook iets leuks was maar de website deed ingewikkeld en toen vergat ik het.
Van dichterbij naar mij zwaaien!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet
Allebei belachelijk ver weg van waar mijn huis woont
Zal morgen (van ver weg) zwaaien als ik naar het ook al zo belachelijk ver wegge Rotterdam rijd.
Had je maar vast half zekerheid; dan was je al een heel eind.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga morgen echthelemaal niks
doen
Geen meet (gehad) geen zwaaiquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van dichterbij naar mij zwaaien!
Ik ga eten. En kilo(meter)s maken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
doen
Dit is veel erger dan de NSquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:45 schreef derLudolf het volgende:
Hmm doet Archive.is het bij jullie ook niet meer op AD/Tubantia/Stentor?
Onderweg naar Berlijn, het is een zootje.
Toen ik dit reisje plande, zou er geen trein Amsterdam-Berlin rijden. Eigenlijk leek er niets richting Berlijn te gaan via Hannover, dus wat geboekt via Münster en Dortmund. Vanochtend om 5:44 richting Münster.
Kreeg deze week een melding dat de trein van 5:44 niet reed, m'n nieuwe reisadvies was gisteravond de laatste trein nemenDus opzoek naar andere opties
Er stond ineens wel een IC Amsterdam-Berlijn in de planner, dus die gereserveerd. Gisteren ineens de melding dat die (IC141) niet reed. Vervolgens opnieuw gekeken, stond er andere trein om dezelfde tijd Amsterdam-Berlijn in de planner.
Gistermiddag stond er dat dit een Taxibus zou zijn naar Hannover en gisteravond stond deze trein in de planner als "Replacement for IC141"
En nu is die trein helemaal verdwenen. En de 141 rijdt nog steeds niet.
Maar heb een alternatief en kom via Münster en Hamm om dezelfde tijd aan. Heb ik ook nog even tijd het station van Hamm te bekijken, schijnt erg mooi te zijn.
Aan de andere kant: in Münster zat gewoon een een mevrouw achter een loket waarbij ik geld terug kon vragen voor m'n twee nu niet meer bruikbare zitplaatsreserveringen en nog voordat ik m'n handtekening onder de twee formulieren had gezet lag er ook al ¤11,80 op de baliequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is veel erger dan de NSEn maak vooral foto's
Ik hou van jullie foto's.
Echt menselijk contactquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:27 schreef derLudolf het volgende:
Aan de andere kant: in Münster zat gewoon een een mevrouw achter een loket waarbij ik geld terug kon vragen voor m'n twee nu niet meer bruikbare zitplaatsreserveringen en nog voordat ik m'n handtekening onder de twee formulieren had gezet lag er ook al ¤11,80 op de balieIn 5 minuten geregeld.
Lui (spammers) die wiet, coke, hoeren en dergelijke aanboden in Qatar, Dubai en de VAE.quote:
Ah ok. Ik heb de meeste subfora uitgeschakeld staan dus de Actieve Topics en Nieuwe Topics zijn altijd kort bij mij. Dan mis je wel eens iets. Al is missen een groot woordquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lui (spammers) die wiet, coke, hoeren en dergelijke aanboden in Qatar, Dubai en de VAE.
Ik moet me echt eens verdiepen in dat Suikerfeest want van deze kant van dat feest had ik nog nooit gehoord
Joh, zij denken waarschijnlijk als je straks aansluit alleen maar 'goh gezellig dat ze er ook bij is!'. Je verslapen is helemaal menselijk en niks om je voor te schamen. En wat is nou anderhalf uur op een hele dagquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou vandaag met de schoonfamilie naar de efteling gaan.
Is dat de eerste keer in 4 jaar dat ik me verslaap![]()
B zegt neem de trein maar en sluit maar aan zodra je kan.
Ik schaam me kapot en ik wil liever helemaal niet meer.
Ik had om 8:55 de trein moeten hebben, maar heb straks die van 10:25.
Ditquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Joh, zij denken waarschijnlijk als je straks aansluit alleen maar 'goh gezellig dat ze er ook bij is!'. Je verslapen is helemaal menselijk en niks om je voor te schamen. En wat is nou anderhalf uur op een hele dag.
Als het andersom zou zijn, zou jij dan vinden dat B zich zou moeten schamen? Of denken joh dan ben je wat later, ook prima, tot straks? Waarschijnlijk ben je voor jezelf strenger dan voor anderen - en dat geldt voor die anderen net zo![]()
Veel plezier!
Ga en heel veel plezier vandaag! Hartstikke mooi weer en hopelijk betekent dit ook dat je EINDELIJK goed heb kunnen slapenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou vandaag met de schoonfamilie naar de efteling gaan.
Is dat de eerste keer in 4 jaar dat ik me verslaap![]()
B zegt neem de trein maar en sluit maar aan zodra je kan.
Ik schaam me kapot en ik wil liever helemaal niet meer.
Ik had om 8:55 de trein moeten hebben, maar heb straks die van 10:25.
Dit!quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Joh, zij denken waarschijnlijk als je straks aansluit alleen maar 'goh gezellig dat ze er ook bij is!'. Je verslapen is helemaal menselijk en niks om je voor te schamen. En wat is nou anderhalf uur op een hele dag.
Als het andersom zou zijn, zou jij dan vinden dat B zich zou moeten schamen? Of denken joh dan ben je wat later, ook prima, tot straks? Waarschijnlijk ben je voor jezelf strenger dan voor anderen - en dat geldt voor die anderen net zodus die zullen voor jou lang niet zo streng zijn als jij voor jezelf!
Veel plezier!
Zodra ik wakker werd en me bewust was dat het 9:40 was heb ik B gebeld, want die zou me 9:45 op station Den Bosch oppikken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit!
Ik neem aan dat je bij het wakker worden meeten hebt laten weten dat je je verslapen hebt (zodat zij zich niet ongerust maken)? Want dit is overmacht en vanaf het moment dat je je bewust bent van je vertraging laat je zien dat je er alles aan doet om ‘de schade te beperken’. Dadelijk lekker de trein pakken, en dan heb je nu extra energie om er een leuke dag van te maken.
Als je had zitten trutten met serietje kijken of douchen of zo, en daardoor de trein gemist, dat zou wel irritatie opwekken. Een keer verslapen (zeker als je normaal hartstikke op tijd bent) niet.
En met die woorden zal ik ook maar eens uit bed gaan komen
Ja daarom wilden ze er om 10:30 al zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:39 schreef derLudolf het volgende:
Gewoon gaan dus @:Tele6 en veel plezier met het in de rij staan
Ja dat ga je niet meer redden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja daarom wilden ze er om 10:30 al zijn
Maar zij kunnen toch al wel in de rij gaan staan zonder jou? Later en drukker wordt het toch wel, of jij er nu bent of nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja daarom wilden ze er om 10:30 al zijn
B en familie staan nu in een 45 min rij voor Symbolica. Daar ben ik destijds met LS en Isa en Leintjeuh in geweest en was niet super indrukwekkend dus nu heb ik iig geen last van FOMOquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:08 schreef Sarabi het volgende:
Als je later bent hoef je niet in de rij te staan om naar binnen te kunnen, juist ideaal
Veel plezier @:Tele6!
Persoonlijk vind ik Symbolica wel heel mooi, maar zou er inderdaad ook geen 45 minuten staan wachten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B en familie staan nu in een 45 min rij voor Symbolica. Daar ben ik destijds met LS en Isa en Leintjeuh in geweest en was niet super indrukwekkend dus nu heb ik iig geen last van FOMO
Die blijft ook altijd leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga mooi wel 40x in villa volta tot ze uit symbolica komen
Met dit mooie weer zal het overal wel druk zijn dus mis je hoogstens 2 attractiesquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B en familie staan nu in een 45 min rij voor Symbolica. Daar ben ik destijds met LS en Isa en Leintjeuh in geweest en was niet super indrukwekkend dus nu heb ik iig geen last van FOMO
Ik heb wel de indruk dat 80% van de aanwezigen onder de 4 jaar is dus hopelijk worden daardoor de rijen voor de achtbanen minder langquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met dit mooie weer zal het overal wel druk zijn dus mis je hoogstens 2 attracties
Oh ja, dat was geinig voor een keertje maar geen absolute must. Zoals het Carnaval Festival waar je niet in wildequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat enorm vervelend voor je hopelijk helpt de gehoorbescherming.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was lekker in de tuin bezig. Getoeter. Nog meer getoeter. Kwartje viel toen J me gehoorbescherming kwam brengen. En nog veel meer getoeter. Het is blijkbaar weer zo'n dag waarin kinderen met een afstand mee mogen rijden met vrachtwagens. En ze mogen allemaal toeteren. Continu.
De locatie van ons huis is zeer ongunstig met dit soort dagen, je hoort die vrachtwagens van heel ver aankomen. Het getoeter duurt nu 25 minuten en de stoet komt nu pas langs ons huis.
Dit is echt de hel voor mij. Ik zit binnen, in onze bijkeuken want die heeft geen buitenmuren. Ik heb oordopjes in en gehoorbescherming op. En ik voel me wat onsportief naar die kinderen die de dag van hun leven hebben.
Super!quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was een nuttige anderhalf uur. Snap nu nog beter waarom ik problemen met iets passen maken heb. Ik varieer van maar 32 (mijn lengte) tot meer dan maat 60 (armen). Maar de meeste problemen zitten dus echt in de overgang van het een naar het ander.
Ze heeft nu een fijn patroon uitgetekend waar ik verder mee kan
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
doen
IJsheiligen Kaatje! Ijs en weder dienende.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm ik had vandaag wat meer fleur en kleur willen halen voor op t balkon. Maar gezien de voorspellingen wacht ik nog maar een paar weken
Rondom de flat is schoongemaakt, volgende keer gaan we inhuren. Van de 25 appartementen waren er 4 vertegenwoordigd (omdat ik alleen voor koffie zorgde tel ik mezelf niet mee). Men klaagt wel over onkruid, spinnenwebben en rommel, ook over hoge servicekosten, maar meehelpen ho maar. Dus gaan de servicekosten helaas ook omhoog
Wat sneu. Moeten we hier nog even extra bood zijn op de antivaxxers bij jullie opvang? Zo geregeld hoor, doen we gewoon voor je.quote:
Het ging wel. Ik was voorbereid, dankzij J die het al snel door had. Ik heb bij tuinieren altijd mijn luisterboek aan staan zodat ik mijn eigen gedachten en omgevingsgeluid niet hoef te horen. En voor de leuk natuurlijk. Maar als ik me dan zo afsluit, kan ik ineens middenin dat getoeter zitten en dan is dat heftiger.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat enorm vervelend voor je hopelijk helpt de gehoorbescherming.
Oh. En dat terwijl ik dat programma deze week nog heb bekekenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Volgens mij zit waterpokken niet in het Rijksvaccinatieprogramma
Verder geen problemen met boos zijn op antivaxxers, uiteraard!
Die reden hier ook over het eiland. Het is inmiddels alweer voorbij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was lekker in de tuin bezig. Getoeter. Nog meer getoeter. Kwartje viel toen J me gehoorbescherming kwam brengen. En nog veel meer getoeter. Het is blijkbaar weer zo'n dag waarin kinderen met een afstand mee mogen rijden met vrachtwagens. En ze mogen allemaal toeteren. Continu.
De locatie van ons huis is zeer ongunstig met dit soort dagen, je hoort die vrachtwagens van heel ver aankomen. Het getoeter duurt nu 25 minuten en de stoet komt nu pas langs ons huis.
Dit is echt de hel voor mij. Ik zit binnen, in onze bijkeuken want die heeft geen buitenmuren. Ik heb oordopjes in en gehoorbescherming op. En ik voel me wat onsportief naar die kinderen die de dag van hun leven hebben.
Sport? Do tell! Ben je in je afwezigheid ineens een soort Rambo geworden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die reden hier ook over het eiland. Het is inmiddels alweer voorbij.
En vanmorgen alle sportmeuk gedaan dus nu lekker rustig thuis aan het rotzooien. Vanavond bbq aan
Haha, wat @vlindertje89 zegt inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat sneu. Moeten we hier nog even extra bood zijn op de antivaxxers bij jullie opvang? Zo geregeld hoor, doen we gewoon voor je.
Is kind er erg ziek van? Sneu hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Haha, wat @:vlindertje89 zegt inderdaadde Duitse kant vond het wel al HEEL RAAR dat wij niet tegen waterpokken vaccineren
![]()
En dank voor de beterschapswensen! We hebben een groot deel van de weekendplannen maar afgezegd en prutsen een beetje in en om huis.
Zonde maar toch leuk! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ingewikkeld tempeh maken is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef Tuindier het volgende:
Update over het tempeh experiment: experiment geslaagd, tempeh ligt in de kliko. Ik denk dat ik wel weet welke dingen ik verkeerd heb gedaan, dus binnenkort nog maar een poging doen. Het was nu niet dicht genoeg, en ik had ook een stukje met zwarte schimmel. De instructie was duidelijk: in geval van twijfel niet eten.
Straks eens meten op mijn appel-bubbels al de juiste pH hebben voor de volgende stap.
En een stickertje met een waarschuwing erop?quote:
Uiteindelijk niet zo ingewikkeld. Gekookte bonen, tikkie aangezuurd, met schimmelcultuur (gekocht) gedurende de juiste tijd bij juiste temperatuur laten schimmelen/fermenteren. Maar ik probeerde twee tegelijk, met verkeerde maat zakje denk ik en ik heb mijn temperatuur niet geverifieerd. Dus genoeg ruimte voor verbetering voor volgende keer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zonde maar toch leuk! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ingewikkeld tempeh maken is.
Niet zo ziek als mijn vrouw een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is kind er erg ziek van? Sneu hoor.
Voorspoedig herstel dan. Weekje?
Sooo …het is gezegend. Achter ook het allerergste geruimd.
Nu is het klaar.
# rood hoofd
Een digi op nrc. Die scroll ik 1-2 x per week.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel tussen een digitale abo op NRC of De Volkskrant.
Heeft iemand een mening voor of tegen een van de twee? Ik niet dat 80% van de artikelen gaat over BN'ers, lifestyle of sporters zoals op AD, Nu of RTL.
Ik had de digitale van nrc en heb nu die van de volkskrant. Wanneer de laatste opgezegd kan worden (eind dit jaar) ga ik het basis abo vd gelderlander upgraden zodat ik ook de artikelen van volkskrant, trouw, parool etc kan lezen. Alleen helaas niet van necquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik twijfel tussen een digitale abo op NRC of De Volkskrant.
Heeft iemand een mening voor of tegen een van de twee? Ik niet dat 80% van de artikelen gaat over BN'ers, lifestyle of sporters zoals op AD, Nu of RTL.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een digi op nrc. Die scroll ik 1-2 x per week.
VK iedere ochtend ( want mnX wil een papieren krant).
En ik wil de bijlage. Waarin recepten.
P.S. met vk abo kan ik inderdaad ook bijv. Trouw artikelen en regio AD nieuws lezen.![]()
Waarom lezen jullie Volkskrant meer dan NRC? Gevoel of een echte reden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had de digitale van nrc en heb nu die van de volkskrant. Wanneer de laatste opgezegd kan worden (eind dit jaar) ga ik het basis abo vd gelderlander upgraden zodat ik ook de artikelen van volkskrant, trouw, parool etc kan lezen. Alleen helaas niet van nec
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Waarom lezen jullie Volkskrant meer dan NRC? Gevoel of een echte reden?
Ik ga dat zeker een keer maken. Klinkt echt leuk!quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet zo ingewikkeld. Gekookte bonen, tikkie aangezuurd, met schimmelcultuur (gekocht) gedurende de juiste tijd bij juiste temperatuur laten schimmelen/fermenteren. Maar ik probeerde twee tegelijk, met verkeerde maat zakje denk ik en ik heb mijn temperatuur niet geverifieerd. Dus genoeg ruimte voor verbetering voor volgende keer.
En meh. Keelpijn werd vannacht ook flink hoesten, en iedere keer als ik op sta ben ik licht in mijn hoofd. Niet echt ziek-ziek dus, maar iets doen is eigenlijk ook niet fijn.
Ik kon bij nrc geen gebruik meer maken van de aanbieding 10 euro per maand omdat ik die al had gehad. Bij de volkskrant nog wel. Had toen ook nog de mogelijkheid om alle artikelen van veel andere kranten te lezen maar die app is gestoptquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Waarom lezen jullie Volkskrant meer dan NRC? Gevoel of een echte reden?
Die app is er weer wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kon bij nrc geen gebruik meer maken van de aanbieding 10 euro per maand omdat ik die al had gehad. Bij de volkskrant nog wel. Had toen ook nog de mogelijkheid om alle artikelen van veel andere kranten te lezen maar die app is gestopt
Het is wel duidelijk denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En een stickertje met een waarschuwing erop?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die app is er weer wel.
Dat zou mooi zijn, hoe heet die in de appstore?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
U heeft mail.😎quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, hoe heet die in de appstore?
En zie voor de recepten van de volkskeuken (VK) bijv in eetdrinktopic vandaag weer eentje gemaaktquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thanks voor de kranteninfo. Ik ga het hier in de groep gooien.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vaak op de eigen site. Hoe langer het abo hoe meer korting. Wanneer je voor vk gaat kijk dan of je ook toegang hebt bij de andere kranten van dpg. Vaak duurder maar nog altijd goedkoper dan tig abonnementenquote:
Ik zou het je werkelijk niet kunnen vertellen. In elk geval denkt iemand dat ze het leuk vinden, want er wordt nogal veel voor overhoop gehaald (alle wagens rijden met vrijwilligers en er moet desondanks nog flink wat geld tegenaan om het mogelijk te maken).quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:13 schreef Vanyel het volgende:
En zouden de meeste van die kinderen het nou echt leuker vinden als er de hele dag getoeterd werd?
Ze rijden hier ook regelmatig langs, dan vind ik de kleurtjeslichten wel lollig maar het toeteren hoeft van mij niet zo nodig
Was het maar zoquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sport? Do tell! Ben je in je afwezigheid ineens een soort Rambo geworden?
Wat goed. Doet de bloeddruk het nu beter?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was het maar zo
Halverwege vorig jaar begon mijn bloeddruk opeens erg hoog te worden. 190 om 100 en zo. Werd onder andere veroorzaakt door stress en gewicht. Uiteindelijk heeft de huisarts me overgehaald om een GLI traject te volgen. Onderdeel daarvan is 8 weken lang 2x per week sporten.
Uiteindelijk met het traject nu weer zo’n 15 kg afgevallen. En het sporten is blijven hangen. Ik heb alleen de cardio gedropt en ben overgestapt op hoofdzakelijk krachttraining. Ik wandel en fiets al genoeg
Bloeddruk is terug naar normaal: 130 om 80. Binnenkort eens kijken wat de glucose en HbA1c heeft gedaan de laatste maandenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed. Doet de bloeddruk het nu beter?
Op weg naar Rambo-heid
Nou, we hebben vandaag wel Carnaval Festival gedaan en hij liep 2x vastquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, dat was geinig voor een keertje maar geen absolute must. Zoals het Carnaval Festival waar je niet in wilde
Voel je je beter en heb je minder stress?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bloeddruk is terug naar normaal: 130 om 80. Binnenkort eens kijken wat de glucose en HbA1c heeft gedaan de laatste maanden
Hoiquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Voel je je beter en heb je minder stress?
En hoi
Haha als je daar maar geen stretssss van krijgt danquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi
Ja en ja. Ik heb de stress aangepakt middels een coachingstraject vanuit kantoor. Daarnaast ben ik ook sinds 15/1 voor het eerst in 21 jaar geen IT-er meer. Ik ben nu Data Analist / Data Engineer bij ons BI-team. Ik doe alleen nog maar leuk werk nu.
En het totaalplaatje zorgt er voor dat ik me aanzienlijk beter voel. Ben wel een beetje doorgeslagen in het hele GLI-gebeuren: alle data rondom gezondheid wordt gelogged via de telefoon (inclusief activiteiten) en ik heb meerdere PowerBI-rapportages gebouwd om daar allerlei grafiekjes van te maken
Voorlopig vermaak ik me er kostelijk meequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha als je daar maar geen stretssss van krijgt dan
Wat ontzettend fijn om dit te lezenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi
Ja en ja. Ik heb de stress aangepakt middels een coachingstraject vanuit kantoor. Daarnaast ben ik ook sinds 15/1 voor het eerst in 21 jaar geen IT-er meer. Ik ben nu Data Analist / Data Engineer bij ons BI-team. Ik doe alleen nog maar leuk werk nu.
En het totaalplaatje zorgt er voor dat ik me aanzienlijk beter voel. Ben wel een beetje doorgeslagen in het hele GLI-gebeuren: alle data rondom gezondheid wordt gelogged via de telefoon (inclusief activiteiten) en ik heb meerdere PowerBI-rapportages gebouwd om daar allerlei grafiekjes van te maken
quote:
Sanitäterquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef derLudolf het volgende:
"Als sich ein Arzt oder Sanitär an Bord befindet kommen Sie bitte nach Wagen 31, eine Fahrgast benötigt Ihre Hilfe"
Oh oh
Je lijkt zelf wel iemand met afstand tot alles. Ik vind het mooi dat ze op hun vrije dag nog wat leven in de brouwerij komen brengen. Impressive geluidquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geweldige prestatiequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was het maar zo
Halverwege vorig jaar begon mijn bloeddruk opeens erg hoog te worden. 190 om 100 en zo. Werd onder andere veroorzaakt door stress en gewicht. Uiteindelijk heeft de huisarts me overgehaald om een GLI traject te volgen. Onderdeel daarvan is 8 weken lang 2x per week sporten.
Uiteindelijk met het traject nu weer zo’n 15 kg afgevallen. En het sporten is blijven hangen. Ik heb alleen de cardio gedropt en ben overgestapt op hoofdzakelijk krachttraining. Ik wandel en fiets al genoeg
Daar allemaal niet. Bij de Slijperij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar je zin? 👍🏼
En waar dan laten doen…je kreeg toen best een aantal tips.
Wat super Pquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
Het einde was hopenlijk niet helemaal nagemaaktquote:Op zondag 14 april 2024 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroeg![]()
In combinatie met een late gisteren best wel pittig.
Cinema culinair was weer goedAlleen de timing van het doorgeven van de gerechten was soms (niet te voorkomen) onhandig. Mijn tafelgenoten hadden The Menu wel al gezien dus ik kreeg soms een terecht ‘blijven kijken!’ toegesist /borden doorgeven op de tast
Maar wel zo'n lekker cheeseburger aan het eindquote:Op zondag 14 april 2024 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het einde was hopenlijk niet helemaal nagemaaktCat als marshmellow!
Wonen/verblijven er geen mensen op die boot?quote:Op zondag 14 april 2024 10:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Geloof niet dat ik the menu durf te kijken![]()
Druk weekend dus @:sarabi
We kregen gisteren een appje dat de boot waar wij werken een weekje weg is voor onderhoud. Omdat er gisteren een opening was waar de teamleiders aanwezig waren hoorden ze dat toevallig. Was best raar geweest, kom je aan, weg boot. De afspraken zijn afgezegd en het spreekuur verzet naar de andere boot
Ik las nederig en dat 2x.quote:Op zondag 14 april 2024 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat super PEn je doet me denken aan een website die ik jaren geleden eens tegen kwam, iets met nerd fitness geloof ik. Daar werd het afvallen/de gezondheid ook heel nerderig met grafiekjes, berekeningen en mooie diagrammen aangevlogen
Dat maakt het op zich wel heel erg leuk natuurlijk.
Ja, er komen tijdelijk 2 kleine boten. De mensen die er wonen hebben wel tassen en koffers voor verhuizen (komt vaak voor, vandaag horen dat je morgen naar een andere locatie gaat) maar wij hebben kasten, een printer etc. Dat verhuist niet zo makkelijkquote:Op zondag 14 april 2024 11:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Wonen/verblijven er geen mensen op die boot?
Dat was de inspiratie voor de afval- en wandelpoging 2014quote:Op zondag 14 april 2024 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat super PEn je doet me denken aan een website die ik jaren geleden eens tegen kwam, iets met nerd fitness geloof ik. Daar werd het afvallen/de gezondheid ook heel nerderig met grafiekjes, berekeningen en mooie diagrammen aangevlogen
Dat maakt het op zich wel heel erg leuk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |