films op youtube? Ik heb dat 1x geprobeerd en dan kreeg ik om de drie minuten reclamequote:Op vrijdag 12 april 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Iemand heeft de hele film op Youtube gezet
Mogelijk in betere kwaliteit dan de dvd die ik nu kijk
"Ja sorry hoor maar dit is niet wat ik me voorstel bij een gezellige avond uit. Steeds overgeven en helemaal groen zien en zweten. Bedankt weerquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad gek zijn. De vriend ziek in de stad achter laten en zelf naar huis gaan.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
"Ja sorry hoor maar dit is niet wat ik me voorstel bij een gezellige avond uit. Steeds overgeven en helemaal groen zien en zweten. Bedankt weer"
uBlock Origin,quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
films op youtube? Ik heb dat 1x geprobeerd en dan kreeg ik om de drie minuten reclameMaar euhm, dit klinkt wel grappig!
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de film die ik kijk heeft een konijn net van een eend te horen gekregen dat hij nog een uur of twaalf te leven heeft vanwege een dodelijke soa
Klinkt als een heftige film.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef H_T het volgende:
En nu eet een nijlpaard de banketbakkerij leeg van een uil met een Duits accent
Ja en dit zijn niet de vreemdste dingen die erin gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een heftige film.
Dus hij is hierna nog wel wat meer realistische films gaan maken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja en dit zijn niet de vreemdste dingen die erin gebeuren.
Dezelfde regisseur kreeg later een Oscar voor Lord of the Rings
Zeker! In zijn volgende film ging een vrij normale hoofdpersoon een huis vol zombies te lijf met een grasmaaier.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus hij is hierna nog wel wat meer realistische films gaan maken.
Ik lees ook iets van een film over een grote aap ofzo, ik neem dus aan dat hij ook documentaires doet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker! In zijn volgende film ging een vrij normale hoofdpersoon een huis vol zombies te lijf met een grasmaaier.
Dat was hij ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees ook iets van een film over een grote aap ofzo, ik neem dus aan dat hij ook documentaires doet?
Oh ja, daar hebben ze geloof ik zelfs nog een boek over geschreven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was hij ookMaar dat was na die ellendige klantenservice-ervaring over het retourneren van een sieraad
Al die protesten leveren ook geen klap op, to be honest. Israël past z'n methodes pas aan als het bijv. de VS compleet op de kast krijgt, en misschien zelfs dan niet eens. Overtuigd van hun eigen gelijk, zelfs als er in het land zelf protesten zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen dat vind ik soms persoonlijk wel lastig, want hebben we echt geen invloed? Individueel inderdaad niet, maar betekent dat dan maar dat we er niets mee moeten? Want heel veel mensen samen hebben wél invloed (hence alle protesten waar ik het óók niet per sé mee eens ben).
MOELUK
Verhaal was minder sappig dan verwacht. Gewoon een bezoeker die in slaap was gevallen en niet gezien was bij het sluiten van de deurenquote:
Ik hoorde net op de radio dat de actiegroep Friesland for Palestine in Surhuisterveen in actie is gekomen tegen een Israëlische spreker. Daar zullen de mensen van Gaza flink mee geholpen zijn!quote:Op zaterdag 13 april 2024 01:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Al die protesten leveren ook geen klap op, to be honest. Israël past z'n methodes pas aan als het bijv. de VS compleet op de kast krijgt, en misschien zelfs dan niet eens. Overtuigd van hun eigen gelijk, zelfs als er in het land zelf protesten zijn.
Maar goed, dat is slechts mijn bescheiden take op dit alles.
Beetje kind in een bus bij schoolreis verhaal dus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Verhaal was minder sappig dan verwacht. Gewoon een bezoeker die in slaap was gevallen en niet gezien was bij het sluiten van de deuren
Ja, ik was ook behoorlijk teleurgesteld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Verhaal was minder sappig dan verwacht. Gewoon een bezoeker die in slaap was gevallen en niet gezien was bij het sluiten van de deuren
@Em31 en ik ha oars in hiel noflike jûn hân en ik tink dat ús punt goed oerkommen isquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat de actiegroep Friesland for Palestine in Surhuisterveen in actie is gekomen tegen een Israëlische spreker. Daar zullen de mensen van Gaza flink mee geholpen zijn!
Mijn belangrijkste vraag bij het nieuwsbericht was meermaals WAAROM?!?
Inderdaad niet slecht. Alleen als ik dan de rest van jullie week zie word ik plaatsvervangend verdrietigquote:
Ja, daar word ik ook niet vrolijk van. Dus daar kijk ik nog maar niet naar en geniet ik gewoon lekker van vandaag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad niet slecht. Alleen als ik dan de rest van jullie week zie word ik plaatsvervangend verdrietig
En anders boeken jullie voor de komende vijf dagen gewoon een trip naar mij toequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar word ik ook niet vrolijk van. Dus daar kijk ik nog maar niet naar en geniet ik gewoon lekker van vandaag.
Grappig genoeg had ik deze dan wel zelf zowat foutloos kunnen schrijven, terwijl dat verder zowat onmogelijk is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef Strani het volgende:
Trouwens eindelijk eens een Friese zin waarvan ik zelf ook echt geen kaas zou kunnen maken. Meestal is het meer van een paar letters veranderen en dan is het Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |