quote:
Ik wel. Die dip is helaas geen discodipquote:Op woensdag 10 april 2024 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet waar een mens blijer van wordt. Van ijs of van Tegan
IJs met Tegan natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan neem ik Tegan wel.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
oké, als ik het zo lees ga ik toch voor ijs
Het is pas een conflict als je er een conflict van maakt.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij komen altijd zo goed uit conflicterende situaties
Ja okéquote:Op woensdag 10 april 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is pas een conflict als je er een conflict van maakt.
Kun jij dat in Israel ook even oplossen?quote:Op woensdag 10 april 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is pas een conflict als je er een conflict van maakt.
Vast wel!quote:Op woensdag 10 april 2024 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb maar frietjes besteld, kijken of dat me gelukkig maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik heb het conflict niet gemaakt dus kan het ook niet oplossen.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kun jij dat in Israel ook even oplossen?
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast wel!
FRIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Niet lekker al meteen als je thuis komt dan?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo gesloopt en zo aan weekend toe... Morgen alleen nog tekenles en dan is het zover. Nu vechten tegen de slaap. Rond tien uur mag ik naar bed van mezelf
Als ik thuis kom morgen, komt er misschien wel een dutjequote:Op woensdag 10 april 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet lekker al meteen als je thuis komt dan?
Edit: verkeerd gelezen.
Tja je had mij ook gewoon een dm terug kunnen sturen, had ik je wel vermaakt hoor. Ik kan uren lullen.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:23 schreef Tegan het volgende:
Het heeft niet geholpen.
Nu maar Phantom (2011) opgezet.
Ze heeft liever uren een lulquote:Op woensdag 10 april 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja je had mij ook gewoon een dm terug kunnen sturen, had ik je wel vermaakt hoor. Ik kan uren lullen.
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast wel!
MmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2024 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk schilder/tekenclub
Ik had nog wel een ander plaatje in de OP verwacht... ?quote:
Van ijsquote:Op woensdag 10 april 2024 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bietje verlorenquote:
*helpt mee zoeken.quote:
En hoe was het vandaag gedaan?quote:Op donderdag 11 april 2024 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer thuis, lekker aan het koken en daarna lekker borduren
Ja, het is wel goed voor me en gezelligquote:Op donderdag 11 april 2024 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
En hoe was het vandaag gedaan?
Ik begrijp uit je woorden 'lekker aan het...' dat het je wel goed heeft gedaan?
En Gianni dan?quote:Op donderdag 11 april 2024 08:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bewaarde mezelf voor jou, maar die dm kwam nooit.
Ja als jullie allemaal zó gaan denken (de een wacht op de ander), dan komt er nooit ergens een dm aan natuurlijkquote:
Beetje zoals god. Heel veel mensen geloven erin, maar uiteindelijk verandert/gebeurt er niksquote:Op donderdag 11 april 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja als jullie allemaal zó gaan denken (de een wacht op de ander), dan komt er nooit ergens een dm aan natuurlijk
Daarom ben ik maar gestopt daarin te gelovenquote:Op donderdag 11 april 2024 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje zoals god. Heel veel mensen geloven erin, maar uiteindelijk verandert/gebeurt er niks
Door dit DM-schandaal heb ik mijn opvoeding van me afgeschudquote:Op donderdag 11 april 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar gestopt daarin te geloven
Ja maar hij was toch gereserveerd?quote:Op donderdag 11 april 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja als jullie allemaal zó gaan denken (de een wacht op de ander), dan komt er nooit ergens een dm aan natuurlijk
Voor zover ik weet (lees nog niet zo superlang mee hier), was het laatst @aeque die vroeg of ze bij hem thuis kwam schoonmaken, of andersom: dat hij bij @Tegan kwam schoonmaken. En of er dan even een adres per dm gestuurd kon wordenquote:
Als je hier iets of iemand wilt dan moet je er gewoon voor gaan en dan zie je achteraf wel wie er verdrietig is geworden!quote:Op donderdag 11 april 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (lees nog niet zo superlang mee hier), was het laatst @:aeque die vroeg of ze bij hem thuis kwam schoonmaken, of andersom: dat hij bij @:Tegan kwam schoonmaken. En of er dan even een adres per dm gestuurd kon worden![]()
Maar goed, ik weet niet hoe de verhoudingen 'hier' lopen![]()
![]()
En in hoeverre er idd gemeend wordt om een dm te sturen, maar het dan toch niet doen(zoals in veel andere SC's dat eraan toe gaat
)
Nou ja, dat dusquote:Op donderdag 11 april 2024 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als je hier iets of iemand wilt dan moet je er gewoon voor gaan en dan zie je achteraf wel wie er verdrietig is geworden!
Zolang je maar niet in een relatie gaat zitten wroeten trouwensquote:Op donderdag 11 april 2024 13:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus![]()
(maar dan wel even in de DM zetten of het niet erg was dat je een DM stuurt, natuurlijkAnders zou het wel eens Ongevraagd kunnen zijn
)
Stoken in een goed huwelijk geeft toch wel vermaak?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in een relatie gaat zitten wroeten trouwens
Dat laatste is wel overdreven. Als ie ongewenst is dan hoor ik dat vanzelf wel
Geeft slechts dramalamadingdong joh. Geen tijd voorquote:Op donderdag 11 april 2024 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stoken in een goed huwelijk geeft toch wel vermaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |