Jimmy ziet de bui al hangen denk ikquote:Op woensdag 10 april 2024 09:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk opgewekt en relaxed.. Jimmy ziet er heel anders uit deze ochtend..
Hij ziet zichzelf al thuis zei hijquote:Op woensdag 10 april 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jimmy ziet de bui al hangen denk ik
Oh heftig voor je. Wat zal je ziek zijn geweest. Hoop dat je herstel snel komt en je je weer beter gaat voelen.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer ff horizontaal, wachten op de thuiszorg. Net 10 dagen ziekenhuis gelegen
na fikse ontsteking en sepsis
Vreselijk........en dat boven je bed......wat moet zijn gezin wel niet denken...... als dit de nieuwe trend wordt schiet mij dan maar lek......geen een man of vrouw die een normaal gezin heeft wil dan niet dat de partner in dit programma mee doet.....quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:23 schreef mangalie het volgende:
Glenn hangt nog even de banner met Miss you queen ashley (Cyclusje en hartjes) boven zijn bed...
Zo doorzichtig, maar als de polls kloppen werkt het wel.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:38 schreef angele650 het volgende:
[..]
Dat hij wil dat de fan-base van Ashley voor hem gaat stemmen
Hoop dat dat vergoed wordt.....je moet het allemaa lmaar kunnen betalen als familie zijnde.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die fam leden zitten allang niet meer in belgie, maar in een hotelletje in de buurt
Triest, dat je zo laag moet gaan.....hij kan dan beter nog even gaan janken.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:38 schreef angele650 het volgende:
[..]
Ik vind het ook triest, sowieso bijna zijn hele BB tijd achter Ashley aangehuppeldquote:Op woensdag 10 april 2024 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Triest, dat je zo laag moet gaan.....hij kan dan beter nog even gaan janken.
Is moeke oma of zijn moeder??quote:Op woensdag 10 april 2024 09:45 schreef tassie127 het volgende:
Lees op insta van Tom dat zijn moeke is overleden….
Welneequote:Op woensdag 10 april 2024 09:38 schreef angele650 het volgende:
[..]
Dat hij haar foto boven zijn bed hangt en dan emotioneel er naar gaat staren is puur tactisch,quote:Op woensdag 10 april 2024 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Welnee
die fanbase gaat sowieso al voor Glenn
het zijn gewoon geintjes onder elkaar. Randy en Glenn hebben Ash al zo vaak de gek gestoken met haar cyclus verhalen, dan is dit gewoon een bijnaam geworden.
En de vrouw van Glenn kan gerust zijn hoor, dit was puur een vriendschap, een maatje in het huis, dat was duidelijk zichtbaar.
Ach wat sneu. Dat was toch die dame die bij zijn vertrek in de studio zat?quote:
zo zie ik dat absoluut nietquote:Op woensdag 10 april 2024 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hij haar foto boven zijn bed hangt en dan emotioneel er naar gaat staren is puur tactisch,
En daarom is hij zo populair, mensen geloven het.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
zo zie ik dat absoluut niet![]()
ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind Glenn zo relaxed hiermee omgaan, die is volgens mij totaal niet bezig met stemmen ronselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |