Ik vind het ook echt jammer en wat je zegt ook een spraakmakend persoon. Het meest heb ik om hem gelachen.. vooral om zijn gevatheid en sarcasme maar ook al het drama wat hij heeftquote:Op woensdag 10 april 2024 05:38 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag weer afscheid van een bewoner, aan de polls te zien lijkt het er op dat Jimmy gaat.
Jammer eigenlijk, best een spraakmakend iemand geweest in BB.

Ik hoop ook op Randy of Alice.. die hebben voor mij het minste bijgedragen al die weken..quote:

Ik hoop het ook echt van harte.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Randy of Alice.. die hebben voor mij het minste bijgedragen al die weken..

BB kiest steeds meer voor huis tuin keuken gepeupel .niet voor de mensen die opvallen , drama maken etcquote:Op woensdag 10 april 2024 05:38 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag weer afscheid van een bewoner, aan de polls te zien lijkt het er op dat Jimmy gaat.
Jammer eigenlijk, best een spraakmakend iemand geweest in BB.

Ik hoop dat je ernaast zit maar ik vrees ook voor Jimmy..quote:Op woensdag 10 april 2024 08:48 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen Cos, vandaag gaat het aantal bewoners naar 3, de verwachting is dat we afscheid van Jimmy gaan nemen wat ik persoonlijk wel jammer vind, ondanks zijn grillen toch iemand die ik graag in de finale zou zien, nu gaat luie Randy daar spelen en die heeft daar weinig te zoeken

die 2 hebben 12 weken horizontaal liggen suffenquote:Op woensdag 10 april 2024 08:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Randy of Alice.. die hebben voor mij het minste bijgedragen al die weken..

Die zat er laatst helemaal naast dus hopelijk is dat vandaag weer zo..quote:Op woensdag 10 april 2024 09:00 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik hoop het ook echt van harte.
Maar de Salar poll voorspelt Jim.

Nou helemaal naast zat hij niet!quote:Op woensdag 10 april 2024 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zat er laatst helemaal naast dus hopelijk is dat vandaag weer zo..

Ik ga ook weer ff horizontaal, wachten op de thuiszorg. Net 10 dagen ziekenhuis gelegenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zat er laatst helemaal naast dus hopelijk is dat vandaag weer zo..

Oeii dat is niet fijn beterschap en rustig aan dan maarquote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer ff horizontaal, wachten op de thuiszorg. Net 10 dagen ziekenhuis gelegen
na fikse ontsteking en sepsis

Miste je al.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer ff horizontaal, wachten op de thuiszorg. Net 10 dagen ziekenhuis gelegen

RLS / [SBS6] De Bondgenoten #28 Danielle exitquote:Op woensdag 10 april 2024 08:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Chelsea.. die is inmiddels aangeschoven bij DB. Ze is nu wel een stuk minder oranje

Ojeetje Fritsie wat ergquote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
 hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter.. doe rustig aan lieverd
  hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter.. doe rustig aan lieverd   

1x plaatsen is wel genoegquote:Op woensdag 10 april 2024 09:09 schreef rinardo het volgende:
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)I08VVySCcE-UqWVg2jfP
Het is nog vroeg in de ochtend, maar zometeen stappen familieleden en vrienden van Randy, Jimmy, Alice en Glenn in de wagen of een busje om de (lange) rit naar Amsterdam aan te vatten. De productie van ‘Big Brother’ spaart niemand, ook de familie van de favoriet in de poll moet aanwezig zijn bij de exit van één van de vier bewoners.
Op deze manier kan de productie de officiële stemming geheim houden en voorkomen dat op voorhand de naam van de bewoner die moet vertrekken uitlekt.
Vooral voor de familie van Alice en Glenn is het een lang rit naar Amsterdam en terug. En mogelijk keren zij zonder Alice en Glenn naar huis en kunnen zij zaterdag nog eens terug om de finale bij te wonen en daar hun familielid/vriend op te wachten. Eigenlijk is ‘Big Brother’ een gemeen spel, bewoners schrijven zich in en worden geselecteerd, maar de familieleden worden als het ware gedwongen om de wensen van ‘Big Brother’ op te volgen.
Straks om 11 uur start de liveshow vanuit de gameroom, ook Tatyana Beloy en Geraldine Kemper vertrekken vanochtend vroeg naar Endemolshine. Succes en tot straks in de livestream!

Had je al gemist, heel veel sterkte, en tot straks.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]

ohh maiii kot , er waren binnenkomers er werd naar gevraagd, en het is actueel, weet je wat, je zoekt het maar uit. ik ben er weg van, wat een gezeik hier telkens, bekijk het maar.quote:

Hier blijvenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohh maiii kot , er waren binnenkomers er werd naar gevraagd, en het is actueel, weet je wat, je zoekt het maar uit. ik ben er weg van, wat een gezeik hier telkens, bekijk het maar.

Ik heb mijn twijfels of ze de familie van alle bewoners uit Groningen of België laten komen.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:09 schreef rinardo het volgende:
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)I08VVySCcE-UqWVg2jfP
Het is nog vroeg in de ochtend, maar zometeen stappen familieleden en vrienden van Randy, Jimmy, Alice en Glenn in de wagen of een busje om de (lange) rit naar Amsterdam aan te vatten. De productie van ‘Big Brother’ spaart niemand, ook de familie van de favoriet in de poll moet aanwezig zijn bij de exit van één van de vier bewoners.
Op deze manier kan de productie de officiële stemming geheim houden en voorkomen dat op voorhand de naam van de bewoner die moet vertrekken uitlekt.
Vooral voor de familie van Alice en Glenn is het een lang rit naar Amsterdam en terug. En mogelijk keren zij zonder Alice en Glenn naar huis en kunnen zij zaterdag nog eens terug om de finale bij te wonen en daar hun familielid/vriend op te wachten. Eigenlijk is ‘Big Brother’ een gemeen spel, bewoners schrijven zich in en worden geselecteerd, maar de familieleden worden als het ware gedwongen om de wensen van ‘Big Brother’ op te volgen.
Straks om 11 uur start de liveshow vanuit de gameroom, ook Tatyana Beloy en Geraldine Kemper vertrekken vanochtend vroeg naar Endemolshine. Succes en tot straks in de livestream!

Dat zou je denken maar dan moet je die mensen ook vertrouwen dat ze niks zeggen over dat Glenn of Alice zeker blijft.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of ze de familie van alle bewoners uit Groningen of België laten komen.
Zij zullen zeker eerder weten wie er zeker niet weg hoeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |