zin inquote:
En Jimmy ook op stream 2quote:
‘Zo! Ook die baard is biggie’quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Rocky checkt nog even hoe de boel er bij hangt
Aaname dat hij hangtquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Rocky checkt nog even hoe de boel er bij hangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als jimmy niet zo vals had gedaan over zijn vrienden en zich niet zo verongelijkt had gedragen elke keer en niet jaloers was geweest had hij verder kunnen komen. Zijn humor was gewoon leuk en door zijn andere gedrag ben ik afgeknapt op hem.quote:Op woensdag 10 april 2024 05:38 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag weer afscheid van een bewoner, aan de polls te zien lijkt het er op dat Jimmy gaat.
Jammer eigenlijk, best een spraakmakend iemand geweest in BB.
Ik zie het anders, het is een spel, waar je allerlei acteer truukjes in kan gebruiken om hogerop te komen, in dit spel hoef je niet jezelf te zijn, maar maak je jezelf een speler, je geeft jezelf een rol, voor 3 maanden. Na die 3 maanden kom je weer in het echte leven , en ben je weer jezelf. Ik vind dat Jimmy het spel goed gespeeld heeft. Hij heeft een persoonlijkheid neer gezet die ik kan appreciëren. Heb enorm om hem gelachen, en hij was voor mij een waardevolle speler in dit spel.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als jimmy niet zo vals had gedaan over zijn vrienden en zich niet zo verongelijkt had gedragen elke keer en niet jaloers was geweest had hij verder kunnen komen. Zijn humor was gewoon leuk en door zijn andere gedrag ben ik afgeknapt op hem.
Goedemorgen,imo kan je niet 3 maanden 24/7 een rol spelen.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie het anders, het is een spel, waar je allerlei acteer truukjes in kan gebruiken om hogerop te komen, in dit spel hoef je niet jezelf te zijn, maar maak je jezelf een speler, je geeft jezelf een rol, voor 3 maanden. Na die 3 maanden kom je weer in het echte leven , en ben je weer jezelf. Ik vind dat Jimmy het spel goed gespeeld heeft. Hij heeft een persoonlijkheid neer gezet die ik kan appreciëren. Heb enorm om hem gelachen, en hij was voor mij een waardevolle speler in dit spel.
Ja het is wat he, maar als ze de polls in de gaten houden kunnen ze er voor kiezen om niet te gaanquote:Op woensdag 10 april 2024 06:50 schreef rinardo het volgende:
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)I08VVySCcE-UqWVg2jfP
Het is nog vroeg in de ochtend, maar zometeen stappen familieleden en vrienden van Randy, Jimmy, Alice en Glenn in de wagen of een busje om de (lange) rit naar Amsterdam aan te vatten. De productie van ‘Big Brother’ spaart niemand, ook de familie van de favoriet in de poll moet aanwezig zijn bij de exit van één van de vier bewoners.
Op deze manier kan de productie de officiële stemming geheim houden en voorkomen dat op voorhand de naam van de bewoner die moet vertrekken uitlekt.
Vooral voor de familie van Alice en Glenn is het een lang rit naar Amsterdam en terug. En mogelijk keren zij zonder Alice en Glenn naar huis en kunnen zij zaterdag nog eens terug om de finale bij te wonen en daar hun familielid/vriend op te wachten. Eigenlijk is ‘Big Brother’ een gemeen spel, bewoners schrijven zich in en worden geselecteerd, maar de familieleden worden als het ware gedwongen om de wensen van ‘Big Brother’ op te volgen.
Straks om 11 uur start de liveshow vanuit de gameroom, ook Tatyana Beloy en Geraldine Kemper vertrekken vanochtend vroeg naar Endemolshine. Succes en tot straks in de livestream!
Dan had er vorige keer niemand voor Tom gestaan, toen zou volgens de polls Randy vertrekken.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is wat he, maar als ze de polls in de gaten houden kunnen ze er voor kiezen om niet te gaan
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 10 april 2024 07:53 schreef espri het volgende:
[..]
Dan had er vorige keer niemand voor Tom gestaan, toen zou volgens de polls Randy vertrekken.
Hopelijk gaat hij vandaag.
Van mij mag Randy wegquote:Op woensdag 10 april 2024 08:30 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Aan de polls te zien is het wel zeker dat Glenn blijft en Alice ook wel.
Maar Jimmy en Randy nog niet de ene is Jimmy weg en bij de andere Randy.
11 uurquote:Op woensdag 10 april 2024 08:45 schreef Paul het volgende:
hoitjes, hoelaat gaat er iemand uit denken lullie
Chelsea.. die is inmiddels aangeschoven bij DB. Ze is nu wel een stuk minder oranjequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Je ziet het iedere keer weer bij die jonge meiden in Big Brother. Sabeau kon er ook wat van en die ene van vorig jaar die als wortel door het leven ging.
Dat is inderdaad niet goed neequote:Op woensdag 10 april 2024 08:24 schreef Koos1958 het volgende:
Oef dat kraken van haar vingers elke keer vind ik zo een rot gehoor. En is volgens mij nog slecht ook voor je gewrichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |