Die fam leden zitten allang niet meer in belgie, maar in een hotelletje in de buurtquote:Op woensdag 10 april 2024 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of ze de familie van alle bewoners uit Groningen of België laten komen.
Zij zullen zeker eerder weten wie er zeker niet weg hoeft.
Of je zegt helemaal niets, ze blijven twijfelen, want het is tenslotte geen live uitzending op tv.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar dan moet je die mensen ook vertrouwen dat ze niks zeggen over dat Glenn of Alice zeker blijft.
Ze kunnen toch even terug lezenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohh maiii kot , er waren binnenkomers er werd naar gevraagd, en het is actueel, weet je wat, je zoekt het maar uit. ik ben er weg van, wat een gezeik hier telkens, bekijk het maar.
bron?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die fam leden zitten allang niet meer in belgie, maar in een hotelletje in de buurt
Dat is een mutsje. Om kroeshaar onder controle te houden en modeverschijnsel. .quote:Op woensdag 10 april 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Randy dan voor ding op zijn hoofd
Heeft hij wel meer op z'n hoofd, een soort van zakdoek.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet hij er maar eens een om zijn baard doenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een mutsje. Om kroeshaar onder controle te houden en modeverschijnsel. .
Ze had nog niet genoeg gegund gekregen?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:19 schreef spapaars het volgende:
En als ze die keer met Ashley er ook waren, waarom dan niet gebruikt voor een leuke freeze moment?
Het staat hem wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij wel meer op z'n hoofd, een soort van zakdoek.
Dat behoorlijk doorzichtig begint te worden, je ziet al een hoop huid onder de haartjes.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een mutsje. Om kroeshaar onder controle te houden en modeverschijnsel. .
Ja staat stoer.quote:
Een doekje om zijn weelderige haardos in het gareel te houdenquote:Op woensdag 10 april 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat hij er mee slaapt. Hij doet hem nu net af zie ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat behoorlijk doorzichtig begint te worden, je ziet al een hoop huid onder de haartjes.
Misschien daarom die muts.
Beterschap Fritsiequote:Op woensdag 10 april 2024 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ook weer ff horizontaal, wachten op de thuiszorg. Net 10 dagen ziekenhuis gelegen
na fikse ontsteking en sepsis
Hij had hem vanmorgen in bed niet om/aan een eindje terug in dit topic staat wel een fotoquote:Op woensdag 10 april 2024 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er mee slaapt. Hij doet hem nu net af zie ik.
En wij maar mopperen dat het saai is om nog te kijken maar voor hun is het helemaal niet te doen.. en dan hebben zij er nog al die spanning bij.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Hey lekkere son zegt Randy en daar zit hij weerJa wat moet je ook anders doen daar. Valt nu helemaal weinig meer te doen dan afwachten. Lijkt mij vreselijk die laatste dagen in het huis te moeten zitten.
Hij slaapt er niet mee.. hij doet dat doekje juist op als hij uit bed komt omdat hij dan zijn “kapsel” nog niet heeft "gestyled"quote:Op woensdag 10 april 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had hem vanmorgen in bed niet om/aan een eindje terug in dit topic staat wel een foto
Lijkt mij dat de tijd voorbij kruipt. AL heeft BB af en toe wel wat leuke dingen voor ze.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wij maar mopperen dat het saai is om nog te kijken maar voor hun is het helemaal niet te doen.. en dan hebben zij er nog al die spanning bij.
Hij is behoorlijk opgewekt en relaxed.. Jimmy ziet er heel anders uit deze ochtend..quote:Op woensdag 10 april 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de tijd voorbij kruipt. AL heeft BB af en toe wel wat leuke dingen voor ze.
We kunnen nu van een prive concert van Randy genieten
Aha...quote:Op woensdag 10 april 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij slaapt er niet mee.. hij doet dat doekje juist op als hij uit bed komt omdat hij dan zijn “kapsel” nog niet heeft "gestyled"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |