Je hebt een verkeerd beeld van homo's.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch een leuke homo. Zeker geen relatie gehad omdat zoveel homo’s niet monogaam zijn.
Ze zeggen het zelf ook altijd in het programma. Net als de voetballers.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van homo's.
O ja?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van homo's.
Je hebt een verkeerd beeld van voetballers.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf ook altijd in het programma. Net als de voetballers.
Wat is het goede dan?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van voetballers.
https://tuinenvanwest.nl/lid/fruittuin-van-west/quote:Op woensdag 10 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die tuinder wel leuk.
Zou er niet op vallen maar zou er wel bevriend mee worden. Perfecte mix tussen Amsterdam-West en tuinieren in de polder.
Ik ben bij mijn vriendin en we moeten nog eten, maar wellicht kijken we hem dan zo terugquote:Op woensdag 10 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke mist een prima aflevering
Is ook gekleed als een student vastgoed.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel sociaal work maar geen prater??
Hij is beter dan gister. (Kom ik goed mee weg want die heb je vermoedelijk niet gezien.)quote:Op woensdag 10 april 2024 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin wil ook kijken.
@:pisces29 ik heb nu wel verwachtingen voor zometeen.
Geniet ervan kereltje.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vriendin en we moeten nog eten, maar wellicht kijken we hem dan zo terug
Nee echt niet. Die vind ik zo vreselijk.quote:
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?quote:
Bij hem dacht ik ook van alles, maar dat gevoel is weg gelukkig.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat zij s'nachts met een keukenmes naast je staat terwijl je slaapt.
Haha, nee.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?
Of helemaal onder een wit lakenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat zij s'nachts met een keukenmes naast je staat terwijl je slaapt.
Gaat ook alleen maar over werk en passie van haarquote:Op woensdag 10 april 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella gaat ook voor gesprekken over dr ex, altijd een goed gespreksonderwerp.
De witte keniaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?
Oke. Dan blijft @tong80 het meest aaibaar in VBL.quote:
Niet zijn type misschienquote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen kijkt continu ongeïnteresseerd.
Komt ook echt elke aflevering weer terug. pffffff...........quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wat zoek jij in de liefde?
Kaartje op tafel
Straf voor de niet socials.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wat zoek jij in de liefde?
Kaartje op tafel
Nooit hoge verwachtingen hebben, komt nooit uitquote:Op woensdag 10 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop dat de 20 uur date spectaculair gaat worden.
Geeft ie juist geen zak om. Onze tuinder.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Hij zoekt een partner die goed is in geld verdienen
Ze is goed genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella probeert zich iig niet beter voor te doen.
Die pakt nog even een spoorweg overgang op de terug weg.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella probeert zich iig niet beter voor te doen.
Is óf dat óf stilzwijgend de maaltijd nuttigenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Huidziekten, mijn favoriete onderwerp tijdens de maaltijd.
We zijn met haar dankbaar voor de interessante huidziekte.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is óf dat óf stilzwijgend de maaltijd nuttigen
Ach welke hobby is nu nog interessant, sporten, reizen, disney en larpen hoor je ook al vaak.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Cakemixen van de supermarkt. Die had ook gewoon niks interessants te melden als hobby.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Cakemixen van de supermarkt. Die had ook gewoon niks interessants te melden als hobby.
Ik verstond Finse vrouw dus ik dacht dat het @Tjacka was.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
Donatie relatie met een Oekrainse vrouw
Is ook niks mis mee, maar het komt zo over als dat de redactie dat haar maar opgedrongen heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach welke hobby is nu nog interessant, sporten, reizen, disney en larpen hoor je ook al vaak.
Ick nummer 192quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, mannen zonder rijbewijs, dat schijnt ook een red flag te zijn
Dat weten we toch dat ze dat doenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, maar het komt zo over als dat de redactie dat haar maar opgedrongen heeft.
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, mannen zonder rijbewijs, dat schijnt ook een red flag te zijn
Nou ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.
Geen geld, geen talent, een of andere stoornis, of een milieufreak?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.
BEDANKT!!!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen geld, geen talent, een of andere stoornis, of een milieufreak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |