Ja heerlijkquote:
Ja, een goed (en lekker slow) recept, ik vind op culinea.nl wel vaker mooie stoofgerechtenquote:Op maandag 15 april 2024 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat recept moet goed zijn! Klinkt enorm lekker.
[..]
Orzo opleuken met gegrilde paprika, olijven, feta/halloumi en passataquote:Op maandag 15 april 2024 18:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit aan een geïmproviseerde Griekse salade. Mocht iemand nog lekkere maaltijdsalade recepten hebben, kom maar door. Volop zomer hier nu dus is er wel weer voor vind ik.
Die van mij, beetje te droog, had nog wat crème fraiche bij gemoetenquote:Op maandag 15 april 2024 18:03 schreef marc0871 het volgende:
Www oosters, zonder pakjes en zakjes
[ afbeelding ]
Crème fraiche is altijd een win jaquote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die van mij, beetje te droog, had nog wat crème fraiche bij gemoeten
[ afbeelding ]
Bij mij zat er kokosmelk in, voor het vocht.quote:Op maandag 15 april 2024 20:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die van mij, beetje te droog, had nog wat crème fraiche bij gemoeten
[ afbeelding ]
Aan deze kan ik me altijd misselijk eten:quote:Op maandag 15 april 2024 18:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit aan een geïmproviseerde Griekse salade. Mocht iemand nog lekkere maaltijdsalade recepten hebben, kom maar door. Volop zomer hier nu dus is er wel weer voor vind ik.
Thnx ik zocht iets voor morgen en geen idee wat, pannenkoeken morgenquote:Op maandag 15 april 2024 18:02 schreef Blues het volgende:
En.... de appelpannenkoeken,( nu spek-appel ) geen foto![]()
[ link | afbeelding ]
Waar haal ik nu rijpe perzikenquote:Op maandag 15 april 2024 23:01 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Aan deze kan ik me altijd misselijk eten:
Ingrediënten (4 personen)
300 g fusilli (pasta)
Bos bosuitjes
Gerookte kipfilet (ca. 200 g)
1 bakje farmersalade (250 g)
3 rijpe perziken
100 g gezouten cashewnoten
Zout en peper
Fusilli beetgaar koken volgens gebruiksaanwijzing en laten afkoelen onder koud stromend water.
Bosuitjes schoonmaken en in ringen snijden.
Kipfilet in stukjes snijden.
Perziken schillen en vruchtvlees in stukjes snijden. Cashewnoten grof hakken.
Fusilli, bosui, kip, perzik, noten en wortel-selleriesalade mengen.
Salade op smaak brengen met zout en peper.
Ja, doe ik ook als ze niet in het seizoen zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 23:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waar haal ik nu rijpe perziken![]()
![]()
![]()
Vervangen voor blik perzik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |