SPOILER: Over dit EK forumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moderators van dienst:
- @Coco
- @R-woud93
- @onlogisch
- @capuchon_jongen
Voor al je vragen kan je zowel in dit topic als bij de mods terecht. Ook opmerkingen, ideeën etc. zijn natuurlijk van harte welkom!
Hou je aan de policy, hou het gezellig met elkaar en niks staat ons een mooi toernooi in de weg.
We streven naar een warm bad![]()
En los
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 09-04-2024 18:27:50 ]What can change the nature of a man?
Ik juich voor iedereen.quote:
De stormloop verwachten we pas in Juniquote:Op maandag 15 april 2024 14:28 schreef tong80 het volgende:
Kunnen de vier moderators de stormloop aan posts en topics wel bijhouden ?
Ik zie geen racisme in dat topic, zolang wij dit als volwassen mensen met elkaar kunnen bespreken vind ik het juist mooi dat het zo kan.quote:Op zondag 21 april 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Draagt dit racisme topic iets bij aan de discussies?
EK / Is dit het meest onsympathieke Nederlands elftal ooit?
Goh, verbazend. Dus plaatsen van tweets met ‘zwarte pieten’ zien jullie niet?quote:Op zondag 21 april 2024 16:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie geen racisme in dat topic, zolang wij dit als volwassen mensen met elkaar kunnen bespreken vind ik het juist mooi dat het zo kan.
Mocht het wel uit de hand lopen kunnen we altijd nog ingrijpen.
Als je denkt dat een post over de grens gaat mag je een TR plaatsen op die post.quote:Op zondag 21 april 2024 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, verbazend. Dus plaatsen van tweets met ‘zwarte pieten’ zien jullie niet?
Want TRs kunnen jullie stilzwijgend negeren en in FB ben je min of meer verplicht te antwoorden op een melding, he?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je denkt dat een post over de grens gaat mag je een TR plaatsen op die post.
Ook jouw TRs worden serieus behandeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want TRs kunnen jullie stilzwijgend negeren en in FB ben je min of meer verplicht te antwoorden op een melding, he?
quote:
Wie heeft mijn sollicitatie voor eventueel EK-mod afgewezen ? Als ik naar de reden vraag het antwoord krijg dat ik zelf wel weet waarom. Ik weet veel, maar dit niet. Net zoals ik deze poging tot kwissen aandoenlijk vind. Eén vraag per dag. En dan de eerste vraag over het EK-2020.quote:
Ik hoop dat mijn omgeving mij een spuitje gunt als ik ooit zo'n zure ouwe lul word als jij. Maar gelukkig vind je Joost Klein leuk ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft mijn sollicitatie voor eventueel EK-mod afgewezen ? Als ik naar de reden vraag het antwoord krijg dat ik zelf wel weet waarom. Ik weet veel, maar dit niet. Net zoals ik deze poging tot kwissen aandoenlijk vind. Eén vraag per dag. En dan de eerste vraag over het EK-2020.
EK / Het grote EK quiz topic.
Trusten. Koester de vragen, stel vooral geen antwoorden.
Ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie heeft mijn sollicitatie voor eventueel EK-mod afgewezen ? Als ik naar de reden vraag het antwoord krijg dat ik zelf wel weet waarom. Ik weet veel, maar dit niet. Net zoals ik deze poging tot kwissen aandoenlijk vind. Eén vraag per dag. En dan de eerste vraag over het EK-2020.
EK / Het grote EK quiz topic.
Trusten. Koester de vragen, stel vooral geen antwoorden.
Wat maakt mij vervelend ? De topics die ik open in VBL ? Als dat het niet is, wat maakt mij dan wel vervelend ? En is vervelend zijn een reden om geen mod te worden ? Zo ja, waarom gaf je dat dan niet aan als reden ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Omdat je een vervelende user bent die überhaupt blij mag zijn dat hij nog kan posten
Welterusten
Oh ik kan die vraag wel beantwoorden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat maakt mij vervelend ? De topics die ik open in VBL ? Als dat het niet is, wat maakt mij dan wel vervelend ? En is vervelend zijn een reden om geen mod te worden ? Zo ja, waarom gaf je dat dan niet aan als reden ?
Trusten. De vervelende user tong80. Die ooit in VBL postte.
Dus ik ben ontzettend vermoeiend en vervelend. Wat maakt mij zo vermoeiend ? Ben je vermoeid door het niet reageren in m'n VBL topics ? Ik denk dat je je juist zou vervelen zonder mij.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ik kan die vraag wel beantwoorden.
Je bent ontzettend vermoeiend.
Onder anderequote:Op donderdag 2 mei 2024 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat maakt mij vervelend ? De topics die ik open in VBL ? Als dat het niet is, wat maakt mij dan wel vervelend ? En is vervelend zijn een reden om geen mod te worden ? Zo ja, waarom gaf je dat dan niet aan als reden ?
Trusten. De vervelende user tong80. Die ooit in VBL postte.
Al sla je me doot. Volgens GGMM weet ik dat zelf wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:11 schreef mitt het volgende:
tong, waarom zijn wij niet de mods geworden!?
Ik heb het al voorgelegd achter de schermen.quote:Op zondag 2 juni 2024 03:15 schreef hole1988 het volgende:
Gezien de NL selectie bekend is heb ik een nieuwe header gemaakt. De huidige waarvan het logo deels wegvalt achter de infobalk krijg ik de kriegels van.
Impressie:
[ afbeelding ]
Hier te downloaden.
https://hole1988.nl/fokek24.png
Normaal aparte topicsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:28 schreef tong80 het volgende:
Worden er aparte topics geopend voor de wedstrijden ? Zoals bij Duitsland-Schotland. Of zijn de poule-topics ook voor de wedstrijden ?
Akkoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:58 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje van Nederland 'Oranje' maken ?
EK / Vandaag op het EK-1988 was het Volksparkstadion van Oranje.......
Kan een modje de datum in de TT toevoegen ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer kunnen we de achtste finale topics verwachten?
Ik draag mijn steentje bijquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer kunnen we de achtste finale topics verwachten?
Beetje aangepast en datum toegevoegdquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan een modje de datum in de TT toevoegen ?
EK / [Achtste Finale 02/07 18:00 München] Roemenië-Nederland. #1
Van mij mag je gerust doen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:57 schreef maxi-mus het volgende:
Moeten er nog meer topics worden geopend? Ik wil ook wel een wedstrijd voor mijn rekening nemen. (maar geen zin in dubbele uiteraard)
Dit wilde ik net vragen, ik dacht dat @Mexicanobakker hem misschien wel wilde.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand al bezig aan een voorbeschouwing voor Spanje - Georgië? Anders wil ik dit morgen nog wel even doen zonder dat ik iemand iets afpak natuurlijk.( @:Coco bijvoorbeeld die al druk een OP aan het maken is)
DOE MAARquote:Op zondag 30 juni 2024 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand al bezig met een voorbeschouwing voor Oostenrijk - Turkije? Anders wil ik dat morgen misschien wel doen zonder dat ik iets afpak natuurlijk!!!
Bedankt voor dit duidelijke en vooral verhelderende antwoord.quote:
EK / [Achtste Finale 02/07 18:00 München] Roemenië - Nederland #1quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef roos94 het volgende:
EK / Nederland - Roemenie (2 juli 2024)
Dicht omdat?
Komop zegquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef roos94 het volgende:
EK / Nederland - Roemenie (2 juli 2024)
Dicht omdat?
Heb je Tong geblokkeerd?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heel bijzonder, die staat bij mij niet in de lijst van actieve topics.
Ja omdat er 2 topics waren en ik ze samengevoegd heb, dan raakt fok een beetje in de warquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bij mij staat dat pietjepuk de openingspost heeft gemaakt
quote:
FOK!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat er 2 topics waren en ik ze samengevoegd heb, dan raakt fok een beetje in de war
Wat is er irritant aanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk dit soort irritante toevoegingen zijn nu de reden dat Roos je heeft geblokkeerd
“Ik wil niet bij een club horen die mij als lid wil.”quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef GGMM het volgende:
Neem het even heel serieus anders
Geen wonder dat Roos je geblokkeerd heeft
Laat je de halve finale aan @Coco over?quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als er morgen nog geen topic is maak ik Engeland - Zwitserland aan. Even ter info.
Ik ben heel erg benieuwd wat hij er van gaat makenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat je de halve finale aan @:coco over?
Had zelf geen tijd. Finale doe ik wel als er nog niet een topic is.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat je de halve finale aan @:coco over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |