Ik doelde vooral op het feit dat er bij Twente aangetoond sprake was van fraude. Zo ver is het nog niet bij Vitesse.quote:Op maandag 8 april 2024 21:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij ons hadden de faillissementsadvocaten de tent al overgenomen joh.
Fraude denk ik zelf niet. Wel nalatig gehandeld/aangestuurd.quote:Op maandag 8 april 2024 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het feit dat er bij Twente aangetoond sprake was van fraude. Zo ver is het nog niet bij Vitesse.
Met de nadruk op nog niet, dat wel.
Allemaal ja? Tering. Zal druk zijn geweest.quote:Op maandag 8 april 2024 21:43 schreef trein2000 het volgende:
Een kloof. Tja. Ik heb die fans anders ook nooit zien protesteren. Die vonden het ook prachtig.
Onlangs stonden ze nog een vergadering te verstoren in Zeist.
Tja definieer fraude. Volgens mij richt een van de onderzoeken zich er op in hoeverre de KNVB tijdig, juist en volledig geinformeerd is.quote:Op maandag 8 april 2024 21:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fraude denk ik zelf niet. Wel nalatig gehandeld/aangestuurd.
Degene die normaal als blauw stoeltje verkleed gaan waren thuis gebleven.quote:Op maandag 8 april 2024 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Allemaal ja? Tering. Zal druk zijn geweest.
Precies, het zou me ook echt niet verbazen als er wel opzet in het spel is geweest.quote:Op maandag 8 april 2024 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja definieer fraude. Volgens mij richt een van de onderzoeken zich er op in hoeverre de KNVB tijdig, juist en volledig geinformeerd is.
Had dat niet te maken met de matige communicatie vanuit Zeist?quote:Op maandag 8 april 2024 21:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja definieer fraude. Volgens mij richt een van de onderzoeken zich er op in hoeverre de KNVB tijdig, juist en volledig geinformeerd is.
Ik ben gestopt met turven bij je blauwe stoeltjesgrapje. Kunnen ze je bij de bingo nog wel pruimen?quote:Op maandag 8 april 2024 21:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Degene die normaal als blauw stoeltje verkleed gaan waren thuis gebleven.
De KNVB zijn net zo goed prutsers natuurlijk. Alhoewel ik ook wel snap dat je bij een club met zulke ingewikkelde structuren en belangen als Vitesse net even wat meer op je hoede bent.quote:Op maandag 8 april 2024 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met de matige communicatie vanuit Zeist?
Eens, maar ik zie niet hoe dat met het huidig stadion gaat werken. Het Gelredome hangt al als een molensteen om de nek bij Vitesse, en dat is op Eredivisie niveau begroting. Laat staan dat je dat structureel rondkrijgt op KKD niveau, terwijl je ook nog eens 'van de grond af aan gaat opbouwen'?quote:Op maandag 8 april 2024 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
OT: Vitesse zou er goed aan doen om uit te huilen en op te bouwen vanuit de andere divisie, als dat al lukt. Dit is allemaal een rechtstreeks gevolg van compleet falend beleid. Dat al jaren lang mag ik zeggen, zo lang daar niets aan veranderd gaat het alleen maar erger worden. Ook in de kkd.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord...quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bom d’r op, al ligt dat wat gevoelig in Ernem (lol).
Je kent de uitspraak ‘bom d’r op’ niet? Of ben je gewoon beetje viesmad vanwege Vitesse? Kutclub Vitesse wel te verstaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 07:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord...
Haha, ik had je username niet gezien. Nog steeds het uiterst discutabele niveau aan het tentoonstellen dus?quote:Op woensdag 10 april 2024 07:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak ‘bom d’r op’ niet? Of ben je gewoon beetje viesmad vanwege Vitesse? Kutclub Vitesse wel te verstaan.
Ziedend!quote:Op woensdag 10 april 2024 07:50 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Haha, ik had je username niet gezien. Nog steeds het uiterst discutabele niveau aan het tentoonstellen dus?
Amateurclubs willen vast niet promoveren. Dan krijg je Jong ploegen.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Niet nog meer Jong ploegen in de KKD.
Dan volgend jaar liever maar 18 ploegen, en laat de onderste Jong ploeg degraderen.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Amateurclubs willen vast niet promoveren. Dan krijg je Jong ploegen.
Willen ze wel, is financieel niet haalbaarquote:Op donderdag 11 april 2024 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog meer van die beloftenaids in de KKD, aub niet zeg. Doe dan maar gewoon een kleinere competitie.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Katwijk - Quick Boys, Rijnsburgse Boys, Spakenburg of Ijsselmeervogels levert idd meer op dan Katwijk - VVV, MVV, TOP-Oss of FC Den Bosch.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Willen ze wel, is financieel niet haalbaar
Punt is vooral de licentie-eisen, je moet ook een minimum aantal spelers op de officiele loonlijst hebben in de KKD. Nu betalen veel van die topamateurclubs hun spelers gewoon via allerlei andere constructies, dat kan dan niet meer zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katwijk - Quick Boys, Rijnsburgse Boys, Spakenburg of Ijsselmeervogels levert idd meer op dan Katwijk - VVV, MVV, TOP-Oss of FC Den Bosch.
Of werken ze parttime nog ergens anders.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Punt is vooral de licentie-eisen, je moet ook een minimum aantal spelers op de officiele loonlijst hebben in de KKD. Nu betalen veel van die topamateurclubs hun spelers gewoon via allerlei andere constructies, dat kan dan niet meer zo makkelijk.
Klopt. Dus gewoon alles bij het oude houden denk ik. Of een licentie mogelijkheid aanvragen, en als je aan de sportieve eisen hebt voldaan wel promoveren. Maar dan heeft de club die net dat seizoen laatste wordt in de Eerste Divisie pech. En kun je bijna niet meer promoveren. Of zoals mijn club vroeger een keer laatste werd en dan met een stadion van 30.000 toeschouwers tegen DOS-Kampen had moeten spelen. Moeilijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Punt is vooral de licentie-eisen, je moet ook een minimum aantal spelers op de officiele loonlijst hebben in de KKD. Nu betalen veel van die topamateurclubs hun spelers gewoon via allerlei andere constructies, dat kan dan niet meer zo makkelijk.
Wie ?quote:Op donderdag 11 april 2024 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of werken ze parttime nog ergens anders.
Voetballers in de topklassequote:
Die zullen allemaal werken. Of bijna allemaal. Ben bevriend met een trainer in het top-amateurvoetbal die dat niet doet, maar z'n vrouw wel. Dus eigenlijk hebben die twee lonen. Buiten dat-ie eind 50 is. Is wat anders dan als je in de 20 speler bent.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voetballers in de topklasse
De topklasse bestaat niet meer hequote:Op donderdag 11 april 2024 14:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voetballers in de topklasse
Kun je nagaanquote:Op donderdag 11 april 2024 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De topklasse bestaat niet meer he![]()
Maar die gasten bij Spakenburg etc pakken echt riant geld elke maand als je hun voetbalinkomsten en werk ernaast optelt.
Vaak wordt er ook gewoon betaald via sponsorconstructies of externe geldschieters.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kun je nagaan
Klopt, als je een beetje kan voetballen kun je best wat eisen.
Ja, ze hoeven daar niet 15 contractspelers te hebben en nog wel wat andere dingen waar ze niet aan hoeven te voldoen ten opzichte van KKD-clubs. Dan kun je relatief wat meer van je budget steken in een paar goede spelers.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De topklasse bestaat niet meer he![]()
Maar die gasten bij Spakenburg etc pakken echt riant geld elke maand als je hun voetbalinkomsten en werk ernaast optelt.
TOP Oss promoveerde het jaar erop weer.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Dus gewoon alles bij het oude houden denk ik. Of een licentie mogelijkheid aanvragen, en als je aan de sportieve eisen hebt voldaan wel promoveren. Maar dan heeft de club die net dat seizoen laatste wordt in de Eerste Divisie pech. En kun je bijna niet meer promoveren. Of zoals mijn club vroeger een keer laatste werd en dan met een stadion van 30.000 toeschouwers tegen DOS-Kampen had moeten spelen. Moeilijk.
Wanneer was dat ?quote:Op donderdag 11 april 2024 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
TOP Oss promoveerde het jaar erop weer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Topklasse_voetbal_2010/11quote:
Vanavond in elk geval niet volgens Omroep Gelderland.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer verwachten we de uitspraak van de licentiecommissie?
Morgenquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vanavond in elk geval niet volgens Omroep Gelderland.
Deze week is het hoogstwaarschijnlijk duidelijk.quote:
Met niet bestaand geld, geweldige oplossing.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ze mogen in ieder geval het seizoen afmaken
Goed voor de competitie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ze mogen in ieder geval het seizoen afmaken
Klopt, met nog een beslissing van de KNVB in het vooruitzicht over de licentie, dat gaat waarschijnlijk een heel vervelend seizoen in de KKD worden mochten ze niet alsnog failliet verklaard wordenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Met niet bestaand geld, geweldige oplossing.
echte kenners. Ok.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:09 schreef Yozzz het volgende:
[..]
We zijn de Rivella onder de voetbalclubs- alleen de echte kenners waarderen.
Rare vergelijking. Ik wens dan ook aan dit soort onzin niet mee te doen. Dank.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:11 schreef Yozzz het volgende:
Jij vond je eerste biertje ook niet te zuipen toch?
En toch klik je weer op het Vitessetopic. Welkom terug, je hart kleurt langzaam geel/zwart.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Ik wens dan ook aan dit soort onzin niet mee te doen. Dank.
Dit is het anti-Vitesse topic, debiel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:16 schreef Yozzz het volgende:
En toch klik je weer op het Vitessetopic. Welkom terug, je hart kleurt langzaam geel/zwart.
Buddha zei het al: haat wordt niet met haar overwonnen, maar met liefde. Wat heerlijk dat je hier bent, je bent een fijn mens.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is het anti-Vitesse topic, debiel.
Dat waren altijd handbal uitslagen daarquote:Op woensdag 17 april 2024 00:05 schreef StevenHyde het volgende:
Gelachen om de op. Paasberg idd verschrikkelijk veld. Weleens moeten voetballen
Heb eerder het idee dat het debielen aantrekt als ik het clientèle zo inschat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is het anti-Vitesse topic, debiel.
Vooral vaak ruziequote:Op woensdag 17 april 2024 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waren altijd handbal uitslagen daar
Grootste uitdaging voor Vitesse is het verkrijgen van de licentie voor volgend jaar. De licentiecommissie is op aarde om te zorgen dat de clubs die er in juni aan beginnen er op de laatste speeldag ook nog zijn. Als daar gerede twijfel over is krijg je geen licentie.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral vaak ruzie
Artikel op de Gelderlander geeft wel hoop voor de Vitessenaar denk ik. 2 stappen terug doen, maar wel zicht op 3 stappen vooruit erna. Eindelijk een reëel en transparant plan.
Die licentie zal er wel gewoon komen, met een boel aandachtspunten, eisen etc.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Grootste uitdaging voor Vitesse is het verkrijgen van de licentie voor volgend jaar. De licentiecommissie is op aarde om te zorgen dat de clubs die er in juni aan beginnen er op de laatste speeldag ook nog zijn. Als daar gerede twijfel over is krijg je geen licentie.
Vitesse zal dus met meer moeten komen dan alleen een plan.
Wel als die punten in mindering pas volgend seizoen in de KKD komenquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die licentie zal er wel gewoon komen, met een boel aandachtspunten, eisen etc.
Uiteindelijk heeft niemand er echt baat bij als er een club helemaal omvalt. Misschien nog een paar punten in mindering, maar dat zal voor de sportieve degradatie dit seizoen toch geen gevolgen meer hebben.
Met de begroting die ze voor ogen hebben komen ze waarschijnlijk sowieso niet meteen terug.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wel als die punten in mindering pas volgend seizoen in de KKD komen
Ein-de-lijk een keer. Sinds Karel niet meer gezien, fijn dat Paul van der Kraan terug is. Onder de 16 won vorig jaar alles wat los en vast zat, dus de jeugd heeft nog wel toekomst.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)op-licentiecommissie
Ze verwachten zelf dat ze niet meteen terug zullen keren in de Eredivisie. In elk geval een realistische gedachte.
Zeker. Gasten als Pinto en Arcus direct lezen. Jongens als Jonathans prima talenten voor kkd. Kan een mooi project worden. Football manager 2025 ga ik met Vites spelen iig 😅quote:Op woensdag 17 april 2024 21:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ein-de-lijk een keer. Sinds Karel niet meer gezien, fijn dat Paul van der Kraan terug is. Onder de 16 won vorig jaar alles wat los en vast zat, dus de jeugd heeft nog wel toekomst.
vd Kraan, die eerder Vitesse verpatste aan de Russen en FCDB de afgrond in hielp door ze te verpatsen aan diezelfde Russen.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ein-de-lijk een keer. Sinds Karel niet meer gezien, fijn dat Paul van der Kraan terug is. Onder de 16 won vorig jaar alles wat los en vast zat, dus de jeugd heeft nog wel toekomst.
Kan al niet wachten op de aankomende Football Manager, Vitesse er weer bovenop helpen.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Shit, je was mij voor.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker. Gasten als Pinto en Arcus direct lezen. Jongens als Jonathans prima talenten voor kkd. Kan een mooi project worden. Football manager 2025 ga ik met Vites spelen iig 😅
Van der Kraan, die Vitesse een blessuretijd van 20 jaar gegund heeft.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
vd Kraan, die eerder Vitesse verpatste aan de Russen en FCDB de afgrond in hielp door ze te verpatsen aan diezelfde Russen.
Bij Man City blijft het wel draaien inderdaad. Bij Vitesse was het al vrij snel gezeik en gedoe.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:17 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Van der Kraan, die Vitesse een blessuretijd van 20 jaar gegund heeft.
Sinds de oorlog in Oekraïne is het discutabel dat Vitesse een Russische geldschieter heeft. Daarvoor vond ik het toch aardig vergelijkbaar met de Midden-Oosten olieboeren. Fraai is het niet, maar iedereen zit wel te genieten van Real - Man City.
Hoezo, ze zijn al gedegradeerd. Had ze maar met -18 in de KKD laten beginnenquote:
Als ze bij het begin van de KK die 18 punten in mindering zouden krijgen, dan is het seizoen meteen kansloos voor hun..quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
18 punten in mindering in een seizoen dat er toch niet meer toe doet... Pak ze dan vanaf begin volgend jaar aan...
Dat is ook de bedoeling. Kutclub.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:07 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als ze bij het begin van de KK die 18 punten in mindering zouden krijgen, dan is het seizoen meteen kansloos voor hun..
Als ze nog bestaan überhaupt..
Ze worden nu gestraft in het seizoen dat ze het verkloot hebben, dat lijkt me terecht. Ze een seizoen later straffen zou nergens op slaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
18 punten in mindering in een seizoen dat er toch niet meer toe doet... Pak ze dan vanaf begin volgend jaar aan...
Ik ben er nog steeds bij tegen Fortuna. Maar goed, misschien hebben we nog wel 50% korting gekregen. I.P.V 36 punten in midering, slechts 18.quote:
Oh er is hier al best een tijd voorpret om de bekerfinale, dit nieuws is een leuk toetjequote:Op vrijdag 19 april 2024 17:20 schreef Toine51 het volgende:
In Nijmegen begint de voorpret al, en niet om de bekerfinale..
Jij leest reacties op Voetbalprimeur en Voetbalzone?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef trein2000 het volgende:
Huh. Maar ik las in de reacties op Voetbalprimeur dat puntenaftrek absoluut niet kon?!
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef trein2000 het volgende:
Huh. Maar ik las in de reacties op Voetbalprimeur dat puntenaftrek absoluut niet kon?!
Daar zitten de zogenaamde kenners.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef trein2000 het volgende:
Maar even een nieuwe vijand zoeken, Orion ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh er is hier al best een tijd voorpret om de bekerfinale, dit nieuws is een leuk toetje
Dat is een beetje hetzelfde als HeatWave als woordvoerder zien van de islamitische gemeenschapquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef trein2000 het volgende:
Als je nou ook de reacties op Voetbalprimeur niet meer serieus kan nemenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef trein2000 het volgende:
Hier dondert een imago aan diggelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:24 schreef trein2000 het volgende:
Huh. Maar ik las in de reacties op Voetbalprimeur
Gebeurde bij Calciopoli toch ook? Toen werd Juventus teruggezet en kregen Inter en Fiorentina (volgens mij) puntenstraffen voor het seizoen erna.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze worden nu gestraft in het seizoen dat ze het verkloot hebben, dat lijkt me terecht. Ze een seizoen later straffen zou nergens op slaan.
Het is sowieso maar de vraag of ze volgend seizoen nog bestaan, maar qua straf vind ik dit prima.
Mijn wereldbeeld. In één klap in elkaar gedonderd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nou ook de reacties op Voetbalprimeur niet meer serieus kan nemen
De Italiaanse competitie. Daar bepaalt de maffia de straffen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gebeurde bij Calciopoli toch ook? Toen werd Juventus teruggezet en kregen Inter en Fiorentina (volgens mij) puntenstraffen voor het seizoen erna.
Ik hoorde van een vogeltje dat een zekere vitesseclown wiens naam begint met een Y zich daar tegenwoordig ophoudt. Kostelijk amusementquote:
Er zal een sterretje achter staan, wellicht. Voor figuren als Sportzeloot de absolute hel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:31 schreef hhh38 het volgende:
Negatief puntenrecord van RBC is er nu wel aan. Jammer dat dat op zo'n manier gebeurt.
Roddelen is voor kastnichten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als HeatWave als woordvoerder zien van de islamitische gemeenschap
@yats schijnt daar te posten dus dat is het zeker waard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij leest reacties op Voetbalprimeur en Voetbalzone?
Dat zei de eigenaar ja. Ze (Vitesse) zullen wel moeten, er is geen andere accomodatiequote:Op vrijdag 19 april 2024 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
Wat gaan ze volgend doen met het Gelredome eigenlijk?
Blijven ze daar voetballen of zoeken ze wat anders?
Ik las vorige week of zo dat de huur een enorme financiële last was, maar dat Gelredome die niet wou verlagen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-buitengewoon-lastigquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
Wat gaan ze volgend doen met het Gelredome eigenlijk?
Blijven ze daar voetballen of zoeken ze wat anders?
Ik las vorige week of zo dat de huur een enorme financiële last was, maar dat Gelredome die niet wou verlagen.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zei de eigenaar ja. Ze (Vitesse) zullen wel moeten, er is geen andere accomodatie
Misschien kunnen De Goffert lenenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-buitengewoon-lastig
Of ruilen, dan zit het Gelredome ook een keer volquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen De Goffert lenen
Er zitten bij Vitesse gemiddeld meer man dan dat er in de Goffert passen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Of ruilen, dan zit het Gelredome ook een keer vol
Nog welquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zitten bij Vitesse gemiddeld meer man dan dat er in de Goffert passen.
Seizoenkaarten blijven in de eerste divisie even duur toch, las ik. Nu zullen de echte Vitesse-fans moeten opstaan.quote:
Eigenlijk kwamen er alleen maar meer mensen kijken naar mate het slechter ging dus ik denk niet dat dat veranderd in de kkd.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-buitengewoon-lastig
quote:Maar Van den Wall Bake verwacht dat Van der Kuit een speler in het stadion club wil en dat hij uiteindelijk de club zal kopen.
quote:Doordat Vitesse nu op -1 punt staat in de Eredivisie, is het gat naar de koploper (PSV) nu 82 punten. Nooit eerder was het gat tussen de hekkensluiter en de koploper zo groot. Voor Vitesse dreigt nu het record van slechtste Eredivisie-ploeg ooit. Dat negatieve record is nu in handen van RBC Roosendaal, dat in 2006 op negen punten eindigde. Vitesse heeft nog vier wedstrijden te gaan om te voorkomen dat het de slechtste Eredivisie-ploeg ooit wordt.
Er is een wachtlijst bij NEC, kijk ook eens hoeveel mensen er mee gaan naar uitwedstrijden, daar staat NEC samen met Feyenoord heel hoogquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zitten bij Vitesse gemiddeld meer man dan dat er in de Goffert passen.
Ze hadden anders bijzonder veel moeite om een bekerfinale uitverkocht te krijgen. Qua achterban scheelt dat niks hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is een wachtlijst bij NEC, kijk ook eens hoeveel mensen er mee gaan naar uitwedstrijden, daar staat NEC samen met Feyenoord heel hoog
Die kaarten voor de bekerfinale waren naar mijn weten redelijk snel uitverkochtquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden anders bijzonder veel moeite om een bekerfinale uitverkocht te krijgen. Qua achterban scheelt dat niks hoor.
Altijd tegen hem.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:13 schreef De_Kraam het volgende:
Overigens zal @:yats inmiddels wel op weg zijn naar de John Frostbrug.
Blijf verder liegen manquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden anders bijzonder veel moeite om een bekerfinale uitverkocht te krijgen. Qua achterban scheelt dat niks hoor.
Als ze nog bestaan tegen die tijd!quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:28 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kunnen nu wel mooi voor de titel gaan.
Ze moesten op 5 april nog berichten via de socials eruit gooien om de laatste kaarten aan de man te brengen. Toen hadden de seizoenkaarthouders, gekoppelde mensen en (nieuwe) clubcardhouders al 2-3 weken de kans gehad om een kaart te halen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijf verder liegen man
https://www.forzanec.nl/n(...)goud-al-uitverkocht/
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:19 schreef Straatcommando. het volgende:
De goffert zit wel altijd goed vol, maar heeft ook een stuk minder capaciteit
Ja, leeg bij PSV.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Bij PSV is het ook leeg en dat wil uitbreiden. Geen zin om nogmaals PSV is een parodie op een voetbalclub te kicken.
HeetWiefquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als HeatWave als woordvoerder zien van de islamitische gemeenschap
17,500 kaarten verkocht.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moesten op 5 april nog berichten via de socials eruit gooien om de laatste kaarten aan de man te brengen. Toen hadden de seizoenkaarthouders, gekoppelde mensen en (nieuwe) clubcardhouders al 2-3 weken de kans gehad om een kaart te halen.
Ze vlogen in het begin ongetwijfeld over de toonbank, maar dat het nog zo lang duurt om slechts 13-14K kaarten (minus genodigden en business) aan de man te brengen in een unieke bekerfinale zegt wel iets over de vergelijkbare groottes van de achterban.
Sterker, Vitesse had de finale sneller uitverkocht in 2018 (?)
[ x ]
Al die studentjes in Nijmegen hebben toch ook niks met NEC johquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:19 schreef Straatcommando. het volgende:
De goffert zit wel altijd goed vol, maar heeft ook een stuk minder capaciteit
Ruim drie weken nadat de kaartverkoop begon. En NEC heeft er net als Feyenoord 3-4K achtergehouden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
17,500 kaarten verkocht.
https://www.gelderlander.(...)club-leeft~a3310636/
Gewoon ruim van tevoren uitverkocht.
Er wonen natuurlijk ook alleen maar studenten in Nijmegenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Al die studentjes in Nijmegen hebben toch ook niks met NEC joh
Ik bedoel dat ik het daarom mooi vind dat NEC toch best een behoorlijke achterban heeft. Nijmegen is geen kleine stad, maar een aanzienlijk deel student dat dus niks met NEC zal hebben. Ik woon overigens zelf in de omgeving van Nijmegen, je hoeft mij niet uit te leggen dat het leeft. Ben PSV'er, maar ik gun NEC het beste.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er wonen natuurlijk ook alleen maar studenten in Nijmegen
De bekerfinale leeft hier echt wel
Zou ook raar zijn als dat niet zo was tochquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er wonen natuurlijk ook alleen maar studenten in Nijmegen
De bekerfinale leeft hier echt wel
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zal een sterretje achter staan, wellicht. Voor figuren als Sportzeloot de absolute hel.
Go Ahead en Fortuna zijn gewoon eredivisie clubs hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als dat niet zo was toch
Al maken ze het wel heel groot, ze hebben eigenlijk alleen wat amateur en KKD clubs uitgeschakeld
Fortunaquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Go Ahead en Fortuna zijn gewoon eredivisie clubs hoor.
Daar heb je wel een punt, Go Ahead was de enige eredivisie clubquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als dat niet zo was toch
Al maken ze het wel heel groot, ze hebben eigenlijk alleen wat amateur en KKD clubs uitgeschakeld
Bij Fortuna keek ik even verkeerd, my bad. Blijft staan dat ze Go Ahead wel gewoon verslagen hebben dus je overdrijft lichtelijk.quote:
Ze hebben 1 eredivisieclub met een mindere begroting uitgeschakeld. Wereldprestatie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bij Fortuna keek ik even verkeerd, my bad. Blijft staan dat ze Go Ahead wel gewoon verslagen hebben dus je overdrijft lichtelijk.
Ach, Ajax verloor van amateurs.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, Go Ahead was de enige eredivisie club
Ajax liep een kampioenschap mis door een club die ging degraderen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, Ajax verloor van amateurs.
Is ook zo, het leeft daar zat. Nec is een volksclub, altijd al geweest.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Al die studentjes in Nijmegen hebben toch ook niks met NEC joh
PSV en Feyenoord doen het best prima. Alles daaronder is Europe onwaardig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:49 schreef Haringkop het volgende:
Toch vind ik het wel zonde dat zo’n club ten onder gaat. De eredivisie holt snel achteruit de laatste jaren.
Woedend, kwaad en uiterst teleurgesteld. @yats komt dit niet meer te boven.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Schuimbekkende @:yats nu op VP
https://www.voetbalprimeu(...)nderlijke-ernst.html
Hij reageert daar net als hier toen en maar wijzen naar anderen, geen medelijden meequote:Op vrijdag 19 april 2024 19:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Woedend, kwaad en uiterst teleurgesteld. @:yats komt dit niet meer te boven.
In Arnhem is iedereen een beetje Turks.quote:
En alsof het wat uitmaakt, ook zonder puntenaftrek waren ze gedegradeerdquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij reageert daar net als hier toen en maar wijzen naar anderen, geen medelijden mee
Klopt zekerquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En alsof het wat uitmaakt, ook zonder puntenaftrek waren ze gedegradeerd
Eens. Die 17 punten zijn op eigen kracht gepakt door Vitesse.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit soort statistieken moet je geen puntaftrek in meenemen imo
Net als dat RBC record
hahah baasquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Trump gaat de boel redden jongons
Inderdaad, clubs uit grote steden degraderen en er komen fietsenstalling clubs uit dorpen voor in de plaats.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:49 schreef Haringkop het volgende:
Toch vind ik het wel zonde dat zo’n club ten onder gaat. De eredivisie holt snel achteruit de laatste jaren.
Over een paar jaar FC Den Bosch in de eredivisie! 👌quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Inderdaad, clubs uit grote steden degraderen en er komen fietsenstalling clubs uit dorpen voor in de plaats.
Den Haag, Groningen, Arnhem, Breda, Maastricht en Leeuwarden daar hoort een eredivisieclub.
Gelukkig komt waarschijnlijk Tilburg terug en verdwijnt Volendam.
Nu valt het nooit zo dat de 18 grootste steden een eredivisieclub hebben, maar er spelen gewoon teveel kleine clubs in de eredivisie. Op basis daarvan is het te hopen dat Excelsior of RKC degradeert en Groningen en Den Haag promoveren. Dat geeft toch iets meer aanzien.
Daar heeft deze intellectueel ook een mening over!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over een paar jaar FC Den Bosch in de eredivisie! 👌
Excelsior komt inderdaad uit een dorpquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Inderdaad, clubs uit grote steden degraderen en er komen fietsenstalling clubs uit dorpen voor in de plaats.
Den Haag, Groningen, Arnhem, Breda, Maastricht en Leeuwarden daar hoort een eredivisieclub.
Nu valt het nooit zo dat de 18 grootste steden een eredivisieclub hebben, maar er spelen gewoon teveel kleine clubs in de eredivisie. Op basis daarvan is het te hopen dat Excelsior of RKC degradeert en Groningen en Den Haag promoveren. Dat geeft toch iets meer aanzien.
En hoe ze op z'n ernhems Vitesse uitspreken!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe Teletekst is uit. Twee sterretjes meer dan Feyenoord.
Ach, in Duitsland spelen clubs zoals HSV, Schalke en Hertha ook gewoon op het tweede niveau. Als je jarenlang wanbeleid voert verdien je het om te degraderen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jezus, ik hoop op karma bij dit soort debielen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar heeft deze intellectueel ook een mening over!
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar heeft deze intellectueel oncoloog ook een mening over!
Fortis op de achtergrond, die is zo oud dat hij inmiddels aan zijn kankerpensioen bezig isquote:
Of zelf verkankerd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Fortis op de achtergrond, die is zo oud dat hij inmiddels aan zijn kankerpensioen bezig is
Dan moeten ze in die grote steden maar eens mensen zoeken om de boel fatsoenlijk te runnen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gelsenkirchen is niet zo'n hele grote stad voor Duitse begrippen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, in Duitsland spelen clubs zoals HSV, Schalke en Hertha ook gewoon op het tweede niveau. Als je jarenlang wanbeleid voert verdien je het om te degraderen.
Ligt eraan hoe obscuur de competitie mag zijn voor dat recordquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu zal er ergens ter wereld ooit wel eens een voetbalcompetitie zijn geweest waar een club elke wedstrijd verloor en op 0 punten eindigde, maar als Vitesse de laatste 4 wedstrijden "gewoon" verliest eindigt het op -1 punt. Dat moet toch haast wel een wereldrecord zijn?
Lol. 96 strafpunten. Zoveel konden ze er niet eens halen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe obscuur de competitie mag zijn voor dat record
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/2015%E2%80%9316_Liga_II#Seria_II_2
Aldi troep dat weerquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar WKN. @:rambodirk @:wereldgozer
2e niveau van een voormalig top 10 land van de UEFA coefficientenlijst is niet eens zo obscuur. Roemenië is qua voetbal diep gezonken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dresden, Duisburg, Bonn. Vooral die laatste is treurig, die hebben niet eens een club in de Regionalligaquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelsenkirchen is niet zo'n hele grote stad voor Duitse begrippen.
Maar je punt staat. Köln speelt ook weleens op het tweede niveau. Fortuna Düsseldorf ook. Dan heb je nog Essen en Wuppertal die qua inwoneraantal ook een Bundesliga-club zouden moeten hebben.
Veel ambtenaren en ook een voorstad van Köln zo ongeveer. Maar wel treurig. In Leverkusen kan het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dresden, Duisburg, Bonn. Vooral die laatste is treurig, die hebben niet eens een club in de Regionalliga
Slecht geleide clubs. Om de haverklap gaan er clubs failliet. Veel spelers die op jonge leeftijd vooral voor het geld kiezen i.p.v. aan loopbaanplanning doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2e niveau van een voormalig top 10 land van de UEFA coefficientenlijst is niet eens zo obscuur. Roemenië is qua voetbal diep gezonken.
Toch is Metalul uit altijd lastig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buiging naar het publiek.quote:
Gelsenkirchen is idd niks, maar Schalke hoort wel in de subtop van de Bundesliga te staan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar je punt staat. Köln speelt ook weleens op het tweede niveau. Fortuna Düsseldorf ook. Dan heb je nog Essen en Wuppertal die qua inwoneraantal ook een Bundesliga-club zouden moeten hebben.
Lekker met 0 - 5 thuis verliezen tegen SC Cambuur in de Eerste Divisie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
Vitesse had nooit uit Nieuw Monnikenhuizen moeten gaan
Dat een stad als Haarlem en/of Apeldoorn geen BVC kan ophoesten, is eigenlijk heel droevig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden eindigde Vitesse als nummer vier nog boven Feyenoord op de ranglijst.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe Teletekst is uit. Twee sterretjes meer dan Feyenoord.
Ja en dit is de prijs die ze ervoor betalen, zoveel ellende voor 1 prijs uiteindelijk, de knvb bekerquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden eindigde Vitesse als nummer vier nog boven Feyenoord op de ranglijst.
Duisburg en Dresden zijn zelfs 3e Liga.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vitesse heeft haast letterlijk destijds het stokje van Haarlem overgenomen (1 seizoen hebben ze samen in de eredivisie gespeeld).quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat een stad als Haarlem en/of Apeldoorn geen BVC kan ophoesten, is eigenlijk heel droevig.
En ik mis ook steeds de noordelijke derby tegen SC Veendam.
Verdiend of onverdiend is niet de discussie, ik denk dat iedereen het wel verdiend vindt voor Vitesse. Neemt wat mij niet weg dat er teveel mooie/grote clubs nu niet op het hoogste niveau spelen en dat vind ik wel zonde voor het aanzien van de competitie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, in Duitsland spelen clubs zoals HSV, Schalke en Hertha ook gewoon op het tweede niveau. Als je jarenlang wanbeleid voert verdien je het om te degraderen.
Voor Nederlandse begrippen zijn Haarlem, Delft, Apeldoorn, Heerlen, Zoetermeer, Amersfoort en Leiden ook grote steden, maar nergens te bekennen in de hoogste 2 divisies. En daaronder komen de beste amateurploegen vaak juist uit dorpen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duisburg en Dresden zijn zelfs 3e Liga.
Gewoon veel meer grote clubs/steden daar, die kunnen dan inderdaad nooit allemaal tegelijk in de Bundesliga spelen. In Engeland zie je natuurlijk hetzelfde, ook daar heel veel grote(re) clubs met veel historie op het 2e en 3e niveau.
Tja, als het aan mij had gelegen dan hadden Haarlem, AGOVV, RBC, Veendam en Wageningen nog gewoon als profclub bestaan. En hadden we net zoals elk ander land op de wereld de promotie/degradatie naar het derde niveau een keer verplicht open gezet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen zijn Haarlem, Delft, Apeldoorn, Heerlen, Zoetermeer, Amersfoort en Leiden ook grote steden, maar nergens te bekennen in de hoogste 2 divisies. En daaronder komen de beste amateurploegen vaak juist uit dorpen.
UT Aradquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het stadion van Roda JC tussen Kerkrade en Heerlen lag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, als het aan mij had gelegen dan hadden Haarlem, AGOVV, RBC, Veendam en Wageningen nog gewoon als profclub bestaan. En hadden we net zoals elk ander land op de wereld de promotie/degradatie naar het derde niveau een keer verplicht open gezet.
Parkstad is wel min of meer 1 agglomeratie inderdaad, waar weliswaar 2 verschillende talen worden gesproken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik dacht dat het stadion van Roda JC tussen Kerkrade en Heerlen lag.
Dan is het vitasquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En hoe ze op z'n ernhems Vitesse uitspreken!
Wel een prof competitie blijkbaar, dus dat telt wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens de eigen site, waar de tweet naar verwijst, een administratief foutje. Fijn, die wederhoor.quote:Op maandag 22 april 2024 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Goh. Die Parry blijkt een charlatan.
Er is ondanks herhaalde verzoeken van de LC NIETS ingeleverd. “Administratief foutje” zeggen ze dan in Arnhem. Dat zegt genoeg over de geldende moraal aldaar.quote:Op maandag 22 april 2024 18:56 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Volgens de eigen site, waar de tweet naar verwijst, een administratief foutje. Fijn, die wederhoor.
Maakt het wat uit? Diarree is ook stront.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik dacht dat het stadion van Roda JC tussen Kerkrade en Heerlen lag.
"Maar door fouten op administratief vlak en het verkeerd inhangen van documenten in het electoraal licentiesysteem is de vooropgestelde deadline niet gehaald. Ondertussen beschikt Patro over een nieuw en volledig dossier 1A, dat wordt overgemaakt aan de licentiecommissie."quote:Op maandag 22 april 2024 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is ondanks herhaalde verzoeken van de LC NIETS ingeleverd. “Administratief foutje” zeggen ze dan in Arnhem. Dat zegt genoeg over de geldende moraal aldaar.
Leuke rubriek blijft dat altijd, het Belgische clubvoetbal.quote:Op maandag 22 april 2024 19:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
"Maar door fouten op administratief vlak en het verkeerd inhangen van documenten in het electoraal licentiesysteem is de vooropgestelde deadline niet gehaald. Ondertussen beschikt Patro over een nieuw en volledig dossier 1A, dat wordt overgemaakt aan de licentiecommissie."
Verder liggen op 3 clubs na alle profclubs onder verscherpt toezicht vanwege de financiële malaise in België, allen een negatief eigen vermogen. Antwerp krijgt een boete voor het overtreden van regels.
Weinig met Vitesse te maken lijkt me. Behalve dat dezelfde Amerikaanse luchtfietser erbij betrokken is.
Ja, bizar hè, we hadden allemaal verwacht dat hij zou zeggen’ik wil meedoen in het rechterrijtje’…quote:Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
John van den Brom wil wel bij Vitesse instappen, maar alleen als Vitesse meedoet om promotie.
Wat een zwendelaar is die man ook.
https://www.ad.nl/nederla(...)p-promotie~a9eb6f74/
Past goed bij het programma.quote:Op maandag 22 april 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:
Leuk, het vitesse lied bij Roosmalen en groenteman nu
Slecht lied wel
Hij stelt het als voorwaarde, niet als ambitie in de zin van we gaan het proberen. M.a.w. hij doet het alleen als hij meer kan uitgeven dan de rest.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, bizar hè, we hadden allemaal verwacht dat hij zou zeggen’ik wil meedoen in het rechterrijtje’…
En een blinde kan nog zien dat Vitesse in 2025/26 zeker niet in de Eredivisie zal voetballen. Dat zou het grootste mirakel allertijden zijn met de portemonnaie die ze hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij stelt het als voorwaarde, niet als ambitie in de zin van we gaan het proberen. M.a.w. hij doet het alleen als hij meer kan uitgeven dan de rest.
Daarom beetje een alibi-sollicitatie.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En een blinde kan nog zien dat Vitesse in 2025/26 zeker niet in de Eredivisie zal voetballen. Dat zou het grootste mirakel allertijden zijn met de portemonnaie die ze hebben.
Ach uiteindelijk is het ook de KKD maar natuurlijk. Vitesse heeft nog steeds best een aardige jeugdopleiding, paar voltreffertjes en je doet zomaar mee. Zie Dordtquote:Op woensdag 24 april 2024 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En een blinde kan nog zien dat Vitesse in 2025/26 zeker niet in de Eredivisie zal voetballen. Dat zou het grootste mirakel allertijden zijn met de portemonnaie die ze hebben.
Jij stelt geen voorwaardes als je ergens aan de slag kan?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij stelt het als voorwaarde, niet als ambitie in de zin van we gaan het proberen. M.a.w. hij doet het alleen als hij meer kan uitgeven dan de rest.
Oh, dat is waar. Maar gezien de afhankelijkheid van Hadji Ben Moussa voor wat kleur op de wangen, krijgen ze wel een aardige taak om de shit te unshitten. Meulensteen, Cornelisse, Tielemans, Pinto zijn voor zolang ze daar willen blijven de enige spelers die er iets van kunnen. Dus heel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk is het ook de KKD maar natuurlijk. Vitesse heeft nog steeds best een aardige jeugdopleiding, paar voltreffertjes en je doet zomaar mee. Zie Dordt
Het ligt er een beetje aan wat Brom bedoelt, bedoelt die dat hij potentie in de jeugd wil zien en in de spelers die volgend jaar ook nog bij Vitesse zouden zijn of bedoeld die er moet geïnvesteerd worden, want dat tweede dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij stelt geen voorwaardes als je ergens aan de slag kan?
Als ze al iets moeten is het inzetten op de jeugd. Herbouw je het imago ook nog eens mee en je hebt Janssen daar als boeg.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat Brom bedoelt, bedoelt die dat hij potentie in de jeugd wil zien en in de spelers die volgend jaar ook nog bij Vitesse zouden zijn of bedoeld die er moet geïnvesteerd worden, want dat tweede dat gaat hem niet worden.
Cornelisse kan er echt niets van.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, dat is waar. Maar gezien de afhankelijkheid van Hadji Ben Moussa voor wat kleur op de wangen, krijgen ze wel een aardige taak om de shit te unshitten. Meulensteen, Cornelisse, Tielemans, Pinto zijn voor zolang ze daar willen blijven de enige spelers die er iets van kunnen. Dus heel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Het is ook niet dat daar een Ted van Leeuwen-achtig figuur rondloopt die in no-time een kampioenswaardig team samenstelt.
"Van den Brom wil zijn Vitesse-hart laten spreken, maar wil direct mee kunnen strijden om promotie. Directeur Edwin Reijntjes liet al doorschemeren dat Vitesse de tijd moet nemen voor een terugkeer en dus lijken beide partijen elkaar niet zomaar te naderen. Reijntjes spiegelde het beeld voor dat Vitesse zich in eerste instantie moet richten op plaats vijf tot en met acht."
VD Brom en Vitesse passen wel bij elkaar, arrogante blaaskaak bij een arrogante clubquote:Op woensdag 24 april 2024 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom beetje een alibi-sollicitatie.
Jawel, maar ik ga dan niet doen alsof ik de clubman ben met liefde voor de club, etc.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij stelt geen voorwaardes als je ergens aan de slag kan?
Een realistisch man die geen zin heeft om voor plek 8 mee te doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga dan niet doen alsof ik de clubman ben met liefde voor de club, etc.
Ja, want Janssen is een goed voorbeeld voor de jeugd. Die heeft perfect aangetoond dat als je de hele jeugdopleiding door rookt en zuipt dat je dan alles uit je talent haalt.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ze al iets moeten is het inzetten op de jeugd. Herbouw je het imago ook nog eens mee en je hebt Janssen daar als boeg.
Vast, maar het is een rasechte Arnhemmer die ook een aardig balletje kon trappenquote:Op donderdag 25 april 2024 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want Janssen is een goed voorbeeld voor de jeugd. Die heeft perfect aangetoond dat als je de hele jeugdopleiding door rookt en zuipt dat je dan alles uit je talent haalt.
Het is een rokende en zuipende tokkie die met de juiste mentaliteit de absolute wereldtop had kunnen halen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vast, maar het is een rasechte Arnhemmer die ook een aardig balletje kon trappen
Prima, maar dan moet ie dus niet de betrokken clubman acteren.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een realistisch man die geen zin heeft om voor plek 8 mee te doen.
Hij heeft er laatst nog een kort interview over gegeven, dat er meer in had gezeten als hij zich meer als prof had gedragen en geleefd. Alleen wilde hij dat niet omdat hij liever "leefde"quote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een rokende en zuipende tokkie die met de juiste mentaliteit de absolute wereldtop had kunnen halen.
Hij is het uithangbord voor hoe het niet moet en dat hij op het schild wordt gehesen is exact waarom Vitesse nooit een topclub zal zijn.
Ik zie niet in waarom niet. Van ‘t schip speelde ook de betrokken clubman maar wou ondertussen ook versterking en kreeg Henderson..quote:Op donderdag 25 april 2024 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet ie dus niet de betrokken clubman acteren.
Gelukkig hebben we die ambitie ook niet (meer).quote:Op donderdag 25 april 2024 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een rokende en zuipende tokkie die met de juiste mentaliteit de absolute wereldtop had kunnen halen.
Hij is het uithangbord voor hoe het niet moet en dat hij op het schild wordt gehesen is exact waarom Vitesse nooit een topclub zal zijn.
Doneren we dan niet indirect aan die Rus?quote:
Die Rus moet toch sowieso opdonderen van de licentiecommissie?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doneren we dan niet indirect aan die Rus?
Of ja, 'we', haha, no way dat Vitesse een cent krijgt van mij.
Kies er maar eentje, gebasht wordt er tochquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Best lastig te volgen met die verschillende Vitesse topics in MyAt
Die laffe herder staat er goed op met zijn kopschoppen.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:15 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Lekker onderling knokken. Want waarom ook niet
Inderdaad, hopelijk wordt hij goed lang vastgezet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die laffe herder staat er goed op met zijn kopschoppen.
Moet gewoon mogen.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die laffe herder staat er goed op met zijn kopschoppen.
Leeft dat een beetje ?quote:Op maandag 20 mei 2024 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch nog een Gelderse derby tegen De Graafschap.
Bijzonder wel.quote:
Maar ook minder dan een wedstrijd tegen NEC.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zal allicht meer leven dan een wedstrijd tegen pak hem beet Telstar of Helmond Sport.
Smakelijk gelachen om dit 'shots fired' stuk.quote:Gelredome-eigenaar: ‘Zal nooit de huur verlagen’
Gelredome-eigenaar Michael van de Kuit is niet van plan om mee te werken aan het voorstel dat Maasbert Schouten heeft met Vitesse. Schouten heeft twaalf miljoen over voor Vitesse, maar stelt als voorwaarde dat Vitesse break-even gaat draaien. Om dat te kunnen halen, is volgens hem verlaging van de stadionhuur nodig.
‘Het plan om met een sluitende begroting te werken, is op zich prima’, zegt Van de Kuit. ‘Maar het zal nooit gebeuren, want de beste man heeft het geld niet voor Vitesse. Als hij geld zou hebben, dan zou hij ook de huur kunnen betalen. Hij probeert zich nu als groot redder te manifesteren, maar weet dat ik als verhuurder nooit de huur zal verlagen. Daarom kan hij zijn plannen presenteren en ego oppoetsen. Meer is het niet.’
‘Wij zouden het jammer vinden als Vitesse verdwijnt’, vervolgt Van de Kuit. ‘Maar na de huuropzegging door Vitesse, zes jaar geleden, hebben we daar al rekening mee gehouden. Uiteraard hebben we toen een plan B gemaakt. Dat kan dan weer uit de kast.’
Van de Kuit heeft ook nog een tip voor Schouten, die al eens eerder Vitesse-eigenaar was: ‘Als hij nu zo graag die club wil overnemen, laat hem dan eerst die miljoenen die hij er destijds aan heeft verdiend terugstorten. Dat is wel het minste wat hij kan doen. Want laten we eerlijk zijn, Maasbert Schouten heeft al het gedoe rond Vitesse veroorzaakt door de verkoop aan Jordania.’
Schouten zegt te verwachten dat de Gelredome-baas vroeg of laat gaat bewegen, Van de Kuit daarentegen voorspelt dat ze niet aan de onderhandelingstafel belanden. ’Als je zoals Maasbert Schouten een persbericht uitstuurt dat je in 2026 weer in de Quote 500 staat, heb je de wedstrijd al verloren.’
VIPRO artikel ook met Maasbertgod gelezen? Die gaat er ook weer vol voor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen om dit 'shots fired' stuk.
Ik ga het NU lezenquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VIPRO artikel ook met Maasbertgod gelezen? Die gaat er ook weer vol voor.
Vitesse gaat volgend jaar voor de landstitel.
Die 20 miljoen gaat wel bij elkaar geraapt worden en Van der Kuit dus ook gewoon netjes zijn huurinkomsten vermoed ik.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja die twee spelen hoog spel via de media om het beste eruit te slepen.
Ben benieuwd waar dat gaat eindigen.
quote:"Ik denk dat er behoefte is aan rigoureuze stappen, met één leider die heel consequent gaat bewaken dat Vitesse niet boven zijn stand leeft", aldus Schouten in gesprek met Voetbal International.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |