Ambtenaar van burgerlijke stand om het huwelijk te voltrekken.quote:Op maandag 8 april 2024 12:05 schreef [quote]
[b]Op maandag 8 april 2024 12:05 schreef lojanda het volgende:lojanda het volgende:[/b]
[..]
Dat is ook heel raar. Daar hadden ze beter iemand anders voor kunnen kiezen. Zag er ook echt overdressed uit.. leek wel een trouwpak wat hij aan had
Die zit echt volquote:Op maandag 8 april 2024 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
Randy prutsen met de steelstofzuiger om die schoon te maken
Cursus gevolgd bij Dilano denk ikquote:Op maandag 8 april 2024 12:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
En weer kwam je voorspelling niet uit
De gebruiksaanwijzing staat er op en hij zag het niet eensquote:Op maandag 8 april 2024 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
bommetjevol
maar hij rockt hem wel
nee ik ben voor Glenn, Jimmy is zo vals geweest in BB is niet normaal meer en ook hij is 1 grote poppenkast met als hij weet op TV te wezen een hele andere act opvoerenquote:Op maandag 8 april 2024 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik mee akkoord zijn. Glenn zou een blamage zijn als dat de winnaar dit jaar gaat zijn, net zo'n soort rol als wat Bart had dus het zou leuk zijn als Jimmy het wordt. Past ook helemaal in de wokeness tijd van nu, lekker LBGTQ.
quote:Op maandag 8 april 2024 12:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing staat er op en hij zag het niet eens
Misschien was dat wel de notaris die haar telkens terug het huis in liet komenquote:Op maandag 8 april 2024 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook heel raar. Daar hadden ze beter iemand anders voor kunnen kiezen. Zag er ook echt overdressed uit.. leek wel een trouwpak wat hij aan had
Maar wat gaat er ook een rust van uit.......quote:Op maandag 8 april 2024 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Randy; wauw man..
hij komt erachter dat het makkelijker kan
Niet.. hij wist dat Dilano kwamquote:Op maandag 8 april 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
Het 1 en ander gemist.
Hoe toevallig was het dat juist Jimmy daar zo vroeg rondliep?
Hij had een secret mission, maar wist niet wie er zou komen. Hij wist dat hij met iemand een ontbijtje zou gaan makenquote:
Sjonnie.. van Sjonnie & Anitaquote:Op maandag 8 april 2024 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
Het kost Randy wat moeite om de stofzuigerstofkast open te krijgen. Zegt hij tegen zichzelf: ben je nu echt zo'n Sjonnie die dat niet kan.
Sjonnie?
Wie is Sjonnie?
Kan nu niet zeggen dat Glenn een echt smaakmaker is geweest, meer een schoothondjequote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Glenn en Jimmy samen overblijven.
Randy is een schatje, maar geen smaakmaker van dit programma geweest
En Alice mag van mij per direct vertrekken in haar onderbroek. Die heeft niet meer gedaan dan wat mensen tegen elkaar opzetten als ze even niet voor de spiegel zat of buiten in een stoel lag of haar melik vol aan het stouwen was.
Wist het gisteravond al maar mocht niks zeggen was gelijk zijn geheime opdracht voor 1000 euro.... maar is niet gelukt.quote:Op maandag 8 april 2024 12:15 schreef spapaars het volgende:
Het 1 en ander gemist.
Hoe toevallig was het dat juist Jimmy daar zo vroeg rondliep?
Ik heb ff gegoogled want dat zegt me niks.quote:
idd glenn mag weg, maar hij is denk ik meest populaire helaasquote:Op maandag 8 april 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nu niet zeggen dat Glenn een echt smaakmaker is geweest, meer een schoothondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |