Voor m'n binnentemperatuur ga ik hier heel gretig gebruik van maken, maar Jezus Christus wat een enorme armoequote:Op donderdag 11 april 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
Ben blij dat ik zondag t/m donderdag in Nederland mis. Wat een sneue treurnis. Triest
[ x ]
Buiten 9-11 graden maandag t/m zondagquote:Op donderdag 11 april 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor m'n binnentemperatuur ga ik hier heel gretig gebruik van maken, maar Jezus Christus wat een enorme armoe
April is ook afgeschreven zo. In mei ga ik op vakantie, dan zal het wel prachtig weer zijn. Dat gun ik jullie.
Lekker, alleen jammer van de regenquote:Op vrijdag 12 april 2024 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Buiten 9-11 graden maandag t/m zondag
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor m'n binnentemperatuur ga ik hier heel gretig gebruik van maken, maar Jezus Christus wat een enorme armoe
April is ook afgeschreven zo. In mei ga ik op vakantie, dan zal het wel prachtig weer zijn. Dat gun ik jullie.
Na het weekend een koud weertype, hopelijk in mei gevolgd door een klam weertype met veel onweer.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
Ben blij dat ik zondag t/m donderdag in Nederland mis. Wat een sneue treurnis. Triest
[ x ]
It giet oanquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
Van 20/21 naar 10/11 graden volgende week. Tjemig de pemig. Dat wordt weer erwtensoep en rookworst jongens!
Paar mooie lentedagen, maar verder is de herfst lastig te verdrijven. 9-11 graden half april. Lijkt vorig jaar wel. Trieste treurnis.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
Van 20/21 naar 10/11 graden volgende week. Tjemig de pemig. Dat wordt weer erwtensoep en rookworst jongens!
De winterjas hangt na die paar frisse dagen in de 'winter' al lang weer in de mottenballen, daar komt 'ie voorlopig ook niet meer wegquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week kun je weer je winterjas aan in de ochtend. Wat een verschil met nu.
Alles is nuquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het weekend staat voor de deur, het wordt mooi weer.Gaan we hier al mauwen over volgende week.
Wat een lekker stel zijn jullie toch ook.
Haha! Wat een treurnis weer. Je moet echt genieten van de spaarzaam en unieke mooie dagen want de frisse trieste temperaturen overheersen wel.quote:
April doet wat ie wil, zo blijkt maar weer eens..quote:
Neequote:Op vrijdag 12 april 2024 11:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Manmanman, hopelijk trekt het vanaf de meivakantie nog weer wat bij.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Manmanman, hopelijk trekt het vanaf de meivakantie nog weer wat bij.
Klopt. Toch heb ik het idee dat we wat meer mooie dagen hebben dan het voorjaar een jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Even van genieten vandaag en morgen, daarna weer herfstig
Koud genoeg om insecten te vermoordenquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Even de te hoge gemiddelde temperatuur omlaag brengen volgende week.
Hopelijk geen serieuze vorst meer ivm fruitoogsten
quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koud genoeg om insecten te vermoorden
DAT WERKT NIET ZO FFSquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koud genoeg om insecten te vermoorden
Echt welquote:
Kill them with firequote:Op vrijdag 12 april 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt wel
Het moet alleen ook nog droog zijn om echt zeker te weten dat die !@#¤%@@¤%@%¤@&¤!%&*#^#^&*^@¤&*¤@¤&¤@%¤# muggen allemaal ten onder gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dag zonquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
14.30u en nog steeds geen zon
Dat was niet afgesproken voor vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:33 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Coco
Hier wel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
14.30u en nog steeds geen zon
Dat was niet afgesproken voor vandaag![]()
![]()
Je moet er toch niet aan denken. In Nederland wordt het al sneu genoegquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:12 schreef Dven het volgende:
Bij m'n pa in Noord-Zweden volgende week weer vorst overdagMaar goed, er ligt ook nog bijna een meter ijs op het meer
Zijn waarschijnlijk toch al omver gewaaid.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:24 schreef heywoodu het volgende:
De tulpenvelden schijnen langzamerhand mooi te worden, dus zo maar eens naar Flevoland fietsen en daar een tijdje rondrijden....nu is het toch wel een beetje matig van die wind.
Ftfyquote:
die gaan al bijna gekopt wordenquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:24 schreef heywoodu het volgende:
De tulpenvelden schijnen langzamerhand mooi te worden, dus zo maar eens naar Flevoland fietsen en daar een tijdje rondrijden....nu is het toch wel een beetje matig van die wind.
Die van vandaag snap ik alleen niet?quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:32 schreef ACT-F het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Volgende week:
[ afbeelding ]
Zonnetje aan en fysiek bezig zijn in de luwte. Dan is 22 graden 'warm' vergeleken met de afgelopen temperaturen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die van vandaag snap ik alleen niet?
Valt mee, het hele gebeuren is pas net begonnen. Morgen zelfs de feestelijke opening in (godbetert) Drontenquote:
haha, ben je er dus ook ingetrapt, dingen brengen hun geld niet op.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:52 schreef Djeez het volgende:
Dinsdag komen ze de zonnepanelen op het dak leggen, maar ik vrees dat het wordt verzet. Die dingen zijn toch compleet nutteloos dit jaar, met de vermeende opwarming van de aarde
Geen idee, wordt in ieder geval minder geklaagdquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken. In Nederland wordt het al sneu genoeg
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, ben je er dus ook ingetrapt, dingen brengen hun geld niet op.
oh dacht dat het seizoen drie weken te vroeg wasquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee, het hele gebeuren is pas net begonnen. Morgen zelfs de feestelijke opening in (godbetert) Dronten
Veel velden waar het nog moest beginnen overigens, maar ook veel waar het er al heel mooi bij stond
Forse wind wel, maar dat was alleen voor de benen vervelend. Verder wel lekker, want zonder wind was het zowaar warm in de volle zon.
Neuh, een weekje eerder dan normaal, ongeveerquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dacht dat het seizoen drie maanden te vroeg was
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, een weekje eerder dan normaal, ongeveer
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, een weekje eerder dan normaal, ongeveer
Ik weet ook, het is zoals het is 😉quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee, wordt in ieder geval minder geklaagd
Vandaag alle ramen open en hopen dat de verwarming paar dagen niet aan hoeftquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
Geniet maar van de laatste aangename dag vandaag want daarna is het sowieso 10-12 dagen klaar. Morgen nog een beetje. Kan de verwarming weer aan
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vandaag alle ramen open en hopen dat de verwarming paar dagen niet aan hoeft
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die is hier sowieso al al een maand of zo uit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met deze warme dagen kom ik prima komende weken door zo der stokenquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
Geniet maar van de laatste aangename dag vandaag want daarna is het sowieso 10-12 dagen klaar. Morgen nog een beetje. Kan de verwarming weer aan
Nee hoor, ik heb altijd wel zinquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Is het nou zoooo moelijk om eens een keer 5/6/7 aaneengesloten dagen zin te hebben?
Niet iedereen woont in een energielabel A+++ huisquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met deze warme dagen kom ik prima komende weken door zo der stokenheb de hele winter de verwarming amper aangehad
Mensen die in het moment leven zijn gelukkiger.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Waar gisteren de beloofde zon niet is gaan schijnen, is ie er nu wel.
Mondjesmaat weliswaar (op dit moment weer even grijs), maar toch.
Temperatuur net als gisteren dikke prima
Morgen grijs, doch droog.
De rest van de week tot en met vrijdag wederom grijs, met veel kans op buien.
Het zal eens niet.
Is het nou zoooo moelijk om eens een keer 5/6/7 aaneengesloten dagen zon te hebben?
Wordt er zo moedeloos van, dat eeuwige zonloze grijs![]()
![]()
Ja dat herken ik hoor..bij mijn vriend koude hoek onderin flat hebben we ook zomers vaak de verwarming aan. Sowieso is die woning erg koud. Met hete zomers schuil ik daarquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een energielabel A+++ huis
Ik woon in een matig geļsoleerde kas, dus ik haal het nu ook wel, maar mijn buren aan de schaduwkant zitten gewoon nog in de kou.
Hier trekt de warmte gewoon het hele gebouw in in de zomer, ook aan de schaduwkant zullen ze brandenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat herken ik hoor..bij mijn vriend koude hoek onderin flat hebben we ook zomers vaak de verwarming aan. Sowieso is die woning erg koud. Met hete zomers schuil ik daaromdat mijn woning dan vaak oververhit is
leuk dat zwaar geisoleerde maar zomers niet echt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier trekt de warmte gewoon het hele gebouw in in de zomer, ook aan de schaduwkant zullen ze branden
Het kan zelfs zo erg worden dat het water uit de kraan een tijdje lauw is.
Dat laatste ben ik hier ook wel gewend ja, soms wordt het na een tijdje koeler, maar in die hete zomermaanden is (echt) koud water uit de kraan een utopiequote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier trekt de warmte gewoon het hele gebouw in in de zomer, ook aan de schaduwkant zullen ze branden
Het kan zelfs zo erg worden dat het water uit de kraan een tijdje lauw is.
Daarom altijd een stuk of 5-6 halve liter flesjes kraanwater in de koelkast, zodat je altijd koud water hebtquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik hier ook wel gewend ja, soms wordt het na een tijdje koeler, maar in die hete zomermaanden is (echt) koud water uit de kraan een utopie
Ligt naast de halve liters schültenbrau zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarom altijd een stuk of 5-6 halve liter flesjes kraanwater in de koelkast, zodat je altijd koud water hebt
Die zijn voor het het ontbijt, in de voortuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ligt naast de halve liters schültenbrau zeker
Flikker opquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ervan uit dat Koningsdag wederom in het water zal vallen. Dan is het altijd guur en regenachtig, pas in mei heb je kans op iets beter weer. En nog blijven mensen geloven in de opwarming van de aarde, aangewakkerd door terroristen als Extinction Rebellion en politici als Timmerfrans
Ik vind Koningsdag een kutfeestquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ervan uit dat Koningsdag wederom in het water zal vallen. Dan is het altijd guur en regenachtig, pas in mei heb je kans op iets beter weer. En nog blijven mensen geloven in de opwarming van de aarde, aangewakkerd door terroristen als Extinction Rebellion en politici als Timmerfrans
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |