Klinkt wel als goed gejatquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:01 schreef spapaars het volgende:
Op SBS
In januari begint grote gezinnen op vakantie.
Nog zo'n format dat schaamteloos gejat is.
Daar is SBS een kampioen in..
Ja zeiden wij ook alquote:
Dan scheelt het nog hoeveel kinderen je hebt.quote:Op zondag 29 december 2024 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over chaos gesproken....
Ik ben zelf extreem georganiseerd en kom ook uit zo'n familie, dus even een vraagje: zijn deze gezinnen allemaal nou zo extreem chaotisch (later vertrekken dan gepland en zo, kinderen alle kanten op en zo voort en zo verder) of is dat normaal en ben ik zo georganiseerd?
Persoonlijk zou ik horendol van de stress worden en de chaos die zij lijken te hebben
Kan me wel voorstellen dat zoveel mensen voor meer onrust zorgen, maar als je een vertrektijd noemt, sta je toch vijf minuten van te voren klaar en zo... dat kun je jong aanleren
Ik vraag me weleens af (ook destijds bij de Buddenbrucks) hoe die buren dat belevenquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Lekker op verkansie in de eigen tuin. Hoef je ook niet te douchen met zo'n zwembad erin. Bespaart je toch weer 1 euro op het water
Naja... ik krijg half stress van die lui johquote:Op zondag 29 december 2024 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dan scheelt het nog hoeveel kinderen je hebt.
Maar bij die Marokkaanse familie zou het makkelijk lukken.
Ja!quote:Op zondag 29 december 2024 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af (ook destijds bij de Buddenbrucks) hoe die buren dat beleven
Ik heb het alleen nog maar over buitenquote:Op zondag 29 december 2024 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
Ik zou er niet aan moeten denken dat zo'n gezin bij ons in het portiek kwam wonen. Ook al zijn ze netjes, zoveel mensen geven gewoon wel veel geluid
Zonder dat ze vervelend zijn of asociaal. Mensen maken geluid
En je had in het begin ook dat gezin met dat kind met Down, daar zou ik ook niet graag gewoond hebben. Of in het begin dat Surinaamse gezin... die met hun instrumenten en keiharde televisie telkens.
Als ze er zelf echt last van zouden hebben, zouden ze er wel wat aan doen. Al begrijp ik wel dat je wat makkelijker wordt met tijd met zo'n groot gezin.quote:Op zondag 29 december 2024 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over chaos gesproken....
Ik ben zelf extreem georganiseerd en kom ook uit zo'n familie, dus even een vraagje: zijn deze gezinnen allemaal nou zo extreem chaotisch (later vertrekken dan gepland en zo, kinderen alle kanten op en zo voort en zo verder) of is dat normaal en ben ik zo georganiseerd?
Persoonlijk zou ik horendol van de stress worden en de chaos die zij lijken te hebben
Kan me wel voorstellen dat zoveel mensen voor meer onrust zorgen, maar als je een vertrektijd noemt, sta je toch vijf minuten van te voren klaar en zo... dat kun je jong aanleren
Touchéquote:Op zondag 29 december 2024 14:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als ze er zelf echt last van zouden hebben, zouden ze er wel wat aan doen. Al begrijp ik wel dat je wat makkelijker wordt met tijd met zo'n groot gezin.
Niet alleen de tassen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef amaranta het volgende:
Dat met die trein… is het normaal dat er een wijziging is van een station naar een compleet ander station? En dat je daar dan geen bericht of niks van krijgt?
Als je gereserveerd hebt dan krijg je daar toch wel een mail van oid?
Ik zie bij de Bakhcha meiden overigens alleen dure designer tassen. jacquemus, Zadig et Voltaire, Vuitton, Marc Jacobs. Doen ze goed.
De Heer is er voor iedereen…quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Verida het volgende:
wat ontzettend sneu voor die jongen dat hij nu dat orgel van pa op zijn kamer krijgt. En dan erbij dat hij dus nu elke morgen pa, al orgelspelend ziet en hoort als hij wakker wordt.
dat wil je toch niet als puber?
Ja... dat vind ik ook niet kunnen... überhaupt iedereen wakker maken met dat orgel... (ook leuk voor de buren)quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Verida het volgende:
wat ontzettend sneu voor die jongen dat hij nu dat orgel van pa op zijn kamer krijgt. En dan erbij dat hij dus nu elke morgen pa, al orgelspelend ziet en hoort als hij wakker wordt.
Dat van die trein vond ik ook bijzonder!quote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef amaranta het volgende:
Dat met die trein… is het normaal dat er een wijziging is van een station naar een compleet ander station? En dat je daar dan geen bericht of niks van krijgt?
Als je gereserveerd hebt dan krijg je daar toch wel een mail van oid?
Ik zie bij de Bakhcha meiden overigens alleen dure designer tassen. jacquemus, Zadig et Voltaire, Vuitton, Marc Jacobs. Doen ze goed.
Is alweer verhuisd naar de kleintjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Verida het volgende:
Had ik nog niet meegekregen, maar het lijkt me ook niet meer dan normaal dat het van zijn kamer weggehaald is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is alweer verhuisd naar de kleintjes
Inderdaad. Zo’n kleine kamer en dan ook nog een orgel voor papa erin zetten. En dat überhaupt in de kamer van je puberzoon neerzetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ik nog niet meegekregen, maar het lijkt me ook niet meer dan normaal dat het van zijn kamer weggehaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |