Dat van die trein vond ik ook bijzonder!quote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef amaranta het volgende:
Dat met die trein… is het normaal dat er een wijziging is van een station naar een compleet ander station? En dat je daar dan geen bericht of niks van krijgt?
Als je gereserveerd hebt dan krijg je daar toch wel een mail van oid?
Ik zie bij de Bakhcha meiden overigens alleen dure designer tassen. jacquemus, Zadig et Voltaire, Vuitton, Marc Jacobs. Doen ze goed.
Is alweer verhuisd naar de kleintjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Verida het volgende:
wat ontzettend sneu voor die jongen dat hij nu dat orgel van pa op zijn kamer krijgt. En dan erbij dat hij dus nu elke morgen pa, al orgelspelend ziet en hoort als hij wakker wordt.
dat wil je toch niet als puber?
Had ik nog niet meegekregen, maar het lijkt me ook niet meer dan normaal dat het van zijn kamer weggehaald is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is alweer verhuisd naar de kleintjes
Inderdaad. Zo’n kleine kamer en dan ook nog een orgel voor papa erin zetten. En dat überhaupt in de kamer van je puberzoon neerzetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ik nog niet meegekregen, maar het lijkt me ook niet meer dan normaal dat het van zijn kamer weggehaald is.
Nee dat is echt stom.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:41 schreef Verida het volgende:
wat ontzettend sneu voor die jongen dat hij nu dat orgel van pa op zijn kamer krijgt. En dan erbij dat hij dus nu elke morgen pa, al orgelspelend ziet en hoort als hij wakker wordt.
dat wil je toch niet als puber?
En de sleutel van de kerk hebben ze zelf. Ga dan lekker daar orgel/piano spelen lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:05 schreef derLudolf het volgende:
Trouwens, zowel een orgel als een piano. Lekkere ruimtevreters in een kleine woning
Het is echt te sneu voor woorden, na het succes van IkVertrek komen ze nu met deze onzin bij SBS.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:07 schreef golfer het volgende:
En wat doet SBS6? Die kopiëren het concept en komen vanaf vandaag met 'Grote gezinnen, grote vakanties'
[ afbeelding ]
Familie linksboven is van waar doen ze het van. Zaten in schuldsanering oid. Weet het niet meer precies.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:07 schreef golfer het volgende:
En wat doet SBS6? Die kopiëren het concept en komen vanaf vandaag met 'Grote gezinnen, grote vakanties'
[ afbeelding ]
Klopt:quote:Op maandag 6 januari 2025 12:28 schreef amaranta het volgende:
Familie linksboven is van waar doen ze het van. Zaten in schuldsanering oid. Weet het niet meer precies.
Hadden overal leningen voor in ieder geval.
Gekeken, het zijn ook wel een bijzonder stel mensen wat hier aan meedoen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:07 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nu de herhaling te kijken. Is hier een apart topique voor? Ik heb zovéél vragen en opmerkingen….quote:Op maandag 6 januari 2025 22:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gekeken, het zijn ook wel een bijzonder stel mensen wat hier aan meedoen.
Volgens mij is alleen die familie uit Enschede redelijk normaal en geordend. Wel medelijden met vaders, 8 vrouwen in huis
Volgens mij (nog) niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:09 schreef amaranta het volgende:
[
Ik zit nu de herhaling te kijken. Is hier een apart topique voor? Ik heb zovéél vragen en opmerkingen….
Zelfs Maarten keek erbij alsof hij eigenlijk opstandig iets anders wilde zingen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef havanagila het volgende:
Dat suffe christelijke gezin en hun jezusliedjes......
Ieder zijn overtuiging toch? Zij geloven in hun god en blijkbaar geeft dit hun kracht, stabiliteit en zin aan het leven. Niks mis mee, ik vind dat ze juist heel prettig overkomen daardoor. Ze dringen hun geloof niet op naar mijn gevoel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef havanagila het volgende:
Ik denk dat Maarten wat vast zit in de vele emoties, wat mij niet onlogisch lijkt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs Maarten keek erbij alsof hij eigenlijk opstandig iets anders wilde zingen.
Ja walgelijk! Stel je voor dat mensen met een gezin met jonge kinderen een liedje zingen. Voor het eten nog wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef havanagila het volgende:
Of dat iemand op het internet dat truttig vindt, de horror.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja walgelijk! Stel je voor dat mensen met een gezin met jonge kinderen een liedje zingen. Voor het eten nog wel.
Heb je hun verjaardagsliedje nog niet gehoord?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:30 schreef havanagila het volgende:
Nee. De heer zij geprezen. Brrrrquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je hun verjaardagsliedje nog niet gehoord?
Het was iets als in, 'De heer heeft je weer een jaar gespaard' en dat klonk best luguber.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nee. De heer zij geprezen. Brrrr
Ohhh.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het was iets als in, 'De heer heeft je weer een jaar gespaard' en dat klonk best luguber.
Dat waren niet zij die dat zongen, maar de familie schippersbootquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het was iets als in, 'De heer heeft je weer een jaar gespaard' en dat klonk best luguber.
Och die zongen wij vroeger ook in de kerkquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |