Nee hoor, ik lees het prima. Het verschil is alleen dat genoeg mensen alsnog zeggen als iets kut is, maar het niet normaal vinden om artiesten zelf keihard te grond in te beuken. Het is een keuze om dat als iets negatiefs te zien.quote:Op maandag 8 april 2024 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog eens lezen.
Er werd vanavond helemaal niemand finaal afgebrand. Oh ja Aran. Alweer.quote:Op maandag 8 april 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
Moet dit meta-gezever nou elke keer.Tering, wordt echt minder leuk zo om dit topic te lezen hoor.
Als iets je niet aanstaat, niet op reageren. Als je een bepaalde dynamiek niet leuk vind, ga er dan tegenin of breng zelf andere onderwerpen aan. Beetje pittig mag af en toe wel, maar iemand finaal afbranden niet.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Gr gr. de pseudo-mod.![]()
Aran wordt overal 'songfestivalkenner' genoemd maar maakt keer op keer hele domme fouten of zegt gewoon dingen die niet kloppen. Dan is het logisch dat mensen dat irritant vinden, zeker als hij iedere keer zo'n groot podium krijgt om artiesten de grond in te boren terwijl hij de helft van de tijd zijn werk eigenlijk niet goed doet.quote:Op maandag 8 april 2024 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er werd vanavond helemaal niemand finaal afgebrand. Oh ja Aran. Alweer.
Ja, een Trijntje had ook wel iets tragisch met hoe slecht dat nummer was en de staging gezien het wel een goede zangeres is. Ik heb juist het idee dat social media dynamiek veel harder aan het worden is juist de laatste jaren. Mensen die onder meerdere foto's van een artiest op instagram gaan zeggen dat die gene te lelijk is om mee te doen aan ESF en die comments ook nog hoog komen te staan door likkes, moeten we ook niet normaal gaan vinden. Hier kwamen ook al mensen langs om Joost "mongooltje" te noemen. Laten we dat niet normaal maken.quote:Op maandag 8 april 2024 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees het prima. Het verschil is alleen dat genoeg mensen alsnog zeggen als iets kut is, maar het niet normaal vinden om artiesten zelf keihard te grond in te beuken. Het is een keuze om dat als iets negatiefs te zien.
Vocaal, daar stress ik dan wel een beetje over.quote:Op maandag 8 april 2024 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow, het maakt me erg nieuwsgierig hoe EIC en die NP gaat doen. Alleen op het podium gaat staan, of daar al ook een actje uitvoert. En vooral hoe hij vocaal overeind blijft. Dat was bij z'n show in 013 wel prima, maar toch, vond het nog niet heel stabiel.
Is meteen de dag na EiC, dus meteen vliegtuig in en door naar persmoment in Stockholm waarschijnlijk. Viel wel slecht dit weekend bij een aantal artiesten dit weekend. Na zaterdag Barcelona en zondag Londen, twee pre parties in 1 weekend.quote:Op maandag 8 april 2024 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
Zat een beetje op de website van de Nordic Pre party te kijken, omdat Joost daar ook optreed. Wat me opviel, is dat ze eigenlijk nergens de datum van hun event noemen. Apart wel.
Anyhow, het maakt me erg nieuwsgierig hoe EIC en die NP gaat doen. Alleen op het podium gaat staan, of daar al ook een actje uitvoert. En vooral hoe hij vocaal overeind blijft. Dat was bij z'n show in 013 wel prima, maar toch, vond het nog niet heel stabiel.
Scheelt wel dat Joost meer vocale vrijheid heeft dan iemand die bijvoorbeeld een ballad moet zingen en alle noten moet halen.quote:Op maandag 8 april 2024 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vocaal, daar stress ik dan wel een beetje over.
En juist omdat Aran () volgens mij zei dat Joost daar geen zorgen over moest maken, vertrouw ik erop. Ik wacht het gewoon af. Trust the process.
Ah, dat is een idd een goeie.quote:Op maandag 8 april 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Scheelt wel dat Joost meer vocale vrijheid heeft dan iemand die bijvoorbeeld een ballad moet zingen en alle noten moet halen.
Jup ik ook.quote:Op maandag 8 april 2024 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vocaal, daar stress ik dan wel een beetje over.
En juist omdat Aran () volgens mij zei dat Joost daar geen zorgen over moest maken, vertrouw ik erop. Ik wacht het gewoon af. Trust the process.
Precies ja. En natuurlijk ook een FOK ding wel, in bepaalde subforums hier. Daar kun je ook alles maar zeggen en dan kom je hier en heeft ineens niet iedereen daar zin in. En dan meteen van de leg zijn, tsja zegt inderdaad veel over de online cultuur die er tegenwoordig heerst.quote:Op maandag 8 april 2024 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, een Trijntje had ook wel iets tragisch met hoe slecht dat nummer was en de staging gezien het wel een goede zangeres is. Ik heb juist het idee dat social media dynamiek veel harder aan het worden is juist de laatste jaren. Mensen die onder meerdere foto's van een artiest op instagram gaan zeggen dat die gene te lelijk is om mee te doen aan ESF en die comments ook nog hoog komen te staan door likkes, moeten we ook niet normaal gaan vinden. Hier kwamen ook al mensen langs om Joost "mongooltje" te noemen. Laten we dat niet normaal maken.
Wat hij kan zingen, zingt hij in mijn ogen gewoon prima. Ik bedoel, Joost is geen zanger, gaat hij ook niet worden, en dat Euro-pa-pa-pa-papapapa gedeelte gaat hij niet kunnen zingen (als hij dat wel kan is het gelijk een kandidaat-jurywinnaarquote:Op maandag 8 april 2024 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
Zat een beetje op de website van de Nordic Pre party te kijken, omdat Joost daar ook optreed. Wat me opviel, is dat ze eigenlijk nergens de datum van hun event noemen. Apart wel.
Daar heb ik ook wel een beetje stress over, vooral als hij erbij gaat tanzen. Maar gek genoeg deed de live video me veel meer dan de officiële videoclip.quote:Op maandag 8 april 2024 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jup ik ook.
Denk dat ie twee voordelen heeft;
- de backings die tegenwoording op band mogen, dat ondersteunt matige zangers toch best wel veel is gebleken de afgelopen jaren
- het type liedje dat hij heeft hoeft ook niet helemaal perfect gezongen te worden, met een missertje komt ie wel weg.
maar toch he.![]()
Ik bedenk me nu pas dat ik bijvoorbeeld bij het feestje van Kaarija ook niet op stem gelet heb, of wel ergens maar dat ik zo in partymode was dat ik dat niet meer in m’n hoofd kon processen.quote:Op maandag 8 april 2024 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jup ik ook.
Denk dat ie twee voordelen heeft;
- de backings die tegenwoording op band mogen, dat ondersteunt matige zangers toch best wel veel is gebleken de afgelopen jaren
- het type liedje dat hij heeft hoeft ook niet helemaal perfect gezongen te worden, met een missertje komt ie wel weg.
maar toch he.![]()
Dat is niet zo gek, hij legt er live veel meer energie in. Dat doet hij bij al z'n nummers, de meeste vind ik op plaat weinig aan maar wat ik er live van heb gezien kan me wel bekoren.quote:Op maandag 8 april 2024 23:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een beetje stress over, vooral als hij erbij gaat tanzen. Maar gek genoeg deed de live video me veel meer dan de officiële videoclip.
Ja, maar die hebben voor eerst in 20 jaar kans op een goede klassering, die klampen zich gewoon ergens aan vast Em!quote:Op maandag 8 april 2024 23:05 schreef Em31 het volgende:
Ik zie wel vaak mensen met een vlaggetje van Kroatië in hun naam () die over Joost zeggen dat alleen België en Duitsland op ons gaan stemmen en vooral Oost-Europa niet. Dan denk ik af en toe wel, oei wat als dat gewoon klopt en we nogal een vertekend beeld hebben.
![]()
Het feit dat die Baby Lasagna-fans zo bezig zijn met Joost geeft natuurlijk aan dat ze stiekem wel een beetje bang voor hem zijnquote:Op maandag 8 april 2024 23:05 schreef Em31 het volgende:
Ik zie wel vaak mensen met een vlaggetje van Kroatië in hun naam () die over Joost zeggen dat alleen België en Duitsland op ons gaan stemmen en vooral Oost-Europa niet. Dan denk ik af en toe wel, oei wat als dat gewoon klopt en we nogal een vertekend beeld hebben.
![]()
quote:Op maandag 8 april 2024 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben voor eerst in 20 jaar kans op een goede klassering, die klampen zich gewoon ergens aan vast Em!
Dat is ook waar waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 8 april 2024 23:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het feit dat die Baby Lasagna-fans zo bezig zijn met Joost geeft natuurlijk aan dat ze stiekem wel een beetje bang voor hem zijn
En onze petit tiramisu is ook niet zo'n hele beste zanger. Misschien minder dan Joost ook.quote:
Wat me opvalt is dat er veel meer Amerikanen zijn die erop reageren. Waarschijnlijk zijn er centjes mee te halen.quote:Op maandag 8 april 2024 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die reaction videos, zijn die er eigenlijk elk jaar in zo’n enorme hoeveelheid of groeit dit telkens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |